خرید لمینت متحرک دندان

لمینت متحرک دندان دیجی کالا دقیقا چیست؟ آیا نام این دستگاه را شنیده اید؟ اگر به دنبال درمان های زیبایی دندان هستید، احتمالاً تبلیغات لمینت متحرک را در بسیاری از وب سایت ها یا صفحات دیده اید. اما با وجود چندین بازاریابی، اطلاعات صحیحی در مورد این تجهیزات به مشتریان ارائه نمی شود. در نتیجه بسیاری از افراد اشتباه می کنند و گاهی اوقات ضرر می کنند. سوالات و نظرات زیادی در مورد لمینت متحرک دندان نی نی سایت ویا سایر وبسایت‌ها در بسیاری از سایت‌ها وجود دارد. بر همین اساس ما تصمیم گرفتیم تا مقاله ای در خصوص خرید لمینت متحرک دندان و همچنین طریقه استفاده اسنپ آن اسمایل برای شما همراهان گردآوری کنیم.

لمینت متحرک دندان چه محصولی است؟

لمینت متحرک یا “snap-on-smile” که به عنوان کامپوزیت متحرک نیز شناخته می شود، پوشش نازکی است که روی دندان ها قرار می گیرد و مانند روکش ممکن است تا حدودی عیوب دندان را پنهان کند و در عین حال ظاهر دندان را نیز بهبود بخشد. دندان این ابزار اساساً یک پلاک متحرک است که از یک پلیمر غیر سمی یا آدامس دندانی در آزمایشگاه با استفاده از فناوری پیچیده ای که با فرم و کانتور هر دندان مطابقت دارد ایجاد می شود. اما اخیرا لمینت های متحرک در بازار رواج پیدا کرده اند و همانطور که توضیح خواهم داد به صورت آماده و پیش ساخته با قیمت بسیار پایین ارائه می شوند.

این دستگاه لمینت نامگذاری شده است زیرا مانند لمینت دندان دائمی، هدف آن پنهان کردن عیوب دندان و بهبود ظاهر دندان است و تحرک آن نشان دهنده این است که یک پوشش دائمی نیست و می توان آن را از روی دندان خارج کرد. در حقیقت، شما آن را فقط زمانی روی دندان خود می گذارید که می خواهید در یک مهمانی یا یک جلسه مهم شرکت کنید و باید قبل از خوردن و خوابیدن آن را بردارید.

با این وجود خرید لمینت متحرک دندان به افرادی که بیش از 1 یا 2 دندان ندارند به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد. پس شما درفکر لمینت متحرک دندان قیمت آن نباشید، زیرا در وبسایت دکه سبز بهترین قیمت ها را مشاهده خواهید کرد و نکات بسیار مهم در مورد آن خواهید آموخت.

مفهوم ایجاد لمینت متحرک دندان از کجا به وجود آمد؟

به طور کلی دندانپزشکی به عنوان یکی از گران ترین روش های درمانی در نظر گرفته می شود و عمل های ترمیمی و زیبایی دندان که برای اصلاح طرح لبخند استفاده می شود قیمت های قابل توجهی دارد که ممکن است برای همه مقرون به صرفه نباشد. در نتیجه، برخی از متخصصان دستگاهی ساختند که ممکن است جایگزین ترمیم های دائمی مانند لمینت و کامپوزیت شود و در عین حال ظاهر مشکلات دندان مانند افتادن، ترک خوردن، زرد شدن یا بدشکلی را نیز اصلاح کند. مزیت اصلی این گجت ارزان بودن آن در مقایسه با سایر تکنیک های تعمیر است.

اما آیا لمینت متحرک دندان دیجی کالا واقعاً می تواند ما را به هدفی که برای آن طراحی شده است راهنمایی کند؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که خرید لمینت متحرک دندان چه خصوصیاتی دارد.

خرید لمینت متحرک دندان

لمینت متحرک دندان چگونه تولید می شود؟

صرف نظر از مزایا و معایب لمینت متحرک، اولین قدم مشاوره با دندانپزشک است. یک دندانپزشک ماهر ابتدا دندان های شما را بررسی می کند تا تشخیص دهد که آیا لمینت متحرک برای شما مناسب است یا خیر. پس از اینکه در مورد رنگ روکش های خود تصمیم گرفتید، دندانپزشک قالبی از دندان های شما ایجاد می کند. زمانی که قالب گیری با صلاحیت و دقت انجام شود، بهترین نتایج حاصل می شود. این قالب ها به آزمایشگاه ارسال می شوند تا لمینت های متحرک شما به شکل و رنگ مناسب ساخته شوند.

تولید این لمینت ها ممکن است چند هفته طول بکشد. لمینت های متحرک فک بالا و پایین موجود است. سپس دندانپزشک روکش ها را می بندد تا مطمئن شود که به درستی روی دندان ها قرار می گیرند. به یاد داشته باشید که هنگام پوشیدن این پوشش ها می توانید مایعات بنوشید، اما برای خوردن باید آنها را بردارید. در ادامه برای اینکه در مورد لمینت متحرک دندان ه محصولی است با ما همراه باشید.

لمینت متحرک چگونه روی دندان ها اعمال می شود؟

اخیراً لمینت های متحرک که به صورت پیش ساخته و آماده موجود می باشند محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این لمینت های متحرک که معمولاً ارزان هستند طبق دستورالعمل زیر نصب می شوند:

  1. قالب ها را به مدت 2 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا نرم و قابل انعطاف شوند.
  2. سپس آنها را بیرون بیاورید و اجازه دهید چند دقیقه خنک شوند.
  3. پس از خنک شدن، آنها را روی دندان ها بگذارید و با دو انگشت شست خود فشار دهید تا مطمئن شوید که محکم به هم چسبیده اند.
  4. بعد از 30 ثانیه آن ها را از روی دندان ها خارج کرده و در آب یخ قرار دهید تا سفت شوند.
  5. ممکن است پس از سفت شدن آنها را دوباره روی دندان های خود قرار دهید.
  6. قبل از خرید لمینت متحرک دندان حتما کمی در مورد نحوه استفاده و نصب آن دقت به عمل آورید.

چرا متحرک لمینت ابزاربسیار مناسبی برای استفاده نیست؟

مسئله اساسی این است که از آنجایی که دندان های هر فرد دارای اشکال و اندازه های مختلفی است، این لمینت های متحرک برای دندان های همه ایده آل نیستند. بسیاری از این لمینت ها از مواد اولیه با کیفیت پایین تشکیل شده اند که باعث می شود در هنگام غوطه ور شدن در آب داغ به طور کامل متلاشی شوند یا به طور موثر به دندان نچسبند.

مزایای خرید لمینت متحرک دندان

  • لمینت دندان متحرک سفارشی نسبت به لمینت دندان دائمی هزینه کمتری دارد.
  • از این لمینت ها می توان برای ترمیم موقت ناهنجاری های جزئی دندان و نگرانی هایی مانند زشتی و شکستگی دندان استفاده کرد.
  • روش لمینت متحرک نیازی به جراحی، بیهوشی یا تراشیدن سطح دندان ندارد.
  • با خرید این کالا شما در عکس ها بسیار زیباتر خواهید شد.
  • اعتماد به نفس شما بسیار بالاتر خواهد رفت و تمایل شما به حضور در جمع های افراد بیشتر خواهد شد.

معایب خرید لمینت متحرک دندان

  • به لثه ها آسیب می رساند و می تواند منجر به زخم و عفونت لثه شود.
  • ممکن است دندان ها خراب شوند.
  • استفاده طولانی مدت توصیه نمی شود.
  • ماندگاری محدودی دارد.
  • هنگام غذا خوردن باید آن را بردارید، که ممکن است در اجتماعات ناراحت کننده باشد.
  • هیچ ارزش درمانی ندارد و راه حل بلندمدتی برای مشکلات دندان نیست.
  • ممکن است در صحبت کردن مشکل داشته باشید.
  • هنگام نصب و برداشتن صفحه متحرک، احتمال شکستن آن وجود دارد.
  • ممکن است در نهایت رنگ آنها تغییر کند.
  • این پتانسیل ایجاد حساسیت در دهان شما را دارد.

خريد اسنپ اسمايل مناسب چه افرادی است؟

  • با وجود مشکلات و عوارض، مواردی وجود دارد که باید به طور موقت از لمینت متحرک استفاده شود. پسندیدن:
  • شما اکنون توانایی مالی برای لمینت یا کامپوزیت ندارید.
  • شما مشکل بی دندانی دارید و اکنون نمی توانید با استفاده از روش ایمپلنت دندان کاشت کنید.
  • شما یک مهمانی یا رویداد بزرگ دارید و می خواهید به طور موقت از لمینت متحرک استفاده کنید.
  • در این صورت پیشنهاد می کنم به دندانپزشکی که در این زمینه تخصص دارد مراجعه کنید و پس از تهیه لمینت ها به درستی از آنها مراقبت کنید تا دچار عفونت لثه یا دندان نشوید.

تمیز کردن و مراقبت از لمینت متحرک دندان

پس از هر بار استفاده، لمینت متحرک (یا Snap-on Smile یا کامپوزیت متحرک) را به آرامی از دهان خارج کرده و به طور کامل بشویید تا از بوی بد دهان و خراب شدن دندان های شیری جلوگیری کنید.

همیشه در حالی که انتها را گرفته اید، پلاک را با احتیاط با دو دست نصب یا بردارید.

خمیر دندان دارای موادی است که ممکن است روی سطح پلاک ایجاد خراش و ساییدگی کند، بنابراین از مصرف آن خودداری کنید. برای تمیز کردن لمینت متحرک از برس های نرم و صابون های مایع استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از پلاک را ندارید آن را در بسته بندی خاص خود نگهداری کنید.

آیا اسنپ اسمایل نی نی سایت واقعی است؟

بسیاری از وبسایت ها درزمینه خرید لمینت متحرک دندان تبلیغاتی ارائه می کنند، اما معتبرترین و بهترین مرجع خرید لمینت دندان شیراز وبسایت دکه سبز است. در این سایت شما می توانید قیمت لمینت دندان را مشاهده کنید و هر زمان که تصمیم به خریداری این محصول داشتید ان را تهیه نمایید. هدف ما این است که شما با خرید این محصول دندان هایی بسیار زیبا و ظاهری بسیار شکیل داشته باشید. پس وقت خود را هدر ندهید و هرچه زودتر برای خرید لمینت متحرک دندان اقدام نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *