اکثر مردان روزانه از تیشرت استفاده می‌کنند و آن را یکی از لباس‌های مورد علاقه خود می‌دانند. تیشرت‌های مردانه طیف گسترده‌ای دارند و سلایق شما تعیین می‌کند که کدام مدل را انتخاب کنید. بسیاری از ما در زمان خرید لباس ممکن است کمی سردگرم شویم حال باتوجه با آنکه اکثر مردم قیمت تیشرت اسپرت مردانه را نمی دانند این امکان وجود دارد تا در خرید خود عجله کنند. ما در لیست زیر به معرفی 20 مدل از نمونه تیشرت‌های روز بازار پرداخته ایم.

خرید تیشرت یقه هفت مردانه مناسب چه افرادی است؟

بسیاری از اشخاصی که قد و قامت بلند دارند و اندامی نسبتا لاغر و بازوهای ورزیده دارند با خرید این محصول استایلی منحصر به فرد پیدا خواهند کرد. حال اگر شما دوست دارید زیباتر از همیشه و متفاوت تر از دوستان خود باشید، می‌توانید تیشرت یقه هفت خریداری نمایید. زیرا جدای از آنکه ممکن است خوش تیپ تر شوید قد شما را بلندتر نشان خواهد داد. دلیل دیگری که برای خرید این مدل تیشرت وجود دارد، رسمی بودن آن می‌باشد. اگر شما به یک مهمانی دعوت شوید و یا بخواهید در مجالس تیپ رسمی داشته باشید بدون شک خرید تیشرت مردانه اسپرت به شما کمک خواهد کرد تا آراسته تر و شکیل‌تر به نظر برسید.

قیمت تیشرت مردانه اسپرت را چگونه پیدا کنیم؟

تیشرت های بسیار زیادی در بازار وجود دارد حال با توجه به اینکه بیشتر ما زمان و وقت کافی برای رفتن به بازار را نداریم مجبوریم که خریدمان را به صورت آنلاین انجام دهیم. اگر شما یک گشت و گذار حرفه ای در سطح اینترنت بزنید وب‌سایت‌های بسیاری مانند دکه سبز به شما قیمت محصولات باکیفیت و مرغوب را معرفی میکنند. پس کافی است نام این برند را در گوگل جستجو کنید تا بهترین محصولات بازار را توسط وبسایت ما بیابید.

چرا باید تیشرت خریداری کنیم؟

در فصل گرم تابستان به خصوص در مرداد ماه که هوا بسیار گرم میشود ما از هر لباسی برای پوشش نمی توانیم استفاده کنیم، لذا با خرید تیشرت مردانه می توانیم خودمان را بپوشانیم. این نکته را در نظر بگیرید که اگر شما بخواهید لباسی به جز تیشرت را خریداری کنید. در هوای گرم نمی توانید آن را بپوشید. حال دانستن این موضوع که اگر چه لباسی را باید خریداری کنیم کمک شایانی به ما خواهد کرد. با دانستن قیمت تیشرت مردانه اسپرت خریدی بسیار عالی انجام داده و از گرمای فصل تابستان لذت ببرید.

چه عواملی باعث پوسیده شدن تیشرت می‌شود؟

  1. بالا بودن دور تند در ماشین های لباسشویی
  2. وجود اجسامی که سر تیز دارند مانند سوزن، پونز و…
  3. استفاده کردن از مواد شیمیایی و یا سفیدکننده در ماشین لباسشویی
  4. رعایت نکردن میزان ظرفیت و استاندارد ماشین لباسشویی
  5. خراب بودن خشک کن
  6. داشتن لبه های تیز شکل در لباسشویی
  7. تنظیم نبودن برنامه در زمان شستشو لباس
  8. آویزان کردن لباس به مدت طولانی در معرض نور خورشید
  9. اتو کردن بیش از حد لباس مخصوصا در فصل تابستان
  10. مرغوب نبودن جنس مواد شوینده مانند تاید، هاله و…

قیمت تیشرت پسرانه

مشتریان اغلب با خرید بسیاری از تیشرت ها بر اساس قیمت اشتباه می کنند. با این حال، جریمه ای در ارتباط با خرید اقلام ارزان قیمت وجود دارد. ممکن است در کوتاه مدت قیمت کمتری داشته باشند، اما به دلیل کیفیت پایین پارچه و نخ، راحتی را به شما نمی دهند. همچنین، اگر به دقت به آن نگاه کنید، خرید تی شرت های ارزان قیمت واقعاً در هزینه شما صرفه جویی نمی کند زیرا مجبور خواهید بود آنها را مرتب بشویید.

چنین شستشوی تهاجمی باعث می شود که لباس رنگ خود را از دست بدهد و آنقدر کشیده شود که نامناسب و غیر قابل پوشیدن شود. قبل از اینکه متوجه شوید، دوباره به مغازه بازگشته اید و به دنبال مجموعه ای از تی شرت های جدید هستید. به خودتان لطف کنید و از چنین ناراحتی اجتناب کنید. بلکه از همان ابتدا روی یک تی شرت باکیفیت سرمایه گذاری کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد و راحتی و استایلی به شما بدهد.

به عنوان مثال، دکه سبز بهترین سایت فروش تیشرت در ایران است که کیفیت اصلی خود را تا پنج برابر طولانی تر از یک تی شرت معمولی حفظ می کند. به جای نگه داشتن 15 تی شرت متوسط، چرا به سادگی چند تیشرت عالی را نگه ندارید؟

چند مورد از مواردی که در قیمت تیشرت اسپرت مردانه تاثیر گذار است

کیفیت

هر محصولی باتوجه به میزان دوام و مدل ساختش از کیفیتی برخوردار است. لباس‌های باکیفیت هم این قاعده مستثنی نیستند. اگر شما یک خودرو مرسدس بنز خریداری کنید در نهایت قیمت بسیار زیادی را باید بابت خریداری این ماشین بپردازید. در عوض خودرویی با همان امکانات وجود دارد که قیمت بسیار کمتری برای خرید آن باید پرداخت کنید تنها تفاوت این دو خودرو میزان کیفیت آنها می‌باشد. در خرید تیشرت مردانه هم کیفیت به نوبه خود نقش بسزایی دارد، میزان کیفیت یک محصول براساس نحوه ساخت آن، اصل یا کپی بودن و بازار مشتریان مد نظر قرار داده می‌گردد.

جنس پارچه

هر لباسی به اندازه خود از جنس مرغوب و یا نسبتا نامرغوب‌تری ساخته می‌شود هر چه قدر که جنس پارچه یک تیشرت مرغوب تر باشد بدون شک قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. پارچه‌هایی در بازار وجود دارند که قیمت 1 متر آنها برابر با قیمت تیشرت اسپرت مردانه در تعداد بالا است. پس جنس پارچه یک لباس هم در بالا رفتن قیمت آن تاثیر به سزایی خواهد داشت.

محل خرید

اگر شما در یک منطقه از شمال تهران به بازار خرید بروید قیمت یک محصول به مراتب بالاتر از منطقه‌ای است که در جنوب تهران قرار دارد و این تنها به دلیل بالا بودن کرایه مغازه و هزینه‌های زندگی در این مناطق هست که موجب بیشتر شدن قیمت یک کالا می‌گردد. تنها تفاوتی که می‌توان در محصول یا هر کالای ارزان یا گران یافت منطقه خرید آن کالا است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کردن از مراکز خرید معتبر که در وسط شهر و یا طرح‌های تخفیف دار مانند افتتاحیه‌ها استفاده کنید. با انجام این کار قیمت تیشرت اسپرت مردانه به مراتب برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

نوع برند

این کلمه نباید با گوش شما نا آشنا باشد زیرا بازار به اندازه‌ای روی برند محصولات قیمت‌گذاری می‌کند که ممکن است شما از خرید کردن پشیمان شوید. فرض کنید برندی مانند نایک که سابقه دیرینه در تولید لباس و کفش ورزشی دارد بخواهد با برندی که نزدیک به 4 سال در حال فعالیت است مقایسه گردد. این مقایسه از لحاظ کیفیت و سابقه بسیار متفاوت است. چرا که برندهای قدیمی به دلیل وجود مشتریان وفادار و متعصب نسبت به آن‌ها از قیمت بسیار بالایی برخوردارند.

اگر محصولی که تازه شروع به ساخت کرده همان کیفیت یک برند مشهور مانند پوما و کفش نایک اصلی را روی اجناس خود بگذارد بازهم نمیتواند قیمتی هم رده غول‌های بزرگ و قدیمی پیدا کند. به همین دلیل نباید گول برند یک محصول را بخورید شاید برندهای جدید هم کیفیتی بسیار بالاتر از تولیدکننده‌های بزرگ دارند که شما از آن مطلع نیستید. با این وجود قیمت تیشرت اسپرت مردانه را از روی برند آن مورد قضاوت قرار ندهید.

از تیشرت‌های یقه‌دار استفاده کنید

بیشتر افراد فکر می‌کنند که یک تیشرت فقط باید دارای یقه هفت و یا گرد باشد که این موضوع کاملا اشتباه است. تیشرت‌های یقه هفت و گرد برای حضور در مجالس رسمی مانند عروسی و یا مهمانی مناسب هستند. همینطور اگر دوست دارید برای هدیه آن را به شخص مورد علاقه خود کادو بدهید بدون شک انتخاب بسیار خوبی را کرده‌اید. تیشرت یقه دار مانند یک پیراهن آستین کوتاه عمل می‌کند که جذابیت و کاریزمای خاصی مربوط به خود را دارد.

در زمان شستشوی این محصول حتما از دمای کم ماشین لباسشویی استفاده کنید و بعد از شستن حتما یقه آن را اتو بکشید. و داخل یک جا لباسی با کیفیت قرار دهید تا آسیبی نبینید. بعد از هر بار استفاده از لباس خود آن را با کمی الکل عطرافشان کنید تا از وجود باکتری‌های داخل کمد و یا محیط اطراف زندگی به دور باشد. اگر از مشاهده قیمت تیشرت اسپرت مردانه گوچی استرس دارید بهتر است در حفظ و نگه ‌داری تمامی لباس‌هایتان کوشا باشید.

چکیده کلی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی انواع تیشرت مردانه و همچنین نکات بسیار مهم در رابطه قیمت تیشرت اسپرت مردانه پرداختیم. با درایت کامل و تجربه فراوان در این زمینه می‌توانید خریدی بسیار باکیفیت را انجام دهید. توصیه می‌کنیم سایر مقالات وب‌سایت دکه سبز را هم مورد مطالعه قرار دهید تا از آگاهی لازم و کافی در زمینه خرید لباس و کالای مورد نیازتان مطلع شوید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مطلب با موضوع قیمت تیشرت اسپرت مردانه گذاشتید کمال تشکر و احترام را از شما خواننده گرامی داریم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *