شاید در نگاه اول متوجه جذابیت کاکتوس سخنگو نباشید. شاید از خود بپرسید که کاکتوس ناطق چه توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

احتمالاً شگفت‌انگیز است که این کاکتوس رقصنده چقدر در خانه شما منبع شادی و خنده خواهد بود. این کاکتوس جادویی و محبوب در عرض چند دقیقه توجه شمارا به خود جلب می‌کند. در این مقاله به توضیحاتی در رابطه با خرید کاکتوس سخنگو از می‌پردازیم.

کاکتوس عروسکی سخنگو چیست؟

کاکتوس سخنگو یک عروسک پلاستیکی در یک گلدان زیبا است که حرف می‌زند. البته این ویژگی به این دلیل نیست که سازندگان به او الفبا و کلمات را یاد داده‌اند. بلکه داخل این کاکتوس یک دستگاه ضبط و پخش وجود دارد که کلمات شمارا با دقت و با صدای جالب و خنده‌دار تکرار می‌کند.

کاکتوس سخنگو در کنار سایر ویژگی‌هایش باعث خنده و سرگرمی شما و اطرافیانتان می‌شود. این تنها ویژگی کاکتوس این وسیله نیست و بیش از 120 آهنگ مختلف در داخل این کاکتوس قرار داده‌شده است تا کودکان و حتی بزرگ‌سالان را با نواختن آن سرگرم کنند.

کاکتوس با ریتم این آهنگ‌ها می‌رقصد و دیدن چهره شاد و رقص این وسیله بهترین سرگرمی برای کودکان است. البته کودکان از بازی با کاکتوس سخنگو، رقصنده و بامزه خسته نمی‌شوند و بیشترین لذت را از استفاده از این وسیله جالب خواهند داشت.

اگرچه به این اسباب‌بازی ناز، کاکتوس سخنگو می‌گویند، اما باید نکاتی را در رابطه با آن بدانید. این محصول با پارچه‌ای بسیار نرم و صاف ساخته‌شده است تا کودکان در هنگام استفاده از آن مشکلی نداشته باشند.

علاوه بر ظاهر یک کاکتوس، یک صورت بامزه دارد تا حس خوب و مثبتی را به خانه شما بیاورد.

از آنجایی که بسیاری از خانواده دوست دارند تا با خرید یک اسباب بازی خوب کودک خود را سرگرم کنند، به همین جهت به سراغ خرید اسباب بازی های می روند که قیمت پایین و همچنین سرگرمی بالایی را برای کودک دلبندشان ایجاد کند.

به همین جهت ما خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم، چرا که در کنار قیمت مناسب یک هدیه تولد عالی برای دوستان و حتی آشنایانتان خواهد بود.

کاکتوس عروسکی سخنگو چگونه کار می‌کند؟

این اسباب بازی سرگرم کننده دارای یک شارژ برای شارژ کردن است. البته نمونه هایی از کاکتوس سخنگو در بازار وجود دارد که هیچ نیازی به متصل کردن شارژر ندارد و تنها با گذاشتن 2 عدد باطری قلمی می توانید آن را روشن کرده و از آن استفاده نمایید.

اگر کودک شما یک بچه بازیگوش و کم و سن سال است توصیه ما خرید کاکتوس سخنگو با قابلیت شارژ است. چرا که بعضی از کودکان علاقه به کنجکاوی و همچنین خوردن بعضی از قطعات یک اسباب بازی دارند.

به همین جهت توصیه می کنیم که مدل های شارژی را از وبسایت دکه سبز خریداری کنید.

خرید عروسک کاکتوس سخنگو

نحوه شارژ کاکتوس سخنگو به چه صورت است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کاکتوس سخنگو در دو مدل شارژی و باتری دار (سه عدد باتری قلمی) در بازار موجود است. روش کار با هر دو نوع کاکتوس تقریبا یکسان است، تنها تفاوت در شارژ و تامین انرژی لازم برای روشن شدن عروسک می‌باشد.

خرید کاکتوس سخنگو

در نوع کاکتوس شارژی کافی است تا کابل شارژ usb داخل جعبه بسته این محصول را خارج کرده و از یک طرف به آداپتور و از طرف دیگر به قسمت مخصوص زیر عروسک (گلدان) وصل کنید. با اتصال کابل شارژ به آداپتور، چراغ قرمز داخل ظرف روشن شده و  پس از مدتی این چراغ به رنگ سبز نشان داده خواهد شد. که این به معنی کامل شدن شارژ این اسباب بازی سرگرم کننده است.

خرید کاکتوس سخنگو

در نمونه باتری دار طریقه شارژ کردن آن کمی فرق دارد. در این نمونه سه عدد باتری پر در زیر گلدان نصب شده است. در کنار یک سوئیچ روشن و خاموش وجود دارد که می توانید آن را روشن و خاموش کنید.

نحوه کار با کاکتوس سخنگو شارژی مدل باطری دار

پس از شارژ کامل کاکتوس سخنگو یا قرار دادن باتری ها (در مدل باتری دار)، اکنون دکمه پاور را در حالت ON قرار دهید تا عروسک آواز و رقصیدن را آغاز کند. روی بدنه قابلمه دو دکمه وجود دارد. این دو دکمه زیر پارچه مخملی قرار گرفته اند و با برچسب مشخص شده اند.

یکی برای پخش آهنگ هایی است که قبلاً در حافظه عروسک ذخیره شده است. به گفته این تهیه کننده، بیش از 120 آهنگ وجود دارد. برای پخش یا توقف آهنگ، دکمه سمت راست را یک بار فشار دهید.

برای تغییر دکمه را دوبار فشار دهید و به آهنگ بعدی بروید.

دکمه دیگر برای ضبط و پخش است. این در واقع یک دکمه تقلید صدا است. انگشت خود را روی دکمه قرار داده و نگه دارید. پس از شنیدن صدا، با عروسک صحبت کنید تا صدای شما را ضبط کند. سپس انگشت خود را بردارید. دوباره دکمه را فشار دهید تا صدای تقلید خود را بشنوید.

این ظرف می تواند صدای شما را هر بار به مدت 15 ثانیه ضبط کند. در گفتگو در مورد نحوه استفاده از کاکتوس شارژی صحبت کردیم. اگر ترفندی برای استفاده از کاکتوس در گفتار می دانید، لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا خوانندگان ما بتوانند بهتر از آن استفاده کنند.

اگر فروشگاه اسباب بازی دارید و می خواهید این عروسک محبوب را بفروشید، خرید کاکتوس سخنگو را به صورت عمده توصیه می کنیم.

کاکتوس سخنگو در چه رنگ‌های موجود است؟

کاکتوس ناطق در رنگ‌های متنوع و با پوشش‌های مختلف عربی، مکزیکی، نقاش، ورزشکار و … عرضه می‌شود. رنگ کاکتوس ناطق فقط در قسمت‌های خاصی تغییر می‌کند زیرا طرح کلی این کاکتوس در دو قسمت کاکتوس سبز و گلدان خلاصه می‌شود.

امروزه کاکتوس‌های ناطق در رنگ‌های مختلفی ازجمله آبی، سبز، بنفش و قرمز به فروش می‌رسند و می‌توان آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر و معروف خریداری کرد.

چند مورد از مزایای کاکتوس سخنگو که باید بدانید؟

  • از طریق کابل USB قابل شارژ است
  • مواد با کیفیت و مخمل عالی
  • از آواز خواندن، رقصیدن، صداپیشگی و رقص نور لذت ببرید
  • مناسب برای مهمانی ها، جشن ها و مهمانی ها
  • بهترین هدیه سرگرمی و آموزشی برای بچه ها
  • بدون حساسیت و آلرژی

معایب خرید کاکتوس سخنگو

  • قابل شستشو نیست .
  • در زمان استفاده تغییر رنگی از آن مشاهده نمی‌شود.
  • پیدا کردن جنس اصلی با کیفیت بسیار سخت است.

قیمت کاکتوس سخنگو چه مقدار است؟

قیمت کاکتوس ناطق در بازار بسته به کیفیت ساخت، ویژگی‌هایی مانند نور، نوع باتری، میزان موسیقی ذخیره‌شده و … بین 250 تا 800 هزار تومان متغیر است.

برخی از مدل‌های کاکتوس سخنگو و رقصنده غیرقابل شارژ هستند و با باتری قلمی یک‌بارمصرف تغذیه می‌شوند. به‌طورکلی قیمت کاکتوس سخنگو با باتری بسیار کمتر از مدل‌های شارژی است.

تعداد آهنگ‌های ذخیره‌شده در حافظه داخلی آن نیز بین 30 تا 150 آهنگ متغیر است که در قیمت نهایی تأثیرگذار است.

کاکتوس سخنگو چند ساعت باید شارژ شود

زمانی که ما عروسک کاکتوس سحنگو را به شارژ می زنید بعد از مدتی متوجه خواهید شد که این عروسک لامپش قرمز است. قرمز بودن لامپ زیرین ان یعنی اینکه این عروسک داره شارژ میشه و هنوز شارژ نشده و بایستی که شارژ ان کامل بشه.

زمانی که و وقتی که به طور کامل شارژ شد می توانید که دککه و لامپ سبز رنگ را در زیر ان مشاهده کنید که این علامت نشانه شارژ شدن کاکتوس سخنگوی شماست.

بعد از این کار می توانید از این کاکتوس استفاده نمایید و با استفاده از این کاکتوس می توانید بهترین خدمات ما را هم بهره برداری نمایید.

باتری کاکتوس سخنگو:

کاکتوس سخنگو اسباب بازی موزیکال است که از جنس مخمل می باشد. هم می تواند برقصد، بخواند تمان بخورد و همین طور قادر خواهد بود که بعضی اوقات بچرخد.

برای اینکه بتوانید این محصول را دریافت نمایید می توانید در همین سایت بمانید و اقدام به خرید کاکتوس سخنگو کنید تا اینکه بتوانید این محصول فوق العده زیبا و خوشکل را در اختیار خودتان داشته باشید.

همین طور ما هم می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم و اطلاعات خوبی را در مورد این محصول زیبا به شما ارائه دهیم تا اینکه با اطلاعاتی که ما در این مقاله درباره این محصول به شما بیان کردیم سبب شود که بتوانید در این زمینه جزو بهترین های خودتان شوید و این کار را با ما دنبال نمایید.

این اسباب بازی همان طور می تواند و قادر است که صدای شما را ضبط نماید و کلماتی که شما بیان می کنید را تکرار کند. چراغ های LED  که دارد سبب ایجاد رقص نور خواهد شد و به خصوص در شب به شما محیط زیبایی را ارائه می نماید.

پیشنهاد مطالعه : راهنمای خرید کفش مردانه

مزیت های عروسک کاکتوس سخنگو:

  • با USB می توان آن را شارژ کرد
  • موادی که در آن به کار رفته با کیفیت و جنس مخمل دارند
  • سرگرم کننده است
  • مناسب برای مهمانی . جشن و پارتی
  • بهترین هدیه و کادو برای تفریح و بازی کردن
  • بدون هیچ حساسیت و آلرژی

معایب کاکتوس سخنگو:

  • قال شستن نیست و برای تمیز کردن ان باید از پارچه استفاده کرد
  • تنوع رنگی ندارد

آیا خرید عروسک کاکتوس سخنگو برای کودکان مقرون‌به‌صرفه است؟

اکنون‌که اطلاعات کافی در مورد کاکتوس‌های سخنگو و رقصنده دارید، بهتر است صرفه اقتصادی و کیفیت ساخت آن‌ها را بررسی کنید. بر اساس تجربیات مصرف‌کنندگان، برخی از قطعات این اسباب‌بازی ازجمله لامپ‌ها در مدت‌زمان کوتاهی آسیب می‌بینند و ماندگاری مناسبی ندارند.

باوجوداین، اکثر کاربران از خرید کاکتوس ناطق به دلیل علاقه زیاد بچه‌ها به آن ابراز رضایت کردند. اگر همه این موارد و قیمت کاکتوس ناطق را در نظر بگیریم، بازهم می‌توان این محصول را ارزان و مناسب برای خرید دانست.

خرید کاکتوس سخنگو

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله به توضیحاتی در رابطه با خرید کاکتوس سخنگو پرداختیم. این محصول مناسب بچه‌های خردسال بین رنج سنی 3 تا 7 سال است تا در زمان یادگیری جملات و کلمات به‌راحتی با خلاقیت روز بتوانند زبان مادری و یا حتی زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

در آینده عروسک‌هایی ساخته خواهد شد که به فرایند یادگیری کودکان بسیار کمک خواهد کرد. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مطلب گذاشتید کمال تشکر راداریم.

11 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *