حتما شنیده اید که پا قلب دوم انسان است و ما باید از آن مراقبت کنیم. بنابراین، انتخاب و خرید کفش مناسب برای این ناحیه بدن ضروری است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کفش هایی پوشیده اید که باعث درد و کبودی پاهای شما شده است. انتخاب کفش مناسب اما این مسائل را از بین می برد و فشار روی نواحی مختلف پا را کاهش می دهد.

با این حال، انتخاب کفش مناسب فرآیند ساده ای نیست و باید دستورالعمل های زیر را رعایت کنید. در ادامه این مقاله، ملاحظاتی که در هنگام خرید کفش باید رعایت شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

کفشی را انتخاب کنید که با اندازه پای شما همخوانی داشته باشد

با توجه به اینکه ممکن است یک پا به مرور زمان کوچکتر یا بزرگتر از پای دیگر شود، مهم است که هنگام خرید کفش، سایز صحیح کفش را با دقت انتخاب کنید.

کفش طبی بهترین گزینه برای جلوگیری از ناراحتی کمر است. زیرا کفش های جایگزین ممکن است باعث ناراحتی کمر شوند. قیمت کفش اسپرت پسرانه برای داشتن کفش مناسب باید کفش هایی با کفی محکم انتخاب کنید که پاهای شما را اذیت نکند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید کفشی برای پیاده روی داشته باشید، زیره آن نباید نازک باشد، زیرا راه رفتن فشار زیادی به پاشنه پا وارد می کند قیمت کفش اسپرت پسرانه و باعث ناراحتی کمر و پا می شود. هنگام راه رفتن، پا از پاشنه تا انگشتان پا با زمین تماس پیدا می کند. بنابراین، یک کفی انعطاف پذیر انتخاب ایده آلی است.

از پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای مدت طولانی خودداری کنید

هنگام خرید کفش، مطمئن شوید که پاشنه آن خیلی بلند نباشد، زیرا کفش‌های پاشنه بلند بیش از حد ممکن است با تمرکز فشار و وزن بدن بر روی کف پا و پشت، ناراحتی طولانی‌مدتی در کمر ایجاد کنند.

حضور در مجالس و مهمانی ها بهترین زمان برای پوشیدن کفش پاشنه بلند است. دیجی کالا کفش اسپرت پسرانه در غیر این صورت از پوشیدن آنها خودداری کنید.

سعی کنید همیشه کفش مناسب دکه سبز خرید کفش اسپرت پسرانه دیجی کالا برای فعالیت های خود بپوشید. به عنوان مثال، کفش های سبک و راحت را برای پیاده روی طولانی در نظر بگیرید و از پوشیدن چکمه یا کفش های سنگین تر خودداری کنید.

برای فعالیت های منظم خود کفش مناسب بپوشید

به عنوان مثال، اگر دیابتی هستید، باید کفشی بخرید که مناسب شرایط شما باشد، اما به دلیل شرایط شما، گزینه های شما محدود است.

در دوران بارداری، باید کفش هایی با کفی انعطاف پذیر انتخاب کنید تا از فشار بیش از حد به پاشنه و پشت خود جلوگیری کنید. همچنین کفشی بخرید که قیمت کفش پسرانه اسپرت مناسب سایز پای شما باشد زیرا در این مدت پای شما 1 تا 1.5 سایز بزرگ می شود.

هنگام انتخاب کفش، به عرض جلو بسیار توجه کنید. اگر روی جلوی پای خود احساس فشار می کنید، نباید آن کفش را خریداری کنید و در عوض کفش دیگری را انتخاب کنید.

سایر موارد کلیدی در هنگام خرید کفش

از پوشیدن دمپایی و صندل های ساحلی در محل کار خودداری کنید. اگر کفش‌های لاک‌دار را دوست ندارید، می‌توانید کفش‌های چرمی مشکی بپوشید که به جای آن با واکس پولیش شده‌اند.

اگر می خواهید شیک باشید، باید کفش های چرمی با زیره لاستیکی را انتخاب کنید. قیمت کفش اسپرت پسرانه اگر به مد علاقه ای ندارید، نمی توانید این کفش ها را انتخاب کنید.

از آنجایی که پاهای شما در پایان روز به حداکثر اندازه خود می رسد، در ساعات اولیه صبح کفش نخرید. طبق مقاله‌ای از دانشکده پزشکی هاروارد،  پا به طور طبیعی در طول روز رشد می‌کند، که در هنگام خرید کفش باید به آن توجه کرد. خرید کفش اسپرت پسرانه ارزان اندازه پا بین صبح و عصر متفاوت است.

بنابراین، اگر قبل از اینکه فرصت رشد پیدا کند، خرید کنید، ممکن است کفشی بسیار کوچک داشته باشید. این واقعیت را در نظر بگیرید که برای حیاتی ترین قسمت بدن خود لباس تهیه می کنید که تأثیر مستقیمی بر سلامت شما دارد.

خرید کفش اسپرت پسرانه این را از فروشنده بخواهید، سپس چند دقیقه با کفش روی پاهایتان در مغازه قدم بزنید. یک کفش راحت کفشی است که از لحظه پوشیدن آن راحتی را فراهم کند. اندازه ها ممکن است در بین کفاشیان متفاوت باشد.

سایت فروش کفش مردانه در تهران

ایجاد یک استاندارد اندازه واحد برای همه کفش ها امکان پذیر نیست. دلیل اصلی این امر این است که سازندگان کفش از قالب های جداگانه و اختصاصی استفاده می کنند.

اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، باید توجه داشته باشید که این احتمال وجود دارد که سایز پای شما با کفش انتخابی مطابقت نداشته باشد. توجه داشته باشید که اگر سایز کفش خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد، امکان برگرداندن کالا وجود دارد. ظاهر کفش را با پای خود مقایسه کنید.

این احتمال وجود دارد که کفش انتخابی باریکتر از پای شما باشد. پوشیدن این کفش ها در وهله اول به سلامت بدن شما آسیب می رساند. قیمت کفش اسپرت پسرانه و در مرحله دوم عمر کفش شما را کوتاه می کند. خرید کفش اورجینال علاوه بر این، ارتفاع پاشنه یکی از مهم ترین عواملی است که باید در هنگام خرید کفش به آن توجه کرد.

بر اساس معاینه بصری که قبل از پوشیدن آن ها انجام شده است، می توانید به راحتی تشخیص دهید که آیا پوشیدن این کفش ها به سلامتی شما آسیب می رساند یا خیر بسیار مهم است که کفش ها را با توجه به کاربرد آنها انتخاب کنید.

به عنوان مثال، وقتی کفشی را انتخاب می‌کنید که برای پیاده‌روی طراحی شده باشد، در واقع کفشی را انتخاب می‌کنید که برای پیاده‌روی طراحی شده است.

خرید کفش برند

این کفی باید برای راحتی راه رفتن بسیار انعطاف پذیر و انعطاف پذیر باشد. افرادی که اغلب در خیابان عمل می کنند باید در انتخاب کفش هایی با کفی مقاوم در برابر وسایل تیز که ممکن است در خیابان باشد، احتیاط کنند.

زیره مناسب فصل را انتخاب کنید. استفاده نادرست از زیره کفش برای تولیدکنندگان محترم قابل تصور است. در چندین مورد، حتی چکمه های زمستانی با زیره های نامناسب که فاقد اصطکاک کافی هستند، کشف شده است.

بنابراین، ترجیح داده می شود که درک فنی و علمی خود را از کفی ها گسترش دهیم. گاهاً برخی از افراد توجه زیادی به شهرت فروشگاه کفش ندارند، زیرا معتقدند که قصد خرید کالای بسیار گران یا حساس را ندارند.

اما این هم نگرشی است که البته اغلب باعث نارضایتی آن فرد می شود، به خصوص اگر به دنبال خرید کفش اورجینال از برندی معتبر با ضمانت کیفیت بالا هستند.

اگر برای شما مهم است که کسب و کار به کالاهای خود اختصاص دارد و پشتیبانی پس از فروش ارائه می دهد، یا اگر می توانید پس از خرید از خدمات تعمیر گارانتی استفاده کنید، ما قویاً آن را تأیید می کنیم.

خرید کفش اسپرت مردانه

به مشاغل معروف و قابل اعتماد بروید، به خصوص اگر به صورت آنلاین خرید می کنید و شخصاً فروشنده را نمی بینید. راحتی کفش تا حد زیادی با اندازه آن تعیین می شود، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که کفش به درستی جا می شود.

اگر طول یا عرض کفش برای شما خیلی کوچک باشد، در ابتدا آسایش و آرامش را از شما سلب می کند و به مرور زمان با از بین بردن قالب استخوانی پای شما آسیب بزرگی به شما وارد می کند، بنابراین در هنگام ساخت کفش اطمینان حاصل کنید که طول و عرض مناسب است.

کفش‌های انتخابی را بپوشید و روی سرامیک‌ها و سطوح سخت در مغازه قدم بزنید تا ببینید راحت هستند یا نه. این واقعیت را نادیده بگیرید که برخی از افراد در مغازه تاکید می کنند که فضا ایجاد می کند و آن را بگیرید!

اکثر کفش ها طوری طراحی شده اند که اگر روز اول راحت نباشند، روز آخر هم راحت نباشند. علاوه بر این، انعطاف پذیری کلی کفش تأثیر قابل توجهی بر راحتی دارد. اگر کفش شما خیس باشد، در راه رفتن مشکل خواهید داشت و در نتیجه پاهایتان آسیب می بیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *