no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image
no image

تیشرت یکی از اساسی ترین مقالاتی است که آقایان در استایل خود از آن استفاده می کنند. در هوای گرم و معتدل، پوشیدن تیشرت یا تیشرت یقه دار به جای پیراهن مردانه نسبتاً رایج است و بسیاری از افراد به پوشیدن تیشرت های مد روز راضی هستند. تیشرت‌هایی در سبک‌های مختلف از جمله پایه، طرح‌دار، یقه گرد و غیره به گونه‌ای تولید می‌شوند که افراد بر اساس سلیقه خود این مدل‌ها را خریداری کنند. با این حال خرید تیشرت مردانه را فراموش نکنید.

محبوب ترین برند تیشرت مردانه جدید ایرانی

بسیاری از شرکت های تولید پوشاک محبوب و شناخته شده در ایران وجود دارند که انتخاب بهترین برند تیشرت مردانه را سخت کرده است. Grad، Body Spinner، Zagros Posh و نام‌های معروف و سودآور تولیدی ایرانی را در این پست معرفی می‌کنیم.

مارک فارغ التحصیلی و خرید تیشرت مردانه

این شرکت در سال 1370 با هدف تولید پوشاک مردانه تاسیس شد و همواره در تلاش بوده تا با کیفیت ترین اجناس را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بر اساس پروانه بهره برداری وزارت صنایع و معادن، Grad بزرگترین تولید کننده پوشاک مردانه است. این برند طیف وسیعی از کالاها از جمله کت و شلوار، کت تک، پیراهن، تیشرت و … را به فروش می رساند.

Grad در صدر برندهای تولید پیراهن پولو و تیشرت مردانه قرار دارد. تیشرت و یقه‌شرت‌های گراد کیفیت و تنوع بالایی دارند و می‌توان گفت که تیشرت‌های گراد بهترین برندهای تیشرت مردانه ایرانی هستند.

این کسب‌وکار علاوه بر مکان‌های خرید حضوری، فروشگاه اینترنتی بسیار شلوغ و پویا را ارائه می‌کند که شاید بتوان آن را برترین فروشگاه اینترنتی کشور برای خرید پوشاک دانست. برای خرید تیشرت باید قیمت تیشرت مردانه اسپرت را همیشه بدانید.

برند زاگرس پوش

این شرکت با نزدیک به یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید پوشاک یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های ایرانی می باشد. این برند با تگ لاین ((ایرانی، ایرانی بپوش)) شروع به کار کرد و همیشه کیفیت را در کارهای خود در اولویت قرار داده است. این شرکت به عنوان واحد نمونه کشور در زمینه تولید پوشاک صنعتی در سال 1390 ارائه شد.

اجناس این برند 80 درصد مردانه و 20 درصد زنانه است. از ویژگی های اصلی پوشاک تولید شده توسط این تجارت می توان به طیف گسترده، کیفیت عالی، طراحی به سبک ایرانی، دوخت خوب و قابلیت سفارشی سازی گلدوزی و موارد دیگر اشاره کرد.

همینطور می توانید قیمت تیشرت مردانه دیجی کالا را در وبسایت دکه سبز مشاهده کنید. این شرکت علاوه بر پوشاک رسمی در تولید تیشرت و تیشرت یقه دار نیز موفق بوده است. هر سلیقه ای با توجه به تنوع موجود از خرید تیشرت های زاگرس پوش راضی بوده است. این شرکت همچنین دارای یک سایت آنلاین واقعا فوق العاده است که می توانید از آن خرید کنید.

لذا برای خرید تیشرت مردانه همیشه  جنبه مادی آن را در نظر نگیرید بلکه کیفیت را شاخصه انتخاب خود قرار دهید.

برند بادی اسپینر و تیشرت مردانه طرح دار

بادی اسپینر در سال 2006 فعالیت خود را با تمرکز بر تولید لباس های مردانه آغاز کرد. با توجه به برجستگی این برند، شرکت تولیدی بادی اسپینر اخیراً شروع به توسعه و تولید پوشاک زنانه کرده است. اقلام این برند علاوه بر حفظ اصالت پوشاک ایرانی، مطابق با جدیدترین روند جهانی توسعه یافته است. لباس های بادی اسپینر نه تنها زیبا هستند، بلکه کیفیت بالایی نیز دارند.

پیراهن، تیشرت، یقه‌ شرت و شلوار از ضروری‌ترین پوشاک مردانه تولید شده توسط این شرکت است. طراحی زیبا در کنار کیفیت بالا، برند بادی اسپینر را بسیار محبوب کرده است و تیشرت ها و تیشرت های بادی اسپینر از بهترین های موجود در بازار هستند. اگر تفاوت تیشرت و پولو شرت را نمی دانید، خرید تیشرت مردانه را باید با دقت انجام دهید.

برند ال سی من و تیشرت مردانه مارک دار دیجی کالا

برند LC Man که اخیراً به دلیل تبلیغات تلویزیونی با بازی بازیگر شیک پوش امیرحسین آرمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است، در سال 1995 با واردات از انگلستان، آلمان و ترکیه شروع به فعالیت کرد. با گذشت زمان و موافقت مردم، این برند اقدام به احداث کارخانه پوشاک مطابق با استانداردهای جهانی کرد که در نهایت در سال 1392 در شهرک صنعتی پرندک ساخته شد.

ال سی من برندی است که کت و شلوار، پیراهن، تیشرت، پیراهن کش، پیراهن پولو و سایر اقلام تولید می کند. کاملا موفق است. در ضمن خرید تیشرت مردانه را جدید بگیرید.

تیشرت دیجی کالا برند جامه پوش آرا

لباس آرا یکی دیگر از مشاغل معروف تیشرت مردانه است. این شرکت با بیش از 40 سال فعالیت در زمینه تولید و توزیع پوشاک راحتی و اسپرت مردانه، زنانه، پسرانه و دخترانه با برندهای JPA و HUGER فعالیت می کند. ترکیبی از هزینه کم و کیفیت بالا ممکن است یک سرمایه گذاری عالی برای شما عزیزان باشد. پوشاک این شرکت در سایت های خرید اینترنتی مانند دکه سبز قابل دسترسی هستند.

خرید تیشرت مردانه برند وب پوش

وب پوش یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان پوشاک در ایران است. برندی که اقلام عالی و درجه یک را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می کند. اجناس این برند دارای مقاومت بسیار بالا و رنگ ماندگاری بالایی هستند و راحتی را برای شما فراهم می کنند. طرح های مختلفی دارد و ممکن است برای اهداف مختلفی استفاده شود.

محبوب ترین برند بین المللی تیشرت مردانه

علاوه بر اجناس باکیفیت ایرانی، برندهای معروف بین المللی تیشرت و یقه دار در بازار وجود دارد که در صورت تمایل می توانید آنها را خریداری کنید. آمریکا، ایتالیا، فرانسه و ترکیه به طور سنتی از پیشگامان صنعت مد و تولیدکنندگان بزرگ پوشاک در جهان بوده اند. تیشرت هایی از گوچی، کالوین کلاین، لاکوست، دولچه و گابانا، زارا، و جین وست و دیگران. آنها یکی از بزرگترین شرکت های بین المللی تیشرت مردانه در بازار هستند.

برند گوچی

بدون تردید یکی از پرطرفدارترین شرکت ها در زمینه مد و لباس، شرکت ایتالیایی گوچی است که سابقه فعالیت دیدنی در دنیای مد و پوشاک به نزدیک به یک قرن می رسد. برند گوچی بیش از 300 شعبه در سراسر جهان دارد.

تیشرت گوچی

در ابتدا، این شرکت در درجه اول اقلام چرمی تولید می کرد و به دلیل تولید کالاهای چرمی با کیفیت بالا شناخته شد. فعالیت این برند در طول زمان افزایش یافته است و در حال حاضر انواع پوشاک (چرمی و غیرچرمی)، ادکلن، اکسسوری، کلاه، کمربند و … را تولید می کند. حرف های زیادی برای گفتن دارد برند گوچی در تولید تیشرت و تیشرت پولو نیز بسیار موفق بوده است و می توان ادعا کرد که برند گوچی بزرگترین برند بین المللی برای خرید تیشرت مردانه در ایران است.

مارک کالوین کلاین

این برند که معمولاً با نام CK شناخته می شود توسط طراح مشهور آمریکایی کالوین کلاین ساخته شده است اما اکنون متعلق به PVC است. این شرکت تأسیسات پوشاک را در چندین کشور اداره می کند. اگر یک تیشرت ساده با کیفیت پارچه مناسب و دوخت عالی می خواهید، اقلام برند Calvin Klein را به شما پیشنهاد می کنیم. اقلام این برند به طور قابل توجهی ارزانتر از سایر برندهای معروف خارج از کشور هستند. این محصول را می توانید در قسمت تیشرت مردانه لاکچری دیجی کالا پیدا کنید.

مارک لاکوست (LACOSTE)

رنه لاکوست و آندره گیلر این برند را در سال 1933 در فرانسه تأسیس کردند. Lacoste در لغت به معنای اصلی است. این تجارت برای تولید لباس های باکیفیت، به ویژه در زمینه خرید تیشرت مردانه یقه دار معروف است. اگر می‌خواهید یک تیشرت باکیفیت و با قیمت مناسب بخرید، تیشرت‌ها و یقه‌شرت‌های این برند باید اولین انتخاب شما باشند. تیشرت های این برند با طرح جودون در کشور بسیار پرطرفدار است و یکی از پرطرفدارترین مدل های تیشرت در کشور به شمار می رود.

برند گپ (GAP)

برند گپ یکی دیگر از نام‌های شناخته‌شده در صنعت پوشاک است و به دلیل هودی‌ها و کلاه‌های متمایزش شناخته شده است. تیشرت های این برند از 100% پنبه ساخته شده اند و برای خنک نگه داشتن در روزهای گرم تابستان ایده آل هستند. این برند یکی از بهترین مارک تیشرت مردانه در جهان است.

چکیده کلی از خرید تیشرت مردانه

انتخاب بهترین برند تیشرت مردانه ایرانی و بین المللی با توجه به برندهای متعدد پوشاک موجود در ایران و خارج از کشور کاری چالش برانگیز است. تیشرت مهم ترین و جدا نشدنی ترین جزء لباس مردانه است و ارتباط آن در استایل روزانه شما بسیار بالاست، بنابراین تولید محتوایی برای معرفی برندهای برتر تیشرت در کشور و خارج از کشور ضروری دانستیم.

اگر می‌خواهید بهترین تیشرت‌ها و تیشرت‌های یقه ‌دار مردانه را بخرید، توصیه می‌کنیم با یکی از شرکت‌هایی که نام بردیم بروید. با توجه به هزینه گزاف لباس های تولید شده در خارج از کشور و همچنین احتمال اصل نبودن این تیشرت ها، خرید لباس های ایرانی عالی را به شما توصیه می کنیم. برندهای ایرانی از نظر کیفیت و طراحی چیزی دست کمی از همتایان جهانی خود ندارند.

از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مطالب در زمینه خرید تیشرت مردانه گذاشتید کمال تشکر را داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *