عینک‌ها فریم هایی دارند که جنس عدسی‌های آن شیشه‌ای یا پلاستیکی هستند که اغلب روی گوش‌های شما می ایستند. این کالا گاهی اوقات فقط برای تزئین و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای محافظت از چشم و بهبود بینایی نیز مفید است.

برای دیدن صحنه های واقعیت مجازی یا سه بعدی، عینک مخصوص نیز موجود است. به طور کلی چندین نوع عینک وجود دارد:

عینک آفتابی، عینک صنعتی محافظ، عینک طبی، عینک آفتابی و سایر عینک‌ها (مانند عینک برقی که برای نابینایان استفاده می‌شود) عینک آفتابی نوعی عینک با لنزهای مشکی است که برای محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید و درخشندگی شدید محیط استفاده می شود.

عینک طبی به عنوان عینک آفتابی با انواع مختلف عدسی‌های خطرناک جذب پرتو نور و عینک‌هایی با عدسی‌هایی تعریف می‌شود که پرتوهای نور منتقل شده را برای محافظت از چشم‌ها واگرا یا همگرا می‌کنند.

اکثر عیوب انکساری با استفاده از عینک طبی اصلاح می شوند. سالوینو دآرماتی ایتالیایی اولین جفت عینکی را که می‌توانست روی صورت ببندد در سال 1284 ساخت. اگر به دنبال خرید عینک مردانه هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید عینک مردانه را از کجا انجام دهم؟

عینک یک وسیله بسیار کاربردی است که بیشتر مردم از آن برای ضعف در بینایی خود استفاده می کنند. همچنین این ابزار بسیار پر کاربرد برای افرادی که می خواهند مطالعه کنند و یا کارهای صنعتی و سنگین انجام دهند مناسب است.

اگر قصد خرید عینک مردانه را دارید، می توانید آن را از وبسایت دکه سبز تنها مرجع رسمی کالا در ایران خریداری نمایید. به طور قطع عینک یک وسیله ای است که برای تهیه ان باید حتما نمره چشم خود را بدانید.

اما برای خرید عینک های آفتابی تنها کافی است که این عینک ها دارای uv خوبی باشند تا اشعه مضر خورشید را از خود عبور ندهند.

قیمت عینک دودی مردانه

قیمت این عینک بسته به مدل و فریم آن مشخصی می گردد. اگر شما قصد خرید عینک مردانه ای را دارید که کیفیت و استقامت بسیار خوبی دارد، باید هزینه نسبتا زیادی را برای آن انجام دهید.

امروزه به لطف تکونولوژِی عینک هایی با ابعاد و طرح های متنوعی در بازار ساخته می شودند که می توانید خرید عینک آفتابی مردانه اصل را از فیک تشخیص دهید.

البته قبل از خرید باید از فروشنده بخواهید تا آن را برای شما زیر دستگاه اشعه گیر قرار دهد تا میزان عددی آن مشخص شود. بسیاری از افراد عینک را برای زیبایی و استایل خود تهیه می کنند.

تهیه یک عینک خوب مانند خرید شلوار مردانه ارزان نیست چرا که این یک کالای بسیار تخصصی است و لازم است تا در زمان خرید آن حتما نزد یک متخصص بینایی سنجی بروید.

اما در نظر داشته باشید که عینک خوب باید از چشمان شما محافظت نماید نه اینکه به زیبایی و استیل شما بیافزاید.

بهترین برند برای خرید عینک مردانه کدام است؟

۱ – عینک آفتابی مارک ری بن

ری بن از قدیم الایام یکی از شناخته شده ترین برندهای عینک در ایران بوده است. ری بان یک تولید کننده و طراح عینک آفتابی است که در سال 1937 در آمریکا تاسیس شد.

این عینک برای نیروی هوایی آمریکا تولید شده است. در سال 1999 کارخانه ری بن به قیمت 640 میلیون دلار به شرکت ایتالیایی لوکساتیکا فروخته شد.

۲ – عینک آفتابی مارک ایتالیایی تد بیکر

تد بیکر یک شرکت بریتانیایی که کالاهای لوکس و لوازم جانبی مد را تولید می‌کند، طیف گسترده‌ای از لباس‌ها، کفش‌ها، اقلام آماده از چرم و لوازم جانبی مد را ارائه می‌کند.

ری کلوین تد بیکر را در سال 1987 در گلاسکو تأسیس کرد و در حال حاضر شبکه ای از 490 فروشگاه خرده فروشی و نمایندگی تجاری در سراسر اروپا، ایالات متحده و خاورمیانه دارد. مقر اجتماعی تد بیکر در لندن است و برخی از سهام آن در بورس لندن معامله می شود.

۳ – برند ایتالیایی پلیس

برند لوازم جانبی شخصی ایتالیایی Mark Place اقلامی را برای مردان و زنان به فروش می رساند. برادران دی ریگو در سال 1983 این برند را به عنوان اولین برند شرکت خود در زمینه تولید فریم عینک آفتابی مردانه و زنانه معرفی کردند.

این برند در حال حاضر یک بخش تجاری از برند و گروه شرکت دی ریگو است. مارک پلیس اولین خط عطر خود را در سال 1997 و اولین خط ساعت خود را در سال 2003 روانه بازار کرد. اگر به دنبال خرید عینک مردانه با کیفیت بالا هستید خرید این برند به شما پیشنهاد می گردد.

۴ – برند آلمانی پورشه دیزاین

Porsche Design Group یک شرکت طراحی آلمانی است که محصولات متنوعی از جمله لباس، لوازم جانبی، ساعت، عینک، چمدان، کیف پول، سیگار برگ، جواهرات، فندک، لوله، قطب نما و چاقوهای جیبی تولید می کند.

فردیناند الکساندر پورشه در سال 1972 شرکت طراحی خودرو پورشه را ایجاد کرد. دفتر اصلی این شرکت در لودویگزبورگ آلمان است.

۵عینک آفتابی مارک فرانسوی دیور

برنارد آرنو، تاجر فرانسوی، مدیر و مدیرعامل برند فرانسوی کالاهای لوکس کریستین دیور است. آرنو، یکی از ثروتمندترین افراد جهان، هم به عنوان رئیس دیور و هم مدیرعامل ال اند ام هاش، بزرگترین شرکت کالاهای لوکس در جهان، فعالیت می کند.

علاوه بر این، 42.36 درصد از سهام ال اند ام هش متعلق به کریستین دیور است. این تجارت اقلامی مانند عطر، کیف دستی زنانه، عینک آفتابی، پوشاک و جواهرات را تولید می کند.

این برند محصولاتی مانند لباس، عینک و اقلام مصرفی را تولید می کند. چنانچه دوست دارید برای خرید عینک مردانه با برند دیور اقدام کنید، این مارک از کیفیت بالایی برخودار است.

۶عینک برند تام فورد

تام فورد طراح مد، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی نیز در فیلم فعالیت می کند. او در سال 1979 برای تحصیل در رشته تاریخ هنر در دانشگاه نیویورک رفت. او طبیعتاً موفقیت چندانی در آنجا نداشت و در سال 1980 دانشگاه نیویورک را ترک کرد.

او به دلیل همکاری با گوچی، تأسیس برند “تام فورد” در طراحی مد و کارگردانی مشهور است. اکثر ادکلن های این برند مورد پسند هستند، به همین جهت در تولید عینک آفتابی نیز موفق بوده است.

۷شوپارد

Louis-Ulysse Chopard برند معتبر سوئیسی ساعت، جواهرات و لوازم جانبی Chopard را در سال 1860 ایجاد کرد. شوپارد حرفه خود را در سن 24 سالگی با ساخت ساعت های جیبی دقیق Chronometer آغاز کرد.

در حال حاضر اجناس این شرکت در 124 کشور جهان و همچنین از طریق 12 شرکت فروش مستقیم و 120 فروشگاه معتبر در اکثر نقاط جهان به فروش می رسد. سالانه بیش از 150000 قطعه جواهرات و ساعت توسط Chopard به فروش می رسد.

این شرکت 1700 کارمند در سراسر جهان دارد و درآمد سالانه آن 800 میلیون فرانک سوئیس است. شوپارد از سال 1999 از جشنواره فیلم کن حمایت مالی کرده است و افراد مشهوری مانند پنه لوپه کروز و کیت وینسلت از محصولات این برند استفاده کردند.

۸عینک آفتابی مارک کررا

این شرکت تولید کننده عینک آفتابی اسپرت یکی از پنج شرکت بزرگ مد گروه Sefilo است. ویلهلم آنگر این شرکت مد (پوشاک) را در سال 1956 در اتریش تأسیس کرد. این برند عینک آفتابی برای اولین بار عینک هایی برای موتور سواری و اسکی ایجاد کرد.

این برند از اوایل دهه 1980 در مسابقات مختلفی مانند فرمول 1، مسابقات قهرمانی زمستانی جهان و … شرکت کرده است. سال 2008 شاهد عرضه Carrera Champion و Safari، دو مورد از پرفروش ترین کالاهای این برند بودیم.

خرید عینک مردانه کررا را می توانید از وبسایت dakehsabz انجام دهید.

۹اوکلی

مارک اوکلی، واقع در دریاچه فارست، کالیفرنیا، یک بخش از Tikka، یک برند لوکس ایتالیایی با دفتر مرکزی در میلان است. Tikka تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی مردانه و زنانه از جمله عینک آفتابی، عینک اسکی، اسنوبرد، ساعت و لباس را ایجاد و تولید می کند.

اکثر محصولات در دفاتر مرکزی شرکت ها ایجاد می شوند، با این حال چندین کشور طراحی های متمایز متناسب با بازار خود دارند. اکنون بیش از 600 حق ثبت اختراع برای عینک، مواد اولیه و ماشین آلات در اختیار Oakley است.

۱۰مون بلان

یک شرکت آلمانی به نام Mont Blanc (یا Montblanc) خودکار، ساعت، جواهرات، محصولات چرمی، عینک و عطر تولید و تولید می کند. آلفرد نیهمیاس، یک بانکدار از هامبورگ، و آگوست ابرشتاین، یک مهندس از برلین، مون بلان را در سال 1906 ایجاد کردند.

اکنون، مون بلان شبکه ای از 449 مرکز فروش در سراسر جهان دارد. این به عنوان یک بخش از گروه Rishmon سوئیس کار می کند. هامبورگ آلمان دفتر اصلی این شرکت است.

قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار

عینک هایی که دارای برند هستند مانند محصولات شرکت ریبن، پلیس و … این عینک ها دارای فریم و زیبایی بالایی هستند، اما هرچه قدر که زیبایی و مارک عینک را در نظر داشته باشید بدون شک کیفیت را هم باید مد نظرتان قرار دهید.

بسیاری از وسایل مارک دار که دارای برند معروف می باشند قیمت بالایی دارند همچنان اگر این وسیله را از فروشگاه های بالای شهر تهران خریداری کنید بدون شک باید قیمت بیشتری برای آن پرداخت کنید.

اما این امتیاز را خواهید داشت که محصولی را خریداری کردید که از نظر زیبایی و کیفیت در درجه اول کالاهای بازار قرار دارد. و شما پول خود را برای خرید عینک مردانه دور نریخته اید.

چکیده کلی و نکات پایانی

در این مقاله توضیحات جامع و کاملی در رابطه با عینک به شما دوستان عزیز ارائه کردیم. اگر قصد دارید خرید عینک مردانه را با بهترین کیفیت تجربه کنید، می توانید این کار را از طریق وبسایت ما انجام دهید.

هدف ما ایجاد بستری مناسب برای تهیه اقلام و کالاهای مصرفی شما است. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مطلب گذاشتید بسیار سپاسگذاریم.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *