با کمک استفاده از قوانین جهان شما به راحتی می توانید به کلیه اهداف و یا آرزوهای خود دست پیدا کنید. قانون جذب که یکی از بهترین قانون ها برای برخورداری از زندگی بهتر و حتی رسیدن به خواسته های ما است.

در این مقاله از وبسایت دکه سبز به بررسی این قانون خواهیم پرداخت و به شما سه راه اصولی در انجام این کار را آموزش خواهیم داد.

منظور از قانون جذب چیست؟

همانگونه که ما اشاره کردیم این قانون یک قانون بسیار ثابت در جهان است که در همه موارد در حال کار کردن است.

پیشنهاد مطالعه : مهمترین دلایل عدم تمرکز چیست؟

این قانون به طور کلی می گوید: به هر چیزی که بیندیشید، خواه خوب باشد و خواه بد آن را جذب زندگی خود خواهیم کرد.

در واقع قانون جذب اینگونه بیان می کند که در زمانی که ما به موضوعی در حال فکر کردن هستیم به صورت ناخودآگاه آن موضوع را به سمت زندگی خود جذب خواهیمم کرد.

زندگی ما انسان ها از دوبخش تشکیل گردیده: چیزهایی که به نفع ما است و چیزهایی که به ضرر ما است.

در هر صورت اگر به این موارد فکر کنید خواه مثبت باشند و یا منفی بدون شک آنها را به سمت زندگی خود خواهیم کشاند. به طور کلی زندگی ما انسان ها از دو قسمت مثبت و منفی شکل گرفته است.

قسمت مثبت قضیه که می تواند شامل: ثروت، احساس خوب، روابط عالی و… باشد. و آن روی سکه که بخش منفی است، از چیزهایی مانند: غم و اندوه، کم کاری، شکست عشقی و… است.

اگر قسمت‌های منفی زندگی‌تان بیشتر از جنبه‌های مثبت آن است، مشکلی در کار وجود دارد و شما آن را می‌دانید.

شاید فکر کنید که این قانون، یک قانون بسیار عجیب است اما اصلا اینگونه نیست! و اگر کمی به گذشته خود نگاه کنید، به راحتی متوجه خواهید شد که از این قانون در زندگی خود استفاده کرده اید.

آیا تا به حال متوجه شده اید که در مواقعی که احساسات شما منفی است، چیزهای منفی زیادی را به سمت خود جذب می کنید.

و بلعکس در مواقعی  که خوشحال هستید و احساس خوبی دارید، چیزهایی را جذب می کنید که شما را شادتر می کند و حال همینطور حال شما بهتر است.

قانون جذب - دکه سبز
قانون جذب – دکه سبز

آیا قانون جذب برای ازدواج کار می کند؟

آیا با استفاده از این قانون می توان همسر ایده آل خود را جذب کنیم؟از این روش تا چه اندازه برای ازدواج چقدر اطلاع دارید؟ چقدر باور دارید که می توانید با استفاده از این قانون شخص مورد علاقه خود را پیدا کنید.

همچنین می توانید، مقاله ما با عنوان راهنمای خرید کاکتوس سخنگو را مورد مطالعه قرار دهید.

در ادامه نکات بسیار مهمی را برای شما ذکر خواهیم کرد که با انجام آنها می توانید، همسر مورد علاقه خود را جذب زندگیتان کنید.

  • ابتدا عشق را در خود امتحان کنید.

به یاد داشته باشید، مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکری خواهند کرد، شما نیازی ندارید که آنها شما را دوست داشته باشند.

یا تا چه اندازه زیبا هستی و یا زشت! بستگی داره که شما تا چه اندازه خودتان را دوست دارید. این اساس قانون جذب و ازدواج است.

عشق به خود آنقدر به شما اعتماد به نفس می دهد که نتایج عالی برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر خودتان را دوست داشته باشید اعتماد به نفس و عزت نفستان به حد زیادی بالا خواهد رفت و در نتیجه شما افراد بهتری را به سمت زندگی خود جذب خواهید کرد.

  • روی چیزهای مثبت تمرکز نمایید.

تبدیل افکار شما از بد به خوب با استفاده از این قانون و ایجاد یک ارتعاش مثبت و قدرتمند بسیار خوب خواهد کرد. تمام افکار منفی خود را رها کنید.

به عنوان مثال: “من نمی توانم کسی را پیدا کنم “چرا آنها نمی توانند ببینند که من چقدر خوب هستم؟” و “هیچ کس مرا دوست نخواهد داشت. یا به عنوان مثال پول کافی برای خرید کفش ندارم.

” شما ویژگی های خوب زیادی دارید که می تواند عشق و توجه هر کسی را به خود جلب کند. دیگران متوجه نقاط قوت شما می شوند و بدون شک به شما علاقه مند خواهد شد.

وقتی این موضوع را بپذیرید و روی نقاط قوت  و مثبت تمرکز کنید، ارتعاش خود را تغییر خواهید داد و در در فاصله زمانی کمتری می توانید، همسر دلخواه خودتان را پیدا کنید.

  • از عاشق شدن هراسی نداشته باشید

افرادی در جهان وجود دارند که فقط به خاطر ترس هایی از کودکی با انها بوده عاشق نمی شوند. ترس از شکست و به خصوص ترس از دست دادن، ترس از طلاق؛ از انتخاب اشتباه و بسیاری از ترس هایی که ریشه در ضمیر ناخودآگاه ما دارد.

شاید ترسناک ترین چیز در مورد عشق این باشد که آغوش خود را به روی آن باز کنید. وقتی تصمیم می گیرید عاشق شوید، ممکن است صدمه ببینید.

اما اگر از صدمه دیدن می ترسید، به احتمال زیاد ناخودآگاه دارید فرمان جذب نشدن همسر و شریک زندگی مورد علاقه خود را به جهان صادر می کنید. شما باید این ریسک را بکنید و در عشق را به روی خود باز نماید.

با ترس های خود روبرو گردید و به به دامن آنها بروید. شما همیشه این فرصت را دارید که به گزینه های پیش رویتان فکر کنید، آنها را در نظر بگیرید و سپس تصمیم درست را انتخاب نمایید.

شاید در گام اول انتخاب درستی نکنید، اما با کمی آزمون و خطا در نهایت نتایج شگفت انگیزی به دست خواهید آورد.

قانون جذب - دکه سبز
قانون جذب – دکه سبز

قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها چگونه عمل می کند؟

قانون جذب کیهان برای رسیدن به رویاها و اهداف شما شامل 3 مرحله کلی است که شرح کلی آن به صورت زیر است:

  • درخواست
  • اعتماد
  • دریافت

برای رسیدن به رویاها و اهداف خود باید از این فرمول استفاده کنید و طریقه کار کردن با آن را بلد باشید.

شیوه درست درخواست کردن

اگر قصد دارید از قانون جذب هستی برای رسیدن به رویاها و اهداف خود استفاده کنید، اولین قدم ارسال درخواست با ارتعاش بالا به سمت کائنات است.

درخواست کردن از کائنات به هی عنوان کار سختی نیست. برای درخواست کردن از کائنات نکات زیر را حتما باید انرژی بسیار خوبی را به سمت آنها بفرستید تا در نتیجه پاسخ مثبتی را از این کار دریافت کنید.

باور داشته باشید که به خواسته خود خواهید رسید

دومین قدم مهم در قانون جذب کائنات برای رسیدن به رویاها و اهداف شما، باور داشتن با آنها است. در مرحله اول برنامه، نحوه درخواست برای رسیدن به اهداف را به شما توضیح دادیم.

در مرحله دوم که مرحله مهمی است، باید به خواسته های خود ایمان داشته باشید، ایمان داشتن بدون شک و همراه با یقین یکی از حیاترین قسمت های این کار است.

ممکن است در مورد یکی از خواسته های خود باور اشتباهی داشته باشید که باید تغییر دهید. به گفته آنتونی رابینز، یک شخص یک ماشین اعتبارسنجی باور است.

مثلاً ممکن است شما وضعیت مالی خوبی نداشته باشید و این باور شما را محدود کند که نمی توانید پول یا درآمد بالایی به دست آورید.

این باور را داشته باشید که «با تلاش زیاد پولدار می شویم» یا «برای پولدار شدن باید تحصیلات خوبی داشته باشیم» و… این باورها باورهای محدودکننده شما هستند که مانع از ثروتمند شدن شما می شوند.

تغییر باورها ممکن است مدتی زمان ببرد، اما ممکن است با تغییر یک باور مالی، ثروت و فراوانی بیشتری وارد زندگی شما گردد، پس برای رسیدن به اهدافتان باورهای درست را در نظر بگیرید.

شما باید باورهای درست را بشناسید و باورهای غلط خود را جایگزین آنها کنید.

بدست آوردن و رسیدن به خواسته

سومین و شیرین ترین مرحله قانون جذب کیهان برای رسیدن به رویاهایتان «مرحله دریافت» نام دارد. در این مرحله به خواسته و هدف خود خواهید رسید.

این مرحله ای است که کائنات به شما پاسخ خواهند داد. اگر 2 مرحله درخواست و باور را درست انجام داده باشید بدون شک به آرزوی خود دست پیدا خواهید کرد.

خیلی ها این سوال را دارند  که چگونه به آرزوی خو می رسیم؟؟؟؟ دوستان این سوالی است که می تواند برای رسیدن به خواسته شما ارتعاش منفی از خود ساطع کند.

هیچ کس در رابطه با نحوه کارکرد کائنات به درستی نمی داند که چگومی توانند این کار را برای شما انجام دهند. پس به کائنات اعتماد کنید و مطمئن باشید که شما را به هدف و آرزویی که دارید هدایت می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *