خرید کاندوم در ایران

کاندوم ها در انواع مختلف اعم از خاردار، تاخیری، نازک، حجیم، جادار، ساده و … از برندهای معتبری مانند ساگامی، کدکس، هود، ایکس دریم و … با نازلترین قیمت و گزینه فوری و حمل و نقل محرمانه، اگر خرید کاندوم از داروخانه برای شما دشوار است یا به دنبال معامله بهتری هستید، فروشگاه اینترنتی دکه سبز را به بهترین انتخاب تبدیل می کند.

هنگام خرید اقلام زناشویی از وب سایت dakehsabz با انتخاب دسته بندی مناسب هیچ واسطه ای وجود ندارد. با مطالعه دقیق توضیحات و مقایسه آن با سایر موارد، می توانید هر چیزی را که می خواهید انتخاب کنید و در یک جعبه کاملا خصوصی و بسیار سریع ارسال می شود.

علاوه بر این، تمام اقلام دکه سبز در حوزه سلامت جنسی دارای تاریخ انقضای طولانی هستند که خرید آن را برای شما آسان می کند.

کاندوم دقیقا چیست؟

کاندوم مردانه یک دستگاه لاتکس با قابلیت ارتجاعی بالا است که در اطراف آلت تناسلی مرد کشیده می شود تا از تماس مستقیم با ناحیه واژن جلوگیری شود. کاندوم های زنانه ساخته شده از پلی اورتان نیز موجود است که در داخل واژن قرار داده می شود و از تماس مستقیم با آلت مرد جلوگیری می کند. کاندوم به طور کلی به جلوگیری از شیوع بیماری های مقاربتی و بارداری کمک می کند. خرید کاندوم یکی از ضروریات زندگی زناشویی است. در حال حاضر فقط مدل های مردانه مجوز ساخت در ایران دارند.

کاندوم را در بسته بندی مجزا خریداری کنید.

گروه کادولین پس از سال ها فعالیت در بازارهای آنلاین و فیزیکی، مسائل مشتری را درک می کند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطلاعات مشتری و حریم خصوصی را ایمن نگه داریم. در نتیجه، بسته‌بندی کاملاً محرمانه است، بدون نام یا آدرس اقلام ازدواج یا مجموعه کادولین. حتی پرسنل اداره پست نیز از محتویات صندوق بی اطلاع هستند.

خرید فوری کاندوم

از سال 2021 وبسایت دکه سبز اولین خرده فروش آنلاین است که امکان تحویل سریع کاندوم را فراهم می کند. تمام اقلام زناشویی سایت ما فوراً قابل حمل هستند و شما می توانید انتظار داشته باشید که سفارش خود را در اسرع وقت در محل اقامت خود دریافت کنید.

انواع کاندوم

کاندوم ها بر اساس نوع خود به گروه های زیادی تقسیم می شوند. در ایران نسخه های خاردار، تاخیری، نازک و ابتدایی جزو پرطرفدارترین ها هستند. بدیهی است که این تنوع نسبتاً گسترده است و شامل پهن کردن، باریک کردن، عروسک و غیره می شود. با کمک مشاوران در محل، می توانید به سرعت مدل مورد نظر را از مجموعه گسترده ما پیدا کنید.

مارک های کاندوم بر حسب نوع

از سال 2015 که واردات کاندوم ممنوع شد، تعداد برندهای داخلی افزایش یافته است. از معروف ترین این برندها می توان به Codex، Kapot، Goodlife، X-Dream، Shado و … اشاره کرد که همگی ساخت داخل بوده و دارای مجوزهای استاندارد و غذایی لازم هستند.

بدیهی است، فراموش نکنید که تمام کاندوم های داخلی با استفاده از لاتکس خارجی تولید می شوند. ساگامی، یک برند ژاپنی، تنها برند خارجی موجود در بازار ایران است. کادولین یکی از مشاغلی است که ساگامی معتبر را با مجوز اصالت به فروش می رساند.

کاندوم زنانه دقیقا چیست؟

این دستگاه برای بانوان طراحی شده است و وظیفه اصلی آن جلوگیری از شیوع بیماری های مقاربتی و بارداری است. برای استفاده از کاندوم زنانه، زنان باید قسمت بیرونی واژن خود را باز کنند. برای ساده‌تر کردن این کار، ممکن است از روانکاری واژن استفاده شود.

این گجت باید به آرامی وارد واژن شود، سپس با انگشت اشاره تا حد امکان وارد واژن شود. این ماده باید به طور مناسب در واژن قرار گیرد و نباید خم شود. این ابزار باید پس از مقاربت، در حالی که خانم هنوز دراز کشیده است، برداشته شود. هرگز این وسیله را در حالت ایستاده از واژن خود خارج نکنید!

کدام کاندوم بهترین است؟

این یک سوال رایج در بین مصرف کنندگان است. کدام یک بهتر است؟ کدام مدل یا برند را بخریم؟ بهترین مارک کاندوم در ایران کدام است؟ در پاسخ به این سوال ممکن است بگویید همه چیز به خود شما بستگی دارد. ساگامی ژاپن پیشتاز مدل‌های باریک است و پس از آن مدل‌های 0.03 Kaput و Codex قرار دارند. بیشتر برندهای محصولات تاخیری ممکن است برای درمان انزال زودرس استفاده شوند. اگر کاندوم خاردار می خواهید، مدل های فضای X-Dream و مدل های Big Dots Hood و Codex انتخاب های خوبی هستند.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین مارک خرید کاندوم در ایران مراجعه کنید.

قیمت کاندوم چه مقدار است؟

در بازار ایران، قیمت کاندوم اغلب به دو دسته تقسیم می شود:

محصولات ساخت آمریکا

محصولات سایر کشورها

قیمت کاندوم در بسته 12 تایی از حدود 15000 تومان تا حدودا 50000 تومان می باشد. تفاوت قیمت تا حدی به انواع و مارک های مختلف موجود مربوط می شود.

لاتکس طبیعی در تمام نسخه های ارزان قیمت تولید شده در داخل استفاده می شود. کاندوم ها با برندهای لوتوس، هات و اروس قیمت مناسبی دارند. محدوده قیمتی در این رده نسبتا پایین است و از 15 هزار تومان تا 30 هزار تومان متغیر است.

کاندوم های تولید شده در ایالات متحده همگی از بهترین کیفیت لاتکس هستند، استانداردهای بین المللی را برآورده می کنند و حتی در خارج از آن به فروش می رسند. Xenon، Evers، X-Dream، Kapot و Codex از برندهای معروف این صنعت هستند. قیمت در این رده نیز از 20 هزار تومان تا 60 هزار تومان متغیر است. اما تک برند خارجی در ایران، ساگامی ژاپن، با افزایش قیمت دلار گران شده به طوری که هر کاندوم ساگامی در بازار هم اکنون 80 هزار تومان قیمت دارد.

نحوه استفاده از کاندوم

این گجت در صورت استفاده مناسب تا 95 درصد از بارداری و بیماری های مقاربتی جلوگیری می کند. در هنگام خرید کاندوم به تاریخ ذکر شده روی جعبه و همچنین سالم بودن بسته بندی دقت کنید. نحوه استفاده از کاندوم در یک مقاله طولانی در مجله Cadolin به طور کامل شرح داده شده است.

دلایل پاره شدن کاندوم در حین رابطه جنسی

در شرایط خاص، کاندوم در حین مقاربت پاره می‌شود و زن و مرد را تحت فشار روانی زیادی قرار می‌دهد. بهتر است درک کنیم که چرا چیزی اتفاق می افتد:

  • تاریخ انقضا گذشته است
  • اندازه کوچک است.
  • قرار دادن این گجت در محیطی روشن یا مرطوب باعث خشکی واژن می شود.
  • استفاده از روان کننده های روغن
  • استفاده همزمان از کاندوم مردانه و زنانه بی کیفیت
  • رابطه جنسی طولانی و خشن

اقدامات لازم در صورت پاره شدن کاندوم

اگر این دستگاه از کار بیفتد، آلت مرد باید به سرعت از واژن خارج شود. یک خانم باید در اسرع وقت دست های خود را بشوید. زنان هرگز نباید خود را با دستمال پاک کنند زیرا خطر عفونت واژن را افزایش می دهد. اگر هنوز مطمئن نیستید که اسپرم به واژن رسیده یا نه، قرص اورژانسی را مصرف کنید.

خرید کاندوم و پرداخت درب منزل

وبسایت ما امکان خرید کاندوم و پرداخت در محل را در ایران فراهم کرده است. ارسال در تهران از طریق پیک و در سایر نقاط با پست انجام می شود. امکان پرداخت آنلاین این محصول وجود دارد. در وبسایت ما می توانید انواع کاندوم خاردار با قیمت را مشاهده کنید. این نکته را باید در نظر داشته باشید که برای خرید این محصول به هیچ عنوان نباید خجالت کشید و به صورت کاملا طبیعی باید در زمان تهیه آن باید اقدام نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *