لمینت متحرک دندان

امروزه افراد بسیار زیادی در جهان به دنبال زیبایی هستند، اما زیبایی هزینه دارد و هر کسی نمی‌تواند زیبا باشد یکی از رازهای زیبایی داشتن دندان‌های سفید و درخشنده است.

اگر شما هم دوست دارید زیبا به نظر برسید در گام اول باید دندان‌های کاملأ تمیز و درخشان داشته باشید.

داشتن دندان‌هایی با درخشندگی بالا هزینه بسیار زیادی دارد، افرادی هستند که برای داشتن این دندان‌ها به مطب دندانپزشکی مراجعه می‌کنند.

هزینه لمینت کردن دندان هزینه بسیار بالایی است و هر کسی نمی‌تواند این هزینه را پرداخت کند.

اما ما در این مقاله محصولی را به شما معرفی می‌کنیم که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد برای شما زیبایی بسیار جذابی به چهره‌تان خواهد آورد. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

لمینت دندان متحرک با دستورالعمل استفاده از محصول

لمینت متحرک دندان ترواسمایل دارای دو خمیر و دو قالب است که می‌توانید از آن‌ها برای شکل دادن به فرم دلخواه خود استفاده کنید.

قالب‌های لمینت به گونه‌ای ساخته می‌شوند که روی دندان‌های شما قرار می‌گیرند و نسبت آن‌ها با اندازه دندان‌های یک بزرگسال مطابقت دارد. برای قالب‌گیری نیاز به دو کاسه آب سرد و گرم دارید.

بعد از آن باید خمیر را به مدت 5 دقیقه تا زمانی که نرم و شفاف شود در یک لیوان آب جوش قرار دهید. خمیر را وقتی نیمه شفاف و نرم شد از لگن آب در حال جوش خارج کنید. می‌توانید خمیر را به روش اول قرار دهید و قالب را وارد کنید.

سپس آن را برای چند ثانیه روی دندان‌های خود فشار دهید تا خمیر به طور کامل دندان‌های شما را جذب کند.

روش دوم این است که خمیر را به صورت دستی در یک ورقه نازک بغلتانید و پس از درآوردن آن از کاسه با احتیاط آن را روی دندان خود قرار دهید.

باید تمام دندان‌های شما را کاملأ بپوشاند و سپس قالب پلاستیکی را برای چند ثانیه در دهان خود قرار دهید.

در هنگام برداشتن قالب دقت کنید که به آرامی آن را جدا کنید تا خمیر از دندان جدا نشود و سپس با  دست خود لمینت دندان را بردارید. در این مقاله به نظرات در مورد لمینت متحرک دندان هم خواهیم پرداخت.

سوزن را بین دندان‌های خود قرار دهید تا خمیر شکل دقیق دندان اصلی را به خود بگیرد. خطوط دندانی همگی یک فاصله را نشان می‌دهند.

قبل از استفاده از این آموزش، حتماً فیلم‌های آموزشی نحوه اجرای لمینت متحرک و نحوه قالب‌گیری با استفاده از این روش را مشاهده کنید تا بهترین نتیجه را از قالب‌گیری لمینت متحرک دندان ترواسمایل بگیرید.

قبل از استفاده از خمیر لمینت، آن را با خمیرهای خوراکی دیگر شکل دهید

لمینت متحرک دندان را چگونه استفاده کنیم؟ طبیعا کسانی که بار اول فرایند قالب‌گیری را انجام می‌دهند، پیشنهاد می‌شود.

با یک خمیر بی ضرر خوراکی مثل آدامس یا هر خمیر خوراکی دیگر عمل قالب‌گیری را با قالب پلاستیکی که در این محصول است انجام دهند تا مراحل انجام این کار دست شما بیاید؛ البته مراقب باشید که آسیبی به لمینت وارد نکنید.

لمینت متحرک دندان | دکه سبز

برای محافظت از دستان خود هنگام استفاده از لمینت دندان متحرک، توصیه می شود افرادی که برای اولین بار روش قالب‌گیری را انجام می دهند.

از خمیر غذایی بی ضرر مانند Edamame یا هر خمیر خوراکی دیگری با قالب پلاستیکی موجود در این محصول استفاده کنند. مراقب باشید که قالب پلاستیکی خراشیده نشود و به آرامی این کار را انجام دهید.

لمینت متحرک دقیقا چیست؟

بسیاری از لمینت های دندان با عنوان جعلی در بازار وجود دارند، اما لمینت متحرک دندان وبسایت دکه سبز یکی از بهترین و مرغوب ترین جنس ها را دارد.

اگر شما قصد دارید که ظاهری بسیار زیبا و صورت بسیار زیبا داشته باشید، می توانید از این محصول استفاده کنید. جدای از زیبایی که برای دندان های شما ایجاد می کند، می تواند اعتماد بله نفس و عزت نفس شما را بالا ببرد.

بیشتر محصولات موجود در بازار که در زمینه ارایشی و بهداشتی ساخته شده اند امروزه جای محصولات قدیمی را پرد کرده اند.

با این وجود روز به روز لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار زیادی در جهان در حال ساخته شدن هستند که برای زیباتر شدن مردم ساخته می شوند.

چگونه لمینت متحرک دندان را تمیز کنیم؟

  1. ابتدا لمینت را از دهان خود در آوریم.
  2. بعد از انجام این کار آن را با آب ولرم به مدت 5 دقیقه به آرامی بشوییم.
  3. سپس یک مسواک و کمی خمیر دندان روی آن قرار دهیم و مانند مسواک زدن دندان‌های خودمان آن را تمیز نماییم.
  4. در گام آخر لمینت را در جایی خشک و خنگ بگذاریم تا با هوای موجود در محیط خشک شود
  5. توجه کنید که یکی از بهترین فضاها برای نگه‌داری این محصول گذاشتن در یخچال با دمای نسبتأ سرد است.

آیا می‌توانیم بعد از گذاشتن این محصول صحبت کنیم؟

بله، پس از نصب این محصول به راحتی می‌توانید مکالمه کنید، وحتی هیچ تاثیری در مدل لهجه شما نخواهد گذاشت.

چنانچه بعد از مدت زمانی مثلأ 10 دقیقه احساس درد و یا کمی سنگینی در دهان خود کردید لمینت را به ملایمت از دهانتان در بیاورید و دوباره از آن استفاده کنید.

با انجام این کار لمینت در دهان شما کمی جا بازخواهد کرد ونیازی به قالب‌گیری مجدد لمینت متحرک دندان ترواسمایل نیست.

لمینت دندان متحرک ترواسمایل چیست؟

این محصول نوعی روکش و یا لباس دندان است که روی دندان‌های شما نصب می‌شود. لمینت متحرک یک ابزار کاربردی برای استفاده کردن و محافظت از میناهای دندان و لثه است.

امروزه به دلیل بالا بودن هزینه جراحی و کاشت دندان افراد بسیاری توان رفتن به مطب دکتر را ندارند.

بسیاری از اشخاصی که کمی لک یا خرابی روی دندان‌هایشان است ممکن است که دچار ضعف اعتماد به نفس و یا افسردگی شوند.

این موضوع برای بسیاری از ین افراد بسیار ناراحت کننده و سخت است. با خرید این محصول کاربردی دیگر نگران قضاوت و دیگران در مورد دندان‌هایتان قرار نخواهید گرفت.

توصیه می‌کنیم که یک بار هم که شده از روکش مصنوعی دندان استفاده کنید.

جنس این لمینت‌ها از چه ماده‌ای است؟

لمینت‌های دندان موقت از پلاستیک لاستیکی ساخته شده اند و برای همه دندان ها مناسب هستند اما فقط برای دندان های بزرگسالان مناسب است و کاربردی برای کودکان ندارد.

لمینت متحرک دندان | دکه سبز

این محصول مناسب چه کسانی  نیست؟

لمینت متحرک دندان ترواسمایل مناسب کودکان نیست و همینطور برای افرادی که دندان در دهان ندارند قابل استفاده نیست.

اگر شما فردی هستید که دائم از درد دندان ویا نبود آن رنج می‌کشید خرید این محصول به هیچ‌عنوان به شما توصیه نمی‌گردد.

حتی اشخاصی هستند که دندان‌های صاف و بدون خرابی دارند، اما در دوفک خود دارای کمبود دندان هستند و نهایت 4 دندان آن‌ها در دهانشان نیست.

خرید این محصول هم برای این دسته از افراد کاربرد دندان طبیعی را نخواهد داشت.

نکات طلایی برای خرید لمینت دندان متحرک چیست؟

فرقی نداره لمینت دندان را از داروخانه تهیه می‌کنید یا از مغازه لمینت متحرک به صورت کلی برای دندان‌های شما کاربرد بسیار خوبی دارد.

اگر این محصول را از ما خریداری کنید نیازی به هزینه کردن برای رفتن به مطب دندانپزشکی ندارید و این نمونه کاربرد بسیار خوبی برای شما دارد.

کاری که بسیاری از افراد می کنند این است که فکر می‌کنند این لمینت کاربردی برای آنها ندارد و قابل جدا شدن از دهان نیست.

اما اگر آن را درست قالب‌گیری کنید، می‌توانید از آن در هر جایی که بخواهید استفاده نمایید.

نظرات در مورد اجتناب از روکش دندان

این محصول تا به امروز دارای نظرات مثبت و منفی است. یکی از دلایلی که بعضی از افراد به این محصول امتیاز منفی می‌دهند.

به این خاطر است که آن‌ها از یک محصول با قیمت بسیار ارزان انتظار یک لمینت چند ملیونی را دارند. لمینت دندان متحرک تراست اسمایل قابلیت تحمل بر روی لثه‌های شما را دارد.

همچنین شما به راحتی می‌توانید با آن غذاهای سفت، نوشیدنی سرد، گرم و… را مصرف کنید. اگراین محصول به درستی قالب گیری شود بدون شک نیاز کاربر را رفع خواهد کرد.

بیشتر افرادی که لمینت خریداری می‌کنند به دلیل ندانستن طریقه استفاده از آن گلایه‌مند هستند.

اگر شما قبل از خرید هرمحصولی طریقه استفاده از آن را بدانید بدون شک تا 90 درصد نیاز شما تامین خواهد شد. پیشنهاد ما مشاهده آموزش طریقه قالب گیری لمینت متحرک دندان است.

کدام لمینت‌های متحرک مناسب استفاده هستند؟

لمینت‌هایی که جنس آن‌ها مناسب بوده و هیچگونه مشکلی در زمان استفاده برای افراد به وجود نخواهد آورد. در ادامه توضیحات کامل‌تری در این باره خواهیم داد.

چرا خمیر لمینت از رزین و سیلیکون ساخته شده است؟

اگر چسب مخصوص لمینت متحرک دندان سفت باشد استفاده از آن بدون شک به دندانهای شما آسیب خواهد رساند و نمی توانیم از آن چندین ساعت استفاده کنید.

لمینت به صورت ثابت روی دندان می ماند اما باید تمام قالب را به درستی در داخل دهان قرار دهیم اگر می خواهید در هنگام خوابیدن از این محصول استفاده کنید.

بهتر است که قبل از استفاده آدم از دهان خود در بیاورید و دهانشویه بدین منظور استفاده کنیم.

آیا می‌توانم با لمینت متحرک غذا بخورم؟

طبق نظر سازنده این محصول گفته می‌شود که به راحتی می‌توانید مواد غذایی نرم را با آن بجوید این محصول در اثر فشارهای زیاد دوام نسبتاً خوبی دارد، اما نباید از یک همچین محصولی توقع بسیار زیادی داشته باشیم.

افرادی هستند که از این لمینت متحرک دندان انتظار یک لمینت حرفه‌ای را دارند و با دندان‌های خود آن را مقایسه می‌کنند؛ البته آب و غذاهای نسبتأ سبک را می‌توانید با این لمینت متحرک به راحتی استفاده نمایید.

آیا رنگ این لمینت تغییر می‌کند؟

یقینأ زمانی که شما با دندان‌های خود یک غذای رنگی را می‌خورید به مرور زمان اگر بهداشت دهان و دندانتان را فراموش کنید دندان‌های شما رنگ می‌گیرد.

مثلأ افرادی که زیاد قهوه و یا چایی مصرف می‌کنند بعد از مدتی رنگ طبیعی دندان‌های آن‌ها از بین خواهد رفت. مانند خرید تیشرت ارزان که امکان دارد با خرید این محصول شما هیچگونه تغییر رنگی را مشاهده نکنید.

ماندگاری لمینت موقت دندان چقدر است؟

البته نباید از این لمینت انتظار یک کامپوزیت حرفه‌ای را داشت، اما اگر از این محصول به درستی استفاده شود و از مواد غذایی مخصوصاً رنگی استفاده نکنید.

به راحتی می‌‎توانید سال‌های مختلف از این لمینت استفاده نمایید و همه چیز به شما بستگی دارد. هر محصولی را اگر به درستی استفاده کنید و در حفظ و نگه‌داری آن کوشا باشید عمر نسبتأ بالایی برای شما خواهد داشت.

لمینت‌های متحرک دندان برای موارد زیر مناسب هستند:

  • افرادی که دندان‌های خراب دارند.
  • کسانی که یک یا دو دندان شکسته در دهان دارند و توانایی رفتن به دندانپزشک را ندارند.
  • مناسب اشخاصی که می‌خواهند در مجالس و مهمانی حضور پیدا کنند و به دلیل وجود لکه روی دندان‌هایشان کمی استرس دارند.
  • مخاطبانی که دندان‌های خود را به تازگی درست کرده‌اند و دوست دارند که از آن‌ها بیشتر محافظت کنند.

چکیده کلی و کلام پایانی

در این مقاله توضیحات جامع و کاملی در رابطه با طریقه استفاده از لمینت متحرک دندان به شما ارائه کردیم و سعی بر آن داشتیم تا شما را در این زمینه آگاه کنیم.

اگر به زیبایی و لبخند خود اهمیت می‌دهید و به طور کلی دوست دارید در عکس‌ها و مهمانی‌ها ظاهری بسیار عالی را از خود نمایش دهید.

باخرید این محصول دیگر نیازی به رفتن به سالن‌های زیبایی و یا دندانپزشکی‌های گران قیمت نخواهید داشت.

هدف وب‌سایت دکه سبز آگاه سازی مخاطبانی است که به دنبال خرید محصولاتی هستند که قبل از خرید نیاز به دانستن اطلاعات در رابطه با آن محصول هستند.

از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این محصول گذاشتید کمال تشکر را داریم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *