شغل پردرآمد در ایران

شغل های ساده اما پر درآمد


امروزه بسیاری از ما به دنبال کسب درآمد و به قول معروف پول درآوردن هستیم. اما پول که شاید در نگاه اول ظاهری زیبا دارد و در واقع به دست آوردن آن شاید رنج آور باشد.

در زمان های قدیم افراد بسیاری در جهان وجود داشتند که قسمت زیادی از ثروت و درآمد جامعه را به دست آورده بودند.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در دنیا مشاغل بسیاری به روی کار آمدند و کمی به دست آوردن پول برای عموم مردم جهان امری ساده تر شد.

با این وجود هنوز هم کسب این کاغذهای رنگی نیاز به مهارت و البته یک سرمایه اولیه دارد. اما کسب مهارت هم دست کمی از به دست آوردن پول ندارد وسال هایی زیادی نیاز است تا شخصی به دنبال مهارت مورد علاقه خود برود.

به فرض مثال اگر هدف شما کسب درامد از رشته و تخصص مورد نظرتان است. بدون شک باید سال های بسیاری برای مهارت مورد نظرتان زحمت بکشید تا پس از کسب مهارت مورد نظرتان، بتوانید درامد کسب کنید.

در این مقاله از وبسایت دکه سبز به معرفی چند شغل پردرآمد در ایران بدون سرمایه اولیه و یا با کمترین سرمایه ممکن می پردازیم.

پس اگر به دنبال کسب درآمد در مدت زمان کوتاه هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کسب درآمد از کاشی کاری

امروزه ساختمان های و بناهای بسیاری در ایران در حال ساخته شدن هستند که قسمتی از آنها را باید توسط کاشی سقف و یا کف تکمیل کرد.

با این وجود بسیاری از خانه ها و حتی مراکز عمومی نیاز به کاشی کردن دارند. کاشی کاری شاید در نگاه اول شغلی پر زحمت و یا بد به نظر برسد، اما یک شغل پردرآمد در ایران است و حتی در بسیاری از کشورهای جهان اول است.

میزان سرمایه ای که یک کاشی کار برای انجام ای کار نیاز دارد، سرمایه بسیار کم و شاید در حدود 5 ملیون تومان تا 10 ملیون تومان در شرایط فعلی است.

شایان ذکر است که این شغل نیاز به حوصله و مهارت دارد و در صورتی که قصد دارید تا از این حرفه درامد کسب کنید، باید در گام اول به دنبال یک استاد کار ماهر و باتجربه بگردید و این مهارت پولساز و کم سرمایه را از او بیاموزید.

هرچه قدر که استاد کار شما ماهرتر و دلسوز تر باشد و شخص شما علاقه بیشتری به انجام این کار در محیط ها و شرایط مختلف داشته باشید.

بدون شک در کمترین زمان ممکن می توانید به یک استاد کار کاشی در ایران تبدیل شوید. توصیه ما این است که این شغل را به مدت 1 ماه امتحان کنید وسپس به عنوان شغل اصلی خود آن را انتخاب کنید.

بسیاری از افرادی که فقط به دنبال کسب درآمد با سرمایه کم و یا راحت هستند، تنها چیزی که به دست نمی اوردند، درامد است و بس.

اگر پس از گذراندن وقت خود در این حرفه در نهایت با سختی این کار و شرایطی که دارد، کنار آمدید اکنون زمان آن است که از این شغل نتیجه بگیرید و به مسیر فعالیت در آن ادامه دهید.

درامد یک کاشی کار خوب بسته به میزان قیمت نصب کاشی در اصفهان و یا سایر شهرها متفاوت است. مثلا اگر قیمت نصب هر متر کاشی سرامیک کف متری 100هزار تومان باشد.

یک شخص استاد کار می تواند با نصب 10 متر از این مدل کاشی روزانه درآمدی بین 1 تا 2 ملیون تومان دستمزد دریافت کند.

همچنین قیمت نصب کاشی در بعضی از شهرهای ایران متغیر است و نرخ دقیق آن کمی بالا و پایین دارد. اما با این وجود اگر یک استادکار ماهر بتواند فقط 20 روز در ماه در این شغل فعالیت کند.

درآمد قابل توجهی بین 25 تا 30 ملیون تومان در ماه داشته باشد. البته کسب چنین مبلغی نیازمند تخصص، مهارت بالا، تجربه، پرداخت به موقع دستمزد از مشتری و شرایط کاری بستگی دارد.

لوله بازکنی در محل + تخلیه چاه و فنر زنی

شاید انجام این کار کمی ناخوشایند باشد. اما باید این نکته را بدانید که یکی از مشاغل پردرآمد و همیشگی در ایران لوله بازکنی در محل است.

لوله های یک خانه و یا ساختمان تجاری ممکن است که در هر لحظه دچار رسوب زدگی شوند. به همین دلیل روزانه افراد بسیاری به دنبال شماره لوله بازکن حرفه ای در شهر و یا منطقه محل زندگی خود هستند.

شروع این کار هم نیاز به سرمایه اولیه خاصی ندارد و تنها با خرید چند ابزار کاربردی مانند: فنر لوله بازکنی، دستگاه لوله بازکنی، پودر رسوب زدا و محلول های مورد نیاز صورت خواهد گرفت.

البته فعالیت در این شغل هم نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و برای کسب مهارت در آن باید به دنبال یک استاد کار ماهر و خوب بگردید.

چرا که در صورت نداشتن تخصص و تجربه لازم مشتریان خودتان را از دست خواهید داد. البته این شغل یک بازار رقابتی دارد و اگهی های زیادی روزانه از آن در محیط های مختلف درج می شود.

اما در صورتی که به دنبال فعالیت در این زمینه هستید، باید صبور باشید و سختی های این شغل را تحمل کنید.

توصیه ما این است که برای کسب مهارت و تبحر بالا در این شغل حتما دوره های آموزشی حرفه ای را در شهر محل زندگی خود بگذرانید و مدرک و مجوز انجام این کار را به دست آورید.

در ابتدای فعالیتتان به دنبال درآمد بالا و مشتری های زیاد نباشید. چرا که شما یک تازه کار هستید و افراد بسیاری به شما اعتماد ندارند.

اما نگران نباشید در هر شغل و مسیری اگر پشتکار و علاقه وجود داشته باشد، نتایج شگرفی به دست خواهد آمد. درآمد یک لوله بازکن حرفه ای در شهری مثل تهران مبلغی بین 10 ملیون تا 50 ملیون تومان می باشد.

شغل پردرآمد در ایران
شغل های کمیاب و پردرآمد

نماکاری با آجر و یا سنگ

باز هم سومین شغل پردرآمد در ایران بدون سرمایه اولیه به مشاغل ساختمانی تعلق گرفت. شاید با خودتان بگویید که اگر میخواستم کارگری کنم که خودم اینها را میدونستم.

اما کمی صبور باشید و در ادامه با ما همراه باشید. درست است که نماکاری از نگاه خیلی از مردم یک شغل بدون شان و شخصیت به نظر برسد.

اما اینطور نیست، چرا که بسیاری از معماران بزرگ و طراحان برجسته مهندسی ساختمان روزی خودشان به عنوان یک کارگر ساده در این کار مشغول فعالیت بودند.

تا امروزه توانایی طراحی و اجرای نماهای بزرگ و شکیل را بر روی کاغذ دارند. پس در گام اول به تمامی این مشاغل به چشم کارگری و سختی فعالیت بالا نگاه نکنید.

نماکاری ساختمان با سنگ و یا اجر یکی از پردرآمدترین مشاغل چه برای کارفرما و چه برای کارگر ساده است. قیمت تمام شده هر متر نمای ساختمان تا متری 400 هزار تومان هم بسته به مدل نما و سختی کار تخمین زده می شود.

به همین جهت اگر یک استاد کار ماهر به مدت یک ماه فعالیت مدام بتواند یک نمای ساختمان را به کمک دو کارگر ساده به پایان برساند، شاید مبلغی نزدیک به 150 ملیون تا 200 ملیون تومان اجرت کار دریافت کند.

کسب درآمد بالا در چنین مدتی شاید با انجام خیلی از کارهای دیگری مانند: کارمندی، رانندگی وحتی فعالیت به عنوان یک پزشک مطرح هم قابل انجام نباشد.

به همین جهت افرادی که حاظرند چند سال از زندگی خود را با سختی بگذارند و درامد بالایی کسب کنند، بدون شک در آینده نه چندان دور از راهای بهتر وساده تری می توانند درآمد کسب کنند.

کسب درآمد بالا فقط با گذراندن وقت شما در دانشگاه ها و سپری کردن مدارج بالا امکان پذیر نیست. بلکه با فعالیت های سخت و البته بدنی هم شدنی است.

مثلا اگر شخصی در 3 شغل نام برده شده در بالا بتواند دوام بیاورد به راحتی پس از مدتی می تواند تنها با معرفی این مشاغل به استادکارهای حرفه ای درآمد کسب کند و به فعالیت های بیشتری ادامه دهد.

بیشتر دفاتر ساختمانی موفق و پردرآمد شاید روزی کارگر ساختمان بودند و امروزه تها با یک مشاوره حرفه ای و کوتاه می توانند، درآمد قابل توجهی کسب کنند.

پس همیشه به خیلی از مشاغل در گام اول اول به سختی نگاه نکنید و همیشه به دنبال ساختن راه های جدید از دل همین راه های سخت باشید.

نصب ویندوز در محل + سرویس کامپیوتر

اکنون به یک شغل پردرآمد در ایران و البته راحت و لاکچری رسیدیم. البته انجام این کار نیاز به کمی مهارت و تجربه دارد و شاید مورد استقبال خیلی از افراد قرار نگیرد.

اما اگر شما به دنبال یک شغل دوم و یا کسب درآمد بدون سرمایه اولیه در ایران هستید. انجام این کار هم می تواند برای شما درآمد زا باشد.

بسیاری از دانشجویان رشته فناوری و اطلاعات در ایالات متحده پس از وارد شدن به دانشگاه به دنبال کسب درآمد از کامپیوتر هستند.

جالب است، بدانید که بسیاری از انها نصب ویندوز و سرویس کامپیوتر و لپ تاب را انتخاب می کنند. این کار یکی از ساده ترین و در عین حال پر درآمدترین روش های کسب درامد آسان آسان است.

در ایران هم مانند سایر کشورهای جهان افراد بسیاری وجود دارند، که مهارت لازم برای نصب ویندوز و یا سایر خدمات کامپیوتری را ندارند.

به همین جهت می توان از این فرصت استفاده کرد و تنها با کمی تبلیغات از این مهارت درآمد کسب کرد. البته باید صفر تا صد نصب ویندوز و یا نرم افزارهای جانبی را بلد باشید تا بتوانید در طولانی مدت مشتری های خودتان را راضی نگه دارید.

چرا که بسیاری از افراد حوصله بیرون آمدن از خانه و حمل کیس های خانگی به فروشگاه های کامپیوتری را ندارند و دوست دارند که همه چیز فقط با یک تلفن انجام شود.

اگر در ابتدای کارتان کمی خلاقیت به خرج دهید و مشتری های خوبی پیدا کنید، همیشه می توانید از خدمات و مهارت هایی که در این زمینه ارائه می دهید، درآمد کسب کنید.

شغل پردرآمد در ایران
چه کسب و کارهایی در ایران سود خوبی دارند؟

1 دیدگاه

  • مقاله بسیار خوبی بود. امروزه خیلی از مشاغل در ایران وجود دارند که باوجود اینکه مهارت کمی نیاز دارند. اما به راحتی می توان از ان درامد نسبتا خوبی کسب کرد. اگر میشه چند شغل دیگه را هم معرفی کنید. مرسی از ارائه این مطلب خوب از سایت دکه سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *