خرید لگو

قیمت لگو اصل


واژه لگو که معنای آن از عبارت LEGO گرفته شده است و یک مدل از اسباب بازی های بسیار حرفه ای و سرگرم کننده برای کودکان و حتی بزرگسالان است.

به صورت کلی لگو برای اولین بار در شهر بیلاند دانمارک تولید شد و پس از مدتی مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفت. در حقیقت این کلمه از واژه leg godt می آید و معنای اصلی آن چیدن و جفت کردن می باشد.

با خرید لگو شما یک جعبه پر از قطعات کوچک خواهید داشت که با کنار هم قرار دادن آنها می توانید اجسام بسیار مختلفی را بسازید.

بیشتر این اجسام شامل: کشتی های تجاری، خانه های چوبی حیات دار، اجزای موتور یک خودرو و یا در نهایت برخی از کاراکترها و چهرهای انیمیشنی و کارتونی است.

بدون شک می توان گفت این اسباب بازی بهترین و آموزنده ترین سرگرمی برای کودکان 3 تا 7 است.

در ادامه این مقاله از وبسایت دکه سبز با ما همراه باشید تا در رابطه با راهنمای خرید بهترین لگو در ایران با شما صحبت کنیم.

مهمترین نکاتی که در زمان خرید لگو باید بدانید!!

در اینجا قصد داریم تا مهمترین نکات ضروری را در زمان خرید این وسیله سرگرم کننده و پرطرفدار به شما عرض کنیم. پس با دقت به این نکات توجه نمایید. تا بهترین نتیجه را از انتخاب خود بگیرید.

  1. معیار واقعی خرید لگو را در نظر بگیرید

Lego دارای دنیای بسیار پیچیده ای است که همین پیچیدگی می تواند شما را در انتخاب و خرید لگو ارزان و با کیفیت به شک بیاندازد.

به همین دلیل قبل از خرید این محصول حتما به سن و روحیه فرزند خود بسته به میزان علاقه ای که دارد، توجه کنید.

بسیاری از کودکان 3 تا 5 سال علاقه بسیار زیادی به داشتن لگوهای کارتونی و شخصیت های داستانی مانند: باب اسفنجی، بن تن و حتی پلنگ صورتی دوره ما دارند.

به همین دلیل به سلیقه آنها احترام بگذارید تا بعد از خرید لگو از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی مجبور به معاوضه آن با سایر مدل ها نباشید.

  1. تعداد نفرات و کاراکترها

چناچه به دنبال یک مجموعه lego حرفه ای و ساختنی هستید، پیشنهاد ما بعد از در نظر گرفتن قیمت لگو تعداد نفرات و بازیکنان این سرگرمی حرفه ای می باشد.

به فرض مثال اگر شما دارای دو فرزند با سنین 5 تا 8 سال هستید، باید به دنبال خرید لگو پسرانه بزرگ باشید.

چرا که فرزندان شما در زمان ساخت آن در مدت زمان بیشتری سرگرم خواهند شد و با انجام کار گروهی برای چیدن این اسباب بازی سرگرم کننده رشد و توسعه فردی بالایی پیدا می کند.

انجام کارهای گروهی و فکری در کودکان یکی از بهترین روش های بالا بردن تمرکز و صبر و حوصله در بچه ها است.

در زمان ساخت لگو سخت با فرزندتان همفکری کنید

همانگونه که انجام کارهای گروهی و تیمی می تواند باعث ایجاد تقویت ذهن و خلاقیت در افراد شود. ساخت یک لگو باعث تقویت قوه تخیل و تمرکز فرزند شما خواهد شد.

کودکان در زمان بازی دوست دارند تا از مهر و محبت والدین خود بهره مند شوند و حتی در مواردی توجه والدین به آنها می تواند تاثیرات به سزایی در روند روحیات و رفتارهای آنها داشته باشد.

فراموش نکنید در مواقعی که فرزندتان مشغول ساخت این اسباب بازی فکری هست به او کمک کنید، اما به گونه ای رفتار کنید تا بیشتر مراحل ساخت لگو را خودش به تنهایی انجام دهد.

بعضی از بچه ها در زمان انجام فعالیت های فکری بی حوصله و بی تاب هستند و یافتن دلایل عدم تمرکز و بی حوصلگی یکی از راه های کمک به فرزندتان است.

چنانچه فرزند شما طاقت نشستن ندارد و به اصطلاح یک پیش فعال است، توصیه می شود تا با یک روانشناس حاذق و با تجربه مشورت کنید و سپس به دنبال ایجاد مهارت های فکری در او باشید.

چرا که انجام فعالیت های فکری و نشستن های طولانی مدت برای او بسیار سخت و رنج آور است.

از کجا لگو بخریم که مطئمن باشه؟

تا به اینجای این مقاله با شما در رابطه با تاریخچه lego و فواید آن صحبت کردیم. اکنون قصد داریم تا چند نمونه از بهترین لگوهای موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

اما در ادامه باید در جواب سوال لگو خوب از کجا بخریم را باید اینگونه جواب دهیم. چناچه به دنبال خرید اینترنتی این وسیله سرگرم کننده هستید.

لازم است تا خرید این کالا را از فروشگاه های اینترنتی معتبر و دارای نماد الکترونیکی کسب و کار انجام دهید.

لگو چوبی طرح باب اسفنجی

لگو چوبی باب اسفنجی یک شخصیت کارتونی دوست داشتنی است که قلب کودکان و بزرگسالان را تسخیر کرده است.

ما اهمیت پرورش قوه تخیل و خلاقیت کودکان شما را درک می کنیم، به همین دلیل لگوهای چوبی با تم های کارتونی ساخته ایم.

این لگوها نه تنها سرگرمی را ارائه می دهند، بلکه باعث رشد فکری نیز می شوند. هر مجموعه دارای قطعات جداگانه و یک کاتالوگ است تا فرزندان شما را در ساخت قطعات صحیح آنها راهنمایی کند.

با درگیر شدن در این فرآیند خلاق، فرزندان شما می توانند توانایی های تخیلی خود را افزایش دهند و خلاقیت خود را آزاد کنند.

این مجموعه از لگوهای چوبی از چوب روسی ساخته شده است تا در زمان ساخت آن آسیبی به فرزند شما وارد شود. پس از مونتاژ، این lego یک کاراکتر زیبایی باب اسفنجی خواهید داشت.

اندازه کلی آن 13 سانتی متر است و دارای ارتفاع، 10 سانتی متر و عرض و 4 سانتی متر عمق است.

ابعاد کلی این محصول به صورت:

  • ارتفاع: 13 سانتی متر
  • عرض: 10 سانتی متر
  • عمق کلی: 4 سانتی متر

می باشد.

با خرید این مجموعه شما باعث رشد کودک خود و بالارفتن خلاقیت ها ذهنی آن خواهید شد.

خرید لگو
قیمت لگو دست دوم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *