شماره برقکار ساختمان در اصفهان - دکه سبز

هزینه برقکاری در اصفهان


در مقالات قبلی وبسایت دکه سبز در رابطه با خدمات تعمیر آبگرمکن در اصفهان با شما سخن گفیتم. اکنون قصد داریم تا در زمینه یکی دیگر از خدمات ساختمانی پرکاربرد مطلبی را به حضور شما برسانیم.

مراحل سیم کشی ساختمان به چه شکل بایستی انجام بشود؟ سیم کشی ساختمان به چند روش انجام می شود؟ اصلی ترین و مهم ترین قانون در سیم کشی چه قانونی است؟

از اصلی ترین اشتباهاتی که در سیم کشی انجام می شود کدامین اشتباه هستند؟ آیا شما هم به دنبال شماره برقکار ساختمان در اصفهان هستید.

آیا می دانید از کجا باید این شماره را دریافت نمود؟ با ما همراه باشید تا در زمینه برق کشی صنعتی در اصفهان و سایر نکات کاربردی در این زمینه با شما صحبت کنیم.

خدمات سیم کشی ساختمان در اصفهان

صنعت ساختمان سازی در دنیای امروز با پیشرفت های قابل توجه ای رو به رو است. سیم کشی ساختمان یکی از اصلی ترین مرحله های ساخت و آماده سازی یک ساختمان برای زندگی کردن کار یا هر هدف دیگر می باشد.

انجام دادن درست و اصولی سیم کشی به عنوان اصلی ترین مراحل برای فراهم نمودن  نتایج دلخواه و مورد نظر می شود. زیرا حفظ امنیت در این زمینه بسیار مهم است.

بنابراین باید این کار به طریقی انجام شود که زمیه پیدایش هر گونه اتفاق مثل کاهش آتش سوزی و سلامت افراد را تضمین کند.

سیم کشی ساختمان اصولی چگونه است؟

به مدلی از سیم کشی سیم کشی روکار می گوییم که سیم ها از روی گچ دیوار به شکل آزاد عبور داده می شود و همه این سیم ها را می توان با چشم دید و در صورت بروز و پیدایش هرگونه مشکلی به راحتی تعمیر و عیب یابی کرد.

سیم های توکار از پیچیدگی زیادی برخوردار است و با توجه به موقعیت ساختمان ها و جاهایی مثل دکوراسیون خانه باید دقیقا مطابق با اصول مهندسی روز انجام شود.

سیم کشی با جعبه تقسیم چگونه است؟

در این روش سیم های برق در بالای دیوار و از درون لوله برق به شکل افقی عبور داده می شود و در هر نقطه ای که لازم باشد. محل عبور آنها رد می شود. روش سیم کشی با جعبه تقسیم در گذشته بیشتر مرسوم بود.

اما به لطف پیشرفت تکنولوژی و ابزار آلات جدید کمی جایگاه خود را در میان سایر روش ها از دست داده است. شایان ذکر است که عیب یابی این روش در مقایسه با سایر روش ها قابل مقایسه نیست.

برای همین به عنوان یک روش کلاسیک از آن نام برده می شود.

به همین دلیل امروزه افرادی که به دنبال شماره تلفن برقکار ساختمان در اصفهان هستند، دوست دارند که خدمات برقکاری در اصفهان و یا سایر نقاط ایران توسط یک استاد کار حرفه ای برای آنها انجام شود.

سیم کشی به وسیله قوطی کلید و پریز:

همان طور که از نام آن پیداست در این روش از قوطی های کلید و پریز به جای قوطی تقسیم استفاده می نمایند. چرا که در زمان نصب کلید و پریز فضای مورد نیاز برای سیم ها باید به درستی انجام شود تا کلید و پریز ها به راحتی درون قوطی نصب شوند.

البته در حالت عادی قوطی های کلید و پریز جای کافی برای تقسیم سیم ها را ندارند و برای اینکه سیم ها فضای خوبی داشته باشند لازم است تا در پشت قوطی ها یک محفظه برای عبور سیم وجود داشته باشد.

در این روش به راحتی سیم ها از یکدیگر جدا هستند و قابل رویت می باشند. این روش امروزه از بهترین و اصولی ترین روش ها برای سیم کشی ساختمان به شمار می رود و معمولا در بیشتر ساختمان ها از آن استفاده می کنند.

شماره برقکار ساختمان در اصفهان
اجرت برقکاری در اصفهان

مراحل سیم کشی ساختمان چگونه است؟

در گام اول سیم کشی ساختمان شامل چند مرحله است که هر کدام مکمل روش قبلی است و لازم است تا تمامی این مراحل به درستی انجام شود.

گام اول نقشه برق ساختمان

پیش از انجام دادن هرکاری برای سیم کشی لازم است که نقشه کلی از ساختمان مورد نظرمان را داشته باشیم. داشتن یک نقشه به راحتی می تواند، استادکار برق را در زمان انجام کار خود آگاه کند.

به کارگیری نقشه می تواند در زمان سیم کشی به ما کمک کند.  پس در زمان پیدا کردن شماره تلفن برقکار ساختمان در اصفهان حتما از رزومه این افراد آگاه شوید.

داشتن خط تراز و اندازه

بعد از اینکه نقشه کلی ساختمان مشخص شد. لازم است تا در زمان ایجاد جای کلید و پریز روی دیوار از خط تراز و اندازه استفاده کرد.

بر طبق قواعد استاندارد سیم کشی لازم است که فاصله کلید ها از کف و سقف ساختمان اندازه گرفته شود و با شلنگ تراز محل دقیق آن مشخص شود. انجام این کار سطحی یکدست و اندازه را برای قرار دادن کلید و پریزها به همراه خواهد داشت.

وقتی که نقشه کلی و طرح دقیق آن سیم کشی آماده شد و همین طور محل کلید و پریز را مشخص کردید باید برای جاگذاری و قرار دادن این قطعه ها شروع به کنده کاری نمایید.

در روش های های قدیمی کنده کار با وسیله هایی مثل تیشه، چکش و قلم انجام می شود که انصافا کار سختی است. اما امروزه با پیشرفت تکونولوژی و ساخت ابزار آلات جدید از دستگاه ها و وسایلی مانند بتن کن استفاده می کنند.

با استفاده از این وسایل در کمترین زمان می توانید عملیات کار کنده کاری روی محل مورد نظرتان را انجام بدهید.

3 نکته مهم در زمان سیم کشی ساختمان

اگر به دنبال سیم کشی ساختمان به شکل اصولی و دقیق هستید، باید استاندارد های کلی را در این زمینه رعایت کنید. شرح مهمترین این استانداردها به صورت زیر است:

  1. تا جایی که امکان دارد از اشغال فضای دیوارها و کنده کاری های بی دلیل اجتناب کنید.
  2. از قوطی و لوله های شکسته در سیم کشی استفاده نکنید و در صورت طولانی بودن مسیر لوله ها از ابزارهایی مانند بوش و لنت استفاده کنید.
  3. خدمات برق کشی ساختمان در اصفهان را به دست افراد ماهر بسپارید تا بهترین نتیجه را از انجام ای کار دریافت نمایید.

خصوصیات بهترین برقکار سیار در اصفهان چیست؟

برقکار ساختمان یکی از مشاغل پر زحمت و در عین حال پولساز در ایران است. در صورتی که در انتخاب این افراد اشتباه کنیم، شاید هزینه زیادی برای این اشتباه به ما متحمل شود.

به همین جهت لازم است تا چند نکته ضروری در رابطه با ویژگی های برقکار حرفه ای و سیار در اصفهان را به شما گوش زد کنیم.

  • در گام اول باید این شخص ضمانت بدهد که کار خود را به بهترین صورت ممکن انجام داده است.
  • به هیچ عنوان مبلغ غیر متعارف  از تعرفه برقکاری ساختمان را از شما دریافت نکند.
  • لازم است تا تمامی مجوزها و مدارک لازم به جهت انجام خدمات برقکاری را به همراه خود داشته باشد.
  • در صورتی که نتوانست پروژه مورد نظر را به درستی به انجام برساند، این موضوع را به شما بیان کند.

چگونه شماره برقکار ساختمان در اصفهان را پیدا کنیم؟

امروزه دیگر نیازی نیست تا به دنبال هر چیزی در محیط اطراف خود بگردیم. چرا که با در دست داشتن یک گوشی موبایل و یک اینترنت خوب پیدا کردن هر چیزی امکان پذیر خواهد بود.

یکی از سریع ترین روش های پیدا کردن شماره تماس برقکار ساختمان در اصفهان مراجعه به موتورهای جستجو مانند: گوگل و یاهو است.

هر زمان که وارد این موتورهای جستجو شدید، کافی است تا عبارت برقکار در اصفهان را وارد کنید تا پس از سپری شدن چند ثانیه، شماره برقکار اصفهان برای شما نمایان شود.

همچنین اگر قصد دارید تا از خدمات وبسایت دکه سبز در زمینه برق کشی ساختمان استفاده کنید. ما در کنار شما هستیم تا از صفر تا صد این خدمات را برای شما انجام دهیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *