Dragon’s Dogma 2

در مورد بازی Dragon's Dogma 2


تنها چند هفته تا راه اندازی بازی Dragon’s Dogma 2 باقی مانده است. دراگون دوگما ( جزم اژدها 2 ) یک بازی مورد انتظار بوده است، اما با نزدیک شدن به انتشار آن، انتظارها در نهایت به پایان می رسد.

در ابتدا به عنوان یکی از آیپی ها ویژه Capcom شروع به فعالیت کرد، اما اکنون به یک بازی بسیار مورد انتظار و هیجان انگیز تبدیل شده است.

در این مقاله از وبسایت دکه سبز نگاهی به جزئیات این بازی خواهیم انداخت، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 نگاهی دقیق تر به جزئیات بازی در یک فضای باز گسترده

Dragon’s Dogma 2، پس از گذشت بیش از ده سال از انتشار نسخه قبلی خود، آماده است تا پیشرفت های قابل توجهی را در جهان باز گسترده خود به ارمغان بیاورد.

یکی از قابل توجه ترین پیشرفت ها در بزرگی دنیای بازی نهفته است که اندازه آن چهار برابر نسخه اصلی خواهد بود.

Capcom وعده تجربه یکپارچه ای را داده است و تضمین می کند که هنگام گشت و گذار در مکان های مختلف بازی با هیچ صفحه بارگذاری مزاحمی روبرو نخواهید شد.

علاوه بر این، بازی دارای یک چرخه روز و شب حرفه ای است که در طول شب چالش‌ها و خطرات متمایزی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

علاوه بر این، ادغام محیط های تخریب پذیر سطح بیشتری از پویایی را به جهان داخل بازی معرفی می کند و به جذابیت اکتشافات عجیب برای مخاطبان می افزاید.

 اطلاعات تکمیلی این نسخه شامل چه مواردی است؟

Capcom محتوای اختیاری را در Dragon’s Dogma 2 برجسته کرده است. در حالی که ماموریت های جانبی متعددی وجود دارد که باید با تعامل با NPC ها تکمیل شود.

بازیکنان می توانند پیش بینی کنند که بخش قابل توجهی از محتوای بازی در مراحل اولیه به راحتی کشف نشود. کنتو کینوشیتا، طراح اصلی بازی، در مصاحبه ای با IGN اینگونه بیان کرد که:

 در حالی که مکان های خاصی برای بازیکنان وجود دارد که باید به ترتیب از آنها بازدید کنند، نقشه بازی گسترده است، با شخصیت هایی که در نقاط مختلف وجود دارند، بازیکنان در هر زمان که بخواهند، می توانند با آنها درگیر شوند.

امکان استفاده از تسلیحات مختلف برای کاربران وجود دارد

این گیم مانند نسخه قبلی خود گزینه های مختلفی را  برای مبارزه کردن در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

شما با انتخاب سلاح های مختلفی مانند: شمشیر، خنجر، کمان و عصای جادویی می توانید، وارد میدان مبارزه شوید. دراگون دوگما 2 ترکیبی از سلاح های تازه و قدیمی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

انتخاب هر کدام از این سلاح ها به شخصیت گیمرها بستگی دارد، چرا که محدودیتی در انتخاب یک سلاح خاص وجود ندارد.

سبک های داخل بازی

کلاس های داخلی دراگون دوگما یکی از مهم ترین بخش های آن است. برخی از این کلاس ها قبلاً رونمایی شده اند.

مبارزان این کلاس از شمشیرها و سپرها در طول نبرد استفاده می کنند و در نبردهای نزدیک می توان از آن ها استفاده کرد.

جادوگرها توانایی انجام جادوهای مخربی را دارند و بازیکنان می توانند از جادو و جنبل برای کمک یا شفای متحدان خود استفاده کنند.

در این میان کمانداران با استفاده از تیر و کمان به راحتی می توانند به دشمنان حمله کنند.

وجود کلاس های حرفه ای تر

کلاس های بازی موضوعات اضافی را برای بحث ارائه می کنند. بازیکنان می توانند با کلاس Thief از خنجرهای دوگانه استفاده کنند.

کلاس Sorcerer در مقایسه با Mage برای وارد کردن آسیب‌های مخرب مجهزتر است، اگرچه به زمان و هزینه‌ بیشتری برای ساخت آن نیاز دارید.

کلاس Warrior برای افرادی طراحی شده است که می خواهند به عنوان یک گیمر خشن و قدرتمند بازی کنند و به سلاح های منحصر به فرد مانند شمشیرهای بزرگ و چکش دسترسی داشته باشند.

 کلاس های منحصر به فرد فقط به شخصیت اصلی اختصاص داده می شود

دراگون دوگما 2 دارای کلاس های متنوعی برای شخصیت اصلی  Arisen) و (Pawns است. کلاس Magick Archer از نسخه اول بازی الهام گرفته شده است.

این کلاس برای حملات دوربرد به کمک یک تیر و کمان و استفاده از جادو کردن مورد استفاده قرار می گیرد. کلاس Trickster جدید با استفاده از سلاح Censer بر روی ایجاد توهمات و دود تمرکز دارد.

کلاس Magick Spearhand برداشتی منحصربفرد از Mystic Knight ارائه می‌دهد که نبردهای نزدیک و جادویی را با Duospear ادغام می‌کند.

علاوه بر این، کلاس Warfarer امکان استفاده از مهارت ها و حملات سایر کلاس های مختلف را در اختیار شما می گذارد.

استادان چیره دست این کلاس ها در کنار شما هستند

این قابلیت در دراگما دوگما 2 وجود دارد که بازکینان به راحتی می توانند، به دنبال اساتید حرفه ای در بازی بگردند. این افراد بر روی کلاس های خاصی که مد نظر کاربران است، تسلط دارند.

گیمرها به سادگی می توانند با اساتید داخل محیط بازی ارتباط برقرار کنند. با انجام این کار کاربران در کلاس مد نظر خود تسلط پیدا خواهند کرد و مهارت هایی که مورد نیاز است را از اساتید داخل بازی یاد می گیرند.

نسل جدیدی از کاراکترها در دسترس کاربران قرار می گیرد

یکی از قابلیت های کلیدی در اینجا انتخاب شخصیت خودتان در میان نژادهای مختلف موجود در محیط بازی است.

در حقیقت سه گونه نژادی در این جا وجود دارد که شامل، انسان ها، الف ها و گونه ای جدید به نام beastren هاست. Bestren گونه ای از موجوداتی هستند که شبیه به یک انسان واقعی اند.

این موجودات از سرزمین battahl آمده اند و از خلق و خوی خشن و کاملا متفاوتی به نسبت انسان ها و الف ها برخوردارند. این موجودات احترامی به pawn ها و arisen ها نمی گذارند.

نقش Pawnها در این میان چیست؟

Pawnها در این بازی نقش مهمی دارند. این اعضا در تمامی مراحل ماجراجویانه بازی با شما همراه خواهند بود.

به طور کلی 3 عدد از این گونه در محیط این گیم پلی وجود دارد که یکی از آنها ساخته دست کاربران و 2 نمونه دیگر به صورت خودکار به محیط بازی اضافه می شوند.

تنها ویژگی آنها تخصص های کلیدی شان است. چرا که با داشتن این قابلیت منحصر به فرد می توانند به زبان موجودات الفی صحبت کنند. کمپانی کپکام تاکید بیشتری بر شخصیت pawnها و روند رشد تکاملی آنها دارد.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dragon’s Dogma 2

برای نصب و اجرای این گیم بر روی رایانه شخصی، داشتن یک سیستم با سخت افزار قوی مورد نیاز است.

حداقل یک پردازنده Intel Core-i5 10600 یا AMD Ryzen 5 3600 به همراه کارت گرافیک GeForce GTX 1070 یا Radeon RX 5500 XT نیاز دارید تا از بازی با وضوح 1080P و نرخ فریم 30 لذت ببرید.

برای غرق شدن در محیط  کامل آن با وضوح 2160P و نرخ فریم 30، توصیه می شود یک پردازنده Core-i7 10700 یا AMD Ryzen 5 3600X همراه با کارت GeForce RTX 2080 یا Radeon RX 6700 داشته باشید.

اگر می خواهید ردیابی اشعه را فعال کنید، کارت GeForce RTX 2080 Ti یا Radeon RX 6800 نیز مورد نیاز است. علاوه بر این، حداقل 16 گیگابایت رم برای همه این تنظیمات لازم است. امیداوریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *