سیم کشی ساختمان که انجام می شود بسته به پروژه ای که پیش رو دارید باید بگوییم که کاربرد ان به دو راه توکار و روکار انجام پذیر است.

در روش سیم کشی روکار ما باید که سیم ها را از روی گچ ها عبور دهیم و رد کنیم که معمولا برای حفظ کردن زیبایی و امنیت از داکت برای اینکه سیم ها را پوشش بدهند هم استفاده می نمایند.

البته باید گفت که این روش سیم کشی ساختمان نقطعه ضعف و بیجا کاری است اما با این حال خیلی از افراد این کار را انجام می دهند.

ما در این مقاله تلاش بر این داریم که شما را با برق کشی ساختمان در اصفهان به طور کامل آشنا کنیم که بتواند در این رابطه بهترین اطلاعات را به دست آورید  کسب نمایید.

برق کشی ساختمان در اصفهان:

برای اینکه بتوانیم اطلاعات کسب نماییم که لوله گذاری و  لوله قرار دادن برق ساختمان به چه شکل است بایستی که یک سری توضیحات کوتاهی را در مورد این موضوع به شما ارائه نماییم.

در زمان برق کشی ساختمان بایستی که شما زیرساخت ها را هم در نظر داشته باشید و بتوانید آنها را هم تقویت کنید.

رایزرهایی که برای لوله ها استفاده می شود و تقویت می شود باید برای لوله های برق اماده سازی شود و همین طور باید فاصله ای حدود 30 سانت را با رایزرها در نظر گرفت که بتوانید چنین کاری را انجام بدهید.

می توانید که شماره برقکار ساختمان در اصفهان را از ما بخواهید تا شماره تلفن برقکار ساختمان اصفهان را به شما ارائه کنیم.

برق کشی ساختمان در اصفهان - دکه سبز

سیم کشی ساختمان در اصفهان چگونه باید انجام شود؟

اگر شما خسته شده اید و حوصله نداریدهرکز نباید شما به سراغ پروژه سیم کشی بروید. پیش از شروع کردن کار اول باید که همه ابزار و لوازم های موجود را آماده نمایید بعد شروع به کار کنید.

اگر شما برای جور کردن و تهیه کردن وسایل و ابزار های سیم کشی برق ساختمان به بیرون از حانه بروید تمام تمرکز و انرژی خودتان را حرام کرده اید و هدر داده اید.

برقکار سیار اصفهان و خصوصیات این برقکار چیست؟

در حال حاضر افراد برای برق کشی ساختمان در اصفهان تلاش می کنند که برای برق کشی ساختمان های اداری، صنایع متفاوت،شرکت ها، بانک ها و پاساژ ها به یک تکنسین برق روی آورند که در این کار زبده و ماهر باشد و بتواند به بهترین شکل ممکن این کار را برای افراد و اداره ها انجام دهد.

همین طور سیم کشی ماشین ه و ابزارهای صنعتی هم وظیفه تکنسین مربوطه به آن است و او باید چنین خدماتی را انجام بدهد و به مشتری خود ارائه کند.

تکنسین های برق در قسمت ها و گرایش های متفاوتی قادر خواهند بود که شروع به فعالیت نمایند. از جمله برق کشی عمومی و همین طور برق کشی صنعتی که هر تکنسینی در یکی یا اینکه هر دو آن مهارت دارد و شروع به کار کردن می کند.

بعضی از آنها هم به اسم تکنسین و متخصص برق ساختمان فعالیت می نمایند و کار می کنند.

بهترین برقکار ساختمان اصفهان چگونه باید کارش را آغاز نماید؟

بهترین برقکار ساختمان اول باید کل خانه را بازرسی نماید و بررسی کند. پس از اینکه این کار را انجام دادید و توانستید این خدمات را در اختیار داشته باشید.

ما می توانیم به شما بهترین خدمات ممکنه را ارائه دهیم تا اینکه شما با خیالی آسوده قادر باشید در زمینه پیدا کردن بهترین برق کش ساختمان اصفهان روی حرف ما حساب کنید.

و برای دریافت چنین خدماتی حرف ما را زمین نزنید تا اینکه زمانی که برقکار سیار اصفهان کل خانه شما را بررسی کرد و متوجه شد که چه مشکلی در خانه شما وجود دارد آنگاه می توان ادعا کرد که انها به بهترین شکل کار خودشا را انجام داده اند و در انجا چنین کاری واقعا موفق عمل کردند.

برای دریافت این خدمات و بهترین خدمات این زمینه می توانید با کارشناسان ما در این حوزه در ارتباط باشید چرا که کشی ان با مشکلی رو به رو نشوید.

راهنمای مطالعه: ارزانترین قالیشویی در اصفهان

هزینه سیم کشی ساختمان اصفهان

از آنجایی که سیم کشی ساختمان با توجه به شرایط فیزیکی و سیم کشی موجود مافاوت می باشد نمی توانیم بگوییم که هزینه سیم کشی چقدر در میاد؟ به طور میانگین می توان گفت که خدمات صنف برقکاری در بازه قیمت چیزی حدود ۱۲۰ هزار تومان تا ۳۸۰ هزار تومان قرار می گیرد.

شاید این سوال را داشته باشید که آیا قادر خواهید بود که هزینه سیم کشی خانه خودتان را تخمین بزنید و حدس بزنید؟ در جواب چنین سوالی باید کفت که ما می توانیم این کار را برایتان انجام بدهیم و براورد قیمت های ممکنه را برای شما انجام بدهیم که به شکل کامل از این قیمت ها اطلاعات داشته باشید.

مراحل سیم کشی کردن خانه را شرح دهید:

  • محل کلیدها را تعیین کنید:

برای این کار باید تراز را صفر کنید و صفر در نظر بگیرید که این کار را می توانید از معمار ساختمان هم درخواست نمایید. بعد از ان یک تراز لیزری را با آهنربا روی چارچوب فلزی درب نصب نمایید و ارتفاع ان را طوری تعیین کنید که فاصله تراز از صفر با ترتفاع نصب مورد نظر یکی شود.

  • مشحص نمودن محل علامت گذاری:

در این مرحله با به کارگیری از این اسپری رنگ محل های علامت گذاری را با تجهیزتی که هست معین کنید. پس از تمام شدن علامت گذاری، اتاق برای شیارزنی و کندن برای نصب لول و قوطی آماده است. بهتر است که بعد از نصب لوله و قوطی تمیز شوند تا اینکه اثری از گچ و گرد و خاک در ان نماند.

برق کشی ساختمان در اصفهان - دکه سبز

چگونه باید اقدام به برق کشی ساختمان در اصفهان بکنم؟

اتصال کردن سیم ها و جهت هدایت کردن الکتریکی و محکم کردن مدار های برق انجام میشود. به طور کلی اناوع اتصالات سیم ها در دو دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام انواع متفاوتی دارند: اتصالات بدون لحیمی و اتصالات لحیم کاری.

انواع اتصالات در این زمینه را می توانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین آنها را به شما نمایش بدهیم و خدممتان عرض کنیم.

اگر بخواهیم آموزش نقشه کشی برق ساختمان و سیم کشی برق ساختمان  را مورد بررسی قرار دهیم ابتدا با چه مواردی می باشد. تمامی ﻋﻼﺋم  اختصاری، نمودار ها رازیر ها، پلان ها، نمودار تابلو ها ، محل قرار گیری تجهیزات، لوازم و …

در تمامی نقشه های برق ساختمان از علائم خاصی جهت معرفی تجهیزات و قطعات مصرفی برق استفاده می شود.

به این علائم که چنین اطلاعاتی به نقشه خوان می دهد.علائم اختصاری نقشه برق ساختمان می گویند. تمامی این علائم اختصاری برق ساختمان ، استاندارد مبحث 13 مقررات ملی ساختمان می باشد و پیروی از آن برای تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت دارند اجباریست.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *