بهترین ماشین ریش تراش صفر زن

بهترین صفر زن صورت


با خرید بهترین ریش تراش صفر زن، دیگر نیازی به استفاده از ریش تراش های دستی و خرید منظم آن نخواهید داشت. زیرا ریش تراش برقی بر خلاف ریش تراش دستی کارایی بسیار بیشتری دارد.

حتی در زمانی که شما حوصله اصلاح های طولانی مدت را ندارید بسیار کاربرد دارد. در این مقاله شما را با چند مدل از ماشین ریش خوب آشنا خواهیم کرد.

1.ماشین اصلاح صورت موی فیلیپس Philips مدل BT1214/15

ریش تراش BT1214/15 دارای سرهای متحرک و تیغه های دو لبه است. ممکن است هم خشک و هم مرطوب استفاده شوند.

فلز روی تیغ‌های این ماشین اصلاح خم شده است تا به راحتی روی پوست حرکت کند و کمترین تماس را با آن داشته باشد. در نتیجه، سوزش و قرمزی پس از اصلاح با استفاده از بهترین ریش تراش زن صفر زن کاهش می‌یابد.

پوشش روی تیغه‌ها شناور می‌شود و در سرتاسر صورت حرکت می‌کند و به منحنی‌ها متصل می‌گردد. از این رو نیازی به اعمال فشار بیش از حد به سر ریش تراش روی صورت نیست.

مهمترین ویژگی این ریش تراش ضد آب بودن آن است که به آن اجازه می‌دهد هم به صورت خشک و هم مرطوب با فوم یا ژل اصلاح استفاده شود. حتی ممکن است از این تیغ در حمام بدون ترس از ورود آب به آن استفاده کنید.

برای کوتاه کردن خط ریش یا موهای ریش و سبیل یک خط به پشت دستگاه وصل می‌شود که به شکل فنر بیرون آمده و آماده استفاده است. یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ با کیفیت بالا بهترین ماشین ریش تراش صفر زن را ذخیره می‌کند.

این باتری باید یک ساعت شارژ شود تا بتوان 50 دقیقه از آن استفاده کرد. اگر در اواسط اصلاح، باتری تمام شد، می‌ توانید با شارژ کردن باتری به مدت 3 دقیقه، انرژی لازم برای اصلاح کامل را حفظ کنید.

  • قابلیت شارژ شدن با کابل USB را دارد.
  • مدت زمان استفاده بعد از شارژ: 1 ساعت
  • اندازه اصلاح: 0.5
  • یک محصول مناسب برای سفر و هدیه
  • وزن کلی: 180 گرم
  • جنس اصلی تیغه: استیل ضد زنگ

2.ماشین اصلاح آی جیمی IGemei مدل GM-841

کیمی بزرگترین ماشین اصلاح GM-841 در بازار را با قیمت پایین و ارزان تولید کرده است. این گجت کوچک به نظر می‌رسد، اما قدرت و کارایی بالایی دارد.

علاوه بر این، به دلیل اندازه جمع و جور، حمل و نقل این محصول بسیار راحت است و به راحتی در کیف‌های کوچک جای می‌گیرد.

علاوه بر سری اصلی، ریش تراش کیمی GM-841 چهار شانه جایگزین دارد که از فناوری برش مستقیم استفاده می‌کنند.

کیفیت و ساختار این شانه‌ها به گونه‌ای است که با تعیین یک مرز مشخص، اصلاح ثابتی را القا می‌نمایند.

سری اصلی این ریش تراش برای موهایی با طول یک تا دو میلی متر مناسب است، در حالی که چهار سری اضافی برای موهایی با طول سه تا دوازده میلی متر می‌باشد مناسب است.

نشانه‌های این دستگاه برای گریدهای 3، 6، 9 و 12 در نظر گرفته شده است.

تیغه‌های این دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر هوا و رطوبت دارد. اگر به دنبال خرید بهترین ماشین ریش تراش صفر زن هستید، این برند بدون شک نیاز شما را برآورده می‌کند.

3.ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدل ES-LV9Q

ریش تراش صورت پاناسونیک ES-LV9Q دارای مجموعه‌ای از تیغه‌ها است که امکان اصلاح بسیار تمیز و دقیق را فراهم می‌کند. سری این مدل بهترین دستگاه لاین است و تا 30 درجه قابل کشش است.

این کار باعث می‌شود سر به راحتی روی صورت قرار گیرد و قسمت‌های زاویه‌ای صورت مانند کناره‌های خط ریش و زیر چانه اصلاح شود.

تیغه‌های ریش تراش صفر زن zero با استفاده از فناوری نانو ساخته شده اند و کاملا ضد حساسیت هستند و برای پوست‌های ظریف مناسب‌اند.

سری ماشین ریش تراش دارای سنسوری است که تراکم موهای صورت را تشخیص می‌دهد و قدرت و سرعت موتور را متناسب با آن تنظیم می‌کند.

در این شرایط سرعت موتور در جایی که تراکم موهای صورت بیشتر است افزایش می‌یابد و در جاهایی که تراکم موهای صورت کمتر است.

کاهش پیدا کرده به این ترتیب موهای صورت به طور موثر تراشیده می‌شوند و فشار کمتری به پوست وارد می‌گردد.
سه تیغه این سری نیز تاثیر قابل توجهی در اصلاح کردن دارد.

این سری‌ها که از سه مجموعه فویل تشکیل شده است، به طور موثر موهای صورت را جمع می‌کند و از پایین می‌تراشد.
بهترین ماشین ریش تراش صفر زن که دارای موتور قوی است و با سرعت 13000 دور در دقیقه دوران می‌کند

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *