خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو

اکثر ما در زمان رانندگی دوست داریم که به صدای موسیقی گوش دهیم اما انجام این کار ممکن است برای بسیاری از ما سخت باشد. اما به وسیله ابزارهای جانبی الکترونیکی ما می توانیم به موسیقی و یا پادکست مورد علاقه خود گوش کنیم.

در این مقاله از وبسایت دکه سبزدر رابطه با خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو با شما صحبت به میان خواهیم آورد

خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو را از کجا انجام دهیم؟

اگر قصد خرید دارید تا این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن درب خانه خود خریداری کنید، اکنون زمان آن رسیده است تا به وبسایت ما سر بزنید و این کالای یا خرید لباس زیر زنانه را باکیفیت بالا سفارش دهید.

این محصول به نوبه خود دارای کیفیت و مدت زمان پخش بالایی است. پس وقت را هدر ندهید و این محصول را خریداری کنید تا بتوانید در زمان رانندگی از ان لذت ببرید.

همچنین برای اینکه بتوانید بهترین مارک اف ام پلیر ماشین را داشته باشید، می توانید در این رابطه روی محصول ما حساب باز کنید.

ارزانترین اف ام پلیر ماشین

این محصول به نوبه خود باید دارای کیفیت خوبی باشد اما اگر قصد دارید تا آن را با کیفیت خوب و ارزان خریداری کنید وبسایت دکه سبز ارائه دهنده این محصول با کیفیت و ارزان است.

در نظر داشته باشید که هر ارزانی نشانه بر این نیست که محصول شما کیفیت خوبی ندارد. اما باید در ادامه مقاله به شما گفت که هر کالایی عمر مصرفی دارد و ممکن است زودتر و یا دیرتر از حد معمول خود دچار عیب و ایراد شود.

محصول ارائه شده توسط ما دارای کیفیت و عمر بالایی است ، شما می توانید براس سفارش و خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو آن را از ما بخواهید.

در ضمن در نظر داشته باشید که این محصول دارای گارانتی تعویض است ودر صورت خرابی می توانید آن را مرجوع کنید و تمامی مبلغ خود را درب خانه تحویل بگیرید در نکته آخر کیفیت محصول اف ام پلیر ماشین دیجی کالا شاید برای شما راضی کننده نباشد.

اف ام پلیر فندکی

این محصول که ان را پخش کننده صوتی هم می نامند یکی رابط بسیار خوب برلای ایجاد ارتباط میان موبایل و سیستم صوتی داخل ماشین شما است. اف ام پلیر فندکی برای پخش موزیک و یا گرفتن رادیو با موج و فرکانس مورد علاقه کاربر ساخته شده است.

قیمت اف ام پلیر فندکی بسته به نوع و مدل آن کاملا متفاوت است و شما می توانید هر چه قدر که می خواهید این کالا به شما کار دهد از آن استفاده نمایید.

در ضمن باید این نکته را ذکر کنیم که برای خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو یکبار هزینه کنید تا بتوانید از آن لذت ببرید. بسیاری از این محصولات پس از مدتی ممکن است دچار خرابی و یا پخش نکردن آهنگ مورد نظرتان شود.

بعد از خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو باید چگونه از آن محافظت کنیم؟

  1. به هیچ عنوان به آن ضربه وارد نکنید و تا انجا که امکان دارد نگذارید به ان ضربه وارد گردد.
  2. اگر اف ام پلیر بلوتوث دار سه کاره خریداری کردید حتما از اصل بودن آن مطلع گردید.
  3. اف ام پلیر تصویری خودرو را در زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید تا دچار رنگ پریدگی نگردد.
  4. سعی کنید که خروجی های بسیار زیادی را به ان وصل نکنید.
  5. در صورتی که آن را به کسی قرض می دهید حتما از شخص بخواهید تا در نگهداری از آن کوشا باشد.

3 روش بسیار کاربردی برای متصل کردن باندهای خودرو به تلفن همراه

کابل AUX بهترین مدل اتصال گوشی به باند اتوموبیل

کابل AUX یکی از نوستالژی های اتصال گوشی به یونیت خودرو است. آیا تا به حال سوار ماشین دوستتان شده اید و برای اولین بار از شما خواسته اند که از طریق کابل AUX موسیقی پخش کنید؟ کابل AUX سریعترین راه برای اتصال دستگاه خودرو به تلفن است.

این کابل در دو طرف دارای جک 3.5 میلی متری است که یکی از آن ها به گوشی و دیگری به پایه خودرو متصل می شود. اتصال مستقیم گوشی به یونیت خودرو: کابل AUX به سرعت به یونیت خودرو متصل می شود و اتصالی وجود ندارد و شما به راحتی می توانید با کیفیت و قدرت یونیت خودرو خود به موسیقی خود گوش دهید.

متصل کردن باند های ماشین توسط گوشی با ابزار بلوتوث

خوشبختانه گوشی های هوشمند امروزی می توانند به هر وسیله ای متصل شوند، اگر می خواهید گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید، در سال های اخیر، ضبط خودروها از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کنند.

اگر از بلوتوث برای ضبط استفاده می شود، کافی است ضبط را برای اتصال به گوشی آماده کنید. برای این کار باید رادیو ماشین خود را روی حالت بلوتوث یا حالت BT قرار دهید تا بلوتوث ماشین شما بتواند به بلوتوث گوشی شما متصل شود.

سپس بلوتوث گوشی خود را در قسمت تنظیمات روشن کنید. اگر برای روشن کردن بلوتوث برای ضبط در ماشین خود به کمک بیشتری نیاز دارید، مقاله نحوه روشن کردن بلوتوث در ماشین خود را بخوانید و مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

پس از شناسایی برند و مدل بازوبند خودرو، آن را لمس کنید تا گوشی به بازوبند خودرو متصل شود. اگر گوشی با موفقیت به ضبط خودرو متصل شود، صدای اتصال گوشی به دستبند را در ماشین خود می شنوید که نشان دهنده اتصال موفقیت آمیز دستبند به گوشی است.

سپس به سادگی لیست پخش خود را پخش کنید و با شریک زندگی خود از آهنگ ها لذت ببرید. اگر به دنبال این مدب از اتصال هستید پیشنهاد می کنیم که با خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو این کار را انجام دهید.

متصل کردن موبایل به ظبط خودرو به وسیله کابل شارژ

تمامی ضبط کننده های خودروی امروزی دارای پورت USB هستند. معمولاً برای اتصال ضبط خودرو از پورت USB استفاده می شود. اما در برخی موارد به راحتی می توانید.

دستگاه باند را با کابل شارژ به گوشی متصل کنید! اما چگونه وقتی گوشی را با کابل usb به داش‌کم ماشین خود وصل می‌کنید، گاهی اوقات دوربین داشبورد گوشی را به عنوان حافظه خارجی تشخیص می‌دهد.

چنانچه بلوتوث ماشین شما دچار خرابی گردیده است و اینکه کابل aux خود را به همراه ندارید توصیه می کنیم که حتما از یک کابل شارژ برای متصل کردن گوشی به ظبط استفاده نمایید.

در صورتی که هیچ اتصالی صورت نگرفت توصیه می شود که با متصل کردن یک کابل otg تمامی موزیک های خود را به فلش انتقال دهید و فلش مموری را به ظبط وصل کنید تا از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

اگر هم به دنبال خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو هستید سایت dakehsabz این کالا را در کنار سایر کالاها مانند خرید کاندوم با بهترین قیمت و کیفیت ممکن برای شما ارائه می کند.

معایب استفاده از اف ام پلیر

  • امکان پخش خودکار در بسیاری از آنها وجود ندارد
  • ممکن در زمان رانندگی بخواهید با تلفن خود صحبت کنید که برای انجام این کار باید خرید شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو انجام دهید.
  • خروجی صدا در این دستگاه ممکن است با صدای پخش ماشین یکی نباشد.
  • بعد از مدتی ممکن است که برای ورودی ضبط شما مشکل ایجاد کند.
  • روی بعضی از خروجی های و باندهای ماشین ها کار نمی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *