بهترین کفش طبی

برخلاف تصور همه، کفش‌های طبی فقط برای افراد مبتلا به پا درد نیست و هرکسی می‌تواند این کفش‌ها را بپوشد.

با توجه به تنوع بسیار زیاد این کفش‌ها به خصوص مدل‌های تقلبی، این مطلب را آماده کرده‌ایم تا برای انتخاب و خرید بهترین کفش طبی مشکلی نداشته باشید.

چنانچه شما قصد دارید، یک کفش مناسب خریداری کنید تا بهترین نتیجه را از خریدتان کسب نمایید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله از وبسایت دکه سبز به معرفی بهترین کفش طبی خواهیم پرداخت.

مهمترین معیارها برای انتخاب بهترین مارک کفش طبی

ساخت کفش‌های طبی در جهان باتوجه به مدل آنها متفاوت است و درصد بسیاری از بهترین‌‌های این کفش‌ها برای مشکلات پای افراد طراحی و ساخته شده‌اند. با این وجود مهم‌ترین معیارها برای انتخاب این محصول به شرح زیر است:

• دارای طراحی حرفه‌ای
• دارای لایه‌های داخلی نرم
• امکان محاظفت‌کردن از قوس‌های کف پا
• پهنای اضافه
• سر پنجه راحت
• زیره استاندارد
• قیمت مقرون به صرفه

پیشنهاد مطالعه: خرید کفش مردانه

بهترین کفش طبی برای خرید از بازار

آیا می‌دانید کدام شرکت‌ها بهترین کفش‌های طبی را تولید می‌کنند؟ درک این نکته مهم است که بسیاری از کفش‌هایی که به عنوان کفش‌های طبی تبلیغ می‌شوند.

فقط دارای نشانه های استاندارد هستند و هیچ کمکی به پاهای شما نمی‌کنند؛ البته ممکن است این موضوع برای کسانی که مشکل صافی پا ندارند و صرفاً برای راحتی از کفش طبی استفاده می‌کند تفاوت چندانی نداشته باشد.

اما برای کسانی که از درد پاشنه، ناراحتی کف پا و مشکلات قوس کف پا رنج می برند یک موضوع بسیار پر اهمیت است.

پوشیدن کفش طبی مناسب بی شک حیاتی است. پس برای انتخاب عاقلانه تلاش کنید. اگر این کفش‌ها اصل باشند، به احتمال زیاد هزینه بیشتری خواهند داشت.

اما در نظر بگیرید که سال‌ها دوام خواهند آورد و از سلامت شما محافظت می‌کنند که این  مورد از پولی که برای خرید آن‌ها می‌دهید ارزشمندتر است.

کفش پیاده روی مردانه خاکستری رنگ تن زیپ

به منظور جلوگیری از خطرات و عوارضی که در زمان انجام ورزش های مثل: دویدن و یا پیاده روی های طولانی مدت برای ورزشکاران به وجود می آید.

لازم است تا در زمان ورزش های هوازی از کفش های استاندارد و با کیفیت استفاده کنیم تا عوارض و مشکلاتی برای ما به وجود نیاید.

از آنجا که خرید کفش طبی ورزشی یک انتخاب بسیار درست می باشد، اما لازم است تا در زمان خرید کفش طبی حتما از میزان کیفیت و استاندارد این محصول مطلع باشیم.

امروزه خرید یک کفش طبی  با قیمت و کیفیت استاندارد یکی از دغدغه های ورزشکاران است. به همین جهت تن زیپ یکی از تولید کنندگان مطرح در ایران است که تحقیقات بسیاری در زمینه ساخت محصولات خود به کار گرفته است.

اگر به دنبال خرید کفش طبی با دوام و استحکام بالا هستید، توصیه ما این است که برای یکبار هم که شده از محصولات تن زیپ استفاده کنید.

مهمترین خصوصیات کفش طبی تن زیپ عبارت اند از:

  • کیفیت مرغوب و با دوام
  • طراحی حرفه ای متناسب با سلیقه کاربران
  • سبک و قابل انعطاف
  • قیمت مقرون به صرفه
  • ساخته شده از زیره فوم eva به منظور راحتی کاربران
  • گردش هوای مناسب در فصل گرم تابستان

کفش طبی Elokai راحت و مناسب برای انواع پا درد

بهترین کفش طبی

کفش طبی OluKai ساخت کشور آمریکاست. این کفش طبی بسیار بادوام و راحت است. دارای یک تکیه گاه قوس داخلی است که برای بسیاری از افرادی که از ناراحتی پاشنه پا، صافی کف پا و پینه رنج می‌برند، مفید است.

این کفش دارای زیره میانی EVA قالب‌گیری شده با فرمت آناتومیکی برای راحتی پا است. اگر از کفش‌های کتانی لذت می‌برید، این مدل دارای زیره پلی اورتان آناتومیک با تراکم دو برابر است.

رویه این کفش از کفی بافتنی با قابلیت خشک شدن سریع یا یک لایه توری تشکیل شده است که بهترین راحتی و تهویه را به پا می‌دهد.

می‌توانید زیره کفش را با کفی ارتوپدی خود جایگزین کنید. این کفش برای ورم کف پا بسیار عالی است.

نکته درباره کفش الوکای:

این برند برای دارای کفی تاشو به منظور راحتی مخاطبان در بین کفش‌های تولیدی، به طور مستقل دارای کفی مناسب است.

در این شرایط، هر زمان که نیاز داشتید، می‌توانید پشت کفش را تا کنید و آن را همانطور که هست بپوشید. این ویژگی توسط خود برند ایجاد شده است.

زمانی که کف پای شما شروع به درد می کند، این کار را انجام دهید تا پاشنه پا کمی نفس بکشد.

برند نیوبالانس؛ نرم و راحت برای دویدن و پیاده‌روی طولانی

با بیش از یک قرن تحقیق و توسعه کفش‌های پزشکی، این شرکت آمریکایی هر کسی را که از بیماری های پا مانند ناراحتی پاشنه پا و صافی کف پا رنج می‌برد، قادر می‌سازد تا به راحتی پیاده روی کند.

کفش های New Balance با محافظت از قوس، کف لاستیکی و کفی‌های جداشدنی برای کفی‌های خاص ارتوپدی، راحتی مطلوبی را برای پاها فراهم می‌کند.

زیره مرکزی این کفش دارای یک لایه EVA است که خستگی پا را از بین می‌برد.

زیره کفش ضربه‌گیر بوده و چسبندگی کافی و مناسب به کفی کفش را ارائه می‌دهد. در نتیجه برای پیاده روی و دویدن بسیار نرم و راحت است.

این کفش پای شما را بیش از حد گرم نمی‌کند و می‌توان آن را با هر نوع لباسی از جمله لباس‌های ورزشی و جین پوشید.

کفی‌های New Balance حداقل 30 درصد سبک تر از کفی‌های سنتی هستند؛ اما به همان اندازه قوی و انعطاف پذیراند.

هوکا وان برای ورزش

به طور کلی کفش‌های برند هوکا (تاسیس شده در فرانسه و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در آمریکا است.) جزء کفش‌های ارتوپدی طبقه‌بندی نمی‌شوند؛ اما به دلیل داشتن کف و زیره برتر عملاً مشابه کفش‌های طبی هستند.

این کفش تمام ویژگی‌های اصلی موجود در کفشهای طبی را در خود جای داده است. در نتیجه، برای بسیاری از افرادی که از ناراحتی پا رنج می‌برند، ایده‌آل است.

این کفش فوق‌العاده راحت است، از قوس پا محافظت می‌کند و ناراحتی پا را از بین می‌برد.

کف این کفش‌ها از فرمول پلی یورتان منحصر به فرد ساخته شده است که ضربه را جذب می‌کند و از پا، مچ پا و ران در هنگام ایستادن طولانی مدت محافظت می‌نماید.

پلانتیل‌های هوکا استثنایی هستند و می‌توانید پلانتیل‌های ارتوپدی مخصوصی را که به پای شما تنظیم می‌شوند اضافه کنید. با این روش می‌توانید از درد رباط کف پا جلوگیری نمایید.

بهترین کفش طبی

کفش اِکو ساختاری بادوام با بالاترین سطح راحتی

یکی از برترین کفش‌های طبی که با ایجاد مواد اولیه جدید و طراحی مستمر آن‌ها، ساختاری مستحکم، جذب ضربه، محافظاپت طبیعی و حداکثر سطح راحتی را ارائه می‌دهد، این کفش است که جز بهترین کفش طبی به حساب می‌ آید.

کشور دانمارک و سوئد کفش‌های طبی سازگار با محیط زیست تولید می‌کند. این کفش برای افرادی که از ناراحتی کف پا رنج می‌برند مناسب است. این یک مدل صندل سبک و بسیار راحت است.

این کفش با کاهش وزن و فشار ناشی از راه رفتن ناراحتی و مشکل کف پا را کاهش می‌دهد. زیره این کفش سبک است؛ اما دارای یک قوس داخلی برای محافظت از کف پای شما است.

بهترین کفش طبی
کفش طبی دکتر کامفورت مناسب افرادی که دیابت و پا درد دارند

 

کفش های طبی دکتر کامفورت ساخت کشور آمریکا است و به همین دلیل به آن  بهترین کفش طبی بازار برای افراد دیابتی لقب داده‌اند.

این کفش در ابتدا برای افراد دیابتی ساخته شد؛ اما برای کسانی که سایر مشکلات صافی پا دارند نیز مناسب است.

این کفش‌ها شامل کفی‌های قابل جدا شدن هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا کفی‌های طبی یا کفی دیگری برای کفشتان خریداری نکنید. این محصول در دو مدل صندل و کوهنوردی موجود می‌باشد.

این شرکت آزمایشگاهی دارد که در آن کفش‌های سفارشی با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی ساخته می‌شوند.

این کفش‌ها دارای فضای کافی برای نوک انگشتان پای شما است و در هنگام پوشیدن و باز و بسته کردن به راحتی قابل انعطاف است.

کفش طبی کراکس دارای محافظ کف پا

بهترین کفش طبی

این کفش طبی آمریکایی برای مراقبت از پا بسیار راحت و مؤثر است.

استانداردهای پزشکی این کفش در قسمت پاشنه و پنجه آن را برای کسانی که باید در تمام طول روز سرپا بایستند، مانند آشپز، آرایشگر، جراح و مواردی از این دست، انتخابی بسیار مناسب است.

کفش‌های طبی کراکس با قوس‌های تقویت‌شده و برآمدگی‌های کف برای ماساژ کف پا، و همچنین موارد خاصی که با پاها سازگار هستند، بسیار مناسب است.

بدون شک کفش کراکس جز بهترین کفش طبی در جهان می‌باشد.

کفش اسیکس شیک با ژل کِنون

 

اگرچه کفش‌های ورزشی با مکانیزم پیچیده در بازار به وفور یافت می‌شوند اما؛ کفش‌های Asics نیز ممکن است برای دویدن استفاده شوند.

این کفش ژاپنی حاوی ژل حرفه‌ای است که به کاهش استرس و ضربه کمک می‌کند. شیارهای منعطف روی این کفش به شما امکان می‌دهد آزادانه تر حرکت کنید. زیره میانی بسیار سبک است و پد پشتی دارای یک ژله است که عرق را به خوبی جذب می‌کند.

کفش‌های آسیکس علی‌رغم طبی بودنشان، بسیار شیک هستند و برای ورزش کردن و پیاده روی‌های طولانی مدت بسیار مناسب است. اسیکس یک برند عالی و بهترین کفش طبی برای ورزشکاران می‌باشد.

کفش برکن استاک مناسب برای از بین بردن ناراحتی ساق پا

بهترین کفش طبی

کفش طبی Birkenstock (Birkenstock) یکی از محبوب‌ترین کفش‌ها است.

این کفش با وجود وزن کم، به طرز شگفت‌آوری راحت است. لاتکس چوب پنبه‌ای به شکل آناتومیک در این کفش به کار رفته است که تکیه‌گاه آن را برای پیاده‌روی مناسب کرده است.

زیره انعطاف پذیر EVA ( ضربه گیر ) از هرگونه ناراحتی یا التهاب در پا هنگام راه رفتن محافظت می‌کند؛ همچنین از ایجاد تاول و درد در پاهای شما جلوگیری می نماید.

اگر به دنبال خرید بهترین کفش طبی برای کارهای روزمره هستید، خرید این کفش به شما توصیه می‌شود.

کفش هاش مناسب فصل پاییز

بهترین کفش طبی

کفش طبی Hush Poppies ساخت کشور آمریکا است. این محصول جزء کفش‌هایی است که مناسب فصل پاییز می‌باشد و به دلیل وزن سبکی که دارد افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

شرکت سازنده این کفش با دانش روز در حال تلاش است تا بهترین کفش را برای پاهای افراد تولید کند. پوشیدن این کفش بسیار ساده است زیرا از قلاب و حلقه ساخته، شده است.

Hash Puppies از فناوری ZeroG برای کاهش حجم و وزنی که در قوس تمام کفش‌های طبی دیده می‌شود، استفاده می‌کند و در نتیجه کفشی کاملاً سبک و راحت می‌سازد. این کفش برای استفاده طولانی مدت مناسب است.

کفش‌های هاش پاپیز دارای زیره های لاستیکی هستند و چهار برابر سبک‌تر از کفش‌های معمولی‌اند. رویه این کفش طبی از چرم تشکیل شده است که مناسب راه رفتن و پیاده روی است.

بر خلاف سبک بودن و راحتی از ظاهر بسیار شیک و عامه پسند ساخته شده که آن را به یک برند عالی از بهترین کفش طبی در جهان تبدیل کرده است.

کفش طبی کلارک؛ زیباتر از هر کفش طبی دیگر

بهترین کفش طبی

کلارک یک شرکت آمریکایی است که کفش‌های پزشکی خیره کننده تولید می‌کند. رویه چرمی و سگکی دوست داشتنی دارد که می‌توانید آن را با همه چیز بپوشید.

طراحی طبی این کفش بسیار زیبا است. کف کفش مناسب افرادی است که دارای مشکلات حرکتی هستند؛ همینطور زنان باردار و یا افراد مسنی که مشکل در راه رفتن دارند.

اگر به کفش‌های طبی برای رفع مشکلات پا نیاز دارید، این مدل ممکن است برای شما ایده‌آل باشد. زیره لاستیکی آن از لیز خوردن شما جلوگیری می‌کند.

با این کفش به راحتی می‌توانید به مدت طولانی پیاده روی کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید. این برند هم مانند سایر کفش‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم جزء بهترین کفش طبی در بازار به شمار می‌رود.

کفش راحتی نهرین برند خوشنام ایرانی

بهترین کفش طبی

قصد داشتیم یک برند ایرانی را راه اندازی کنیم که شاید بتوان آن را یک کفش طبی موفق به عنوان یازدهمین کفش طبی معرفی کرد. کفش طبی نهرین سال هاست که تولید می شود و هنوز هم محبوبیت دارد.

بسیاری از مادران و حتی پدران ما این کفش را می پوشند و از آن لذت می برند. این کفش از چرم طبیعی ساخته شده و بسیار راحت است. دارای زیره نرم و ارگونومیک است که برای مشکلات پاشنه و پا ایده آل است.

در طول پیاده روی های طولانی، کفی نرم پاهای شما را راحت نگه می دارد و رویه چرمی ناخن های شما را در مکانی راحت نگه می دارد. چرم انعطاف پذیر است و به سرعت با خطوط پا مطابقت دارد.

پاشنه آن سفت است و کمر شما را تحریک نمی کند. همچنین پوشیدن آن بسیار خوشایند است زیرا هیچ بند یا چسبی وجود ندارد.

کفش طبی پاتکان محصولی آشنا برای ایرانی‌ها

بهترین کفش طبی

این کفش ایرانی نیز محصولی از شرکت پاتکان طب است که با ترکیب فناوری کفش طبی، کفشی راحت با رویه چرم طبیعی و زیره پلی اورتان به بازار عرضه می کند. رویه چرمی این کفش بلافاصله روی پای شما قالب می گیرد.

از آنجایی که قسمت پنجه این کفش بزرگ است، برای افرادی که مشکل فرورفتگی انگشت و ناخن دارند مناسب است. کفی‌های دارویی آن بیمارانی را که مشکلات ارتوپدی در کف پا دارند، قادر می‌سازد راحت‌تر و بدون درد راه بروند.

این کفش ظاهری عالی دارد و اصلا شبیه کفش های طبی نیست. برای هر مناسبتی مناسب است. انواع مختلفی برای مردان و زنان ارائه می دهد و پوشیدن آن بسیار خوشایند است زیرا بند ندارد.

چکیده کلی و کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین کفش طبی جهان و همچنین مدل های روز بازار پرداختیم. کفش یکی از کالاهای بسیار اساسی است که با خرید آن یک سرمایه گذاری بسیار عالی برای پاهای خودتان انجام داده اید.

پا قلب دوم انسان است و باید برای گرم نگه داشتن آن هزینه کرد، اگر شما می خواهید بدنی سالم و بدون درد داشته باشید در انتخاب کفش حتما دقت نمایید.

از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مقاله با موضوع بهترین کفش طبی گذاشتید، کمال تشکر را داریم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *