سرخ کن بدون روغن | دکه سبز

بدون شک یکی از بهترین غذاها، غذاهای سرخ شده است. با این حال، چشم انداز خوردن سیب زمینی یا مرغ سرخ شده با روغن فراوان همیشه باعث می شود که خوردن آنها کمتر لذت بخش باشد. همه غذاها را نمی توان به صورت کباب پز شده درست کرد. به عنوان مثال، چگونه می توانید یک ظرف سیب زمینی ورقه شده را کباب کنید؟ با این حال، از آنجایی که غذاهای سرخ شده اجتناب ناپذیر است.

تولیدکنندگان لوازم خانگی در نظر گرفتند سرخ‌کنی بسازند که غذا را بدون استفاده از روغن و فقط با گردش هوای گرم برشته کند. این تلاش منجر به ایجاد سرخ کن بدون روغن به نام هواپز شد که به محض ورود به بازار مورد استقبال مصرف کنندگانی قرار گرفت که سبک زندگی سالمی را در پیش گرفتند. در این مقاله از وبسایت دکه سبز به معرفی 10 مدل از بهترین سرخ‌کن بدون روغن خواهیم پرداخت.

سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس – مدل ۹۲۷۰

برای خانوارهای پرجمعیت، دومین هوازپز لیست ما که ظرفیت مخزن آن 6 لیتر است، مناسب است. هر نوع غذایی از جمله نان تست و استیک را می توان با این دستگاه برشته کرد. به لطف مکانیزمی که مصرف روغن را کاهش می دهد، ممکن است مقدار کمی روغن برای سرخ کردن غذا با این سرخ کن استفاده شود.

در نتیجه با خرید یک مورد، دو مدل سرخ کن مختلف را در خانه خود دریافت خواهید کرد. دمنده های موجود در این هواکش، گرمای ایجاد شده توسط المنت را در سراسر منطقه مخزن پخش می کنند و در نتیجه غذا را پخته و برشته می کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش مردانه

از دیگر مزایای سرخ کن بدون روغن فیلیپس می توان به ظرفیت گرم نگه داشتن وعده های غذایی، توانایی جلوگیری از پخش شدن بوها در محیط و مکانیزم خاموش شدن خودکار اشاره کرد. می توانید از برنامه های پخت و پز از پیش برنامه ریزی شده روی کولر گازی استفاده کنید یا با استفاده از صفحه تنظیمات برنامه مورد علاقه خود را به آن بدهید

سرخ‌کن بدون روغن دی اس پی – مدل kb2082

این لیست با یک محصول DSP، سرخ کن شروع می شود. به خانواده های پرجمعیت توصیه می شود به دلیل ظرفیت مخزن 5.5 لیتری آن را خریداری کنند. شما می‌توانید بدون زحمت با استفاده از برنامه دلخواه خود هر نوع غذا را تهیه کنید، زیرا صفحه نمایش و تمام تنظیمات آن کاملاً حساس به لمس هستند. می‌توانید با انتخاب زمان پایان کار و دانستن اینکه وقتی غذا آماده شد، ابزار خاموش می‌شود، بقیه کارتان را با خیال راحت تمام کنید. همه اجزای پخت این سرخ کن ممکن است در ماشین ظرفشویی تمیز شوند.

سرخ‌کن بدون روغن نوتریکوک – مدل AF205K

سرخ کن Nutricok از فناوری Smart Temp استفاده می کند که می تواند دمای سرخ کردن غذا را به طور خودکار تنظیم کند. علاوه بر این، با سیستم یادآوری آن به شما یادآوری می شود که چه زمانی باید غذا را داخل مخزن هم بزنید و بچرخانید. داخل مخزن از مواد نچسب تشکیل شده و تمیز کردن آن ساده است. کل سرخ کن را می توان در ماشین ظرفشویی نیز تمیز کرد. پنل تنظیمات LED این سرخ کن به شما امکان می دهد از گزینه های سرخ کردنی از پیش برنامه ریزی شده استفاده کنید یا خودتان بسازید، و بعد از پخت خاموش می شود.

سرخ‌کن بدون روغن جی پاس – مدل GAF37501N

این سرخ کن با توجه به ظرفیت کوچک 3.5 لیتری آن برای خانه های کوچک ایده آل است. جالب است بدانید که هر مشتری از محصول راضی است و آن را به یکی از دوستان خود ارجاع می دهد. با این گجت کار بسیار ساده است. می توانید برنامه پخت را با استفاده از صفحه تنظیمات لمسی تنظیم کنید و مطمئن شوید که پس از پخت کامل غذا به طور خودکار خاموش می شود. شما می توانید به راحتی تمام اجزای دخیل در فرآیند پخت را از دستگاه جدا کنید تا بتوانید آنها را بشویید. فقط به خاطر داشته باشید که قطعات را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

سرخ‌کن بدون روغن شیائومی – مدل MI SMART FA

سرخ کن بدون روغن ساخت شرکت شیائومی، برند معروف در تولید لوازم خانگی دیجیتال و هوشمند، اکنون پنجمین مدل پرطرفدار است. مخزن هوای شیائومی دارای جریان هوای 360 درجه است که از تماس مداوم غذا با هوای گرم اطمینان می دهد. مناسب برای خانواده های کم جمعیت یا افراد مجرد و دارای ظرفیت مخزن 3.5 لیتری می باشد. پس از استفاده، پوشش داخلی نچسب آن به سادگی تمیز می شود. اگر از سیستم خانه هوشمند شیائومی استفاده می کنید، به سادگی می توانید با اتصال این دستگاه به اپلیکیشن Mi Home، تنظیمات آشپزی را با گوشی هوشمند خود تنظیم کنید.

سرخ‌کن بدون روغن کنوود – مدل hfp50

در بازار لوازم خانگی کنوود یک برند شناخته شده است و کولری که ساخته است یکی از محبوب ترین کولرهای گازی است. این سرخ کن دارای مخزن 5.5 لیتری است و می تواند در هر بار حدود 2 کیلوگرم غذا بپزد. سرخ کن بدون روغن کنوود برای شما مناسب است اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا می خواهید برای کافه کوچک خود سرخ کن بادی بخرید. می توانید دستگاه را برای پخت و پز با تنظیمات خود تنظیم کنید یا از برنامه های خودکار آن با استفاده از صفحه تنظیمات لمسی استفاده کنید.

سرخ‌کن بدون روغن وگاترونیکس – مدل VE-157

روش بارگیری غذا در مخزن همان چیزی است که ابتدا توجه مردم را در Vegatronics جلب می کند. غذا پس از باز کردن تمام دریچه ها از بالا در سبد مخزن قرار می گیرد. اما با استفاده از این دستگاه، قبل از اینکه غذا را داخل سبد بلغزانید، ابتدا آن را داخل سبد قرار می دهید. در نتیجه کار با این هواپیما نسبتاً ساده است. بدنه دستگاه کاملا عایق است که از خروج هوای گرم از داخل به بیرون جلوگیری می کند. به دلیل این عایق، بدنه کولر گازی در صورت دست زدن به آن در حین پخت و پز کاملا خنک می شود. از دیگر ویژگی های این کولر گازی دوست داشتنی و کاربردی می توان به امکان تغییر دما و زمان پخت اشاره کرد.

سرخ‌کن بدون روغن کنوود – مدل HFM75

سرخ کن بادی کنوود مدل HFM75 در دسته سرخ کن های بزرگ قرار می گیرد. یک جفت هواکش دوقلو با ظرفیت مخزن ترکیبی 8 لیتر که برای خانواده های بزرگ و کافه ها در نظر گرفته شده است. رابط تنظیمات صفحه لمسی این دستگاه به شما امکان می دهد علاوه بر گزینه های از پیش برنامه ریزی شده، روش پخت مورد نظر را نیز انتخاب کنید. به لطف جریان هوای گرم در مخازن هوای کنوود، ممکن است هر نوع غذایی پخته شود و حتی برشته‌ترین غذا برای شما آماده شود.

سرخ‌کن بدون روغن ساچی – مدل NL-AF4778

مخزن 5 لیتری سرخ کن بدون روغن ساچی به آن اجازه می دهد تا غذای 4 تا 6 نفر را همزمان درست کند. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و از دو پیچ بزرگ روی آن می توان برای تنظیم دما و زمان پخت استفاده کرد. شما می توانید بین 0 تا 30 دقیقه زمان پخت و 0 تا 200 درجه سانتیگراد برای درجه حرارت در هر گزینه انتخاب کنید. اگر می خواهید سرخ کن های هوا را برای افراد مسن خریداری کنید، این مدل یک انتخاب عالی است زیرا آنها دیگر نیازی به یادگیری نحوه کار با صفحه لمسی و تنظیمات پیچیده پخت ندارند.

سرخ‌کن بدون روغن دسینی – مدل ۶۰۰

دسینی در رتبه آخر لیست آهنگ هایی با بیشترین محبوبیت قرار دارد. مخزن این مدل دسینی تنها می تواند 2.5 لیتر آب را در خود جای دهد و برای خانه هایی با 1 یا 2 سرنشین ایده آل است. تنظیمات زمان و دمای این کولر گازی با استفاده از دو پیچ انجام می شود و استفاده از آن بسیار ساده است. اگر زمان پخت غذا را تنظیم کنید، ممکن است با اطمینان شروع به کار کنید، زیرا پس از سپری شدن زمان تعیین شده، سیستم تهویه مطبوع به طور خودکار خاموش می شود. 95 درصد مشتریان از این محصول به دلیل قیمت مناسب و ظرفیت کم آن راضی بودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *