بهترین آبمیوه گیری

لوازم‌خانگی و لوازم الکتریکی به ما کمک می‌کند تا بانظافت و سرعت پرهیجان زندگی مدرن مقابله کنیم. آبمیوه گیری یکی از وسایلی است که ممکن است کام ما را شیرین کند و هر زمان که بخواهیم یک نوشیدنی تازه، طبیعی و خوش‌طعم به ما عرضه کند. درنتیجه در این مقاله به معرفی چند مدل از بهترین آبمیوه گیری‌ های موجود در بازار را ضمن توضیح نحوه چیدن و خرید آب‌میوه‌گیری ارائه می‌دهیم.

دستورالعمل‌های مهم برای انتخاب بهترین آبمیوه گیری

هنگام خرید یک آبمیوه گیری برقی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

جنس تیغه: یکی از مهم‌ترین عواملی که در خرید آبمیوه گیری باید در نظر گرفت، جنس تیغه‌های دستگاه است. اگر این تیغه‌ها بی‌کیفیت باشند زنگ‌زده، فرسوده و کند می‌شوند.

آبمیوه گیری ممکن است برای اهداف مختلفی استفاده شود. برخی یک‌بارمصرف هستند، درحالی‌که برخی دیگر، علاوه بر آبمیوه گیری، به‌عنوان خورنده، آسیاب، همزن و حتی غذا ساز نیز خدمت می‌کنند. شما می‌توانید یک ابزار یک‌بارمصرف یا چندمنظوره را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

مصرف برق: یا توان موتور که با وات (W) بیان می‌شود نشان‌دهنده توان دستگاه است. هر چه این عدد بیشتر باشد، موتور دستگاه در استخراج آب‌میوه‌های مختلف قدرتمندتر است.

سرعت چرخش: برخی از آبمیوه گیری‌ها یک سرعت دارند، درحالی‌که برخی دیگر دو، سه یا حتی چهار سرعت دارند. این بدان معناست که موتور دستگاه با سرعت‌های متفاوتی می‌چرخد و هر چه سرعت چرخش بیشتر باشد، بازده بیشتر می‌گردد.

قطر دهانه: هنگام انتخاب بهترین آبمیوه گیری باید قطر دهانه آن را نیز در نظر بگیرید. اگر ورودی دستگاه خیلی ریز است، باید میوه‌ها را قبل از قرار دادن در آبمیوه گیری مصرف کنید. قطر دهانه بزرگ به شما این امکان را می‌دهد که میوه‌های بزرگ را بدون له کردن آن‌ها بدون زحمت در دستگاه قرار دهید.

جنس بدنه: در بازار آبمیوه گیری با بدنه‌های پلاستیکی، فولادی، آلومینیومی یا ترکیبی از فلز و پلاستیک موجود است. بهترین ماده آن فولاد ضدزنگ است که نسبت به انواع دیگر گران‌تر است.

قیمت: یکی دیگر از عواملی که در هنگام خرید آبمیوه گیری باید در نظر گرفت قیمت آن است. با توجه به تورم جامعه و هزینه‌های زیاد، قیمت تجهیزاتی که می‌خواهید بخرید هر چه باشد. اگر ارزان‌تر باشد به نفع شما خواهد بود.

بهترین آبمیوه گیری چندکاره و تک‌کاره برای خرید در بازار

در قسمت قبل، ما در مورد عوامل اصلی که باید در هنگام خرید آبمیوه گیری در نظر گرفته شود، صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم چند مدل از برترین آبمیوه گیری‌های موجود در بازار را که توسط مشتریان رتبه‌بندی شده‌اند به شما معرفی کنیم. قبلاً در مورد مراحل حیاتی خرید آبمیوه گیری پرس سرد صحبت کرده‌ایم.

آب‌میوه‌گیری وردا مدل 60

آبمیوه گیری چهارکاره وردا مدل VER60 تجهیزاتی کارآمد با طراحی زیبا و باکیفیت و کارایی فوق‌العاده توسط شرکت وردا ساخته و روانه بازار شده است. با توان 800 وات و موتور دو سرعته که می‌توانید میوه‌های سفت مانند سیب، هویج و هلو و همچنین میوه‌های نرم مانند موز (هندوانه، توت‌فرنگی، انگور، طالبی و…) را بدون زحمت آبگیری کنید. این نکته بسیار مهم است که میوه‌های سخت‌تر باید با سرعت بیشتری نسبت به میوه‌های نرم‌تر آبگیری شوند. یک پارچ مخلوط‌کن 1.5 لیتری همراه آن موجود است که از شیشه ساخته‌شده و برای آبگیری میوه به کار شما می آید. دهانه ورودی باز آبمیوه گیری Verda VER60 به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که می‌توانید میوه‌ها را بدون نیاز به خرد کردن در آن قرار دهید و از لذت نوشیدن یک آبمیوه طبیعی و مغذی در هر زمانی از شبانه‌روز لذت ببرید. اگر به دنبال خرید یک مدل از بهترین آبمیوه گیری هستید ما به شما این محصول را توصیه می‌کنیم.

عکس محصول

مشخصات کلی محصول
برند: وردا
نوع آبمیوه گیری: برقی چهارکاره
ابعاد: 30 × 30 × 30 سانتیمتر
عملکردها: آبمیوه گیری، مخلوط‌کن، خردکن، آسیاب
وزن: 5 کیلوگرم
رنگ: مشکی استیل
جنس بدنه: استیل
جنس تیغه: (صافی) استیل ضدزنگ
توان مصرفی: 800 وات
گنجایش مخزن آبمیوه گیری: 1 لیتر
مخزن تفاله گیر: دارای مخزن با حجم 2.2 لیتر
میزان تنظیمات سرعت: 2  سرعتِ
جنس کلی پارچ مخلوط‌کن: شیشه
ظرفیت پارچ مخلوط‌کن: 1.5 لیتر
آسیاب کن: دارد
امکان شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرف‌شویی: دارد
پایه گیرنده لرزش: دارد
مقدار سایز دهانه آبمیوه گیری: 75 میلی‌متر
عملکرد لحظه‌ای(Pulse): دارد
سوئیچ ایمنی برای خاموش شدن اضطراری: دارد
سایر مشخصات محصول: دارای دهانه ورودی عریض مناسب برای آبگیری یک سیب کامل، هویج، هلو و سایر میوه‌جات

آبمیوه گیری کنوود مدل JEP02

آبمیوه گیری کنوود مدل JEP02 با ظاهری ساده و کلاسیک به بازارهای جهانی راه‌ یافته است. این محصول فقط یک‌بارمصرف است و ممکن است در اسرع وقت آب‌میوه را استخراج کند. این دستگاه دارای یک موتور 800 وات و دو تنظیم سرعت مختلف می‌باشد که بسته به نوع میوه و سبزی‌ها ممکن است تغییر کند. با کمک این ویژگی‌ها قادر خواهید بود به‌راحتی آب هر میوه و سبزی سفت و نرمی را که دوست دارید مصرف کرده و از آن لذت ببرید. دستگاه موردنظر شامل یک پارچ آب‌گیری مجزا با ظرفیت 850 میلی‌لیتر هست که درجه‌بندی‌شده است. ظرفیت این مخزن 1.5 لیتر بوده و پس از پر شدن به‌سادگی قابل جداسازی و تخلیه هست. دهانه ورودی این دستگاه 75 میلی‌متر قطر دارد که به‌راحتی تکه‌های عظیم میوه را در خود جای می‌دهد. این محصول دارای مکانیزه ایمنی هوشمند درب و قطعات است که از روشن شدن گجت تا زمان نصب مناسب قطعات و درب‌ها جلوگیری می‌کند. این خروجی آبمیوه گیری همچنین دارای یک دستگاه ضد چکه است که هنگام تعویض پارچ از ریزش مایعات جلوگیری می‌کند. تیغه یا فیلتر دایره‌ای این محصول از فولاد ضدزنگ تشکیل‌شده است که به‌مرور زمان خورده نمی‌شود و طعم نوشیدنی‌ها را بد نمی‌کند. اگر به دنبال خرید بهترین آبمیوه گیری در بازار هستید این محصول می‌تواند نیاز شما را تامین کند.

عکس محصول

مشخصات کلی محصول
برند: کنوود
ساخت کشور: چین
رنگ: سفید
توان مصرفی: 800 وات
نوع دستگاه: تک‌کاره
ظرفیت مخزن تفاله: 1.5 لیتر
سایز دهانه ورودی: 75 میلی‌متر
جنس تیغه: استیل
تنظیمات سرعت: دو سرعتِ

آبمیوه گیری لونا مدل 505

آبمیوه گیری لونا مدل 505 یک دستگاه استیل با توان 800 وات است که به‌راحتی می‌تواند انواع میوه‌ها را برای شما آبگیری کند. استفاده از این دستگاه ایمن است زیرا دارای کلید ایمنی و پایه ضد لغزش است. آبمیوه گیری لونا مدل 505 دارای مکانیزه ضد چکه و همچنین تنظیم سرعت هست.

مشخصات محصول
وزن: 6 کیلوگرم
پارچ برای آبميوه گيري: دارد
توان دستگاه: 800 وات
جنس بدنه: استیل ضدزنگ
مخزن تفاله گیر: دارد
سیستم ضد چکه مایعات: دارد
مخلوط‌کن: دارد
آسیاب: دارد
پایه ضد لغزش: دارد
جنس پارچ مخلوط‌کن: شیشه
تعداد تنظیمات سرعت: 2 سرعتِ
جنس تیغه: استیل ضدزنگ
سوئيچ ايمني: دارد
گنجايش مخزن تفاله: 2 ليتر
گنجایش مخزن آب‌میوه‌گیری:1 ليتر
مدل محصول: 505

آبمیوه گیری اهرمی ویداس مدل VIR-3108

آب‌میوه‌گیری Vidas VIR-3108 یک آبمیوه گیری سبک، جذاب، ریز و محکم است که برای آبگیری مرکبات و میوه‌هایی مانند انار، پرتقال، لیمو، گریپ‌فروت، نارنگی و… ایده آل است. این آبمیوه گیری برقی به‌عنوان یک اهرم عمل می‌کند و برق بسیار کمی مصرف می‌کند. یک‌تکه پرتقال یا سایر مرکبات را در بالای دستگاه قرار دهید، اهرم را به سمت پایین فشار دهید تا دستگاه آب آن را به‌صورت مکانیکی استخراج کند. پرس ترکیبی که به‌عنوان فیلتر نیز عمل می‌کند. از ریختن هسته یا تکه‌های پوست میوه در آب شما جلوگیری می‌کند. این محصول هم جز بهترین آبمیوه گیری ها در بازار به شمار می‌رود.

مشخصات محصول
    ابعاد : 31*24*34 سانتی‌متر
    وزن: 3.2 گرم
    جنس بدنه: استیل
    امکانات و قابلیت‌ها : بدنه تمام استیل -قدرت 120 وات -خروجی آب‌میوه قابل‌کنترل -داری پرس مخلوطی شکل با صافی
    حداکثر توان مصرفی :  160 وات
    امکانات همراه: پایه ضد لغزش
    قابلیت‌ها : سوئیچ ایمنی
    نوع آبمیوه گیری : برقی
    مدل کارکرد: تک‌کاره
    امکانات ضد فرسودگی: سیستم ضد چکه

آبمیوه گیری فیلیپس مدل 1836

آب‌میوه‌گیری Philips HR1836 ممکن است یک آیتم لذت‌بخش در آشپزخانه شما باشد زیرا تا حد ممکن فضای کمتری را اشغال می‌کند و طراحی فولادی فوق‌العاده‌ای دارد. آبمیوه گیری فیلیپس توان مصرفی 500 وات دارد که نسبتاً کم است و با توجه به خروجی 1.5 لیتری، بسیار کارآمد تلقی می‌شود. حداکثر زمان لازم برای تولید آب گوارا یک دقیقه است که باعث صرفه‌جویی در وقت مصرف‌کننده می‌گردد. بدنه این آبمیوه گیری از آلومینیوم تشکیل‌شده است که آن را درعین‌حال سبک و محکم می‌کند.

قطعات آبمیوه گیری فیلیپس HR1836 به‌گونه‌ای در نظر گرفته‌شده است که به‌راحتی قابل جابجایی هستند که باعث افزایش طول عمر تجهیزات و تمیز کردن آسان‌تر می‌شود. برای خرید بهترین آبمیوه گیری می‌توانید روی این مدل سرمایه گذاری کنید.

مشخصات کالا
مارک: philips
مدل: HR1836
ضمانت محصول: 18 ماه
مدل آب‌میوه‌گیری : تک‌کاره برقی
ابعاد : ارتفاع 310 و قطر 175 میلی‌متر
وزن: 2.8 کیلوگرم
توان موتور: 500 وات
طول سیم برق: 1 متر
پایه ضد لغزش: دارد
امکان شستشو لوازم: دارد
تفاله گیر جدا: ندارد
مخزن آب‌میوه‌گیری: دارد
لیوان جدا: دارد
تیغه: استیل ضدزنگ
مخلوط‌کن: ندارد
آسیاب: ندارد
حجم مخزن: 1.5 لیتر
جنس بدنه: آلومینیوم
تنظیمات سرعت: ندارد
سایز دهانه لوله ورودی میوه: 7.5 سانتی‌متر
سیستم ضد چکه: دارد

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

این مدل آبمیوه گیری یک کالای بسیار ساده است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک است و طراحی منحصربه‌فرد آن با دستگاه‌های قدیمی یکسان است. میزان توان 230 واتی که موتور این دستگاه دارد در رده‌بندی کالاهای خوب بازار به‌حساب می اید. سرعتی که موتور این دستگاه دارد قابل تنظیم است. صافی که این آبمیوه گیری دارد از جنس فلز است . این کالا یک برس و کاردک به همراه دارد که می‌توان برای نظافت و پاک کردن از آن استفاده نمود. جنس تیغه‌ها جوری است که می‌توان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد.. آسیابی که همراه این دستگاه وجود دارد گنجایشی به‌اندازه 200 سی‌سی دارد به دلیل شیشه‌ای بودن جنس پارچ این

مشخصات محصول
کیفیت: بالا
جنس کلی بدنه: پلاستیک
مخزن آب‌میوه‌گیری: ندارد
مخلوط‌کن : دارد
ظرفیت پارچ: 1 لیتر
جنس پارچ : شیشه‌ای است
آسیاب: دارد
مخزن برای تفاله: دارد
دکمه تنظیم سرعت : دارد
تعداد چرخش دور: 2 سرعتِه
سیستم ضد چکه : ندارد
توان مصرفی دستگاه : 230 وات
طول سیم برق: 80 سانتی‌متر
سایر مشخصات دستگاه: دارای یک فرچه برای تمیز کردن

آبمیوه گیری بوش مدل MES4000

آبمیوه گیری بوش MES4000 مشکی و استیل دارای توان بیش از 1000 وات و دهانه 84 میلی‌متر است که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی انواع میوه‌ها را بدون بریدن برای آب‌گیری در مخزن قرار دهید. شاید قیمت آب‌میوه‌گیری بوش مدل MES4000 کمی گران به نظر برسد، اما اگر به ویژگی‌های فنی آن نگاه کنید متوجه می‌شوید که هیچ مدل دیگری این مشخصات و قیمت را ندارد. این نوع تیغه سرامیکی از ویژگی‌های آن هست. با استفاده از این ماده، این ماده می‌تواند سال‌ها به شما خدمت کند. کیفیت بسیار خوبی مانند روز اول، و برخلاف برخی از مواد سازنده دیگر، لازم نیست حتی یک‌بار هم از تعویض تیغه دستگاه خود ناراحت باشید. آبمیوه گیری بوش مدل MES4000 دارای مخزن تفاله جداگانه است که آب‌میوه‌گیری را آسان می‌کند. تفاله میوه در یک مخزن 3 لیتری جمع‌آوری‌شده و به‌راحتی از بدنه آبمیوه گیری جدا می‌شود. و آن را بشویید و دیگر نیازی به دسترسی به اجزای آن برای ریختن سطل زباله نیست، مانند آبمیوه گیری‌های قدیمی یا مدل‌های دیگر شرکت‌ها در حین کار و پر کردن آن، زیرا این گجت شامل یک پارچ 1.5 لیتری است که ظرفیت دارد. to The froth از آب‌میوه حذف‌شده است و اکنون به شما پیشنهاد می‌دهد

مشخصات محصول
تضمین: 24 ماهه دارد
نوع محصول: آبمیوه گیری تک‌کاره
قدرت موتور: 1000 وات
جنس تیغه: سرامیکی است
کشور سازنده: چین
رنگ: استیل مشکی

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله به بررسی چند نمونه از بهترین آبمیوه گیری چندکاره و تک‌کاره پرداختیم. گرفتن آبمیوه باکیفیت و سرعت‌بالا یکی از مزایایی است که آبمیوه گیری‌ها دارند. به‌طورکلی هرچه قدر یک آبمیوه گیری سریع‌تر و باقدرت بیشتر بتواند آب مرکبات را بگیرد، قاعدتاً ارزش خرید کردن دارد. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مطلب از وبسایت دکه سبز گذاشتید، کمال تشکر راداریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *