آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که دستی به سر و شکل خانه خود بکشید؟ یه دیواری را بردارید و یه صفایی به خانه خود بدهید. آیا به دنبال تغییر دادن خانه خودهستید یا اینکه می خواهید ارزش مملکتون را بالا ببرید.

آیا واقعا دلتون میخواد ایده های خود را عملی کنید؟ از خانه ات راضی نیستی و با آن مشکلی داری؟ اگر جواب شما مانند جواب ما بله است.

می توانید بازسازی ساختمان در اصفهان را می توانید به ما بسپارید تا به بهترین شکل این خدمات را به شکل ارائه دهیم و بتوانید از این خدمات ما نهایت استفاده را ببرید.

بازسازی ساختمان اصفهان به چه معناست؟

واقعا نیاز است که همین اول کار یه سری اطلاعات کلی را در مورد بازسازی ساختمان به شما ارئه کنیم. بازیسازی ساختمان یه چیزی میان تعمیر کردن و نوسازی ساختمان به شمار می رود.

یعنی ن تعمیر کردن کم و ن نوسازی بینادی که به طور کامل اسکت ساختمان تغییر پیدا کند. در اصل باید گفت که بازسازی ساختمان یه چیزی شکل نازک کاری است و سبب تغییر در شکل و اسکلت ساختمان نخواهد شد.

راهنمای مطالعه: برق کشی صنعتی در اصفهان

حال که با مفهوم بازسازی آشنا شدیم در ادامه قصد داریم که روش های اجرای بازسازی را برای شما بیان کنیم تا با انواع روش ها و راه های آن آشنا شوید و در این زمینه بهترین اطلاعات را کسب نمایید.

شما قادر خواهید بود که با توجه به نیاز ساختمانتان و همین طور نظر یک متخصص یکی از راه های بازسازی منازل زیر را برگزینید:

راه های اجرای بازسازی کدام است:

  • مرمت علمی
  • بازسازی و مرمت هنری
  • بازسازی سبکی
  • بازسازی تکمیلی

بازسازی و مرمت عملی چیست؟

بازسازی به روش آرکنولوژیک یکی از راه های علمی به شمار می رود که اجرا کردن ان به یک متخصص نیاز دارد.

در این روش اول باید ساختمان را با دقت بررسی کرد تا اینکه کارهای لازم برای بازسازی و مرمت روی ان انجام بشه در بازسازی و مرمت علمی امکان دارد که یک یا چند قسمت های زیر با توجه به نظر متخصص باید اعمال بشه:

  • بازسازی نمای ساختمان مانند نو کردن سنگ نماها
  • اجرای سفت کاری که معمولا در بیشتر بازسازی وجود نداره مانند سفت کاری ترک خوردگی ها
  • مقاوم سازی ساختمان
  • از نو سوار کردن المان های جداشده

Reconstruction of the building in Isfahan 2

مرمت هنری چه خصوصیاتی دارد؟

بازسازی آرتیستیک هم به دست متخصص انجام میشه. در این روش بیشتر سلیقه و نظر فرد مرمت کننده اهمیت دارد.

مرمت کننده با توجه به دانش و تجربه ای که به دست آورده است تصمیم می گیره که چه بخش هایی را به بنا اضافه و چه بخش هایی را به بنا کم کنه.

عموما وقتی از این نوع مرمت استفاده می کنند که دیگر امید زیادی به عمر سازه وجود نخواهد داشت. اکثر بناهای دوره رنسانس به این شکل ترمیم شده اند.

بازسازی حفاظتی خانه

وقتی ساختمان قدیمی، از نظر سازه ای ممکن است ضعیف میشه. در چنین شرایطی بهتر این است که اول سازه تقویت بشه و بعد یه دستی به سر و روی ان بکشید. در اصل از بازسازی حفاظتی بیشتر برای مقاوم کردن سازه استفاده می کنند. در مدل حفاظتی بیشتر دیوارها، تیرها، ستون، مقاوم و بازسازی میشن.

بهتر این است که پیش از بازسازی کردن حفاظتی تحقیق مفصلی درباره مصالح ساختمانی و قسمت های مختلف ساختمان پیاده سازی بشه تا مرحله های کار به طرز درست و با دانش کامل انجام بشود.

راهنمای مطالعه: عطر و ادکلن اصفهان

بازسازی ساختمان در اصفهان و بازسازی سبکی

اگر شما از شکل کلی خانه خود و معماری ان رضایت داشته باشین و فقط بخواهید به این روش می توانید استفاده نمایید. با این کار تغییری در ظاهر ساختمان شما اتفاق نمیفته.

در اصل هرجایی از خانه شما خراب شود باید جایگزین ان بتوان پیدا کرد. از انجا که در روش بازسازی سبکی بین ظاهر قدیم و جدید فرق چندانی وجود ندارد، از این روش برای مرمت بناهای تاریخی هم میتوانید استفاده کنید.

چرا باید بازسازی ساختمان در اصفهان را به دست افراد ماهر سپرد؟

هر کسب و کاری بسته به اینکه چه میزان فعالیتی را انجام می دهد، باید بتواند پاسخگوی نیاز مشتری باشد. اما اگر بخواهید به عنوان مثال برای بازسازی خانه خود از هر شخصی برای انجام این کار استفاده کنید.

ممکن است که تجربه کافی را در انجام این کار نداشته باشد. پس توصیه می کنیم که حتما تحقیقات و آگاهی لازم را در این زمینه به دست آورید تا بتوانید، بهترین بازسازی را روی ساختمان خود انجام دهید.

ساختمان یک کسب وکار و مهندسی بسیار دقیق دارد که هر کسی نمی تواند مدعی بهترین مهندس در این زمینه باشد. توصیه ما به شما این است که اگر بخواهید نتیجه عالی را در این زمینه بگیرید، حتما به مشاوران و کارشناسان زبده در این راستا مراجعه کنید.

پاکسازی سبکی چه روشی است؟

همانطور که از اسم آن پیداست یه مدل پاکسازی پوست. در این روش امکان دارد متخصص قسمت هایی از ساختمان رو به نظرش اضافی بیاد و بخواهد اون رو حذف کند.

قسمت که یا ظاهر خانه و زشت کرن و معماری فضای خانه رو به هم ریختن. در این روش باید بنا به شکل کامل بررسی شود و پس از ان در صورت نیاز عملیات بازسازی شروع بشه تا ساختمان شکل بهتری به خود بگیرد.

بازسازی ساختمان در اصفهان - دکه سبز

انتخاب نوع بازسازی:

بازسازی انواع متفاوتی دارد که از این رو می تواند مرحله های دیگر را نیز تحت تاثیر قرا دهد. بازسازی می تواند عملیات هایی را شامل می شود که دیگر برای آنها به مجوز هم نیازی ندارید.

در اول کار باید تعیین نمایید که چه نوع بازسازی ساختمان در اصفهان را مد نظر دارید. آیا صرفا تغییر دادن دکوراسیون از راه عوض کردن کاشی و سرامیک برای شما کافی است یا خیربه تعمیرات عمیق از خانه نیاز دارید یا خیر!

همه عملیات هایی که نیاز دارید تا اجرا شوند باید از همان اول اول باید فهرست بندی کنید. برای نمونه برای بزرگ  کردن آشپزخانه می توانید کارهای زیر را انجام دهید. می توانید بهترین اطلاعات را در زمینه ارزانترین قالیشویی در اصفهان را از ما بخواهید!!

خراب کردن دیوار مشترک با یکی از اتاق ها برای تامین کردن فضای مورد نیاز

  1. برداشتن اپن آشپزخانه
  2. عوض کردن کابینت های آشپزخانه
  3. تغییر دادن مکان فر،گاز
  4. اجرای لوله کشی
  5. دیوارکشی مشترک اتاق و آشپزخانه
  6. گچ کاری دوباره ساختمان
  7. اجرا کردن سرامیک

شروع بازسازی ساختمان در اصفهان

پس از تمام کردن عملیات تخریب و پاکسازی فضا باید از نقاله های ساختمانی، باید بر اساس برنامه ریزی و طراحی از پیش آماده شده است نسبت به اجرا کردن عملیات متفاوت بازسازی اقدام نمود.

به طور کلی عملیات بازسازی شامل موارد زیر می باشد که بسته به نوع بازسازی و مکان مورد نظر خیلی از عملیات های لازم اجرا نخواهند بود.

  1. در صورت نیاز به بازسازی نمای بیرونی شرط عقل است که وسایل مورد ایمنی مناسب را در عابر پیاده نصب شود.
  2. مطمپن شوید که گازُ برق و آب در سیم کشی و لوله کشی های داخل خانه قطع است.
  3. جدا کردن همه تاسیسات مکانیکی مثل شیرالات، کابینت، درب و پنجره ها

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *