کفش کنگو جامپ دقیقا چیست؟

کفش های جامپ کنگو یک قطعه فوق العاده از تجهیزات ورزشی هستند که به شما کمک می کنند در حین ورزش لذت ببرید. کفش کانگو جامپس (همچنین با نام کفش کانگو جامپس شناخته می شود) ساختار منحصر به فردی در زیره کفش دارد. این کفش ها از مواد غیر معمول الاستیک و فنر مانند تشکیل شده اند. کفش جامپ کانگو یک کفش فوق العاده است که نه تنها به کاهش وزن و تناسب اندام کمک می کند، بلکه لحظات زیبایی را برای شما فراهم می کند.

پرش کنگو دقیقا چیست؟

کفش ورزشی Congo Jumps به گونه ای ساخته شده است که افراد می توانند از این تجهیزات در محیطی کاملاً شاد و هیجان انگیز استفاده کنند، زیرا پرش در کاهش وزن و تناسب اندام بسیار مفید است.

راهنمای مطالعه: خرید کفش مردانه

این گجت به کاهش وزن سریع کمک می کند و ممکن است در مکان های عمومی و حتی در خانه استفاده شود. Kongo Jump یک کفش غیر معمول است که در ابتدا در ناسا مورد استفاده قرار گرفت و پس از تحقیقات گسترده توسط ورزشکاران، فیزیوتراپ ها، پزشکان و متخصصان کاهش وزن و زندگی خوب کشف شد.

نمونه های اولیه در قرن بیستم در اروپای شرقی با هدف اصلی کمک به ورزشکاران حرفه ای در بهبودی و بیماری های پایین تنه ساخته شدند. کفش ورزشی کانگورو جامپ یک کفش فوق العاده است که نه تنها به کاهش وزن و تناسب اندام کمک می کند.

بلکه اوقات خوشی را برای شما فراهم می کند. این کفش به عنوان فنر عمل می کند و به شما امکان می دهد تا 90 سانتی متر بپرید. همچنین برای دوره های تمرین هوازی مناسب است.

کفش کنگو جامپ دارای ویژگی های زیر است:

این کفش به عنوان فنر عمل می کند و به شما امکان می دهد تا 90 سانتی متر بپرید. همچنین برای دوره های تمرین هوازی مناسب است.

این کفش های جامپ کنگو اغلب از مواد مستحکم و قوی مانند تینانیوم، پلاستیک، فایبرگلاس و غیره ساخته می شوند. قسمت پایینی از پلی اورتان ساخته شده است که دارای دو کمان در زیر کفش است و یک لایه کششی در این قسمت تعبیه شده است که وزن روی کفش را تنظیم می کند.

تاریخچه کفش قهرمان کنگو

کنگو جامپ یک کفش غیر معمول است که ابتدا در ناسا مورد استفاده قرار گرفت و بعداً توسط ورزشکاران، فیزیوتراپ ها، پزشکان و متخصصان کاهش وزن و زندگی خوب کشف شد. اولین نمونه در قرن بیستم در اروپای شرقی برای کمک به ورزشکاران حرفه‌ای برای بهبود آسیب‌های پایین تنه ایجاد شد.

در سال 1990، یک ورزشکار سوئیسی با تمرکز بر اصلاحات در جهش، طراحی مجددی روی این کفش انجام داد که سبکی به نام برنامه‌های تمرینی پرش کنگو را ایجاد کرد و مدل‌های آن به ترتیب در سال‌های 2003-2001-1994-1998 بازنگری شدند.

کنگو جامپ در حال حاضر در اکثر کشورها در سراسر جهان محبوب است و مسابقات در اشکال و سطوح مختلف سنی برگزار می شود.

ورزش کانگو جامپ دقیقا چیست؟

کنگو جامپینگ یک فعالیت جذاب و پرانرژی است که در محیطی کاملا دلپذیر و هیجان انگیز با استفاده از کفش های مخصوص (کفش های جامپ کانگو) انجام می شود.

سبک های Conco Jump

  1. کانگو پاور Kangoo Power : ویژه تمرینات داخل باشگاه همراه با موزیک
  2. کانگو دیسکاوری Kangoo Discovery : ویژه کودکان
  3. کانگو بوت کمپ Kangoo Bootcamp : ویژه تمرین در فضای باز برگرفته از ورزش های رزمی
  4. کانگو دنس (که در کشور ما کمتر انجام می شود)
  5. کانگو تخصصی رزمی و کیک بوکس KJkick & Punch

مزایای ورزش جامپ کنگو

در ادامه به برخی از مزایا و فواید این ورزش اشاره شده است.

  • سطح آمادگی جسمانی خود را افزایش دهید.
  • عملکرد مناسب قلب و سیستم تنفسی تناسب اندام
  • مزایا و معایب آرتریت و آسیب های مفصلی و زانو
  • کاهش زمان بهبود یا بازگرداندن به شرایط قبل از آسیب در آسیب های ورزشی
  • استقامت بدن خود را افزایش دهید.
  • از دست دادن پوند
  • تا حد امکان عملکرد قلب و عروق را بهبود بخشد
  • افزایش انرژی کل بدن اثرات مثبت پوست (جلوگیری از افتادگی پوست در حین ورزش) افزایش توده استخوانی و جلوگیری از پوکی استخوان اثرات مثبت ستون فقرات
  • کاهش استرس و ایجاد نشاط
  • افزایش و تقویت سیستم لنفاوی و عملکرد هورمونی
  • فشار روی مفاصل تا 80 درصد کاهش می یابد.

علاوه بر کاهش وزن و لاغری، از مزایای استفاده از کفش کنگو جامپ می توان به مجسمه سازی عضلات و تناسب اندام در جلسات ایروبیک اشاره کرد. ورزشکارانی که پس از آسیب های ورزشی بهبود می یابند، ممکن است این کفش های کتانی را برای پیاده روی کوتاه بپوشند.

کفش های کانگورو که به مدت 30 تا 40 دقیقه دو بار در هفته پوشیده می شوند، ممکن است با دفع سموم از بدن به بهبود سیستم لنفاوی کمک کنند. این کفش برای حفظ زانو، ران و سایر مفاصل در حین ورزش، کاهش وزن و مجسمه سازی ماهیچه ها طراحی شده است.

ممکن است برای سرگرمی و سرگرمی هم در بیرون و هم در داخل خانه استفاده شود.

برترین برندهای کفش کنگو جامپ

همانطور که قبلاً گفته شد، کفش های جامپینگ کنگو دارای مزایای متعددی هستند که توجه ورزشکاران، فیزیوتراپیست ها، کاهش وزن و حرفه ای های زندگی سالم را به خود جلب کرده است. کفش های کنگو جامپ توسط شرکت های معتبر جهانی تولید و طراحی شده اند. از مدل های معروف کفش کانگو جامپ می توان به Kangoo Jumps Pro7 – Joyfay Unisex ZCOINS Unisex – Kangoo Jumps Power Shoes و… اشاره کرد.

قیمت کفش کانگو جامپ

هزینه کفش ورزشی کنگو جامپ بسته به برند سازنده، نوع کفش، وزن و ابعاد، سایز کفش، وزن مجاز، ویژگی های منحصر به فرد کفش و … متغیر است اما به طور کلی هزینه کفش ورزشی کنگو جامپ بین 5 تا 10 میلیون تومان می باشد.

کفش کنگو جامپ چه محدودیت وزنی را می تواند تحمل کند؟

بیشترین وزنی که این کفش ها اغلب می توانند تحمل کنند تا 120 کیلوگرم است. کفش کنگو جامپ محصولی بسیار باکیفیت و باکیفیت است که مقاومت بالایی در برابر تحمل فشار و وزن ورزشکار دارد. آنها همچنین برای افرادی که بسیار سنگین هستند مناسب هستند.

چکیده کلی و کلام پایانی

ورزش کنگو جامپ و مزایای سلامتی آن را در این پست به طور مختصر بررسی کردیم. علاوه بر این، در مورد نحوه ساخت کفش های منحصر به فرد و تاریخچه این ورزش به شما مشاوره داده شد.

اگر می خواهید ورزش کنید و هدف از انجام این تمرینات بهبود سلامت، نشاط و شادابی شماست، توصیه می کنیم با پوشیدن کفش های مناسب برای این کار، حرکات جهشی انجام دهید. برای شروع، می توانید از امکانات باشگاه استفاده کنید.

برخی از این تیم ها برای راحتی بیشتر به علاقه مندان به این ورزش کفش های ویژه رایگان عرضه کرده اند. این کفش‌های کتانی را می‌توان به صورت آنلاین نیز خریداری کرد تا دوستان بتوانند در آن ورزش کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *