خرید کاندوم | دکه سبز

یکی از خواسته های اساسی انسان که باید به درستی و موثر برآورده شود، رابطه جنسی است. از سوی دیگر، از آنجایی که بسیاری از بیماری ها ممکن است از این طریق از حیوانات به افراد سرایت کنند، حفظ نظافت فردی برای جلوگیری از شیوع این بیماری ها بسیار مهم است. برخلاف تصور رایج، استفاده از کاندوم ممکن است منجر به اشتباهات مختلفی شود.

ما در این مقاله از وبسایت دکه سبز علاوه بر ارائه کاندوم و انواع آن، آموزش استفاده از این ابزار بهداشتی را به شما دوستان عزیز ارائه خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کاندوم دقیقا چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

در حین خرید کاندوم از داروخانه، احتمالاً همه ما جعبه های رنگی کوچک را دیده ایم و ممکن است فکر کرده باشیم که این جعبه های طرح دار و گاه ساده برای چه کاری هستند. کاندوم که در فارسی به آن غلاف نیز می گویند، یک مانع لاتکسی بهداشتی است که از تماس مستقیم اندام تناسلی زن و مرد با یکدیگر در حین مقاربت جلوگیری می کند.

جالب است بدانید که سن خرید کاندوم در ایران یک سن خاص است و هرکسی نمی تواند مانند خرید کفش مردانه آن را از یک مغازه تهیه کند.

هنگامی که مقدار خاصی از فشار وارد می شود، پوشش لاتکس الاستیک و انعطاف پذیر پاره نمی شود. کاندوم در درجه اول برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود. در این روش پیشگیری از بارداری، اسپرم مرد بر روی یک پوشش خاص قرار می گیرد. در نتیجه لقاح و ورود اسپرم به رحم زن ممنوع است.

از طرف دیگر، توجه به این نکته مهم است که رابطه جنسی غیربهداشتی ممکن است منجر به بیماری‌های مسری مانند ایدز یا زگیل تناسلی شود. کاندوم علاوه بر جلوگیری از تماس مستقیم دستگاه تناسلی زن و مرد و شیوع این بیماری ها باید به درستی استفاده شود.

برخی از افراد این تصور را دارند که پوشیدن کاندوم لذت جنسی را کاهش می دهد، اما مهم است که توجه داشته باشید که ساختار هر کاندوم به گونه ای است که نازک ترین لایه ممکن را داشته باشد. به همین دلیل استفاده از آن نه تنها باعث آرامش افراد درگیر می شود، بلکه تاثیری در کاهش لذت جنسی ندارد.

انواع کاندوم خاردار با قیمت

پس از معرفی مختصری از تعدادی از انواع کاندوم های موجود در بازار، نحوه استفاده صحیح از کاندوم را به شما نشان خواهیم داد. مشکلی که بسیاری از افراد برای تهیه این محصول دارند این است که از خود می پرسند برای خرید کاندوم چه بگوییم. اما دیگر نگران نباشید چرا که شما به راحتی می توانید این محصول را سایت ما خریداری نمایید.

اگر بخواهیم همه انواع کاندوم را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم، به صورت زیر خواهند بود.

کاندوم مردانه

کاندوم مردانه که محبوب‌ترین نوع کاندوم موجود است و لاتکس لوله‌ای شکل نازکی است که در حالت نعوظ روی اندام جنسی کشیده می‌شود، باید در پاسخ به این سوال که کاندوم مردانه چیست و چیست، ذکر شود.

نوک اضافی در این نوع کاندوم به عنوان یک مخزن عمل می کند و با عمل به عنوان یک مخزن از چکه کردن مایع منی به داخل یا خارج از واژن جلوگیری می کند. کاندوم های مردانه اغلب حاوی یک عامل تاخیری در داخل هستند.

بنابراین آنها در مدیریت انزال زودرس موثر هستند. تا 90 درصد از حاملگی های ناخواسته ممکن است با این نوع کاندوم اجتناب شود و افراد سالم تقریباً می توانند خطر انتقال بیماری را از بین ببرند.

کاندوم های مردانه قیمت کمتری نسبت به گروه دیگر دارند و استفاده صحیح از آن ها نسبت به گروه دوم ساده تر است. این نوع خاص از کاندوم اغلب همان چیزی است که بیشتر مردم در مورد کاندوم فکر می کنند. مدل‌های زیر از کاندوم‌های مردانه در داروخانه‌های محلی یا خرده‌فروشی‌های اینترنتی موجود است.

کاندوم تاخیری

یکی از انواع کاندوم مردانه که مدت زمان تماس جنسی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، کاندوم تاخیری است. علاوه بر این، این نوع کاندوم یک درمان موفق اما گذرا برای مردانی است که انزال زودرس دارند.

بسیاری از اوقات، مردان به دلیل عدم اطمینان از نحوه استفاده موثر از اسپری تاخیری یا به دلیل گران بودن آن نسبت به کاندوم، تمایلی به استفاده از اسپری تاخیری ندارند. در این حالت استفاده از کاندوم تاخیری توصیه می شود.

زیرا علاوه بر داشتن فواید سلامتی و پیشگیرانه انزال مردانه را طولانی می کند.از آنجایی که ماده تاخیری که حاوی بنزوکائین است، در نوک کاندوم قرار دارد، نحوه استفاده از آن تاثیر قابل توجهی بر عملکرد آن دارد.

همچنین شما می‌ توانید برای خرید کاندوم در بیرجند به همراه ارسال رایگان از وبسایت dakehsabz اقدام نمایید.

برای استفاده صحیح از کاندوم تاخیری، نوک آلت تناسلی مردانه باید با مواد تاخیری آغشته شود و اعصاب اطراف باید به طور لحظه ای بی حس شوند. این بی حسی زمان برخورد جنسی را تا زمانی که مرد به ارگاسم برسد طولانی می کند.

اگر کاندوم تاخیری به درستی استفاده نشود و ماده تاخیری واژن زن را لمس کند، برخلاف انتظار، ارگاسم زن طولانی تر شده و نتیجه جنسی مورد نظر حاصل نخواهد شد.

کاندوم ویبره یا برقی

نوع دیگری از کاندوم مردانه کاندوم برقی است که با ارسال لرزش های الکتریکی خفیف به آلت تناسلی مردانه، قدرت نعوظ را در مبتلایان به اختلال نعوظ افزایش می دهد.

این نوع کاندوم که از سیلیکون یا لاتکس ساخته شده است، جریان خون در آلت تناسلی مردانه را بهبود می بخشد و به افرادی که مشکلات نعوظ دارند کمک می کند و مدت زمان نعوظ را طولانی تر می کند. این نوع کاندوم در صورت استفاده صحیح عملکرد خوبی دارد.

علاوه بر مزایای ذکر شده قبلی، استفاده صحیح از کاندوم های ویبره تحریکات زنانه را افزایش می دهد و زمان رسیدن به ارگاسم را کوتاه می کند. استفاده از کاندوم برقی زمان ارگاسم را برای مردان کوتاه و برای زنان طولانی تر می کند، زیرا اغلب زنان مدت زیادی طول می کشد تا ارگاسم را تجربه کنند در حالی که مردان در مدت زمان کوتاه تری به اوج لذت جنسی می رسند.

به همین دلیل، استفاده صحیح از کاندوم برقی می تواند مدت زمان ارگاسم طرفین را تغییر دهد. اکثر مردم از این نوع کاندوم برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش تر استفاده می کنند. بنابراین می توان آن را با یا بدون کاندوم استاندارد استفاده کرد.

کاندوم خاردار

کاندوم خاردار چیست و چگونه از آن استفاده می شود دو سوالی است که برای برخی افراد پیش می آید. یکی از رایج ترین انواع کاندوم مردانه کاندوم خاردار است که روی آن خارهایی وجود دارد که لذت جنسی را برای هر دو طرف افزایش می دهد.

به طور معمول، زنان هنگام استفاده از این نوع کاندوم در هنگام برخورد جنسی، ناراحتی بیشتری را تجربه می کنند. این امر باعث می شود کسانی که به دلایل مختلف در واژن خود زخم دارند یا آستانه تحمل درد ضعیفی دارند ترجیح داده شود از استفاده از این نوع کاندوم خودداری کنند.

انواع دیگر کاندوم شامل کاندوم های عروسکی، کاندوم های سنتی، کاندوم های شیاردار، کاندوم های معطر و کاندوم های خوراکی علاوه بر مواردی است که تاکنون ذکر شد.

کاندوم زنانه

این موضوع که کاندوم زنانه چیست و چگونه از آن استفاده می شود احتمالاً در افکار بسیاری از افراد مطرح می شود. یکی دیگر از دسته های اصلی کاندوم ها، نوع زنانه آن است که بر خلاف کاندوم های مردانه از پلی اورتان تشکیل شده است.

در مقایسه با کاندوم های مردانه، این شکل از کاندوم حساسیت کمتری دارد و بیشتر با محیط داخلی واژن هماهنگ است. طول این نوع کاندوم که به شکل کیسه شل ایجاد می شود، تقریباً 17 سانتی متر است، اما ممکن است با نفوذ چند سانتی متر بیشتر شود.

این کیف دارای یک حلقه قابل انعطاف است که به انتهای آن متصل شده است تا از گیر کردن کاندوم در داخل واژن جلوگیری کند. در مقابل، آنها استفاده از کاندوم زنانه را به عنوان یک اقدام احتیاطی برای رابطه خود انتخاب می کنند تا رابطه جنسی سالم داشته باشند و از بارداری جلوگیری کنند. این نوع کاندوم برای زنانی که قادر به ترغیب همسر خود به پوشیدن کاندوم نیستند مناسب تر است.

علاوه بر این، از آنجایی که آنها از مواد نازک‌تری نسبت به کاندوم‌های مردانه ساخته شده‌اند، مقاربت با کاندوم‌های مردانه لذت‌بخش‌تر از رابطه جنسی با کاندوم‌های مردانه خواهد بود، زیرا تماس بیشتر بین دستگاه تناسلی مردانه و زنانه احساس می‌شود.

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که کاندوم های زنانه نسبت به کاندوم های مردانه گران تر و کمتر استفاده می شوند. کاندوم زنانه باید تا هشت ساعت قبل از شروع رابطه در داخل واژن قرار داده شود. هنگام نشستن یا دراز کشیدن با پاهای باز، این کاندوم ممکن است داخل واژن گذاشته شود.

کافی است حلقه داخلی کاندوم زنانه را با انگشت شست و وسط فشار دهید قبل از اینکه انگشت اشاره را داخل کاندوم فرو کنید و آن را تا انتهای واژن قرار دهید در حالی که مرزهای داخلی آلت تناسلی را باز نگه دارید. حلقه بیرونی کاندوم را با کف دست خود بردارید و بلافاصله پس از مقاربت آن را بیرون بکشید.

مزایای استفاده از کاندوم

اگر تا به اینجای مقاله با ما همراه بودید و برای خرید کاندوم فضایی از داروخانه تهران نتواستید اقدام کنید حال به شرح مزایای استفاده صحیح از کاندوم و فواید آن خواهیم پرداخت:

  • در صورت استفاده صحیح از کاندوم، احتمال بارداری ناخواسته 80 درصد کمتر است.
  • با استفاده از کاندوم، ممکن است احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی را کاهش دهید.
  • مانند سایر اشکال پیشگیری از بارداری، استفاده از کاندوم کمترین عوارض جانبی را دارد در حالی که کاملاً مؤثر است.
  • کاندوم ها قیمت مناسبی دارند و به راحتی در مغازه ها و داروخانه ها پیدا می شوند.
  • به شرکای عاشقانه اطمینان می دهد.
  • گاهی اوقات انزال زودرس مردان با استفاده صحیح از کاندوم مردانه قابل درمان است.
  • تاثیری بر باروری زنان ندارد.
  • داشتن دخول تمیز برای شرکای جنسی، به ویژه آنهایی که به مشکلات پاکیزگی حساس هستند، مفید است.

معایب استفاده از کاندوم

این احتمال که استفاده از داروهای ضد بارداری ممکن است عوارض جانبی نامطلوبی داشته باشد دور از ذهن نیست. استفاده صحیح از کاندوم بسیار مهم است زیرا در صورت استفاده نادرست از آن، احتمال بروز مشکلات و معایب زیر بیشتر است. موارد زیر مشکلات استفاده از کاندوم است:

  • زنان ممکن است هنگام استفاده از کاندوم دچار حساسیت، سوزش، خارش و رشد قارچ شوند، اما انواع زیادی از کاندوم های ضد حساسیت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و در داروخانه ها فروخته می شوند.
  • طولانی شدن زمان انزال مردان ناشی از استفاده از کاندوم ممکن است گاهی اوقات زنان را ناراحت و خسته کند.
  • در شرایط خاص، استفاده از کاندوم باعث کاهش تحریک شرکا می شود. از این رو، میزان لذت جنسی نیز کاهش می یابد.
  • با جلوگیری از تماس مستقیم بین آلت تناسلی هر دو طرف، استفاده از کاندوم ممکن است لذت جنسی را کاهش دهد.
  • کارایی کاندوم در اثر تاریخ مصرف گذشته یا آسیب دیده محصول از بین می رود.

توصیه های مهم برای استفاده از کاندوم

همانطور که می دانید داشتن رابطه جنسی یکی از خواسته های اساسی انسان است و نداشتن آن ممکن است در بسیاری از جنبه های زندگی فرد تاثیر بگذارد. از سوی دیگر آلت تناسلی که یکی از حیاتی ترین اندام های بدن و خانه اعصاب بسیاری است، در صورت آلوده یا آسیب رساندن به آن، کل سلامتی فرد را به خطر می اندازد.

بهتر است نحوه استفاده صحیح از کاندوم را بدانید و از توصیه های ایمنی زیر برای به حداقل رساندن خطرات پیروی کنید:

  • قبل از استفاده باید تاریخ ساخت و انقضای کاندوم را در نظر گرفت.
  • چند دقیقه قبل از تماس جنسی، کاندوم را از مهر و موم آن جدا کنید.
  • در زمان خرید کاندوم ضد حساسیت حتما با شریک عاطفی و یا یک تراپیست صحبت کنید.
  • کاندوم ها را نباید در مکان های گرم یا زیر نور خورشید قرار داد.
  • قبل از پوشیدن کاندوم، یاد بگیرید که چگونه آن را به درستی انجام دهید.
  • بررسی کنید که کاندوم پاره نشده باشد.
  • در هر رابطه جنسی فقط از یک candom استفاده کنید.
  • پس از استفاده از کاندوم، آن را هرگز با آب نشویید.
  • بسته به شرایط و ترجیحات شرکا، نوع کاندوم مناسب را انتخاب کنید.

بهترین مارک خرید کاندوم در ایران

با توجه به طیف گسترده ای از کالاهایی که مشاغل مختلف ارائه می دهند، انتخاب بهترین مارک candom بسیار مهم است. برخی از تولید کنندگان برتر در بازار که دستورالعمل استفاده صحیح از کاندوم را نیز ارائه می دهند عبارتند از:

  1. ساگامی
  2. کدکس
  3. big dots
  4.  نان استاپ

کاندوم شیاردار چیست؟

امروزه کاندوم های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. که بسیاری از نیازهای جنسی را برآورده می کند. و با توجه به نوع نیاز می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. در پاسخ به این سوال که آیا کاندوم شیاردار است، باید گفت: این نوع کاندوم دارای یک لایه منظم و مهم در اطراف کاندوم است. برخی دنده های باریک و برخی دیگر دنده های بسیار عمیق دارند. کاندوم های شیاردار اصطکاک بیشتری در ناحیه واژن ایجاد می کنند. و نقاط حساس تر خانم ها را تحریک می کنند.

تفاوت بین کاندوم های میخ دار و شیاردار

کاندوم های خاردار از محبوب ترین طرح های کاندوم هستند. تفاوت اصلی کاندوم خاردار و شیاردار در نوع شیار و برآمدگی آن است. روی کاندوم های شیاردار به جای خار و شیار، شیارهای منظمی در اطراف کاندوم وجود دارد. که باعث اصطکاک با دیواره واژن می شود. لازم به ذکر است که هر دو نوع کاندوم انتهایی و شیاردار نقاط حساس خانم ها را تحریک می کند. و کاربرد مشترکی دارند. هر چه برجستگی ها، خارها و برجستگی های روی کاندوم بزرگتر باشد. نقاط حساس زن بیشتر تحریک می شود. و حس بهتری به زن القا می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *