تیشرت مردانه طرح دار

تی شرت طرح دار به خیابان های شهری که در آن زندگی می کنید نگاه کنید. به احتمال زیاد مردانی را می بینید که پیراهن های گشاد، پر سر و صدا یا رنگ پریده به تن دارند. آیا می توانید با پوشیدن یک تی شرت خوب به نظر برسید نه خیلی ساده یا ساده؟ یا آقایان دونده باید پیراهن محقر خود خرید تیشرت پسرانه را برای جلسات و کارهای خانه نگه دارند؟

مسئله این است که شما می توانید یک پیراهن بپوشید و زیبا به نظر برسید. برای تی شرت و پیراهن هر مردی جایی وجود دارد. فقط باید راز زیبایی که در جزئیات نهفته است را بدانید. یک پیراهن ممکن است در نگاه اول یک لباس ساده به نظر برسد، اما در واقع، به همین دلیل است که من قصد دارم ده راز پشت تیشرت را برای زیبا جلوه دادن آن به شما بگویم.

. ترکیب کتانی: کتانی به عنوان قوی ترین الیاف طبیعی در جهان در نظر گرفته می شود. مخلوط‌های کتانی نسبت به پنبه خالص نرم‌تر و ابریشمی‌تر هستند. لطفا توجه داشته باشید: کتانی به راحتی چروک می شود. مواد انعطاف پذیر: لاکرا، اسپندکس یا الاستین؛ این پارچه ها که برای لباس های باشگاهی محبوب هستند.

پس از چندین بار شستشو به خوبی خود را حفظ می کنند. فرم لباس را حفظ می کنند و پیراهن را بهتر جلوه می دهند. نکته: صرف نظر از پارچه، پیراهن های خیلی نازک یا خیلی سبک نخرید. مشکل این است که ممکن است به جای یک تی شرت مناسب، دامن باشد.

من توصیه می کنم از پارچه های مصنوعی خرید تیشرت پسرانه استفاده نکنید مگر اینکه در حال دویدن یا تمرین هستید. این تخم‌مرغ‌ها دارای روکش براقی هستند که باعث می‌شود حتی روی پایه‌های خشن نیز عالی به نظر برسند. تی شرت شماره 6، رنگی قوی و خنثی انتخاب کنید. مردان در رنگ های تیره و خنثی خوب عمل نمی کنند.

خرید تیشرت زنانه

حقیقت این است که بسیاری از مشاغل نیاز به یک لباس قدیمی و یک تی شرت یا حداقل یک پیراهن آستین بلند و یک پیراهن مجلسی دارند. تیشرت اختیاری است اگر و فقط در صورتی که رویداد غیر رسمی باشد. سعی نکنید کد لباس را زیر پا بگذارید و یک تی شرت به دفتر یا یک پیراهن لباس برای عروسی دوست خود بپوشید.

مگر اینکه به طور خاص درخواست کنید. مهم نیست چقدر زیبا هستید یا چقدر قوی. آنها زمان و مکان خاص خود را دارند، مانند دامن یا جین. اگر می خواهید دیگران به شما احترام بگذارند، همیشه به جشنواره احترام بگذارید. همه اسلحه هایی مانند کریس همسورث یا قلبی مانند دواین جانسون ندارند. این کودکان می توانند پیراهن بپوشند.

برای خرید تیشرت مردانه به سایت دکه سبز مراجعه کنید. این رنگ ها از رنگ های متنوع پشتیبانی می کنند. در صورت شک، انتخاب های خود را به لیست رنگ زیر محدود کنید. خاکستری: خاکستری (مخصوصا “Heather Grey”) با بسیاری از ترکیب های لباس می آید. خاکستری به شما این آزادی را می دهد خرید تیشرت پسرانه که از تمام لباس هایی که روشن یا تیره هستند.

استفاده کنید. اگر سالم باشید بدن شما را افزایش می دهد. سفید: تیشرت های سفید جزء اصلی کمد لباس های مردانه است. در مورد رنگ سفید بسیار مراقب باشید زیرا کت ها اغلب در سبک های یقه سفید هستند. خرید تیشرت مردانه نیروی دریایی: نیروی دریایی بهتر از سیاه در روز است. هنگام ترکیب تی شرت با شلوار جین تیره، این رنگ برای ظاهر تک رنگ نیز مناسب است.

تیشرت مردانه

پس چگونه می توانید در یک پیراهن خوب به نظر برسید اگر فقط یک فرد عادی هستید؟ شما باید پنج تیپ بدنی مردانه را بشناسید و بدانید که برای خرید اولین تیشرت می توانید کدام یک را بررسی کنید تا شانس زیبایی خود را بسنجید. حقیقت این است که اولین تیشرتی که امتحان می کنید ممکن است با همه شکل ها و اندازه ها مناسب نباشد.

اگر مردی قد بلند یا بلندقد هستید، از اضافه وزن اطراف وسط خود مطلع خواهید شد. یک تی شرت تنگ آن را به خوبی پنهان نمی کند. اگر لاغر هستید، یک تیشرت می تواند بازوهای لاغر شما را برجسته کند. حتی خرید تیشرت پسرانه بدون بدن عضلانی، یک تی شرت می تواند کار بسیار خوبی برای زیبا جلوه دادن بدن شما انجام دهد.

مشکی: مشکی می تواند یک انتخاب همه کاره برای لباس های تیره باشد. فقط توجه داشته باشید که تی شرت های مشکی می توانند به مرور زمان خاکستری شوند. توصیه می کنم با رنگ های بالا شروع کنید، اما همیشه می توانید از ابتدا با رنگ های دیگر امتحان کنید.

فقط مطمئن شوید که به خوبی به شما می آید، با لباس های دیگر کار می کند و اعتماد به نفس دارد. راهنمای من را در زیر برای طیف رنگ‌هایی که برای شروع به شما توصیه می‌کنم بررسی کنید، در اینجا به طور عمیق در مورد پیراهن‌هایی که یک مرد باید داشته باشد صحبت می‌کنم.

نکته پول: در صورت شک، از تیشرت هایی با آرم های گرافیکی یا خرید تیشرت پسرانه اندازه های XL اجتناب کنید. تی شرت را تا حد امکان ساده نگه دارید تا حواس افراد را از لباس های خود و بقیه چهره خود پرت نکنید.

پیراهن دخترانه

اما این بدان معناست که شما باید به نکات 3 و 4 توجه بیشتری داشته باشید. چه چیزی باعث می شود که Slick Gaiter یک گردنبند عالی باشد؟ این تی شرت های مردانه با کیفیت بالا با بند های قابل تنظیم در بالا و پایین، سیم بینی قابل تنظیم و پارچه نرم با دوخت های متعدد در ناحیه بینی و دهان است.

یک تیشرت خوب به دو چیز نیاز دارد: چرا باید به کیفیت اهمیت داد؟ زیرا برش اصلی ترین چیز استایل است. لباس‌های خوش‌پوش مردانگی شما را نشان می‌دهند در حالی که لباس‌های نامناسب آن را پنهان می‌کنند. آسان است. برای پیدا کردن تی شرت مناسب برای تیپ بدنی خود وقت بگذارید.

هنگامی که به دنبال یک پیراهن جدید هستید، از این دستورالعمل ها به عنوان یک چک لیست استفاده کنید: آیا تیشرت به راحتی دور سینه و کمر شما قرار می گیرد؟ خرید تیشرت پسرانه آیا هنگام خرید پیراهن پسرانه، بند شانه به شانه های شما می خورد؟ اگر نوک شانه پایین باشد، اگر پارچه خیلی نزدیک به گردن شما باشد، ممکن است پیراهن خیلی بزرگ یا خیلی تنگ باشد.

آیا پیراهن حدود 1/3 عضله دوسر شما را می پوشاند؟ اگر آستین بیش از نیمی از عضله دوسر شما را بپوشاند یا بازوهای شما را لمس کند، آنها خیلی بلند هستند. کمتر، بیشتر است. تی شرت ها قطعا یکی از کم رنگ ترین اقلام در لباس های مردانه هستند، بنابراین باید از پیراهن هایی که خیلی بلند هستند اجتناب کنید.

معمولاً نشان دهنده پیری یا تغییر رنگ است و می تواند عمدی یا تصادفی باشد. برخی از برندهای مد برای داشتن ظاهری سرزنده، پیراهن های رنگ شده را ارائه می دهند. با انتخاب لباس های گشاد و تازه از پوشیدن لباس های هیپستر خرید تیشرت پسرانهخودداری کنید. تیشرت مورد علاقه شما در دهه گذشته ممکن است شبیه یک تیشرت واقعی به نظر برسد. لکه ها و سوراخ ها نیز بخشی از زندگی یک تیشرت هستند.

ممکن است سعی کند به همان پیراهن قدیمی بچسبد. شما با آن ارتباط برقرار می کنید و می تواند خاطرات خوبی را برای شما زنده کند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که اولین نکته این است که آن را حفظ کنید

تی شرت یقه دار

آیا لباس به آرامی عضلات دوسر شما را در آغوش می گیرد؟ کفش های نامناسب و دستکش هایی که خیلی تنگ هستند می توانند از انتشار جلوگیری کنند. آیا به آرامی در دامان شما می افتد و اعضای بدن شما را در آغوش می گیرد؟ نباید مقدار زیادی از معده شما را آشکار کند.

تیشرتی که باعث می شود چند سانتی متر از کمر شما پایین بیاید و کمی باسن شما را بپوشاند؟ در حالت ایده‌آل، باید به اندازه‌ای بلند باشد که بتوانید بازوهای خود را بدون آشکار کردن وسط بالا ببرید. لباس هایی خرید تیشرت پسرانه که به فاق شما می رسد نپوشید. دو نوع اصلی تی شرت وجود دارد: یقه V و یقه خدمه.

بهترین چیست؟ یقه های V در مردان خوش اندام بهترین ظاهر را دارند. اصلاح عمیق باعث اطمینان خاطر می شود و باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. یقه V یک خط کمر صاف ایجاد می کند و گردن کوتاه یا صورت باریک را صاف می کند. یقه ها برای آقایانی که فریم باریک تری دارند انتخاب بهتری هستند.

این استایل گردن شما را زیاد نمایان نمی کند و توجه کمتری را به سمت بالاتنه شما جلب می کند، که اگر مدتی است که به باشگاه نرفتید خوب است. کدام نوع را باید انتخاب کنید؟ این انتخاب شماست، به یاد داشته باشید که هر سبکی که انتخاب می کنید، بیش از حد دل خود را در معرض دید قرار ندهید.

از یقه‌های فرورفته، یقه‌های بسیار پهن و یقه‌های شل خرید تیشرت پسرانه خودداری کنید.

خرید تیشرت زنانه

تی شرت های جیب دار چطور؟ آنها پیچیدگی بصری را اضافه می کنند و پارچه می تواند در طول زمان کشیده و کشیده شود. من به شما توصیه می کنم فقط اگر می خواهید ضربان قلب خود را افزایش دهید آنها را بپوشید. شکل پیراهن اصلی ترین چیزی است که کیفیت آن را تعیین می کند.

اگر می خواهید روی یک تی شرت شگفت انگیز به نظر برسید، خوب است. دو تی شرت می توانند طرح و رنگ یکسانی داشته باشند اما یکی از دیگری بهتر و پارچه آن بهتر است. مانند تمام لباس هایی که خریداری می کنید، همیشه برچسب روی تی شرت را بخوانید. من مطمئن هستم که شما به قیمت نگاه می کنید، اما به اطلاعات سریع نیز نیاز دارید.

آنها معمولاً 100٪ پنبه یا ترکیبی از پنبه-پلی هستند، اما پارچه های تخصصی دیگری نیز وجود دارند که ممکن است به شما کمک کنند. چند مورد را بررسی کنید: بامبو: پارچه ای نرم و قابل تنفس که به پیراهن جذابیت می بخشد. اغلب برای تولید لباس های گران قیمت استفاده می شود. مرینو: پشمی مرغوب که اغلب برای ساخت پیراهن های مردانه گران قیمت استفاده می شود.

یک پیراهن 100% مرینو می تواند تا یک هفته بدون شستشو بدون بو باقی بماند. جرسی: یک ماده نرم و راحت ساخته شده از ترکیبی از پنبه و پارچه های مصنوعی. پیما: بهترین پنبه; در برابر لکه مقاوم است و محو می شود خرید تیشرت پسرانه و به اندازه ای نرم است که برای هر منظوری قابل استفاده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *