خیلی از پدر و مادرها به خاطر دور بودن مسیر منزلشان از مدرسه ناچار هستند که خودشان کودمانشان را به مدرسه ببرند. اما به خاطر وجود دردسرهای مختلف نمی توانند همه روزه خودشان این کار رو انجام بدهند. پس ترجیح می دهند که برای او از سرویس مدرسه در اصفهان را انتخاب نمایند تا او این کار ها را برایشان  انجام دهد. والدین بایستی در انتخاب مدرسه کودکان خیلی سخت کیر باشند و این کار را به هرکسی نسپارند. می توان گفت که در انتخاب و برگزیدن آن باید خیلی دقت و توجه داشت که بتوانیم و قادر باشیم بهترین ان سرویس مدارس اصفهان برگزینیم و انتخاب نماییم.

سرویس مدارس اصفهان و اسامی سرویس مدرسه اصفهان:

راننده سرویس باید فردی مطمئن باشد چرا که باید فرزند شما قسمتی از روز را با او بگذراند و پیش او باشد و امکان دارد در این مدت هزار تا مشکل برای فرزند پیش آید. پس اگر شما فردی مورد اعتماد را می شناسید و به او اطمینان کامل دارید او را انتخاب نمایید. پدر و مادر ها لازم است که حریم خصوصی را به طور کامل به فرزندشان آموزش بدهند و طرز رو به رو شدن با این حریم را هم به آنها به شکل کامل آموزش بدهند.

راهنمای مطالعه: قالیشویی در اصفهان

سرویس مدارس اصفهان - دکه سبز
 

راننده و خصوصیات راننده سرویس مدارس اصفهان:

راننده سرویس لازم است که هیچ مشکلی و پیشینه از قبل نداشته باشد و گواهی عدم اعتیاد را داشته باشد. گواهی سلامت رانندگان سرویس مدارس به دت 1 سال به وسیله شهرداری صادر می شود و این خیلی اهمیت دارد.

سرویس مدرسه باید قیمت پایینی داشته باشد:

مسئولیت به کارگیری از سرویس کجاز بر عهده مدیران مدرسه هاست. پول دریافتی از پدر و مادر ها به خاطر دانش اموزان میان مدرسه و پیمانکار تقسیم می شد و به خاطر وجود داشتن چنین واسطه ای باید هزینه بیشتری را پرداخت نماید و بایستی هزینه ای که می پردازد بیشتر باشد.

سرویس مدرسه بایستی سروقت و به موقع دانش اموزان را به مقصد برساند و وقت شناس باشدو یک راننده خوب  بایستی که هرروز سر تایم کعینی دانش اموزان را جلوی درب خانه سوار کند و به داخل مدرسه ببرد و آنها را پیاده کند و همین گونه به محض تعطیل شدن مدرسه بایستی که دانش آموزان را به خانه خودشان برگرداند.

اصول مهم در انتخاب سرویس مدارس اصفهان چیست؟

استفاده از راننده خانم برای دانش اموز دختر:

پدر و مادرانی که دانش آموز دختر دارند و نگرانی آنها نسبت به فرزندانشان خیلی بیشتر است، می توانند از راننده خانم استفاده نمایند که دخترشان را برساند و پیاده کند.

شیک بودن و زیبا بودن ظاهر خودرو:

سرویس مدرسه و خودروی سرویس مدرسه باید منظم و پاک و تر و تمیز باشد که دانش اموزان در آن احساس راحتی داشته باشند.

خودرو بایستی بیمه باشد:

همه رانددگان سرویس مدارس بایستی که بیمه باشند و بیمه داشته باشند چرا که اگر خدایی نکرده اتفاق بدی برایشان افتاد و دچار مشکلی شدند بیمه تمامی این هزینه را بر عهده بگیرد و خسارت آنها را به ایشان بدهد.

سرویس مدرسه معاینه فنی داشته باشد:

سرویس مدرسه بایستی که حتما معاینه فی داشته باشد و معاینه فنی نباید ناقص باشد. پدر و مادر ها در خصوص صلاحیت رانده و همین طور داشتن برچسب خودرو و کارت سروی مدرسه راننده مطمئن شود. اگر که سرویس مدرسه مجوز های لازم را نداشته باشد پدر و مادرها بایستی که هر چه زودتر این موضوع به این مهمی را به راهنمای رانندگی اطلاع دهد. قانون خودروهایی که بدون برچسب سرویس مدارس باشند آنها یعنی مدارس چیزی حدود 30 هزار تومان جریمه خواهند شد.

راهنمای مطالعه: عطر و ادکلن اصفهان

دانش آموز باید به انداز سوار شود:

والدین باید مراقب باشند که راننده طیادی مسافر سوار نکند و به حد و اندازه مسافر را بار بزند چرا که سوار کردن سرنشین اضافه و مسافر زیادی به معنی نداشتن دانش اموزان و نتومانستن استفاده انها از کمربند ایمنی است و پدر و مادر ها در برخورد با این تخلف بایستی که جدی رفتار نمایند.

سرویس مدارس اصفهان - دکه سبز
 

فرزندان باید در محل مناسبی پیاده شوند:

ما پیشنهاد می کنیم تا پدر و مادر ها بایستی خودرو را در مکان مناسبی پارک کرده و دانش آموز را تا درب مدرسه همراهی نماید. سوار و پیاده کردن دانش اموزان در حالت پارک دوبله به معنی رد شدن دانش آموزان از بین خودروهاست.

برخورد راننده سروی مدارس در اصفهان:

پدر و مادرها بایستی که از فرزندانشان بخواهند که رفتار های راننده را عم از فتار های بد یا رفتارهای خوب به انها اطلاع دهند تا در جریان قرار بگیرد که اگر رفتارهای بدی دارند با انها تخلف شود و جریمه شوند. دانش آموزان در زمانی که سوار راننده سرویس مدارس اصفهان می شوند باید نقش همیاران پلیس را داشته باشد و در صورت رویت تخلف هایی مانند صحبت با تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی خوردن و اشامیدن و استفاده از سیگار و دخیانیات و …. محترمانه به راننده تذکر بدهند.

رانندگان سرویس مدارس، معلم های کلاس ترافیک سیار هستند و نقش انها در آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش اموزان خیلی اهمیت دارد. رانندگان سرویس های مدارس بایستی که به امنیت و ایمن بودن دانش اموزان توجه شایانی داشته باشند.

راننده سرویس باید گواهینامه داشته باشد:

برای آنکه راننده قادر باشد به عنوان یک سرویس مدرسه کار کند باید حتما دارای گواهی نامه پایه ۳ باشد که دوسال پس از آن باید از زمانش گذشته باشد.

راهنمای مطالعه: خرید ساعت مچی

بهتر است راننده سرویس مدارس متاهل باشد:

راننده سرویس بایستی حداقل 23 سال داشته باشد و گر راننده مرد بود لازم است که متاهل باشد اما برای زنان شرایط تاهلی وجود ندارد.

دانش اموزان زیر 12 سال را نباید جلو سوار کند. چرا که سوار کردن دانش آموزان کمتر از 12 سال می تواند مشکلاتی را برای آنها به وجود اورد که همین مشکلات می تواند سبب یک سری ازگارهای مخربی شود که سبب می شود دانش اموز دچار مشکل شود با آنها. ظرفیت خودروهای سواری 4 نفر است و 4 نفر بیشتر نمی توانند سوار خودرو شوند. اگر چه پلیس چنان اقدامی را ببینید اجازه دارد با آنها درگیر شود و برا آنها مشکل ایجاد کند.

مطالبی که باید در مورد سرویس مدارس اصفهان باید دانست؟

باید بدانیم که استفاد از سرویس مدارس در اصفهان و نحوه استفاده ازانها یک سری خصوصیات و ویژگی هایی را دارد که باید انها را مد نظر قرار گرفت. در این زمینه باید دانست که به چه کسانی شما می خواهید خدمات بدهید و این خدمات شما برای چه کسانی مهم است. می توانید در این زمینه بهترین خدمات را از ما بخواهید تا برایتان به بهترین شکل ممکن انجام دهیم تا ازاین خدمات ما و بهترین خدمات ما استفاده نماییم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *