بهترین ریش تراش صفرزن

اگر شما به دنبال این هستید که هر روزصورت خود را اصلاح کنید و بخواهید صورت شما به بهترین شکل ممکن اصلاح شود باید به دنبال خرید بهترین ماشین ریش تراش صفرزن باشید، ریش تراش خوب نباید پوست شما را خراب کند و یا دچار برندگی نماید. در این مقاله به معرفی این کالای مصرفی خواهیم پرداخت، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. تا از نکاتی که در هنگام خرید این محصول است معطلع شوید.

10 نکته‌ای که در زمان خرید ماشین ریش تراش باید به آن توجه کرد؟

شاید این سوال برای بسیاری از شما پیش آمده که در زمان خرید یک محصول چه کاری باید انجام داد و ممکن است در خرید خود دچار وسواس شوید، اما برای تهیه بهترین ماشین ریش تراش صفرزن مردانه باید به نکات زیر توجه نمایید:

  1. سعی کنید برندی را خریداری نماید که در بازار دارای اعتبار بالایی است
  2. قبل از خرید ماشین اصلاح نظر افراد بسیار زیادی را جویا شوید.
  3. با فروشنده بر سر کیفیت محصول جر بحث نکنید محصول با کیفیت نیاز به توضیح ندارد.
  4. همیشه قیمت بالای یک کالا دلیل بر خوب بودن آن نیست.
  5. در چند وبسایت معتبر قیمت محصول را مورد مقایسه قرار دهید.
  6. به ضمانت محصول توجه کنید .
  7. کشور محل ساخت کالا یک معیار بسیار مهم می باشد.
  8. جنس تیغه ماشین ریش تراش باید از آلومنیوم و یا فولاد ضد زنگ باشد.
  9. شارژر ریش تراش را چندبار قبل از خرید امتحان نمایید.
  10. ضدآب بودن ماشین اصلاح را از فروشنده سوال کنید.

اگر یک ماشین اصلاح 5 تا 6 عدد از این خصوصیات را داشته باشد می‌توان به ان بهترین ماشین ریش تراش صفر زن گفت.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9031

بهترین ماشین ریش تراش صفرزن

مشخصات محصول:

  • منبع انرژی : آداپتور برق
  • سایر مشخصات :دارای تیغه های V-Track – دارای ۸ درجه آزادی حرکت سر ریش‌تراش – دارای LED های نشانگر شارژ – استفاده از لاستیک ضد لغزش در پشت بدنه
  • مدت زمان استفاده بعد از شارژ:  پنجاه دقیقه
  • مدت زمان شارژ: شصت دقیقه
  • مدت زمان شارژ سریع: پنج دقیقه

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون سری 7 مدل MGK7

خرید بهترین ماشین ریش تراش صفرزن

براون تریمرهای سری 7 خود را به سطح بالاتری رسانده است. این محصول یک نسخه محدود است و به طور ویژه برای جشن صدمین سالگرد شرکت براون طراحی شده است. بسته بندی محصول بسیار کامل و شامل 8 قطعه به نام 9in1 می باشد. دارای 4 شانه مخصوص با ارتفاع قابل تنظیم، اصلاح کننده بدن برای بدن، اصلاح گوش و صدا برای موهای زائد، اصلاح کننده جزئیات برای گوشه های تیز و اصلاح دقیق و مینی فویل ریش تراش برای موهای بدن، همگی تا ارتفاع بسیار بالا مونتاژ شده اند. کیفیت کیف.. محصول 100% ضد آب سر فلزی حرفه ای 100 دقیقه با یکبار شارژ و شارژ سریع و تیغه مادام العمر.. این پکیج کامل با تکنولوژی آلمان دارای مشخصات بسیار کامل می باشد.

مشخصات کلی محصول:

  • مدت زمان استفاده بعد از شارژ: صد دقیقه
  • مدت زمان شارژ: شصت دقیقه
  • مدت زمان شارژ سریع: پنج دقیقه
  • وزن :۳۹۰ گرم
  • جنس تیغه :استیل ضد زنگ

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون مدل mgk7920

مشخصات کلی محصول:

  • منبع انرژی : باتری
  • اندازه اصلاح: ۰.۵ تا ۲۱ میلی‌متر
  • مدت زمان استفاده بعد از شارژ: صد دقیقه
  • جنس تیغه : استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح : تریمر

چند دسته ریش تراش داریم؟

چرخشی
این نوع ماشین اصلاح دارای سه یا چهار تیغه دایره‌ای است که در جهات مختلف می‌چرخند و ریش، سبیل و سایر موهای زائد صورت و پشت گردن را اصلاح می‌کند. مدل چرخشی برای استفاده روزانه مناسب نیست، اما برای کسانی که یک یا دو بار در هفته ریش خود را کوتاه می کنند بسیار کارآمد است. همچنین برای موهای پرپشت چانه، گردن و زیر بغل گزینه بسیار مناسبی است.
فویلی
دستگاه بسته‌کننده فویل دارای فویل آلومینیومی سوراخ‌دار و منعطف بر روی تیغه اصلی است و وزن کمتری نسبت به مدل چرخشی دارد. این فرمول بیشتر برای استفاده روزانه و برای موهای نازک و پوست های حساس مناسب است. توصیه می کنیم افراد مبتدی و کسانی که مهارت کافی برای اصلاح صورت خود را ندارند از این مدل استفاده نماینند.

5 نکته مهم برای استفاده از بهترین ماشین ریش تراش صفرزن

1- حتما بعد از هر بار اصلاح دستگاه را با برس مخصوص تمیز کنید.
2- برای کوتاه کردن موها نزدیک به ریشه، هنگام کوتاه کردن، پوست را با دست بکشید.
3- هنگام کوتاه کردن ریش، لب های خود را پایین بیاورید و روی دندان های خود بیاورید تا موهای زیر بینی خود را کوتاه کنید.
4- حتما بعد از اتمام کار از ژل، کرم یا لوسیون افترشیو استفاده کنید تا روی پوست حساسیت ایجاد نشود.
5- برای بهترین عملکرد ریش تراش، تیغه های مدل روتاری را هر دو سال یکبار و تیغه های مدل فویل را هر 18 ماه یکبار تعویض کنید.

علت جوش بعد از اصلاح چیست؟

افرادی که پوست حساسی دارند ممکن است بعد از هر بار اصلاح دچارمشکلات پوستی شوند. در واقع آکنه بعد از اصلاح به دلیل تحریک پوست صورت در حین اصلاح ایجاد می‌گردد.
اگر افراد از روش اپیلاسیون برای اصلاح صورت خود استفاده کنند، ابتدا جوش های زیادی را روی صورت خود می بینند. این اتفاق به این دلیل است که موها با شدت و سرعت زیادی کنده می شوند. در نتیجه التهاب پوست افزایش می یابد و جوش ها ظاهر می شوند.

قبل از اصلاح صورت خود را با پاک کننده بشویید
دوستان عزیز قبل از شروع اصلاح صورت خود را با شستشو دهنده صورت بشویید. آب ریش‌های شما را نرم می کند و تراشیدن آن را راحت تر کرده. علاوه بر این، شستن پوست با یک پاک کننده ملایم به از بین بردن موهای زیر پوستی کمک می نماید و اصلاح را برای شما آسان ترخواهد شد. شستن صورت نیز هرگونه آلودگی و سلول های مرده را از بین می برد و به این ترتیب تیغ به نرمی روی پوست حرکت می کند. اما برای شستن صورت خود از آب خیلی داغ استفاده نکنید، زیرا این کار می تواند چربی طبیعی پوست را از بین ببرد و اصلاح آن را دشوار کند. اگر بهترین ماشین ریش تراش صفرزن را هم خریداری کنید لازم است تا بعد از اصلاح صورت خود را به مواد پاک کننده آغشته کنید.

برای گردن، رویکرد متفاوتی داشته باشید
مردانی که پس از اصلاح دچار سوختگی با تیغ می شوند، ممکن است بیش از هر جای دیگری آن را روی گردن خود داشته باشند. دلیل این مشکل این است که پوست گردن ساختار بسیار متفاوتی با پوست صورت دارد. در مقایسه با پوست گونه، پوست گردن دارای سطح متفاوتی است و قسمت های آن دارای لایه هایی است که در برابر آسیب تیغ آسیب پذیر است.
علاوه بر این، موهای گردن اغلب از پوست در گوشه پایینی بیرون می‌زند و بسیاری از مردان با موهای گردن مشکل دارند. برای جلوگیری از مشکلات پوست گردن، در اولین مرحله آماده سازی پوست قبل از اصلاح، پوست گردن را با حرکات دایره ای فشار دهید تا به از بین بردن موهای ناخواسته کمک کنید.

چکیده کلی و کلام آخر

در این مطلب توضیحاتی در رابطه با معرفی بهترین ماشین ریش تراش صفرزن به شما دوستان عزیز کردیم. ماشین ریش تراش خوب نباید بعد از مدتی پوست شما را ببرد بسیاری از ماشین های اصلاح به دلیل ضد آب نبودن و مرغوبیت آنها پس از یک دوره اصلاح دچار زنگ زدگی در تیغه و ایجاد صدای غیر معمول می کنند. اگر پس از یک بازه 6 ماهه متوجه این تغییرات شدید معلوم است که جنس ماشین ریش تراش شما خوب نیست و باید با فروشنده کالا صحبت کنید. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه یکی دیگر از مقالات وب‌سایت دکه سبز گذاشتید کمال تشکر را داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *