سایت 3dbrute - دکه سبز

سایت 3dbrute - دکه سبز


آیا شما هم یکی از علاقه مندان حوزه طراحی داخلی و همچنین دکوراسیون منازل هستید؟ تا به حال این سوال برای شما به وجود آمده است؟ که چگونه می توان طرح ها و مدل های رندر شده با کیفیت را پیدا کرد.

پاسخ یقینا یک جواب دارد. در این مقاله از سایت دکه سبز به معرفی سایت 3dbrute خواهیم پرداخت. افرادی که در رشته معماری و یا دکوراسیون منازل فعالیت دارند، همواره به دنبال پیدا کردن طرح ها و ایده ها بسیار حرفه ای هستند.

با پیدا کردن این طرح ها مهارت انها در طراحی و همچنین ایده پردازی بیشتر خواهد شد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات بسیار کامل تری را برای شما ارائه کنیم.

سایت 3dbrute چه کاربردی دارد؟

این وبسایت که یکی از منابع رایگان برای افرادی است که به دنبال پیدا کردن فایل های آماده برای اجرا کردن در نرم افزارهایی مانند تری دی مکس، متریال و تکسچر هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه : دلایل عدم تمرکز

چنانچه شما یک طراح و یا یک مهندس معمار هستید، می توانید برای دانلود رایگان آبجکت آشپرخانه یا سایر طرح هایی که در زمینه معماری وجود دارند، از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

البته برای استفاده و یا دانلود طرح های حرفه ای و باکیفیت باید اکانت این سایت را خریداری نمایید.

همچنین اگر مهارت و یا تجربه بسیار خوبی در زمینه طراحی و یا ایجاد مدل های 3بعدی دارید، می توانید طرح های حرفه ای خود را در این سایت به فروش برسانید و درآمد دلاری به دست آورید.

خصوصیات کلی سایت 3dbrute چیست؟

  • برخوداری از مدل ها و طرح های رایگان به منظور استفاده در پروژه های معماری
  • هوش مصنوعی بسیار حرفه ای برای پیدا کردن موضوع مخاطب
  • قیمت مناسب و به صرفه برای دانلود آبجکت محوطه سازی، ساختمان و …
  • امکان ثبت نام آسان بدون در نظر گرفتن هویت افراد ( این سایت هیچگونه مشکلی با کاربران ایرانی ندارد )
  • پلن درآمدزایی برای فروش مدل ها و طرح های معماری
  • بستری بسیار مناسب برای ارائه سوالات و پیشنهادهای کاربران

شیوه ثبت نام و ساخت اکانت 3dbrute

به منظور ثبت نام و یا ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم مراحل زیر را انجام دهید:

در مرحله اول باید نام درست سایت 3dbrute را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید.

بعد از انجام این کار و وارد شدن به وبسایت روی گزینه register بزنید.

سایت 3dbrute - دکه سبز
سایت 3dbrute – دکه سبز

سپس بعد از اینکه وارد صفحه زیر شدید، اطلاعات که این سایت از شما می خواهد را با دقت هرچه تمام تر وارد کرده و روی دکمه register کلیک کنید.

سایت 3dbrute - دکه سبز
سایت 3dbrute – دکه سبز

اگر پیغام welcome برای شما ظاهر شد، یعنی ثبت نام شما با موفقیت صورت گرفته است.

با کلیک بر روی دکمه داشبورد شما به ناحیه های اصلی سایت هدایت خواهید گشت.

طریقه کسب درآمد از سایت 3dbrute به چه صورت است؟

چنانچه شما مهارت و تخصص خوبی در زمینه طراحی با برنامه های معماری دارید، حال زمان آن است که با ارائه طرح های خود در این مجموعه درآمد دلاری کسب کنید.

اینجا کلیک کنید : راهنمای خرید کفش اسپرت مردانه

البته این نکته را باید بدانید که درآمدزایی از این سایت در صورتی اتفاق خواهد افتاد که طرح ها و یا مدل های شما به مرحله تایید توسط ناظرین و کارشناسان برسد.

اگر در قسمت اصلی این وبسایت یعنی برای روی گزینه داشبورد کلیک کنید، پنجره ای به نام upload 3dmodel برای شما نمایان خواهد شد، که با کلیک روی آن از شما می خواهد که طرح های خود را در اینجا بارگذاری نمایید.

سایت 3dbrute - دکه سبز
سایت 3dbrute – دکه سبز

سپس با هدایت به صفحه تازه لازم است تا طرح های خودتان را به همراه جزئیات کامل وارد کرده و به گام بعدی بروید.

بعد از انجام این کار یک صفحه برای شما باز خواهد شد و دو گزینه در پیش روی شما ظاهر می گردد که اگر روی آن کلیک کنید طرح شما بارگذاری شده و در نهایت باید روی دکمه submit post بزنید.

سایت 3dbrute - دکه سبز
سایت 3dbrute – دکه سبز

با انجام این کار طرح شما پس از یک بازه زمانی 24 ساعته توسط ناظرین تایید و بررسی خواهد شد و در صورتی که طرح شما تایید گردد، کسب درآمد دلاری برایتان رقم خواهد خورد.

سایت 3dbrute برای چه افرادی مناسب است؟

کلیه دانشجویان و یا اشخاصی که قصد دارند تا در زمینه کار با نرم افزارهای معماری داخلی و یا دکوراسیون ساختمان فعالیت کنند، می توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

این وبسایت یک فرصت عالی برای بالابردن مهارت و همچنین تجربه کار برای طراحان مبتدی و همینطور متبحر است.

با ساخت یک اکانت در سایت 3dbrute به راحتی می توانید رزومه کاری خودتان را در آنجا قرار دهید و منتظر دریافت پیشنهادهای خوب از طرف شرکت ها و همچنین کارفرماهای مختلف باشید.

چه سایت هایی برای فروش مدل های سه بعدی پیشنهاد می گردد؟

تا به اینجای مقاله به شما عزیزان توضیحات بسیار خوبی در زمینه دانلود و یا فروش مدل های سه بعدی در سرویس های خارجی ارائه کردیم، اکنون نوبت به ان رسیده تا سایت های دیگری را هم معرفی کنیم:

  1. 3Dsky

بدون شک یکی از مناسب ترین بسترها برای به فروش رساندن و یا دانلود فایل های سه بعدی وبسایت 3dsky است. با مراجعه به این پلتفرم هرانچه را که می خواهید در زمینه طراحی به دست اورید، پیش روی شما قرار دارد.

  1. Dimensiva

این بستر هم یک گزینه بسیار مناسب مانند سایر سایت های فایل و آبجکت سه بعدی رایگان است. که با داشتن سابقه پایین تر به نسبت رقبای خود بازهم مخاطبان زیادی را دارد.

  1. TurboSquid

از منابع بسیار مشهور و حرفه ای که طراحان زیادی را به سمت خود جذب کرده است و این امکان را به شما خواهد داد که طرح های دلخواه خودتان را با فرمت های مختلف دانلود کنید.

  1. CG Trader

سی جی تریدر که نیاز به معرفی و تعریف کردن ندارد و در میان طراحان و افرادی که در زمینه معماری فعالیت می کنند، یک گزینه بسیار خوب است.

یکی از قابلیت های خوبی که می توانید در این مجموعه از ان استفاده کنید، امکان برقراری چت انلاین با سایر طراحان حرفه ای و باتجربه است، همچنین علاقه مندان به طرح های شما می توانند خودشان قیمت گذاری را انجام دهند.

  1. Model + model

در پایان باید به معرفی یکی دیگر از بسترهای حرفه ای در زمینه دانلود فایل معماری برویم. سایت Model+model هم یک منبع حرفه ای و دارای تنوع بالا برای پیدا کردن طرح های دکوراسیون داخلی ساختمان است.

یکی از مزیت هایی که این مجموعه به نسبت سایر منابع دیگر دارد، این است که فایل های رایگان بیشتری را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد و همین موضوع باعث شده تا کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.

حرف و کلام پایانی + خداحافظی

در این مقاله سعی بر ان داشتیم تا با ارائه توضیحاتی در رابطه با سایت 3dbrute اطلاعات بسیار کاربردی و مفیدی را به حضور شما برسانیم.

اگر همچنان هر سوال و یا ابهامی در زمینه سایت های دانلود رایگان آبجکت آشپزخانه در ذهنتان وجود دارد، با گذاشتن نظرات خود در پایین همین مقاله می توانید، منتظر پاسخ مناسب از طرف ما باشید.

افراد بسیاری امروزه به دنبال کسب درامد دلاری در ایران هستند و متاسفانه آگاهی لازم را برای به دست اوردن درامد در این مسیر ندارند.

امروزه بسترهای بسیاری در جهان ایجاد شده است که در هر نقطه از این کره خاکی که باشید به راحتی می توانید لذت درامدزایی از اینترنت را تجربه کنید.

امیدواریم که این مقاله اگاهی و اطلاعات لازم را به شما عزیزان و همراهان سایت دکه سبز ارائه کرده باشد. خدانگهدار.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *