کولر پنجره‌ای

همان‌طور که از نام کولرگازی پنجره‌ای پیداست این مدل‌ها ارتباط مستقیمی با پنجره دارند.  کولرهای گازی از این مدل پشت پنجره نصب می‌شود. در واقع بخشی از آن در خارج از پنجره و بخشی در داخل قرار دارد. اگر فضای خیلی بزرگی ندارید و مساحت شما محدود است، یک کولر پنجره‌ای برای خنک شدن داشته باشید. کولرگازی پنجره‌ای فضای کمی را اشغال می‌کند و برای خنک‌کردن یک اتاق نه‌چندان بزرگ کافی است. این کولرها نیازی به برق جداگانه ندارند. برای راه‌اندازی آن‌ها فقط باید سیم برق را به پریز وصل کنید و تمام! برای اتصال دو قسمت خارجی و داخلی کولر (قطعات داخلی و خارجی اتاق) نیازی به سیم‌کشی برق نیست.

لازم نیست دیوار را سوراخ‌کنید و لوله‌های رادیاتور را از آن عبور دهید. تمام بدنه جعبه به‌راحتی به دیوار یا داخل پنجره ثابت متصل می‌شود و امکان استفاده از آن بدون مشکل در نصب وجود دارد. در ادامه بیشتر در مورد مزایا و معایب کولرهای پنجره‌ای صحبت خواهیم کرد. در این مقاله به توضیح مختصر مفیدی در رابطه با بهترین کولر پنجره‌ای در دیجی کالا خواهیم پرداخت.

قیمت و فروش کولر پنجره‌ای دست‌دوم

قیمت کولرهای پنجره‌ای نسبت به مدل‌های دیگر ارزان‌تر است. شاید این دلیل وسوسه شما باشد؛ اما باید بدانید که مصرف برق این کولرها معمولاً بیشتر از سایر همتایان خود است. درنتیجه، ممکن است هزینه اولیه کمتری داشته باشند؛ اما خرید در درازمدت گران‌تر خواهد بود. یک نکته مهم و مهم دیگر در مورد تهویه مطبوع وجود دارد که نباید آن را نادیده بگیرید. بازار استفاده‌شده برای این محصولات در حال رونق است، یعنی خرید کولر پنجره‌ای دست‌دوم آسان است و در صورت عدم نیاز به‌راحتی می‌توان آن را در چنین بازارهایی خریداری کرد.

به ضمانت خرید دقت کنید.

هنگام خرید کولر پنجره‌ای، تضمین را به خاطر بسپارید. محصولی که دارای تضمین معتبر است نشانه‌هایی از کیفیت را نشان می‌دهد. چرا؟ زیرا سازندگان آن‌ها پشت محصولی که به بازار عرضه می‌کنند ایستاده‌اند؛ بنابراین کیفیت تولید می‌تواند خوب باشد و در صورت بروز مشکل، صدای مشتری به‌جایی می‌رسد. بسیاری از کولرهای پنجره‌ای بدون تضمین در شهرهای مرزی به فروش می‌رسند. این نشانه خوبی نیست و می‌تواند منجر به خرید جنس تقلبی شود. انتخاب با شما است؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید.

مزایای کولر پنجره‌ای

  •  فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند
  •  نصب بسیار آسان و راه‌اندازی راحت
  • هزینه ارزان به نسبت مدل‌های کولرها

معایب کولرگازی پنجره‌ای

  •  آلودگی صوتی نسبتاً بیشتر در مقایسه با کولرهای دیگر
  •  میزان مصرف انرژِی برق زیاد است
  •  وزن بالا

پرفروش‌ترین مدل کولرگازی پنجره‌ای

اگر می‌خواهید یک کولر گازی بخرید و روی نکات بالا تمرکز کنید، باید دیدی کلی از پرفروش‌ترین محصولات بازار نیز داشته باشید. در متن زیر به معرفی بسیاری از محصولاتی می‌پردازیم که در بازار مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند. دانستن این موضوع تصمیم‌گیری برای خرید را آسان‌تر می کند. طیف وسیعی از اقلام ارائه‌شده از گران‌ترین تا ارزان‌ترین را در این مقاله برای شما گرد آوری کرده‌ایم.

1. کولرگازی ۲۴۰۰۰ بوش پنجره‌ای

کولرگازی پنجره‌ای

  •  میزان مصرف انرژی: A
  •  کاربرد سرمایش و گرمایش
  •  سازگاری با آب‌وهوا: محیط‌های گرم و معتدل
  •  گنجایش سرمایش: ۲۴ هزار

برند بوش یکی از نام‌های شناخته‌شده در بازار لوازم‌خانگی است. کیفیت در طول سالیان متمادی از عمر خود همیشه مطلوب بوده است. یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های کولرگازی پنجره ای در بازار ایران این مدل از کولرگازی بوش هست. کمپرسور و فن این کولر پنجره‌ای باهم ترکیب‌شده و حمل آن را آسان می کند. خروجی هوای این کولر از چهار طرف کار می کند و مجهز به سیستم تصفیه هوای منزل هست. تضمین 5 ساله و نصب رایگان نیز از خدمات جذابی است که با خرید از بوش می‌توانید آن را دریافت کنید.

2. کولر پنجره‌ای سوپرانو مدل SNO-24CW/TP

کولرگازی پنجره‌ای

  • میزان مصرف انرژی: B
  •  کاربرد سرمایش
  • سازگاری با محیط: مناطق گرم و خشک
  •  گنجایش سرمایش: ۲۴ هزار

این کولرگازی در ایران با کمپرسور قوی پیستونی یکی از پرفروش‌ترین‌ها هست. به همین دلیل گزینه مناسبی برای خنک‌سازی فضاهای مختلف در محیط‌های گرم و خشک محسوب می‌شود. این کولر پنجره‌ای قابلیت کار تا دمای 70 درجه سانتی‌گراد را دارد. حجم کم و پالایه آنت باکت ریال آن را به خرید خوبی تبدیل کرده است. کولر گازی ذکرشده در بالا از نفوذ بوهای نامطبوع یا ذرات معلق هوا در محیط اطراف جلوگیری می کند.

3. کولر پنجره‌ای میدیا مدل TMWK-24CT3-P

کولرگازی پنجره‌ای

  •  میزان مصرف انرژی: B
  •  کاربرد: سرمایش
  • سازگاری با محیط: مناطق گرمسیری
  •  گنجایش سرمایش: ۲۴ هزار

کولرهای مدیا نیز از محصولات چینی هستند که به دلیل قیمت و کارایی یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار هستند. این مدل کولر مدیا بهترین مصرف انرژی و پاک‌سازی هوای خوبی را دارد. طراحی کولر پنجره ای مدیا نیز عالی است و برای فضاهای کوچک انتخابی عالی است. همچنین صدای بسیار کمی در کولر وجود دارد. این‌یک مزیت بزرگ برای تجهیزات خنک‌کننده است.

4. کولر پنجره‌ای مدیا مدل WIN-19P

کولرگازی پنجره‌ای

  • میزان مصرف انرژی: B
  • کاربرد: سرمایشی و گرمایشی
  •  سازگاری با محیط: مناطق گرمسیری
  •  گنجایش سرمایش: ۱۹ هزار

آخرین گزینه در لیست بهترین کولرگازی پنجره‌ای نیز از برند مدیا است. این خنک‌کننده نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. کولر مدیا علاوه بر سرمایش در قسمت گرمایش نیز عمل می کند و یک دستگاه دومنظوره محسوب می‌شود. این کولر در محدوده دمایی 18 تا 53 درجه سانتی‌گراد به‌خوبی کار می کند.

اکنون نوبت به انتخاب شما است

کولر پنجره‌ای را می‌شناسید. این محصولات عملکرد خوبی دارند و می‌توانند محیط را خنک و دل‌نشین بدون مشکل و صدا کنند. در بین نمانام‌های مختلف، برندهای ایرانی و همچنین نمانام‌های چینی و اروپایی، عملکرد و فروش خوبی دارند. بر اساس بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید. اگر در استفاده یا خرید کولرگازی پنجره ای تجربه‌دارید، حتماً به ما اطلاع دهید. آیا مارک یا مدل دیگری وجود دارد که شایسته قرار گرفتن در این لیست باشد؟ اگر چنین است و مدلی را می‌شناسید، لطفاً به ما اطلاع دهید.

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله به توضیحات کاملی در رابطه کولر پنجره‌ای به شما دوستان عزیز ارائه همکردیم که امیدواریم از مطالعه آن لذت کافی را کسب کرده باشید. کولر یک وسیله سرمایشی است که بسیاری از خانه‌ها و محیط‌های اداری و تجاری به آن نیاز دارند. در شهرهای گرمی و جنوبی کولرهای گازی و یا سایر وسایل سرمایش باید بتوانند عملکرد خوبی از خود به‌جای بگذارند تا بتوان از آن‌ها به‌عنوان یک کولر پنجره ای مناسب و یا وسیله سرمایشی خوب نام برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *