بهترین ایرپاد جهان

بهترین ایرپاد سامسونگ


استفاده از هدفون های بی سیم در میان افراد جامعه رواج یافته است. ممکن است در خیابان در حال قدم زدن باشید یا در حال انجام فعالیت های بدنی، بازهم افرادی را مشاهده خواهید کرد که در حال استفاده از مدل های مختلفی از این هدفون ها هستند.

بازار هدفون‌های بی‌سیم رشد سریع و تصاعدی را تجربه کرده است که در نتیجه طیف وسیعی از گزینه‌ها با قیمت های مختلف را دارد. ما در این مقاله قصد داریم که بهترین مدل های ایرپاد را به اطلاع شما برسانیم.

در ادامه از این مقاله از وبسایت دکه سبز با ما همراه باشید تا خصوصیات چند نمونه از بهترین نمونه های موجو در بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مهم در انتخاب بهترین AirPods موجود در بازار

مهم است که در نظر داشته باشید که گوش‌های هر کسی منحصر به فرد است، بنابراین راحتی AirPods در نهایت به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

ما ارزیابی های کاملی انجام داده ایم و می توانیم راهنمایی های بیشتری در این زمینه به شما ارائه دهیم. با این حال، بسیار مهم است که هدفون را خوبی خریداری کنید.

زیرا گاهی اوقات ممکن است انتخاب مورد علاقه شما به خوبی مناسب نباشد. هنگامی که راحتی را ارزیابی کردید، توصیه می شود عوامل دیگری مانند زمان و مکان استفاده را در نظر بگیرید.

باید ارزیابی کنید که آیا AirPods ضد آب و ورزشی اولویت اصلی شما هستند یا به هدف شما ست کردن آن با گوشی هوشمند خود برای فعالیت های روزمره است.

علاوه بر این، عمر باتری نیز در این زمینه موضوع بسیار مهمی است. هدفون های بی سیم برتر عمر باتری کافی برای لذت بردن از ساعت ها موسیقی بی وقفه را ارائه می دهند.

شایان ذکر است که تعداد ساعات استفاده ممکن است بسته به ویژگی های فعال شده متفاوت باشد. به خاطر داشته باشید که هدفون های بی سیم برای شارژ راحت به همراه جعبه های شارژی ارائه می شوند.

سیستم حذف نویز که با نام ANC شناخته می شود، می تواند باتری AirPods شما را مصرف کند.

با این حال، اگر می خواهید که در زمان گوش دادن و استفاده از هدفون بالاترین کیفیت ممکن را از این وسیله کسب کنید باید به دنبال خرید یک محصول حرفه ای باشید. برخی از مدل ها در قابلیت حذف نویز بهتری دارند.

با این وجود چند نمونه از بهترین مدل های موجود در بازار که رضایت مصرف کنندگان را در بر گرفته است، شامل موارد زیر است.

1. هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mibro S1

هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro S1 انتخابی عالی است اگر به دنبال یک هندزفری یا هدفون شیائومی هستید که قیمت عالی را ارائه دهد.

این هندزفری با ابعاد 39x18x16.3 میلی متر و وزن تنها 3.8 گرم، وزن بسیار سبکی دارد و استفاده طولانی مدت از آن راحت است. کیف شارژ Mibro S1 نیز سبک وزن است و تنها 45.8 گرم وزن دارد و حمل آن را آسان می کند.

با وجود اندازه کوچک، کیفیت و حجم صدای این محصول به خصوص با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن چشمگیر است. چه در حال گوش دادن به موسیقی، بازی یا برقراری تماس باشید، این نمونه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

این هندزفری نه تنها در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و آن را برای فعالیت های ورزشی مناسب می کند، بلکه دارای پنل های لمسی نیز بر روی بدنه آن است.

این ویژگی به شما امکان می دهد که به راحتی پخش موسیقی خود را بدون نیاز به استفاده از تلفن همراه خود کنترل کنید.

عمر باتری هندزفری بلوتوث Mibro S1 در حالت پخش موسیقی حدود 4-5 ساعت است و کیف شارژ دارای ظرفیت باتری 600 میلی آمپر است.

به طور کلی، این نمونه با طراحی ارگونومیک، عمر باتری قابل اعتماد، کیفیت صدای عالی و کنترل پنل های راحت، قطعا یکی از محصولات با کیفیت برتر در بازار جایگزین های AirPods است.

2. شیائومی مدل Mibro Earbuds 2

معرفی هندزفری بی‌سیم Mibro Earbuds 2 از شیائومی، محصول بعدی در لیست ما از برترین هندزفری‌ها و ایرپادهای بی‌سیم در بازار است.

با وزن تقریبی 3.4 گرم، هر Mibro Buds 2 به راحتی در گوش کاربر جای می گیرد و ساعت ها بدون هیچ گونه ناراحتی قابل استفاده است.

ابعاد هدفون ها 5.8 × 20 × 31 میلی متر است در حالی که کیف شارژ با ابعاد 24.4 × 47.7 × 57.8 میلی متر طراحی شده است. Mibro EarBuds 2 دارای گواهی IPX5 است که از مقاومت در برابر رطوبت آب ایمن است.

باتری 40 میلی آمپر ساعتی آن مجهز شده است، در حالی که کیس ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعتی دارد. در حالت صدا یا مکالمه، باتری این هندزفری بی سیم تقریباً 6.5 ساعت دوام می آورد.

با قاب شارژ، کل عمر باتری به 25 ساعت افزایش پیدا می کند. از دیگر ویژگی‌های این نمونه می‌توان به فناوری حذف نویز، هوشمند در حین مکالمه ، صدای استریو چشمگیر، کیفیت و حجم صدای بالا، بلوتوث نسخه 5.3 و کنترل لمسی اشاره کرد.

اگر خواهان مکالمات با کیفیت و بهترین وضوح صدا برای موسیقی یا بازی هستید،این محصول بهترین انتخاب است.

3. کیو سی وای مدل T20

معرفی هندزفری بلوتوث QCY مدل T20، محصول بعدی در لیست ما از بهترین ایرپادهای بازار است. این محصول استثنایی مجموعه ای از ویژگی های عالی را ارائه می دهد که ارزش قیمت تقریباً 800 هزار تومانی است.

QCY T20 با ابعاد 20.3 x 18.3 x 32.5 میلی متر، به گونه ای طراحی شده است که بدون آسیب رساندن به گوش کاربر، می توان از آن استفاده کردو علاوه بر این، دارای گواهی IPX4 است که آن را در برابر گرد و غبار و آب مقاوم می کند.

مدل QCY T20 که به باتری 220 میلی آمپر ساعتی مجهز است، امکان پخش مداوم موسیقی تا 5.5 ساعت را فراهم می کند. بلوتوث نسخه 5.3 آن انتقال یکپارچه و باکیفیت صدا را بدون تاخیر محسوس به گوش کاربر تضمین می کند.

شایان ذکر است که طراحی مناسب QCY T20 و گواهی IPX4 آن را برای استفاده در حین ورزش کردن مناسب است، زیرا به طور ایمن در جای خود باقی می ماند و در برابر آسیب های ناشی از تعریق مقاومت خوبی دارد.

4. کیو سی وای مدل T13 ANC

هدفون بلوتوث QCY مدل T13 به عنوان یکی از بهترین هندزفری بی سیم و جایگزین های Airpods موجود در بازار متمایز است. این هدفون با ابعاد جمع و جور تقریباً 29×24 میلی متر و وزن تنها 4 گرم، راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

کیف شارژ T13 با ابعاد 28 × 54 × 54 میلی متر و وزن تنها 48 گرم، حمل راحتی دارد. نکته قابل توجه این است که هدفون T13 از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند و از اتصال پایدار با گوشی هوشمند شما در محدوده 10 متری برخوردار است.

چیزی که این محصول را متمایز می کند، توانایی آن در حذف نویز فعال ANC است، ویژگی غیر معمول در هدفون های بی سیم در این محدوده قیمت است.

از نظر عملکرد باتری، هدفون QCY T13 عالی است. باتری هدفون به تنهایی 8 ساعت استفاده را فراهم می کند، در حالی که قاب شارژ مجهز به باتری 380 میلی آمپر ساعتی، مدت زمان را به 40 ساعت افزایش می دهد.

با غیرفعال بودن ANC، زمان آماده به کار به 80 ساعت می رسد. علاوه بر این، هم هدفون و هم کیس شارژ به ترتیب تنها در 1.5 ساعت و 2 ساعت به طور کامل شارژ می شوند.

هدفون بلوتوث QCY T13 بیش از عمر باتری استثنایی و ANC را ارائه می دهد. آنها دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها هستند.

از جمله فرکانس پاسخ 20-20000 هرتز، نشانگر LED، تنظیم صدا، قطر درایور 7.2 میلی متر و قابلیت شارژ سریع دارد. علاوه بر این، این هدفون دارای گواهی IPX5 است که آن ها را در برابر گرد و غبار و رطوبت آب مقاوم می کند.

5. هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 Pro

هندزفری بلوتوث هایلو X1 پرو محصولی درجه یک در میان بهترین ایرپادهای موجود در بازار است. اگرچه قیمت آن کمی بالاتر از سایر محصولات موجود در لیست است، اما کیفیت صدای استثنایی، حجم و طیف وسیعی از ویژگی های آن ارزش سرمایه گذاری را دارد.

مدل X1 Pro دارای قابلیت حذف نویز تا 35 دسی بل است و میکروفون آن نیز از حذف نویز پشتیبانی می کند. با سه میکروفون در هر هدفون، کیفیت مکالمات به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

از ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به حالت شفاف ( ( Transparent که صدای محیطی واضح تری را ارائه می دهد و حالت بازی (Gaming) که تاخیر صدا را کاهش می دهد، اشاره کرد.

X1 Pro با وزن تنها 45 گرم، ارگونومیک طراحی شده است و استفاده طولانی مدت را بدون ایجاد ناراحتی در گوش کاربر را دارد. علاوه بر این، کیف شارژ سبک وزن، به راحتی حمل آن در هر شرایطی می‌افزاید.

X1 Pro به باتری لیتیوم پلیمری 400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که می تواند از طریق درگاه USB-C شارژ شود. شارژ ایرپادها 2 ساعت و شارژ کیس 3 ساعت طول می کشد.

عمر باتری این محصول چشمگیر است و تا 5 ساعت پخش موسیقی و در صورت غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز تا 9 ساعت را ارائه می دهد.

6. هایلو مدل GT7 GLOBAL

این نمونه هم به دلیل قیمت مناسب و امکانات راضی کننده در لیست ایرپادهای پیشنهادی قرار گرفته است. وزن این هدفون تنها 3.9 گرم و طراحی راحت است که امکان استفاده طولانی مدت و بدون هیچ گونه ناراحتی را فراهم می کند.

با بلوتوث نسخه 5.2، این محصول ارتباط پایداری با دستگاه شما برقرار می کند. کیس GT7 GLOBAL مجهز به باتری 310 میلی آمپر ساعتی است که می تواند در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ شود.

در حالی که خود هدفون ها 1.5 ساعت طول می کشد تا شارژ شوند. این محصول در برابر گرد و غبار و آب نیز مقاوم است و آن را برای فعالیت های ورزشی بدون نگرانی از آسیب قطرات آب یا تعریق مناسب می کند.

7. پرووان مدل PHB3270

در لیست برترین هندزفری ها و ایرپادهای بی سیم موجود در بازار، هندزفری بلوتوث پرووان مدل PHB3270 را داریم. وزن کیف شارژ PHB3270 تقریباً 47.5 گرم است.

به لطف طراحی ارگونومیک آن، می توانید برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی از صدای شفاف و واضح لذت ببرید. کیس شارژ مجهز به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت است.

و کاربران از شارژ بی سیم راحتی برخوردار هستند. این هندزفری بلوتوث با شارژ کامل می تواند تا 4 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی را ارائه دهد. مدل Provan PHB3270 دارای بلوتوث نسخه 5.0 و همچنین دارای نشانگر LED است.

بر روی بدنه پروان مدل PHB3270 یک پنل لمسی تعبیه شده است که امکان کنترل آسان پخش موسیقی و تنظیم صدا را فراهم می کند. بنابراین، مدیریت صدا در Provan مدل PHB3270 بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید.

اتصال بی سیم بین این هندزفری و دستگاه شما تا حداکثر فاصله 10 متری ثابت می ماند. این محصول با کیفیت صدای عالی خود گزینه ای عالی برای پخش موسیقی و مکالمه است.

8. ایرپاد  AirPods Pro 2nd generation

اگر بودجه قابل انعطافی دارید و به دنبال خرید ایرپادهای درجه یک موجود در بازار هستید، نسل دوم AirPods Pro یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این ایرپادها با ابعاد 30.9 x 24 x 21.8 میلی‌متر طراحی شده‌اند.

در حالی که اندازه کیس 60.6 x 45.2 x 21.7 میلی‌متر است. وزن هر ایرپاد 5.3 گرم و وزن کیس 50.8 گرم است. به لطف طراحی استثنایی آن، در هنگام استفاده از این محصول نهایت راحتی را تجربه خواهید کرد.

ایرپاد پرو نسل دوم دارای سنسور تشخیص گفتار و سنسور تشخیص حرکت است. علاوه بر این، کاربران می توانند از مزایای حذف نویز فعال ANC لذت ببرند.

میکروفون این محصول از نوع دوبل Beamforming بوده که انتقال بهینه صدای کاربر به مخاطب را تضمین می کند. با کنترل های لمسی، کاربران می توانند به راحتی حالت ها و پخش موسیقی را مدیریت کنند.

خواه پاسخگویی به تماس ها، تنظیم صدا، یا فعال/غیرفعال کردن حالت حذف نویز باشد، یک لمس طولانی ساده روی AirPods این کار را انجام می دهد.

دلایل مختلفی وجود دارد که ایرپاد پرو نسل دوم را یکی از مناسب ترین گزینه ها در میان بهترین ایرپادهای بازار می دانند.

اینها شامل سازگاری با سیری و دستورات صوتی، حالت شفافیت تطبیقی برای شنیدن صداهای محیط در حین پخش محتوا، اکولایزر تطبیقی (Adaptive EQ)، ادغام تراشه Apple H2، شارژ بی سیم Qi، صدای فراگیر فضایی، ردیابی حرکت سر با استفاده از حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ است.

فناوری TrueDepth، بلندگوی روی کیس شارژ برای مکان یابی ایرپادهای گم شده و امکان اشتراک گذاری محتوا با سایر ایرپادها. نسل دوم AirPods Pro دارای گواهی IPX4 است که آن را در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاوم می کند.

صرف نظر از شارژ بودن آن، خود ایرپادها تا 6 ساعت پخش صدا، 5.5 ساعت پخش محتوا با صدای فراگیر و 4.5 ساعت مکالمه را ارائه می دهند.

با در نظر گرفتن این مورد، کل مدت زمان پخش صدا و مکالمه به ترتیب به 24 تا 30 ساعت افزایش پیدا می کند.

9. ایرپاد نسل سوم با قاب شارژ لایتنینگ

نسل سوم ایرپادها که با یک قاب شارژ رعد و برق عرضه می‌شود، یک محصول ممتاز و پرهزینه به مجموعه ایرپادهای درجه یک موجود در بازار است. ابعاد کیس AirPods 54 x 21 x 46.5 میلی متر است.

در حالی که ایرپادها با ابعاد 30.79 x 19.21 x 18.26 میلی متر طراحی شده اند که هر کدام 4.2 گرم وزن دارند. کیف شارژ نیز سبک وزن است و تنها 37 گرم وزن دارد و حمل ایرپادها و قاب آن ها را بدون دردسر راحت می کند.

نسل سوم ایرپادهای اپل به گواهی IPX4 مجهز شده و در برابر قطرات آب و تعریق مقاوم است. علاوه بر این، ایرپاد نسل سوم از اپلیکیشن Find My پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی ایرپاد خود را پیدا کنند.

این محصول همچنین دارای چندین ویژگی دیگر از جمله شارژ بی سیم Qi، سازگاری با سیری، صدای فراگیر فضایی، پشتیبانی از سازگاری EQ، کیفیت صدای HD در حین مکالمه، سنسور تشخیص وضعیت هدفون، بلوتوث 5.0، تراشه H1 و امکان اشتراک گذاری محتوا می باشد.

با سایر ایرپادها نسل سوم دارای یک پنل لمسی است که مدیریت بی دردسر پخش موسیقی، دستورات دستیار صوتی و پاسخگویی یا پایان دادن به تماس ها را امکان پذیر می کند.

با شارژ کامل، این ایرپادها می توانید تا یک ساعت زمان پخش بدون وقفه داشته باشید. فعال کردن صدای فراگیر زمان شارژ را به 5 ساعت کاهش می دهد.

علاوه بر این، هنگام استفاده از جعبه شارژ، کاربران می توانند تا 30 ساعت از پخش موسیقی با Apple AirPods 3 لذت ببرند. یک AirPod کاملا شارژ شده تقریباً 4 ساعت زمان مکالمه را در اختیار کاربر می گذارد.

که در صورت در نظر گرفتن کیس شارژ می توانید تا 20 ساعت از آن استفاده کنید. علاوه بر این، تنها با 5 دقیقه شارژ این محصول امکان پخش موسیقی تا 1 ساعت را خواهید داشت.

10. هدفون بی‌سیم اپل ایرپاد ۲

Apple AirPods 2 محصول بعدی لیست ما از بهترین AirPods موجود در بازار است. این محصول با ابعاد 16.5 x 18 x 40.5 میلی متر و وزن تنها 4 گرم، فوق العاده سبک و قابل حمل است.

کیس شارژ 38 گرم به وزن کلی اضافه می کند، اما حمل آن همچنان آسان است. یکی از ویژگی های برجسته این محصول سیستم صدای استریو آن است که وضوح و کیفیت عالی را برای مکالمات، بازی و پخش موسیقی ارائه می کند.

Apple AirPods 2 همچنین با دستیار صوتی Siri سازگار است و به شما امکان می دهد تا با دستورات صوتی آن را بدون دردسر کنترل کنید.

همراه با این هدفون بی سیم یک کیف شارژ همراه با کابل لایتنینگ به USB ارائه می شود که دسترسی سریع و راحت به دستیار صوتی را فراهم می کند.

همچنین با Live Listen Audio سازگار است و با شارژ کامل می توانید تا 5 ساعت از پخش موسیقی بدون وقفه با آن لذت ببرید. علاوه بر این، با شارژ 15 دقیقه ای شما 2 ساعت مکالمه یا 3 ساعت پخش موسیقی را در اختیار خواهید داشت.

Apple AirPods 2 با دستگاه های مختلف اپل مانند iPad، iPhone، iPod، Apple Watch، Apple TV و Mac سازگار است.

یکی از مزایای اصلی ایرپاد 2 اپل قیمت مناسب آن است که آن را به گزینه ای جذاب برای کسانی که به دنبال هدفون های بی سیم باکیفیت هستند تبدیل کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *