زنانی که از سینه های خود ناراضی هستند، چه به دلیل وراثت، زایمان و شیردهی، کاهش یا افزایش وزن، افتادگی سینه ها، بیماری یا هر دلیل دیگری، کاندیدای عالی برای جراحی بزرگ کردن سینه هستند.

اگر هر یک از نگرانی های ذکر شده در بالا را دارید و می خواهید ظاهر سینه های خود را زیباتر کنید، باید با مطالعه بیشتر در مورد این عمل شروع کنید.

برای کمک به شما در انتخاب بهترین گزینه، در اینجا یک توضیح سریع از سه روش متداول بزرگ کردن سینه آورده شده است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با عوارض عمل سینه نکاتی را به حضور شما برسانیم.

بزرگ کردن سینه دقیقا چیست؟

بزرگ کردن سینه یک عمل جراحی رایج است که علاوه بر بهبود سایز و فرم سینه ها، مزایای متعددی را نیز به همراه دارد.

جراحی بزرگ کردن سینه اغلب با ایمپلنت سینه یا تزریق چربی به سینه انجام می شود که اگر توسط جراح ماهر انجام شود هیچ خطری برای بیمار ندارد.

روش های مختلف بزرگ کردن سینه چیست؟

بزرگ کردن سینه به سه نوع تقسیم می شود: ایمپلنت سینه، تزریق چربی و لیفت سینه.

ایمپلنت سینه

ایمپلنت سینه به طور مداوم محبوب ترین گزینه بزرگ کردن سینه در بین زنان بوده است و میلیون ها عمل جراحی در سراسر جهان طی دو دهه گذشته انجام شده است. ناگفته نماند که این رایج ترین نوع جراحی زیبایی است.

کاشت سینه برای خانم هایی که از سایز سینه خود ناراضی هستند یا دو سینه با اندازه های مختلف دارند (به دلیل ژنتیک یا به دلیل ماستکتومی) مفید است. نصب ایمپلنت نیاز به یک عمل جراحی جزئی دارد که معمولاً تحت بیهوشی انجام می شود.

عوارض عمل سینه | دکه سبز

ایمپلنت ها از سه جهت با یکدیگر تفاوت دارند: ماده، تکنیک کاشت و محل کاشت.

ماده ایمپلنت سینه

ایمپلنت‌های سینه اغلب با سیلیکون یا سالین پر می‌شوند. ایمپلنت های سیلیکونی بیشتر شبیه بافت سینه واقعی هستند. علاوه بر این، ایمپلنت‌های سالین با سالین استریل پر می‌شوند و قیمت کمتری نسبت به ایمپلنت‌های سیلیکونی دارند. هر نوع ایمپلنت مزایا و معایب خاص خود را دارد.

پیشنهاد مطالعه: خرید تیشرت مردانه

جراحی ایمپلنت سینه

کاشت سینه بسته به فیزیک بدنی، نوع و اندازه ایمپلنت و ترجیحات شما و جراح شما به یکی از سه روش قابل کاشت است. ایجاد برش در زیر سینه، زیر بازو یا اطراف نوک پستان یکی از این روش‌ها است.

جراحی بزرگ کردن سینه و عوارض بعد از عمل سرطان سينه

کاشت سینه بسته به فیزیک بدنی، نوع و اندازه ایمپلنت و ترجیحات شما و جراح شما به سه روش قابل انجام است. برش های زیر سینه، زیر بازوها یا اطراف نوک سینه نمونه هایی از این درمان ها هستند.

لیفت سینه

اگرچه سینه های کوچک شکایتی رایج در میان زنان است، افتادگی یا نامتقارن بودن سینه ها نیز دلایل برجسته ای است که زنان به دنبال جراحی بزرگ کردن سینه هستند. افتادگی سینه ها می تواند ناشی از سن، زایمان، شیردهی و دلایل ارثی باشد.

خوشبختانه با لیفت سینه می توانید دوباره سینه های زیبایی داشته باشید. لیفت سینه مانند کاشت ایمپلنت یک عمل جراحی است که تحت بیهوشی انجام می شود. روش های لیفت سینه بسته به نوع یا سبک برش استفاده شده متفاوت است.

انتخاب جراح سینه بیشتر با توجه به فرم بدن و میزان افتادگی سینه ها تعیین می شود. از آنجایی که لیفت سینه می تواند ظاهر سینه های بزرگتر را ایجاد کند، ممکن است آن را یک درمان بزرگ کردن سینه نامید.

با این حال، می توان آن را با ایمپلنت های سینه همراه کرد تا هم لیفت و هم حجم را بهبود بخشد. کدام یک از این درمان ها برای شما بهتر است و اگر کاندید مناسبی برای لیفت سینه هستید، با توجه به اهداف بزرگ کردن سینه فرد و پیشنهاد پزشک مشخص می شود.

تزریق چربی به سینه

سومین گزینه بزرگ کردن سینه تنها گزینه ای است که حداقل تهاجمی است، به این معنی که یک نوع جراحی کم تهاجمی است. تزریق چربی به سینه زنان را قادر می سازد تا اندازه سینه های خود را به طبیعی ترین شکلی که می توان تصور کرد، افزایش دهند.

بسیاری از زنان بعد از عمل سینه دوران نقاهت بعد از عمل كوچك كردن سينه را خواهند داشت.

برای خانم‌هایی که می‌خواهند سینه‌های خود را بزرگ کنند و همزمان چربی بدن را در جای دیگری از دست بدهند، عالی است.

برای دستیابی به نتایج مناسب با انتقال چربی، سینه های شما باید از قبل فرم خوبی داشته باشند و رنگ پوست خوبی داشته باشند و باید توجه داشته باشید که فقط کمی افزایش حجم را مشاهده خواهید کرد.

پزشک شما از لیپوساکشن برای استخراج چربی استفاده می کند که به عنوان پرکننده طبیعی سینه استفاده می شود. برای برداشتن آرام چربی از قسمت‌های چربی بدن، ترکیبی از لیپوساکشن مبتنی بر آب و لیزر یا فرکانس رادیویی استفاده می‌شود.

این چربی را می توان از پهلوها، ران ها یا بازوها و یا از ترکیبی از این نقاط گرفته شود. این چربی اضافی توسط فناوری پردازش می شود که خلوص آن را تضمین می کند و از آن در برابر آلودگی محافظت می کند.

سپس چربی مستقیماً به سینه‌های فرد تزریق می‌شود و آن‌ها را به شکل دلخواه پر می‌کند.

انتقال چربی روشی مناسب برای خانم هایی است که تمایلی به کاشت سینه ندارند، خواهان دوره نقاهت سریعتر هستند یا از بیهوشی می ترسند.

همچنین می تواند همراه با ایمپلنت سینه برای درمان ناهنجاری های جزئی استفاده شود. با این حال، باید توجه داشت که بسیاری از زنان کاندیدای کاملی برای تزریق چربی سینه نیستند و از کاشت سینه سود بیشتری خواهند برد.

مزایای بزرگ کردن سینه

برخی از مزایای بزرگ کردن سینه به شرح زیر است:

افزایش عزت نفس: افتضاح است، اما بسیاری از زنان بر این باورند که جذابیت آنها حداقل تا حدی به اندازه سینه آنها دیکته می شود. بزرگ کردن سینه می تواند عزت نفس زنان را بهبود بخشد.

علاوه بر این، پس از کاشت سینه، این افراد ممکن است لباس مورد علاقه خود را بپوشند، که اغلب به عنوان تقویت کننده اعتماد به نفس دیده می شود.

اندازه مناسب را انتخاب کنید: ایمپلنت‌های سینه را می‌توان تقریباً در هر ماده‌ای تولید کرد.

اندازه، بنابراین شما گزینه های زیادی دارید. شما می توانید به سادگی یک یا دو اندازه فنجان یا یک اندازه بزرگتر داشته باشید. با این حال، نظر جراح خود را در مورد اینکه کدام سایز برای شما مناسب است، بگیرید.

شما این گزینه را دارید که ذهن خود را تغییر دهید: در حالی که کاشت سینه باید به عنوان یک روش طولانی مدت تلقی شود، بدن زنان دچار نوسان می شود و آنها ممکن است احساس کنند که نیاز به برداشتن آن ها در زمانی دارد.

به خاطر داشته باشید که جراحی برداشتن ممکن است در بسیاری از شرایط توسط بیمه بازپرداخت نشود.

معایب بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه دارای معایب مختلفی است که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید:

عمل بزرگ کردن سینه میلیون ها تومان هزینه دارد و معمولا تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. جدای از هزینه اولیه جراحی، بسیاری از جراحان به بیماران توصیه می کنند که هر سه سال یکبار MRI انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که نشتی یا آسیب وجود ندارد.

همه آنها هزینه دارند و ممکن است توسط بیمه شما بازپرداخت شوند یا نباشند.

مشکلات احساس سینه: یکی از مسائل این است که بیمار ممکن است برای مدتی بعد از عمل احساس سینه را از دست بدهد. این مشکل ممکن است در 10 تا 15 درصد افراد ادامه داشته باشد.

برخی از افراد ممکن است در حین بهبود اعصاب، ناراحتی و درد را تحمل کنند. با این حال، اکثر مردم مشکل حساسیت نوک سینه ندارند.

تشخیص سرطان سینه دشوارتر می شود: این یک عنصر ضروری است که باید در هنگام تهیه ایمپلنت در نظر گرفت. هر دو ایمپلنت سیلیکون و سالین می توانند ماموگرافی را سفید کرده و تشخیص ضایعات را دشوارتر کنند.

در صورتی که ایمپلنت در زیر عضله سینه ای قرار گیرد در طول ماموگرافی از مسیر خارج می شود.

با این حال، اسکن ماموگرافی اضافی مورد نیاز برای شناسایی سرطان سینه اطراف ایمپلنت ممکن است تحت پوشش بیمه قرار نگیرد.

آیا باید به جراحی بزرگ کردن سینه فکر کنم؟

اینکه آیا بزرگ کردن سینه انجام شود یا نه کاملا یک تصمیم شخصی است. مطمئن شوید که شما و جراح پلاستیکتان همه گزینه های جایگزین خود را انجام می دهید. همچنین بحث در مورد تمام معایب احتمالی بسیار مهم است.

البته ممکن است جراح پلاستیک شما مزایا و معایب هر نوع ایمپلنت را نیز با شما در میان بگذارد. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مقاله با موضوع عوارض عمل سینه گذاشتید، کمال تشکر را داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *