علی کامیکس

کسب درآمد از آپارات


علی کامیکس یکی از گیمرهای محبوب و موفق در آپارات است. این گیمر جوان روزانه گیم پلی های بسیار متنوعی را در چنل آپارات و یوتوب خود بارگذاری می کند. Alicomix توانسته تا یکی از چهره های پرطرفدار در میان گیمرهای ایرانی شود.

کسب درآمد از آپارات امروزه به یکی از بسترهای پولساز و موفق در ایران تبدیل شده است. در ادامه این مقاله از وبسایت دکه سبز با ما همراه باشید تا در مورد یکی از گیمرهای محبوب و پرطرفدار سرویس اشتراک ویدئوی آپارات بیشتر بدانید.

بررسی کانال آپارات و یوتوب علی کامیکس

کانال آپارات علی کامیکس تا این لحظه توانسته به 320.000 دنبال کننده برسد. همچنین مجموعه بازدیدهای چنل آپارات او نزدیک به 98 میلیون می باشد. Alicomix در چنل آپارات خود پلی لیست های متنوعی دارد که پرطرفدارترین آن چالش های بازی جی تی آ است.

کانال آپارات علی کامیکس توانسته تا نشان الماسی آپارات را دریافت کند. همچنین او تمامی گیم پلی های موجود در کانال آپاراتش را در یوتوب و دیسکورد هم انتشار می دهد. به همین جهت روزانه افراد زیادی منتظر تماشای ویدئوهای جدید این گیمر موفق هستند.

علی کامیکس و GTA

یکی از بازی هایی که علی کامیکس ویدئوگیم پلی های بسیار حرفه ای از آن منتشر می کند، بازی محبوب GTA است. پلی لیست جی تی آ در کانال آپارات او بازدیدهای بسیار بالایی دارد.

در این پلی لیست چالش های بسیار جالبی از بازی GTA به نمایش می گذارد. به فرض مثال می توانید به ویدئو چالش از فقیر به پولدار شدن در جی تی ای !!! باورم نمیشه دوباره تونستم او مراجعه کنید.

این ویدئو توانسته تا به این لحظه به بازدید 392,460 برسد. یکی دیگر از پلی لیست های پربازدید علی کامیکس، رازهای خفن جی تی آ است. او در این پلی لیست به سراغ مکان هایی که در بازی جی تی آ از آن بی اطلاع هستیم، می رود.

توصیه می کنم اگر طرفدار بازی جی تی آ هستید، حتما سری به این پلی لیست بزنید.

علی کامیکس و ماینکرافت

ALICOMIX مثل سایر گیمرهای محبوب گیم پلی های بسیار جذابی از بازی ماینکرافت را در کانال خود منتشر می کند. در این پلی لیست ویدئوهای بسیار زیادی وجود دارد. و موضوع اصلی آن تجربه مپ ها و مادهای تخصصی این بازی است. یکی از ویدئوهای پربازدید این پلی لیست ماینکرافت اما باب اسفنجی همرو کشت نام دارد.

علی کامیکس
علی کامیکس و ماینکرافت

پلی لیست مسافرت طولانی لعنتی

این پلی لیست هم گیم پلی های بسیار خنده دار و جذابی را در زمینه مسافرت های داخل بازی به نمایش می گذارد. در این پلی لیست مسافرت های طولانی می توانید 53 ویدئو گیم با موضوعات

• واسه بنزین کف جاده رو لیس زدیم !!
• شاید با موتور ادامه بدیم مسیر رو !!
• بلاخره رسیدیم به یه خونه عجیب
• گرفتار شدنم وسط خیابون
• مسافرت طولانی اما زامبی بهم حمله !! تفنگ دو لول پیدا کردم ، همه چی تحت کنترله
و…
را مشاهده کنید.

درآمد علی کامیکس از آپارات چه قدره؟

کسب درآمد از آپارات باتوجه به میزان بازدید و rpm هر ویدئو متفاوت است. به فرض مثال اگر شما یک ویدئو با بازدید 1000 نفر داشته باشید، درآمد شما از این ویدئو نزدیک به 7 تا 9 هزار تومان می باشد.

اما این آمار باتوجه به میزان تماشای کاربر، مدت زمان ویدئو بارگذاری شده و بازشر آن متفاوت باشد. علی کامیکس باتوجه به بازدیدهای بالا و کاربران وفاداری که دارد، میانگین درآمد خوبی را از این پلتفرم به دست می آورد.

اما آمار دقیق درآمد او مانند سایر گیمرهای معروف آپارات مثل: مهدی بیزیکسر، ابوالفضل ایکس مستر، عموبیگ و … متغیر است. جالب است بدانید که کسب درآمد از آپارات و یا هر پلتفرم اشتراک ویدئویی مانند یوتوب و توئیچ محدودیت درآمدزایی ندارد.

و به هر اندازه که یک چنل فعالیت حرفه ای و مفیدی داشته باشد، درآمد آن می تواند با چندین ماه گذشته اش متفاوت باشد.

آیا کسب درآمد از آپارات ارزش وقت گذاشتن داره؟

کسب درآمد از سرویس اشتراک ویدئو آپارات اگر با مهارت و پشتکار بالایی انجام شود. پس از مدتی درآمد خوبی برای تولید کننده محتوا به دنبال خواهد داشت. اما این تمامی ماجرا نیست.

چرا که برای شروع فعالیت در آپارات و یوتوب لازم است تا در گام اول موضوع چنل خودتان را مشخص کنید و سپس با یک استراتژی هدفمند مسیر تولید محتوا را ادامه دهید.

به فرض مثال اگر در شروع فعالیت خودتان در آپارات به سراغ تولید محتوای بازی و یا آموزش مراحل آن می روید. لازم است تا تسلط و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشید.

بسیاری از کاربرانی که به امید کسب درآمدهای بالا وارد این مسیر می شوند، پس از مدتی به فعالیت خود ادامه نمی دهند. تنها دلیل اصلی ادامه ندادن فعالیت آن ها نداشتن آگاهی و مهارت لازم در این زمینه است. زیرا این افراد تنها به درآمد چشمگیر این پلتفرم ها توجه می کنند.

و تنها رویای پولدار شدن راحت از این مسیر در ذهن آنها وجود دارد. به همین جهت پس از مدتی نتیجه قابل قبولی از فعالیت خود به دست نمی آورند. اما اگر زمان کافی، مهارت لازم، سیستم گیمینگ خوب و پشتکار بالایی دارید.

شما هم می توانید، با انجام فعالیت مستمر پس از مدتی به یک گیمر موفق و پردرآمد تبدیل شوید. در پایان اگر هرگونه سوال و یا ابهامی درباره نحوه شروع درآمدزایی از آپارات و طریقه فعالیت در آن را دارید، برای ما ارسال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *