خرید تیشرت

تیشرت که در زبان انگلیسی مدلی از لباس است که کاربرد آن به منظور پوشاندن نیم تنه بالا در انسان می‌باشد. غالبأ تیشرت‌ها چند مدل دارند. مدل‌هایی که دکمه ندارند و یقه آن‌ها به صورت نیم دایره است، در این مدل افراد احساس راحتی بیشتری دارند. مدل دیگر که دارای دکمه و یقه است، این مدل بسیار رسمی می‌باشد  و بیشتر در مجالس و اماکن ادارای کاربرد دارد. امروزه اکثر مردم به دنبال خرید تیشرت با طرح‌های گوناگون و کیفیت مرغوب هستند. در این مقاله در رابطه با کاربرد و نحوه خرید این محصول با شما صحبت خواهیم کرد.

 در زمان خرید تیشرت باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  1. نوع پارچه

پارچه‌های تیشرت معمولاً 100٪ پنبه یا ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی یا 100٪ پلی استر یا ترکیبی از الیاف مصنوعی، پنبه و ابریشم مصنوعی هستند. برای تی‌شرت‌های نازک‌تر و ارزان‌تر از جنس پیراهن استفاده می‌شود، برای تی‌شرت‌های ضخیم‌تر از پارچه پیراهن ژاکت استفاده می‌شود. برای تی‌شرت‌های پرهزینه‌تر و گران‌تر، از پارچه‌‌های گران قیمت‌تر مانند ابریشم استفاده می‌گردد.

  1. طرح‌های چاپی

طرح‌های چاپ شده روی تیشرت گاهی اوقات می‌تواند حتی بر نوع پارچه یا هر چیز دیگری ارجحیت داشته باشد. آثار هنری، متن‌های جالب، نقل قول‌ها و… روی تی‌شرت‌ها معمولاً همان چیزی است که در وهله اول شما را به سمت یکی از آن‌ها جذب می‌کند و اگر عاشق یکی از آن‌ها شده باشید، همه عوامل دیگر ممکن است کمرنگ‌تر به نظر برسد.

  1. اندازه و تناسب

این مورد یکی از مهمترین معیارها برای خرید تیشرت است. تناسب و اندازه به نوبه خود می‌تواند استایل بسیار زیبایی را به شما بدهد. پس قبل از خرید هر لباسی همیشه سایز و اندازه مناسب خودتان را بدانید. حتما به سراغ مطالعه مجلات تیپ و زیبایی بروید تا کمی با سلیقه و مدل‌های بازار آشنا گردید. بیشتر خیاط‌‎های متبحر دلیل موفقیت در کارشان را فقط آگاهی و تجربه در سایز و دوخت مناسب لباس متناسب با اندام هر فرد می‌دانند.

  1. مناسبت

ما در مورد هدف شما از پوشیدن یک تیشرت خاص صحبت می‌کنیم اگرچه حتی قبل از این، مناسبت یک مورد توجه است. معمولاً در مراسم رسمی تیشرت نپوشید، اما جایی که شما یکی را می پوشید، نوع مناسبت مهم است. سفر به باشگاه یا بازی فوتبال یا یک شب بیرون رفتن با دوستانتان همه به ملاحظات مختلفی نیاز دارند. برای ورزش کردن به تیشرت‌هایی نیاز دارید که عرق را پخش کرده و سریع خشک شوند. یک پلی استر 100% با این خواص برای تیشرت‌های فوتبالی استفاده می‌شود. برای استراحت در خانه، این ممکن است ناراحت کننده باشد. با یک تیشرت ساخته شده از الیاف طبیعی راحت‌تر خواهید بود.
برای گردش های زمستانی به یک تی شرت آستین بلند نیاز دارید.

آیا خرید تیشرت طرح‌دار مردانه مناسب همه افراد است؟

اگر به دنبال راحتی در فصل‌های گرم سال مخصوصا تابستان هستید، بهتر است که هرچه زودتر اقدامی در زمینه خرید تیشرت انجام دهید؛ همچنین بسیاری از افرادی که می‌خواهند در محیط‌هایی مانند: سالن ورزشی، پارک، پیاده‌روی، مهمانی، خانه و… حضور داشته باشند، می‌توانند با خرید این مدل از لباس، راحتی را برای خود فراهم کنند. دسته‌ای دیگر از افراد دوست دارند به محیط‌های مانند تولد یا مهمانی بروند و به دنبال خوشیپ‌تر شدن با ظاهری بسیار عالی هستند، این اشخاص در این مناسبت‌ها با خرید تیشرت یقه‌دار یک استایل منحصر به فرد پیدا خواهند کرد.

در مواقعی شما به یک تولد دعوت می‌شوید و ممکن است به دلیل نداشتن هدیه مناسب از رفتن به این مجلس صرف نظر کنید، اما با تهیه این محصول یک کادوی تولد بسیار لاکچری به دوستان و عزیزانتان خواهید داد که سال‌ها با پوشیدن آن خوشحال خواهند شد.

خرید تیشرت مردانه از سایت دکه سبز

وب‌سایت دکه سبز به دلیل معرفی محصولات روز بازار به شما به دنبال آگاه کردن افرادی است که قصد بهترین خرید را در بازار دارند. فرض کنید که شما فردی جوان با اندام بسیار لاغر هستید و حوصله گشت و گذار در بازار و یا محیط اینترنت را ندارید. با جستجوکردن نام رسانه دکه سبز در گوگل محصول مورد نظرتان را بیابید و آن را تهیه نمایید. خرید اینترنتی تیشرت مردانه طرح‌دار یا هر کالای مورد نیازتان را از ما بخواهید. هدف ما ایجاد بستری مناسب برای کاربران فارسی زبان است.

10 رازی که اکثر مردم برای خرید تیشرت ارزان نمی‌دانند!

واقعیت این است که می‌توانید تیشرت بپوشید و عالی به نظر برسید. در کمد لباس هر مرد جایی برای یک تی شرت وجود دارد. شما فقط باید اسرار زیبا به نظر رسیدن را بدانید که در جزئیات پنهان است. تیشرت ممکن است در نگاه اول یک لباس ساده به نظر برسد، اما در واقع چیزی جز این نیست.

به همین دلیل است که امروز ده راز در پشت تیشرت خوب وجود دارد که در اینجا با شما در میان خواهیم گذاشت.

بعد از خرید تیشرت به کد روی آن توجه کنید

واقعیت این است که بسیاری از لباس‌ها مانند کت و شلوار و کراوات خوب قدیمی یا حداقل یک پیراهن آستین بلند با یقه یک بارکد دارند. در صورتی که رویداد غیر رسمی باشد، تی‌شرت‌ها گزینه‌ای مناسب برای خرید هستند. سعی نکنید کد لباس خود را نادیده بگیرید و یا آن را از روی لباستان بکنید. مگر اینکه مجبور باشید به یک مهمانی و یا مجلس عروسی بروید. مهم نیست چقدر خوب به نظر می‌رسید یا چقدر در آن احساس اعتماد دارید. تی‌شرت‌ شما نشان دهنده شخصیت شما است و هرچه قدر برای خرید آن هزینه کنید ضرر نکرده‌اید.

سایز بدن خود را بدانید

بیشتر کسانی که برای خرید تیشرت به بازار می‌روند، سایز بدنی خود را نمی‌دانند. این موضوع تا آن‌جا باعث شده که بسیاری از مردم تیشرت خوب خریداری نکنند و یا به دلیل بالا بودن قیمت تیشرت مردانه آن را مناسب ظاهر و استایل خود ندانند. اگر شما فردی هستید که در پهلوهای خود دچار اضافه وزن می‌باشید بدون شک خرید لباس تنگ به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد. یا افرادی که بسیار لاغر هستند با خرید تیشرت چسبان ظاهری زشت‌تر و لاغرتر خواهند داشت. حتما قبل از خرید هر نوع لباسی با یک مشاور تیپ و زیبایی مشورت کنید یا با دوستان صادق و صمیمی خود به بازار برای تهیه لباس بروید.

اندازه دست‌ها و ناخن‌ها

تناسب مهمترین بخش هرم تناسب اندام است.

عکس دوم

یک تیشرت خوب دارای دو مشخصه زیر است:

1-باید با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد.

2-این موضوع نباید باعث ناراحتی یا اذیت آزار شما گردد.

چرا باید اینقدر به تناسب اندام اهمیت دهید؟

زیرا تناسب راز زیبا دیده شدن شما می‌باشد. لباس‌هایی که به درستی دوخته شده‌اند، چهره مردانه شما را به مخاطبان نمایش می‌دهد در حالی که لباس‌های نامناسب شما را بدتیپ یا نافرم نشان خواهد داد.

وقت خود را صرف پیدا کردن تیشرت با کیفیت بالا کنید که مناسب تیپ بدن شما طراحی و دوخته شده باشد.

مدل یقه هفت یا یقه گرد

عکس سوم

یقه‌های V در مردانی که قد بلندتر دارند بهتر نشان داده می‌شود. افرادی که بالاتنه بزرگ‌تری دارند با پوشیدن t-shirt یقه هفت بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

یقه‌های خدمه برای مردانی که قد و قامت بسیار کوتاه‌تری دارند، گزینه بهتری هستند. این مدل گردن شما را چندان آشکار نمی‌کند، آنها توجه کمتری را و افراد توجه بیشتری به بالاتنه شما دارندکه اگر مدتی است که به باشگاه نرفته‌اید مناسب‌تر خواهید رسید.

نکته: تی شرت های جیب دار بسته به سلیقه مخاطب دارد، اما برای افرادی که سن و سال بالاتری دارند مناسب‌تر است.

قیمت بالا دلیل بر خوب بودن نیست

بسیار این موضوع مشاهده شده که افرادی برای خرید تیشرت ارزان اقدام کرده‌اند، اما پس از مدتی از خرید خود پشمیان شده‌اند. دلیل این نوع تفکر تبلیغات محصولات گران قیمت با مارک انحصاری آن‌ها است. طبق تحقیقاتی که بر روی اجناس گران قیمت در بازار انجام شده است فقط 60 درصد اجناس مخصوصا لباس با قیمت بالا از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار بوده‌اند و مابقی قیمت بی‌جهت بالایی داشته‌اند. حال شما در زمان خرید تیشرت به قیمت بالای آن توجه نکنید، زیرا گران بودن همیشه نشانه خوب بودن و با کیفیت بودن نخواهد بود.

خرید لباس گنگ پسرانه اینستا اصفهان

امروزه بسیاری از جوانان ظاهر زیبا و استایلی لاکچری دارند مخصوصا در شهرهای بزرگ مانند: اصفهان، تهران، شیراز و… که این موضوع باعث شده تا آن‌ها نتوانند به راحتی لباس گنگ و یا حرفه‌ای خریداری کنند. در وبسایت dakehsabz شما نه تنها به محصولات بسیار با کیفیت دسترسی خواهید داشت بلکه پیشنهادهای بسیار خوبی را هم برای تهیه لباس خواهید دید. خرید اینترنتی تیشرت مردانه طرح‌دار هم یکی از نیازهایی است که بسیاری از مردان و یا زنان به آن احتیاج دارند.

خرید تیشرت حاج قاسم سلیمانی

عکس سوم

قاسم سلیمانی (زاده ۳۰ اسفند ۱۳۳۵ – درگذشته ۲۲ بهمن ۱۳۹۷) سرباز ایرانی بود که به عنوان دومین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت می کرد. وی فرمانده سپاه کرمان و یکی از فرماندهان عملیات والفجر هشت، کربلای چهار و پنج در جنگ ایران و عراق بود و چندین بار مجروح شد. سلیمانی پس از جنگ فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان بود و تا سال 1376 مسئولیت امنیت مناطق شرق ایران را بر عهده داشت و از سال 1376 تا زمان مرگ به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به خدمت بود.

جایی که او در تقویت توان نظامی لبنان نقش اساسی داشت. حزب‌ الله و سازمان های مسلح فلسطین، جنگ افغانستان، درگیری اسرائیل و لبنان و ظهور گروه های شبه نظامی در عراق از سقوط صدام حسین تا سرکوب اعتراضات مردم سوریه و تغییر جهت جنگ داخلی سوریه به نفع بشار اسد با داعش در عراق و سوریه نیز برخورد کرده است. برای خرید تیشرت حاج قاسم سلیمانی روی لینک زیر کلیک کنید.

چکیده کلی  و کلام آخر

در این مقاله توضیحات جامع و کاملی در رابطه خرید تیشرت به شما دوستان و همراهان وبسایت دکه سبز ارائه کردیم. تیشرت یک لباس بسیار ساده است که علاوه بر سادگی آن زیبایی بسیار خوبی را در زمان پوشیدن به شما خواهد داد. با پیشرفت تکنولوژی شاهد بالاتر رفتن کیفیت این مدل لباس بوده‌ایم و امروزه بسیاری از شرکت‌های تولیدی مانند نایک، آدیداس، پوما، زارا و… تمرکز بیشتری بر روی طراحی و تولید این محصول می‌گذارند. از این که وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید، کمال تشکر را از شما داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *