Tile work in Isfahan

کاشی که یکی از مصالح بسیار کاربردی در صنعت ساختمان سازی است و افراد بسیاری برای تکمیل یک نما از آن استفاده می کنند. امروزه برای اینکه سطح یک دیوار و یا محیط کف یک خانه و یا سالن بزرگ را تکمیل کنند، از کاشی در معماری استفاده می نمایند.

اگر شما به دنبال پیدا کردن یک کاشی کار در اصفهان هستید تا محیط مورد نظر شما را کاشی کاری کند، مطالعه این مقاله از وبسایت دکه سبز را از دست ندهید.

قیمت دستمزد کاشی کاری در اصفهان چگونه محاسبه می شود؟

اکثر خدمات ساختمانی مثل لوله کشی در اصفهان اجرت نصب متفاوتی دارند، به طور مثال اگر به دنبال کاشی کاری یک دیوار هستید، دستمزد متفاوتی باید برای نصب کاشی کاری یک سالن 50 متری پرداخت کنید.

همینطور مدل کاشی هم بسیار در هزینه پایانی کار شما تاثیر خواهد داشت. مثلا برای هر متر مربع از کاشی کف باید مبلغ 70 هزار تومان پرداخت کنید. هر چه قدر متراژ خانه و یا محل مورد نظرتان بیشتر باشد، این هزینه به مراتب بیشتر خواهد شد.

در شهر اصفهان که یکی از قطب های صنعتی ایران به شمار می رود و افراد بسیاری در آن مشغول به فعالیت در حوزه کاشی کاری هستند، قیمت نصب کاشی کف بسته به میزان سختی و مدل پروژه شما متفاوت می باشد.

کاشی کاری یکی از مشاغل پردرآمد در جهان است که با وجود سرمایه اولیه بسیار پایین درآمد قابل توجهی را برای متخصص آن به همراه خواهد داشت.

اگر قصد دارید تا در این زمینه مشغول به فعالیت شوید، با ما تماس حاصل کنید. تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

نرخ دستمزد کاشی کاری 1403 چه مقدار می باشد؟

هر ساله نرخ و دستمزد بسیار متفاوتی برای اجرای هر شغل خدماتی در ایران پایه گذاری می گردد. کاشی کاری هم که یکی از مشاغل مهم در حوزه ساخت و ساز است و طبق مصوبه اتحادیه کاشی کاری قیمت آن تصویب می گردد.

اگر قصد دارید تا از قیمت نصب کاشی و یا اجرت کاشی کاری مطلع گردید، بهترین راه پیش روی شما تماس با چند استاد کار کاشی در اصفهان است.

اگر بتوانید با چندین نفر که در این زمینه سابقه درخشانی دارند، وارد مذاکره شوید، نرخ دقیق این کار را به دست خواهید آورد.

اگر می خواهید از این حرفه کسب درآمد کنید، حتما نزد یک فرد متخصص این کار را آموزش ببینید.

نرخ کاشی کاری در شهرهای ایران کمی متغیر است، مثلا در شهر تهران که بیشترین جمعیت حاظر را در ایران دارد، دستمزد نصب کاشی با سایر استان ها ی ایران مانند: اصفهان و شیراز کمی متفاوت تر است.

کاشی کار در اصفهان | دکه سبز
کاشی کار در اصفهان | دکه سبز

شماره کاشی کاری منزل در اصفهان چند است؟

استادکاران بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند که در بیشتر روزهای سال مشغول به فعالیت در این زمینه می باشند.

چنانچه شما به دنبال شماره یکی از بهترین کاشی کارهای اصفهان هستید، باید شماره های این افراد را از طریق وبسایت های خدماتی و یا تبلیغاتی پیدا کنید.

اما اگر به هر دلیل نتواستید تا شماره این افراد را بیابید، با مراجعه به دفاتر ساختمانی در شهر محل زندگی خود می توانید، شماره این اشخاص را پیدا کنید.

در بسیاری از شهرهای پرجمعیت ایران همیشه باید به دنبال استادکارهایی باشید که تجربه و مهارت بالاتری برای انجام خدمات مورد نظر شما دارند.

این افراد هر چه قدر هم که دستمزد بالاتری از شما دریافت کنند، اما کار بسیار با کیفیت تری را به شما ارائه خواهند کرد.

امروزه فعالیت های تجاری در حوزه های ساخت و ساز بیشتر شده است. این موضوع باعث شده تا مشاغل بیشتری در جهان به وجود آید و عده ای هم در این زمینه بتوانند مشغول به کار شوند.

مراحل نصب کاشی به چه صورت است؟

مراحل نصب کاشی به صورت زیر است:

زیرسازی

  • استفاده از سیمان یا متریال مشابه برای زیرسازی سطح
  • اطمینان از یکنواختی سطح و مقاومت بستر کار
  • ایجاد بستر مناسب با توجه به نوع کاشی کاری و محل استفاده

نصب کاشی

  • استفاده از ملات پهن شده روی سطح و قرار دادن کاشی ها بر روی آن
  • شروع کار از گوشه و استفاده از خطوط راهنمایی ایجاد شده
  • ایجاد فاصله 1.8 اینچی از لبه های کاشی تا دیوار
  • پر کردن فاصله بعد از اتمام کار با دوغاب

پوشش و نگهداری

  • آب ریزی بین سرامیک یا کاشی های نصب شده در چند مرحله بعد از نصب کامل
  • استفاده از نصاب حرفه ای و کاربلد برای نصب کاشی و سرامیک

تمامی این مراحل به طور کامل و اصولی نصب کاشی را تضمین می کنند.

نصب و اجرای کاشی استخر با کمترین هزینه در ایران

استخر که یکی از مکان های بسیار سرگرم کننده است و در بعضی از خانه ها و یا ویلاهای لوکس محلی برای ساخت این مکان اختصاص داده می شود.

از آنجایی که آب داخل استخر باید تمیز باشد تا مشکلات پوستی و آلودگی های موجود در محیط مشکلی برای ما به وجود نیاورد.

امروزه برای عایق کردن محیط یک استخر از کاشی های استخری استفاده می کنند. کاشی استخر که هم به لحاظ زیبایی و هم عایق بودن محیط نقش مهمی دارد.

نصب کاشی در بدنه استخر و یا کف آن کار بسیار پر زحمت و تخصصی است. استخرها به دلیل حجم بالای آبی که در آنها ریخته می شود، باید در مدت زمان طولانی این آب را در داخل خود نگه دارند.

در صورتی که بدنه و یا کف استخر به درستی با کاشی عایق نشود، آب استخر شما میزان پاکیزگی و حجم خود را از دست خواهد داد.

پس تا آنجا که می توانید به دنبال افرادی باشید که مهارت کافی برای اجرا و نصب کاشی استخر شما داشته باشند.

در وبسایت دکه سبز شما به راحتی می توانید، درخواست نصاب کاشی و سرامیک استخر و یا محیط خانه خود را بدهید.

انواع کاشی و کاربردهای کلی آن ها

انواع کاشی
بهترین مدل کاشی

کاشی بدون لعاب: این کاشی ها در مقایسه با کاشی های معدنی استحکام بیشتری دارند و برای مراکز تجاری مناسب هستند. در زمان نصب توسط استاد کار لازم است تا آنها را به درستی درزگیری کرد. به خصوص در مناطق مرطوب که تاثیر به سزایی روی آن می گذارد.

کاشی لعاب دار: این نمونه ظاهر براقی دارد و در دیوارهای دستشویی، آشپزخانه، حمام و سایر محل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشی سقفی: از این مدل می توان در سقف ساختمان استفاده کرد و باید از یک شبکه بندی آلومینیومی محکم در زمان نصب آن استفاده کرد.

کاشی اسلامی: این کاشی برای تزیین برخی از محیط ها و در محیط های مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده از آن نشان دادن فرهنگ و هنر ایرانی است.

کاشی سنگ فرش: این نمونه ظاهری مشابه آجر دارد، اما ضخامت آنها کمتر است. کاربرد کلی آن ها بیشتر در پاسیوها، کف ساختمان ها و حتی حمام و دستشویی است.

کاشی سرامیکی: این نمونه از خاک رس یا دیگر کانی های مشابه به آن تولید می ‌شوند و در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب در بازار به فروش می رسند.

کاشی آجری: این مدل ظاهری شبیه به آجر دارند و در رنگ ها وطرح های متنوعی در بازار وجود دارند. بعد از نصب آنها نیازی به بندکشی کردن نیست و نصب آسانی دارد.

همچنین امکان اجرای آن ها روی سطوح قدیمی وجود دارد و شستشوی راحتی دارند و جذب آب در آن ها پایین است.

نصاب سرامیک اسلب اصفهان + مشاوره رایگان

سرامیک اسلب که یکی از مدل های سرامیک در جهان است. این مدل سرامیک برای کف پوش کردن  پاساژهای بزرگ و یا سالن یک خانه مناسب است.

سرامیک هم مانند کاشی نصاب متخصص خود را دارد و اجرای آن در هر محیطی نیازمند داشتن مهارت و تجربه بالا است.

سرامیک ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و بسته به نیاز میزان مساحت یک ساختمان و یا سازه در حال ساخت باید سفارش داده شوند.

قیمت نصب سرامیک در اصفهان هم مانند نصب سایر مواد و مصالح ساختمانی قیمت متفاوتی دارد.

سرامیک هایی با مقیاس بزرگ نصب به مراتب سخت تری دارند و اگر بخواهید با دقت بسیار بالا آنها را نصب کنید، باید زمان و حوصله کافی را برای اجرای آن در نظر بگیرید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *