• عروسک شارژی کاکتوس سخنگو و رقصنده یک اسباب بازی سرگرم کننده و آموزشی است.
  • برای کودکان آلرژی و یا حساسیت ایجاد نمی‌کند.
  • یک کاکتوس مخملی شیرین و بسیار جذاب
  • رقص زیبای نور
  • مهارت ها و ریتم های رقص
  • قابلیت خواندن 120 آهنگ خنده دار
  • در دو نوع شارژی و غیر شارژی (باتری 3 پین)
  • اسباب بازی آموزشی و چند منظوره
  • برای اتاق خواب کودک مناسب است
  • کاکتوس سخنگو در جوکر
  • یک دکوراسیون دوست داشتنی برای خانه، اداره، تخت بیمارستان و …

یک اسباب‌بازی بسیار خنده‌دار که کاملاً ارتقا یافته است و هر آنچه را شما بگوید برایتان تکرار خواهد کرد. این اسباب‌بازی تمامی عملکردهای شمارا ضبط می‌کند و به‌راحتی باحالت رقص و آغاز بازگو می‌نماید. هر آنچه را که کودک شما به زبان بیاورد را بازگو کرده و در یادگیری کلمات سخت به فرزند دل بنتان کمک می‌کند. برای خرید کاکتوس سخنگو کافی است که به وب‌سایت دکه سبز مراجعه کرده و آن را سفارش دهید. این عروسک خنده‌دار روحیه کاملاً شادی را برای کودکان به ارمغان خواهد
آورد.

طرز کار کاکتوس سخنگو

عروسک کاکتوس سخنگو و رقصنده در 2 مدل شارژی و غیر شارژی موجود هست. اگر کاکتوس ناطق شارژی خریداری کرده‌اید، ابتدا باید آن را به برق وصل کنید تا شارژ شود. درواقع در بیشتر موارد این کاکتوس‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند و از همان ابتدا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
پس‌ازاین مرحله می‌توانید به‌سادگی با استفاده از دکمه ON Cactus Dancer را فعال کرده و با آن سرگرم شوید.
نکته مهم استفاده از Talking Cactus نحوه شارژ و پورت ورودی آن است. این مدل‌ها معمولاً باتری ضعیفی دارند که به‌سرعت تخلیه می‌شود؛ اما حتی اگر کاکتوس نوبتم، به‌سرعت شارژ می‌شود.
درگاه ورودی کاکتوس سخنگو معمولاً USB است و با شارژر همراه کاکتوس سخنگو قابل شارژ است.

نحوه شارژ کاکتوس سخنگو

بسیاری از کاربران این سؤال رادارند که بعد از خرید کاکتوس سخنگو و تمام شدن شارژ آن حال کاکتوس سخنگو را چگونه شارژ کنیم؟ کاکتوس سخنگو در دو مدل شارژی و مدل باتری خور (سه باتری قلمی) در بازار برای خرید وجود دارد. طریقه کارکردن با هر دو نوع کاکتوس سخنگو تقریباً یکسان است تنها تفاوتی که دارد فقط در مدل شارژ شدن و قابلیت فراهم کردن نیروی موردنیاز برای روشن شدن عروسک است. در مدل شارژی کاکتوس تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل شارژ یو اسبی را در مرحله اول از داخل جعبه به بیرون بکشید سپس ازیک‌طرف آن را به آداپتور و از طرف دیگرش را به قسمت مخصوص در زیر گلدان عروسک کاکتوس سخنگو متصل نمایید. با متصل کردن کابل شارژ به آداپتور، ابتدا چراغ قرمزی رنگی که داخل گلدان وجود دارد روشن‌شده و زمانی که عروسک کامل شارژ شد، رنگ آن به سبز تغییر خواهد کرد؛ اما این شرایط برای مدل باتری خور بسیار متفاوت است. بعد از خرید کاکتوس سخنگو شارژی حال نوبت به شارژ کردن آن می‌رسد که برای شارژ عروسک کاکتوس سخنگو باتری خور ابتدا زیر گلدان را که دارای سه باتری قلمی است بازکنید. در کنار آن‌یک دکمه روشن شدن وجود دارد که برای خاموش و روشن کردن عروسک باید از آن استفاده نمایید. وقتی‌که عروسک را از جعبه بیرون کشیدید باید سه باتری قلمی تهیه‌کرده و در داخل گلدان آن قرار دهید. توجه کنید که قسمت باتری خور را باید با پیچ‌گوشتی چهارپر بازکرده و باتری‌ها را به‌درستی داخل آن قرار دهید.

مدت‌زمان شارژ کاکتوس سخنگو و قیمت کاکتوس سخنگو شارژی

شاید این سؤال برای شما پیش‌آمده باشد که کاکتوس سخنگو چقدر باید شارژ شود؟ و یا اینکه کاکتوس سخنگو چند ساعت باید شارژ گردد؟ اگر شما قصد شارژ کردن این عروسک جالب رادارید باید زمانی نزدیک به 2 تا 3 ساعت را برای این کار اختصاص دهید. بدین منظور اگر بعد از خرید کاکتوس سخنگو آن را در این بازه زمانی شارژ کنید در مدت‌زمانی که این عروسک بامزه شارژ دارد می‌توانید از آن لذت ببرید و کودک دلبند خود را سرگرم بازی کردن با آن نمایید. پس حوصله به خرج دهید و به‌هیچ‌عنوان در زمان شارژ شدن از آن استفاده نکنید تا کاکتوس سخنگو کامل شارژ گردد و بتوانید از آن لذت ببرید. این اسباب‌بازی را می‌توانید به‌عنوان هدیه به دوستتان و عزیزان خود کادو دهید.

شارژر کاکتوس سخنگو

عروسک کاکتوس رقصنده سخنگو یک وسیله سرگرمی موسیقایی مقاومت‌ناپذیر برای همه سنین، از کودکان نوپا تا بزرگ‌سالان است که در نگاه اول بسیار جالب به نظر می‌رسد.
یک جاذبه عالی و یک هدیه فوق‌العاده برای فرزندان دلبند شما که موسیقی، رقص و شادی را به خانه شما می‌آورد.
از ویژگی‌های قابل‌استفاده این اسباب‌بازی کاکتوس می‌توان به قابلیت رقص و آواز هم‌زمان (120 آهنگ مختلف به زبان انگلیسی) نیز اشاره کرد انواع کاکتوس سخنگو در وبسایت دکه سبز خریداری کنید.
چراغ‌های استفاده‌شده قابلیت جهش، ساطع نور در شب و درخشش رادارند داخل این محصول یک صدابَر وجود دارد که می‌تواند صدای شمارا ضبط کند
و کپی کردن و صحبت کردن را یاد بگیرید.
این عروسک کاکتوس رقصنده از مخمل بافته‌شده ضد حساسیت فوق‌العاده نرم با ساختاری مقاوم در برابر ضربه هست.

ازآنجایی‌که این عروسک قابل شارژ است، می‌توانید آن را با کابل شارژ سوزنی مخصوص موجود در محصول شارژ نمایید. قیمت کاکتوس سخنگو ارزان اگر شما خرید کاکتوس سخنگو را از فروشگاه یا وب‌سایت‌های معتبر انجام دهید کابل شارژ این محصول را به همراه آن دریافت خواهید کرد تا بعد از تمام شدن شارژ آن این عروسک به‌خوبی برای شما کار کند.
هنگامی‌که باتری در حال شارژ است، عملکرد اسباب‌بازی به‌طور خودکار متوقف می‌شود و نشانگر شارژ روشن می‌گردد و هنگامی‌که باتری به‌طور کامل شارژ شد، چراغ روشن می‌شود.
با هر بار شارژ برای حدود سه ساعت، کاکتوس می‌تواند تا 1 ساعت کامل تاب بخورد و برقصد.

  • قیمت کاکتوس سخنگو شارژی
  • شارژر کاکتوس سخنگو
  • کاکتوس سخنگو مشهد
  • قیمت کاکتوس سخنگو ترب
  • کاکتوس سخنگو شیراز

خراب شدن کاکتوس سخنگو

هر اسباب‌بازی یا وسیله سرمی امکان خراب شدن دارد اما شما باید تا انجام که می‌توانید از این محصول مراقبت کنید چراکه صدابَر موجود در این عروسک بسیار به ضربه و رطوبت حساس است پس نبایدان را در معرض کودکان زیر دو سال قرار دهید و یا کاری کنید که به آن ضربه‌های شدید وارد شود. در صورت خراب شدن این عروسک می‌توانید آن را به یک مغازه تعمیر عروسک ببرید تا متخصص مربوطه آن را عیب‌یابی کرده و مشکل آن را برطرف نماید. تنها چیزی که به این عروسک آب جدی وارد می‌کند. تکان دادن‌های زیاد و یا استفاده بیش‌ازحد در زمان شارژ کردن آن است پس اگر دوست دارید این محصول برای شما چندین سال کار کند و نگرانی بابت خرید کاکتوس سخنگو دارید حتماً این نکات گفته‌شده را به‌دقت رعایت نمایید.

چکیده کلی و سخن پایانی

در این مقاله توضیحات جامع و کاملی درباره عروسک اسباب‌بازی سخنگو به شما دوستان عزیز ارائه کردیم. اگر تا به اینجای مقاله برای شما مفید بوده و این مطلب را دوست داشتید حتماً نکات آن را با سایر کسانی که خرید کاکتوس سخنگو را انجام داده‌اند به بگذارید تا این‌ها هم در این زمینه آگاه شوند و از وجود این اطلاعات لذت ببرند. این عروسک در آینده نه‌چندان دور در مدل‌های بسیار زیبایی به بازار عرضه خواهد شد و بسیاری از مردم از خرید کاکتوس سخنگو دریغ نخواهند کرد. اگر شما هم این عروسک را دوست دارید، می‌توانید این محصول را از وب‌سایت دکه سبز خریداری کرده و آن را به فرزند دوست‌داشتنی خود هدیه دهید. از اینکه وقت خود را به هست مطالعه این مطلب گذاشتید مچ کریم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *