خرید تیشرت آستین کوتاه سفید

no image
no image
no image
no image
no image

این فقط برای یک جنسیت یا یک نوع لباس قابل استفاده نیست، بلکه یک دستورالعمل کلی مد برای پوشیدن لباس متناسب با بدن است. به عنوان مثال، پوشیدن تیشرت مناسب ممکن است برخی از نقص های فیزیکی را بپوشاند و شما را بلندتر، خوش اندام و به طور کلی جذاب تر نشان دهد. با این حال، اکثر افراد، به ویژه مردان، توجه کمی به این دستورالعمل‌ها دارند و در عوض هنگام خرید بیشتر بر روی جنس تی شرت، رنگ پیراهن و قیمت تمرکز می‌کنند.

در حالی که یک لباس ساده برای مد مردانه بسیار مهم است، اگر مدل و فرم تیشرت مطابق با تیپ بدنی شما انتخاب شود، فواید زیادی برای شما دارد. در این مقاله به معرفی تیشرت و مد استایل خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید تیشرت آستین کوتاه سفید را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تیشرت مردانه مناسب چه کسانی است؟

تی شرت در اندازه ایده آل برای مردان و زنان ضروری است. در عین سادگی و راحت بودن، چنین لباسی برای شما شیک و جذاب است. از آنجایی که این لباس به عنوان یک کالای بسیار اساسی عمل می کنند و توجه شما را به افراد جلب می کند، تی شرت های ساده گزینه بسیار بهتری نسبت به تی شرت های دارای طرح و لوگو هستند. زمانی که مدل تی شرت متناسب با اندام شما باشد، این امر محقق می شود. البته گفتن این کار ساده است، اما واقعاً اینطور نیست. یک تیشرت خوب با تمامی ویژگی های منحصر به فردی که دارد به راحتی ظاهر شما را زیبا و یا بدفرم خواهد کرد.

عکس

تیشرت ایده آل برای بدن شما

هنگام پوشیدن تیشرت مردانه، اندازه یا تناسب پیراهن باید اولین الویت مورد توجه شما باشد. البته ناگفته نماند، اگر فرم بدن خود را نشناسید، نمی‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. اولین قدم در انتخاب لباس مناسب برای یک مرد، شناخت تیپ بدنی او هست و تیشرت یکی از این موارد است. بیشتر تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان لباس‌های خود را بر اساس سایزهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ عرضه می‌کنند، مگر اینکه خودتان یک تیشرت برای بدنتان بدوزید. هنگام پوشیدن یک تیشرت اگر خط دوخت آن خیلی ریز باشد، به راحتی بین شانه و بازو نزدیک گردن شما نمایان خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود.

زیر بغل شما جمع شود و به بدنتان بچسبد و باعث می سریعتر عرق کردن شما می‌شود و لکه هایی روی سطح آن باقی بماند. پس از مدتی تعریق زیر بغل آشکار می شود. توصیه ما خرید تیشرت آستین کوتاه سفید است تا علاوه بر زیبایی و تناسب اندام ظاهری آراسته و زیبا داشته باشید.

برای انتخاب تیشرت ایده‌آل برای سایز خود، باید از فرم بدن و اندازه خود آگاه باشید. در زیر شکل‌های معمولی بدن مردانه نشان‌ داده ‌شده در راهنمای تصویری زیر می‌توانید تضاد آن با نمونه‌های موجود در آینه، را برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام یک بیشتر شبیه بدن شما است استفاده کنید.

عکس

خرید تیشرت آستین کوتاه سفید مردانه

تیشرت مناسب ورزشی: اگر در چند ماه گذشته برای ساخت و فرم دادن به ماهیچه‌های خود سخت تمرین کرده‌اید و بسیار تعریق می‌کنید قطعاً می خواهید زیباتر به نظر برسید. پوشیدن یک تیشرت ورزشی یا تنگ که ماهیچه‌های شما را برجسته می‌کند و فرم بدن‌تان را به نمایش می‌گذارد یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار است. طبیعتاً این بدان معنا نیست که به بیرون خانه بروید و یک تیشرت خریداری کنید، بلکه اگر سایز بدنی خودتان را بدانید به راحتی و بدون بیرون رفتن از منزل می‌توانید خرید خود را به صورت آنلاین از وبسایت دکه سبز انجام دهید.

تیشرت‌هایی که به شما می‌چسبند، اما تناسب معمولی دارند، قسمت زیادی از اندام شما را نشان نمی‌دهند. هنگام خرید یک تیشرت مناسب ورزشی، جنس و اندازه آن را در نظر بگیرید زیرا این تیشرت باید از پارچه‌ای با خاصیت ارتجاعی بالا ساخته شود تا ماهیچه‌ها را شما هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کند. یکی از راه‌هایی که ورزشکازان و افرادی که دوست دارند ظاهرشان بیشتر به نمایش گذاشته شود خرید تیشرت آستین کوتاه سفید می‌باشد زیرا با خرید این محصول در هر موقعیتی شما اندامی زیباتر خواهید داشت.

عکس

تیشرت‌هایی که نسبتا گشاد هستند: در سال‌های اخیر، پسرها، به‌ویژه مردان جوان، شروع به پوشیدن لباس‌هایی کرده‌اند که نسبتا گشاد هستند تا احساس راحتی بیشتری کنند و استایلی منحصر به فرد و بدون محدودیت داشته باشند. لباس های گشاد و بزرگ در مد مردانه کاملا شناخته شده هستند. با این حال، اگر فکر می کنید که ممکن است این بار یک تیشرت دو یا سه سایز بزرگتر تهیه کنید، در اشتباه هستید. تیشرت‌های لش به طور هدفمند ساخته می‌شوند و هر جزء در جایی که به آن تعلق دارد قرار می گیرد. اگر تیشرت سایز بزرگ‌تری بپوشید، پاهایتان در قسمت‌هایی از بدن که دوست ندارید کوتاه‌تر و بزرگ‌تر به نظر می‌رسند.

برای برجسته کردن تناسب این تیشرت‌ها، بهتر است آن‌ها را با لباس‌های تنگ مانند شلوار تفنگی ست کنید. با روی شلوار آمدن تیشرت‌تان، استایل خود را امروزی و مدرن کنید. شما می توانید باور کنید که تیشرت‌های سایز بزرگ برای مردان بزرگ و چاق مناسب است، اما واقعیت تقریباً برعکس است. پوشیدن لباس‌های گشاد توجه را به چربی بدن شما جلب می کند و شما را بزرگتر نشان می دهد. مثلا با خرید تیشرت آستین کوتاه سفید عده‌ای خوشتیپ‌تر می‌شوند و افرادی هم عیوب بدنی و تیپ خود را پیدا خواهند کرد.

مردان لاغر در این نوع لباس‌ها بهتر به نظر می رسند زیرا تضاد بین لباس و هیکل آنها را شیک‌تر و متناسب تر جلوه می‌دهد. بهترین کار ممکن برای تهیه لباس گشاد خرید تیشرت آستین کوتاه سفید است. رنگ سفید به دلیل روشن بودن آن با هر شلوار و کفشی ست می‌شود و شما را دارای یک استایل منحصر به فرد می کند.

اندازه تیشرت یا تناسب معمولی: اگر قد کوتاهی دارید یا اندامی درشت و چاق دارید، احتمالاً می دانید که یک پیراهن معمولی بهترین تناسب را برای شما دارد. با این حال، یافتن چنین لباس‌هایی دشوار است، زیرا اکثر شرکت‌ها فقط اقلامی را برای افرادی با تیپ‌های بدنی معمولی تولید می‌کنند. البته، با کمی گشت و گذار در فروشگاه های اطراف یا خرده فروشی‌های اینترنتی، می‌توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

اگر یک تیشرت ساده ترجیح شما نیست، می‌توانید در عوض طرح‌های راه راه را انتخاب کنید. با این حال، انتخاب تیشرت‌هایی که بسیار بزرگتر از بالاتنه شما هستند اجنتاب کنید، زیرا آنها شما را کوتاه‌تر نشان می دهند. مثلا با خرید تیشرت آستین کوتاه سفید مردانه و یک شلوار بگ استیل بسیار خوبی را خواهید داشت.

عکس

تیشرت یقه هفت

تیشرت های مردانه در طیف وسیعی از مدل ها وجود ندارد، اما هنوز هم ممکن است مدل هایی مانند تی شرت یقه هفت پیدا کنید. اگر اندام ریز یا چاقی دارید، می توانید یک تی شرت استاندارد با این یقه انتخاب کنید تا بدنتان بلندتر و کشیده تر به نظر برسد. این نوع یقه برای تی شرت های گشاد ایده آل نیست. البته سعی کنید از پوشیدن یقه بلند خودداری کنید زیرا برای مد مردانه مناسب نیست و سینه را آشکارا نمایان می کند.

عکس

رنگ تیشرت

همانطور که قبلاً گفتیم، تیشرت‌های ساده و تک رنگ بهترین گزینه برای یک مرد شیک پوش هستند. سفید رنگ ایده آل برای تی شرت مردانه است، اما باید از مواد ضخیم ساخته شود تا با پیراهن زیر اشتباه گرفته نشود. انتخاب دوم خاکستری است که کاملا سازگار است. با این حال، اگر می‌خواهید با سایر لباس‌ها هماهنگ شوید، می‌توانید رنگ‌های خنثی و جالب دیگری مانند مشکی، سرمه‌ای، سبز گلی و… را نیز انتخاب کنید.

چگونه تیشرت متناسب با اندام خود را انتخاب کنیم؟

هم آقایان و هم خانم ها می‌توانند باید به دنبال خرید تیشرت آستین کوتاه فول سایز باشند. چنین لباسی به راحتی پوشیده می‌شود و راحت است، اما در عین حال برای شما خوب به نظر می رسد. این تیشرت‌های ساده و تک رنگ گزینه بسیار بهتری نسبت به نمونه‌های دارای طرح و لوگو هستند زیرا به عنوان یک بوم خالی عمل می کنند و توجه را به ظاهر شما جلب می کنند. وقتی این تیشرت ها متناسب با فرم بدن شما باشند، این کار انجام می‌شود.

اکثر تولیدکنندگان و خرده فروشان پوشاک، فروش خود را بر اساس سایزهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ قرار می دهند. برای انتخاب تیشرت ایده‌آل برای فریم خود، باید از فرم بدن و سایز خود آگاه باشید. سفید بهترین رنگ برای یک لباس ساده است زیرا در هر تیپ بدنی به نظر می رسد.

یک لباس سفید مارک دار و باکیفیت را می توان در هر فضایی و با هر نوع لباسی پوشید، زیرا طراحی ساده آن با هر جفت جین و کفشی مطابقت دارد. مدل گشاد یکی دیگر از این موارد است که برای شما مناسب است. این مدل ها به طور خاص برای مطابقت با اندام شما ساخته شده اند. پوشیدن یک تی شرت معمولی در سایز بزرگ ممکن است برخی از قسمت‌های بدن شما را نامتناسب به نظر برساند.

به عنوان مثال، یک تیشرت مناسب، که خیلی بزرگ است، احتمالاً بیش از حد بلند خواهد بود و پاهای شما را کوتاه‌تر نشان می دهد. قبل از خرید هر لباسی، برچسب را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا آن لباس نو است یا کار کرده، پس در انتخاب خود بسیار دقت نمایید مخصوصا در زمان خرید تیشرت آستین کوتاه سفید که بسیار توجه همه را به سمت شما جلب می‌کند.

10 مورد از اشتباهاتی که در زمان نگه‌داری لباس مرتکب می‌شویم؟

نگهداری نامناسب لباس در طول سال

 قبل از تصمیم گیری در مورد محل نگهداری، باید تمام لباس های فصلی خود را بشویید و خشک کنید.

گرد و غبار لباس های کثیف ممکن است روی لباس های تمیز بنشیند و درخشش لباس های چرمی را کدر کند، بنابراین از آویزان کردن لباس های کثیف روی قفسه لباس خودداری کنید. استفاده کنید.

بسته‌بندی کردن لباس به صورت نادرست

اگرچه کیسه‌های وکیوم محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، اما گزینه مناسبی برای نگهداری لباس‌های چرمی نیستند، زیرا چرم در غیاب اکسیژن در نهایت پوسیده می‌شود و برخی از لباس‌های دیگر در این کیسه‌ها بد بو و چسبناک می‌شوند. استفاده از آنها به عنوان لباس را از زمانی که پیدا کردند را فراموش کنید.

استفاده از آویزهای نادرست

در چوب لباسی کوتاهی نکنید. به عنوان مثال، اگر فقط پنج چوب لباسی و ده لباس داشته باشید، با مشکل مواجه خواهید شد.

یکی دیگر از کارهایی که باید از انجام دادن آن اجتناب کنید، آویزان کردن لباس های متعدد به یک قلاب است، زیرا این کار از تنفس لباس ها جلوگیری می کند، طول عمر آنها را کوتاه می کند و باعث چروک شدن آنها می شود. برای جلوگیری از چروک شدن لباس، چوب لباسی متناسب با اندازه لباس انتخاب کنید. چوب لباسی باید بر اساس وزن لباس انتخاب شود.

به عنوان مثال، لباس‌های پارچه‌ای را نباید روی چوب لباسی‌های چوبی قرار داد، زیرا قلاب‌ها ممکن است لباس را پاره کنند، همچنین کت‌ها و کت‌های واقعا بزرگ نمی‌توانند روی چوب لباسی‌های کوچک آویزان شوند. اگر به بازار رفتید و خرید تیشرت آستین کوتاه سفید را انجام دادید، حتما یک چوب لباسی مناسب هم تهیه کنید.

نگهداری نامناسب لباس بافتنی و تیشرت

با توجه به توصیه خانه داری نمناک توصیه می شود به جای آویختن به قلاب لباس بافتنی و پشمی را تا کرده و دراز کنید که باعث شل شدن پارچه و گشاد شدن لباس می شود. این لباس ها اگر چیزی روی آن ها بپوشید شکل و فرم خود را از دست می دهند.

استفاده از چوب لباسی برای نمایش لباس‌های بلند

سعی کنید لباس را دقیقاً به همان صورتی که در کمد نمایش داده می شود بچینید. پیراهن ها و دامن های بیش از حد بلند نباید زمین را لمس کنند.

آویزان کردن نادرست شلوار

جا لباسی‌های جدید که با قدیمی‌ها تفاوت دارند و کارایی بیشتری هم از آن‌ها برمی‌آید، برای همه نوع لباسی مناسب نیستند. به عنوان مثال، لباس‌های پشمی و بافتنی را نمی‌توان با گیره به چوب لباسی آویزان کرد، زیرا این کار به بافت آن‌ها آسیب می‌زند و همچنین نباید آن‌ها را تا کرد. با این حال، از این آویزهای گیره ای می توان برای آویزان کردن شلوارها بدون تا کردن آنها استفاده کرد.

سوتین‌ها را از وسط تا کنید

بهتر است فرم آنها را تغییر ندهید و سوتین ها را در یک کشوی جداگانه نگهداری کنید نه اینکه همانطور که در تصویر نشان داده شده است آنها را از وسط تا کنید زیرا انجام این کار ممکن است به سرعت ظاهر آنها را خراب کرده و آنها را بی فایده کند. در مواردی مشاهده شده که افرادی با خرید تیشرت آستین کوتاه سفید آن را مانند یک سوتین تا کردند و این کار به شدت به لباس شما ضرر خواهند رساند.

تعویض لباس آویزان با قفسه

بلوزها، تی شرت ها و پیراهن های پارچه نازک را باید با توجه به سایزشان روی چوب لباسی آویزان کرد، در حالی که لباس های پشمی و بافتنی را باید به طور مرتب تا کرده و در قفسه های کمد نگه داشت.

قرار دادن انواع لباس‌ها روی چوب لباسی

این واقعیت که جای زیادی در رخت آویز ندارید اما می خواهید چیزهای مختلفی را روی آن بچسبانید، این را به یکی از بدترین گزینه ها برای نگهداری لباس تبدیل می کند.

اگر وسایل زیادی روی قفسه آویزان باشند، طول عمر لباس ها کوتاه می شود.

آویزان کردن لباس بدون زیپ و دکمه

برای اطمینان از حفظ شکل لباس پس از آویزان کردن، باید آنها را زیپ یا دکمه کنید

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله توضیحات جامع و کاملی در رابطه نحوه خرید لباس و چگونگی ست کردن آن به شما توضیحاتی ارائه کردیم. هدف ما آگاه سازی افرادی است که قصد دارند ظاهری بسیار آراسته و شکیل داشته باشند تا در هر شرایطی که هستند خوشتیپ به نظر برسند. در کلام آخر اگر به دنبال خرید تیشرت آستین کوتاه سفید مردانه هستید توصیه می‌کنیم حتما سایز و استاندارد بدنی خودتان را بدانید. خوشتیپ بودن و ظاهری زیبا داشتن کار بسیار سختی نیست، اما به صبر وحوصله بالایی در زمان خرید کردن شما بستگی دارد.

چنانچه فرد با حوصله‌ای هستید شانس بالاتری برای آراسته‌تر شدن و خوش استایل شدن خواهید داشت. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *