بسیاری از مردان می خواهند ظاهر و استایل خود را بسته به آب و هوا و فصل تغییر دهند. هوای سرد و هوای زمستان زمانی است که می توانید استایلی زیبا داشته باشید! لذت بردن از هوای سرد با استایلی منحصر به فرد و در عین حال داشتن کفش مناسب برای این فصل بسیار مهم است. بسیاری از مردم در تابستان منتظر هوای خنک هستند تا بتوانند در چنین روزهایی نیم بوت و کفش بپوشند. اگر قصد خرید نیم بوت مردانه را دارید، قبل از خرید نیم بوت باید اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب نیم بوت مناسب داشته باشید.

نیم بوت مردانه به چه کفشی می گویند؟

نیم بوت مردانه یکی از انواع مختلف بوت های مردانه است. این چکمه ها تا مچ پا بالا می روند یا درست زیر مچ پا می نشینند. نیم بوت‌ها نه تنها پاها را گرم نگه می‌دارند، بلکه به دلیل طراحی همه‌کاره و سبک‌شان بسیار محبوب هستند.
پوشیدن چکمه‌ها آسان است و با طیف وسیعی از لباس‌ها، از جمله سبک‌های غیررسمی و هوشمند، مناسب است.

تاریخچه دقیق نیم بوت مردانه از کجا می اید؟

انگلستان را زادگاه چکمه ها و نیم بوت ها می دانند. همانطور که در تاریخ صنعت مد و لباس ثبت شده است، برای اولین بار در سال 1805 یک نوع نیم بوت شیک دخترانه در انگلستان تولید شد. پس از آن، First Half Shoes  تنها 25 سال بعد یعنی در سال 1830 به یکی از محبوب ترین کفش های زنانه در کشور تبدیل شد.

با توجه به محبوبیت خود در انگلستان، نیم کفش ها به تدریج راه خود را به سایر کشورهای جهان باز کردند. از ابتدا مدل های مختلفی از کفش و چکمه برای زنان و مردان تولید و به فروش می رسید، اما آقایان عموماً از کفش های روی زانو یا پاشنه بلند استفاده نمی کنند. اما نیم بوت ها در بین آقایان و خانم ها بسیار محبوب هستند.

راهنمای مطالعه: سن خرید کاندوم

بهترین برند مدل برای خرید نیم بوت مردانه

بهتر است قبل از معرفی این نوع مدل نیم بوت نام معادل آن را بدانید. نیم بوت ها به نام کفش نیز شناخته می شوند. بهترین برندها برای خرید اینترنتی کفش مردانه عبارتند از:

کفش کتانی Skechers

یکی از بهترین معاملات برای خرید کفش مردانه ارزان، برند Skechers است. اگر به دنبال کفشی هستید که بهترین تکیه گاه برای پاهای شما داشته باشد و برای ورزش و پیاده روی مناسب باشد، این مدل عالی است. سایت Bicoplus یکی از بهترین قیمت های چکمه مردانه Skechers را ارائه می دهد. زیرا مدل های کپی با کیفیتی را ارائه می دهد.

نیم بوت برند سالومون

خرید کفش مردانه محدود به مدل های چرم یا اسپرت نیست. بلکه برند Salomon مدل های زیبا و منحصر به فردی را ارائه می دهد و تنها توسط افرادی انتخاب می شود که دوست دارند با دیگران متفاوت باشند. این کفش بنددار برای دویدن و راه رفتن در زمین های سخت و ناهموار مناسب است. بنابراین، اگر به دنبال یک کفش نساجی بادوام هستید، Salomon را انتخاب کنید.

نیم بوت Jiaxiang

برند جیاکسیانگ هدیه خوبی برای خرید اینترنتی چکمه و کفش اسپرت مردانه است. با خرید این کالا می توانید تجربه پوشیدن کفش های چرمی را داشته باشید و در خیابان اسپرت به نظر برسید. از طرفی از آنجایی که زیره کفش جیاکسیانگ دارای برجستگی های زیادی است، برای استفاده در روزهای برفی و برفی زمستانی مناسب است.

نیم بوت های برند کلارک

کلارک نامی است که همه می شناسند. به طور کلی، مردانی که می خواهند ملایم باشند و خود را به زنان با استایل نشان دهند از برندهایی مانند چلسی یا کلارک استفاده می کنند. اگر چنین کیفیتی دارید، چکمه های زمستانی کلارک را بخرید. این برند یکی از بهترین برندهای چکمه های مردانه اصیل و ارزان به شمار می رود.

نیم بوت برند انزو

هرکسی که رنگ‌های روشن یا مدل‌های اسپرت را دوست ندارد، بسیاری از آقایان به دنبال رنگ مشکی هستند و مطمئناً سلیقه آنها را تحسین می‌کند.برند انزو دقیقا همان چیزی است که از مشکی انتظار دارید و مطمئنا شما را راضی خواهد کرد. اگر می خواهید چکمه های مردانه چکمه دار یا بند دار بخرید. این برند بهترین انتخاب است.

نیم بوت مردانه تیمبرلند

تیمبرلند یک برند آمریکایی و یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برندهای نیم بوت در جهان است. نیم بوت های این برند محبوب از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و برای شرایط سخت کاری و هوای سرد گزینه ای عالی به حساب می آیند.

نیم بوت مردانه کاترپیلار

کاترپیلار یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ایمنی در جهان است، همچنین کفش های مردانه تولید می کند. البته اگر در این صنعت کار می کنید، این نام تجاری برای شما آشناست. چکمه های کاترپیلار ضد آب هستند و از انگشتان پا پشتیبانی خوبی می کنند.

نیم بوت مردانه کلمبیا

نیم بوت مردانه کلمبیا از باکیفیت ترین بوت های زمستانی محسوب می شود. در قسمت میانی این محصولات از فوم برای راحتی زیاد در هنگام استفاده استفاده شده است. زیره این کفش ها معمولا از لاستیک سخت ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر سایش و لغزش نشان می دهد. به طور کلی، کلمبیا از فناوری Omni-grip در مدل های مختلف نیم بوت برای افزایش درصد گرفتن و تعادل پا استفاده می کند.

نیم بوت کوهنوردی نورث فیس

چکمه های پیاده روی North Face همانطور که از نام آن پیداست برای پیاده روی و کوهنوردی ایده آل هستند. رویه این کفش ها از الیاف مصنوعی ساخته شده و از فناوری های مدرن مانند Futurelight برای ضد آب بودن و قابلیت تنفس استفاده می شود.

برند دکتر مارتنز

از جمله ویژگی های مختلفی که می توان نیم بوت های خوب را برشمرد، محصولات این برند انگلیسی بسیار راحت هستند. بیشتر نیم بوت های دکتر مارتنز از چرم ساخته شده اند و جزو شیک ترین و بادوام ترین چکمه ها هستند. البته به این معنا نیست که دکتر مارتنز در تولید کفش های روزمره نیز فعال است.

بهترین نوع نیم بوت مردانه کدام است؟

چرم یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده در تولید کفش است. زیرا از ورود سرما به پاها جلوگیری می کند و در عین حال قابلیت تنفس، مقاومت و مقاومت در برابر آتش بالا، تجربه بسیار خوبی را فراهم می کند و در عین حال ظاهری زیبا و شیک به شما می بخشد. در واقع کفش های مردانه 2 عملکرد اساسی دارند:

  1. در فصل سرد پاهای خود را گرم نگه دارید
  2. مراقبت از مچ پا و پیشگیری از پیچ خوردگی

اگر به دنبال خرید نیم بوت مردانه هستید، به جنس آن دقت کنید، شاید متوجه شده باشید که بهترین متریال برای نیم بوت مردانه چرم طبیعی است.

مهم ترین نکته در خرید نیم بوت مردانه

سایز و اندازه این محصول

اولین نکته در خرید چکمه های مردانه توجه به سایز است. سایز نیم بوت مورد نظر شما باید با سایز پای شما همخوانی داشته باشد برای این منظور باید به راحتی انگشتان پا در کفش یا فاصله یک انگشت پشت پا از دیواره پشتی آن توجه کنید. کفش همچنین استفاده از جوراب های ضخیم زمستانی را در هنگام خرید فراموش نکنید.

قسمت بالایی کفش

نکته دوم در انتخاب یک جفت کفش مردانه توجه به جنس کفش است. امروزه تولیدکنندگان داخلی و خارجی انواع چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پارچه، جیر و … را تولید می کنند. از محصولات خود استفاده می کنند.

سطح چرم طبیعی و جیر بسیار خوب است و از سرما محافظت می کند، البته این چکمه ها از نظر قیمت بسیار گران هستند. کاپشن‌های چرم مصنوعی معمولاً راحت‌تر از چرم طبیعی هستند، اگرچه کیفیت برتر آنها می‌تواند از ورود سرما به پاهای شما نیز جلوگیری کند. انتخاب در این به ترجیحات و ایده های شما بستگی دارد.

مواد زیر زانو نیم بوت

در انتخاب و خرید نیم بوت مردانه حتما به زیره محصول توجه کافی داشته باشید. اگرچه زیبایی نیم کفش بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند، اما به یاد داشته باشید که زیبایی بدون کیفیت و کارایی مطلقاً بی ارزش است!

نیم بوت ها و کفش ها از مواد مختلفی مانند پلی اورتان، پی وی سی، میکرولیت و غیره تولید می شوند. همچنین لبه تزئینی آن نسبت به مدل های دیگر از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار است. بنابراین به جنس زیره کفش توجه ویژه ای داشته باشید و از نرم نبودن آن مطمئن شوید.

پشتیبانی کامل از مچ پا

در خرید خود حتما به این عدد توجه کنید. به این منظور پاهای خود را در چکمه های انتخابی خود قرار دهید. سعی کنید روی لبه کفش بایستید در این صورت مچ پای شما باید به خوبی از کناره کفش حمایت شود. تا صدمه نبیند

ضد آب بوده و رطوبت را جذب می کند

وقتی می خواهید به ضد آب بودن نیم بوت مردانه خود توجه کنید; بنابراین باید روی مواد با کیفیت بالا و کیفیت دوخت روی آن تمرکز کنید. ماهیت نیم چکمه ها این است که ضد آب و ضد آب هستند.

بنابراین فقط به این دلیل که نیم بوت های گران قیمت خریده اید، به این موضوع عادی نگاه نکنید. اما مراقب باشید، اگر کفش های پنجه ضد آب باشند، پاها کمتر تنفس می کنند، اما در عوض از ورود آب و رطوبت جلوگیری می کنند.

یک ایده خوب این است که کفش هایی را انتخاب کنید که فقط سطح خاصی از مقاومت در برابر آب داشته باشند و در اثر رطوبت آسیب نبینند، نیم بوت های چرمی می توانند انتخاب بسیار خوبی باشند.

نحوه بستن (بند یا زیپ)

برخی از نیم بوت‌ها با زیپ بسته می‌شوند و برخی دیگر با لت یا چسب. البته به شما توصیه می کنیم در صورتی که مطمئن هستید کفش از پای شما در نمی آید، روی مدل های آن ها توقف کنید.

نیم بوت های زیپ دار بیشتر برای استایل های کلاسیک مناسب هستند، در حالی که چکمه های بند دار بیشتر برای استایل های اسپرت مناسب هستند. ناگفته نماند که نیم بوت هایی در بازار وجود دارند که از ترکیب هر سه روش برای بستن استفاده می کنند.

کیفیت کفش

یکی دیگر از قسمت های کفش، کفی آن است. کفی ها انواع مختلفی دارند که بهترین آنها مدل کفی طبی است. کفی این نوع کفش باعث راحتی پاهای شما در هنگام راه رفتن می شود و از فشار اضافی به کف پا جلوگیری می کند. کفش و چکمه مردانه را با توجه به زیره آن بخرید.

قیمت کفش مردانه

کیفیت و کیفیت با احتساب تمامی نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد از جمله عواملی است که در قیمت کفش مردانه تاثیرگذار است. با این حال، بهتر است به قیمت جفت کفش مورد نظر خود توجه نکنید و با درک خوب از سایز و کیفیت، تنها آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *