پنکه رومیزی

فهرست محتوا

توصیه‌های دکه سبز برای خرید مناسب‌ترین پنکه رومیزی

بررسی و شناخت بزرگ‌ترین فروشندگان در هر منطقه طیف متنوعی از گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. ممکن است با ارزیابی این اقلام متوجه شوید که کدام محصولات ویژگی‌های بهتری دارند و توجه بیشتری را از سوی مصرف‌کنندگان دیگر به خود جلب کرده‌اند. داشتن یک پنکه و یا هر محصولی که ممکن است دایره گزینه‌های شمارا مشخص کند و انتخاب را آسان‌تر کند، همیشه حیاتی است. در این پست به پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین پنکه‌های ایستاده و رومیزی در سایت‌هایی مانند دیجی کالا نگاه کردیم تا ببینیم مصرف‌کنندگان کدام مدل پنکه رومیزی را دوست دارند. برای انتخاب و معرفی طرفداران پرفروش، ویژگی‌های کلیدی آن‌ها را نیز بررسی کردیم که عبارت‌اند از:
• کارایی و کیفیت ساخت
• طراحی قابلیت‌ها و ویژگی‌ها
• قیمت خرید (تمامی قیمت‌ها مربوط به تیر 1401 هست)
• بازخورد کاربر

۱. مدل FSR-SHIBA بهترین پنکه پارس خزر

خرید پنکه پارس خزر-دیجی کالا

همان‌طور که قبلاً گفته شد، پنکه‌های پارس خزر در بین مصرف‌کنندگان محبوب هستند و این مدل نیز از این قاعده مستثنا نیست.

کاربرد و میزان کیفیت ساخت این محصول

به دلیل اینکه این پنکه ایستاده پارس خزر از پلاستیک مقاوم تشکیل‌شده است، وزن آن کاهش‌یافته است. حداکثر توان مصرفی و صدای دمیدن این فن به ترتیب 60 و 56 وات هست. طول کابل دستگاه سه متر بوده و دارای روکش PVC برای محافظت هست.

ساخت بهترین پنکه رومیزی پارس خزر

سه ‌تیغه پلاستیکی شفاف فن‌های این پنکه را تشکیل می‌دهند. با کمک میله تلسکوپی می‌توانید پنکه ایستاده پارس خزر را بلندتر یا کوتاه‌تر کنید و گردش هوا را به محیط اطراف تنظیم نمایید. صفحه محافظ این پنکه طوری طراحی‌شده است که کودکان نمی‌توانند دست خود را از میله‌های آن عبور دهند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها محصول

این پنکه رومیزی دارای یک کنترل از راه دور است و به شما امکان می‌دهد سرعت پره‌های آن را از راه دور تغییر دهید. موتور این فن دارای فیوز حرارتی است که از گرم شدن بیش‌ از حد آن جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، دارای شش دور موتور است. این گجت دارای نمایشگر دیجیتال است.

نظرات کاربران

کاربرانی که پنکه پارس خزر را خریداری کرده‌اند از صدای کم، طراحی شیک و کیفیت عالی آن راضی هستند. خریداران به این محصول 4.2 از 5 ستاره داده‌اند.

ارزش خرید

برخی از خریداران قیمت این پنکه را خیلی بالا می‌دانند. با این‌ حال، برخی از کاربران قیمت آن را در مقایسه با ویژگی‌های آن معقول دانسته‌اند؛ به‌طورکلی قیمت خرید این محصول برای خرید کردن مقرون به صرفه است.

۲. پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

برند دمنده یکی از برترین پنکه‌های رومیزی را با نام پنکه هاله تولید و به فروش می‌رساند. این محصول که پنکه هاله نام دارد توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. اجازه دهید مشخصات آن را با جزئیات بیشتر مرور کنیم.
کارایی و کیفیت ساخت
این نوع که در لیست بهترین فن‌های رومیزی نیز قرار دارد، دارای سه‌تیغه پلاستیکی است که توسط یک صفحه مشبک محافظت می‌شود. بدنه آن از پلاستیک ساخته ‌شده و وزن بسیار سبکی دارد. سرعت این پنکه با چند دکمه خاکستری رنگ در پایین بدنه کنترل می‌شود. ظرفیت تهویه آن 420 مترمکعب در دقیقه و سرعت چرخش آن حدود 2200 دور در دقیقه است.

ساخت بزرگ‌ترین پنکه دمنده

این گجت شکل مربعی اولیه دارد و توسط دوپایه کوچک پشتیبانی می‌شود؛ البته این فن ازنظر ارتفاع و زاویه قابل تنظیم نیست و فقط به‌عنوان پنکه رومیزی استفاده می‌شود. میله‌های شبکه‌ای این پنکه بافاصله کمی از هم قرارگرفته‌اند و کودکان نوپا کنجکاو نمی‌توانند دست خود را از میان میله‌ها عبور دهند.

مشخصات و قابلیت‌ها

این فن دارای سه درجه تنظیم سرعت است که به‌سادگی قابلیت عوض کردن دارند.

بازخورد کاربر

خریداران این محصول از کوچک بودن و قابل‌حمل بودن آن در عین بی‌صدا بودن خرسند هستند؛ اما عدم امکان چرخش این فن و البته بی‌دقتی در شماره‌گذاری درجات سرعت آن از معایب این فن به شمار می‌رود. سرعت فن برای کاربران در دور سوم مانند دور اول است. کاربران به این فن 4.2 از 5 ستاره داده‌اند.

ارزش خرید

این پنکه رومیزی با توجه به حجم فن، ظرفیت خنک‌سازی محیط اطراف و قیمت (324 هزار تومان) ارزش خرید دارد.
این برند نسخه‌های مختلف رومیزی مانند FTF-25H2S را نیز می‌سازد که توان مصرفی آن 43 و حجم تهویه 550 مترمکعب در دقیقه است. ارزش خرید
مدل پنکه با توجه به حجم فن، ظرفیت خنک‌سازی محیط اطراف و قیمت (324 هزار تومان) ارزش خرید دارد.
این برند نسخه‌های مختلف رومیزی مانند FTF-25H2S را نیز می‌سازد که توان مصرفی آن 43 و حجم تهویه 550 مترمکعب در دقیقه است.

۳. پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

خرید پنکه پارس خزر

پارس خزر نامی شناخته‌ شده و با اصالت در بین سازندگان لوازم‌خانگی در ایران است. سال‌هاست که با مصرف‌کنندگان ایرانی محصولات این شرکت را خریداری می‌کنند و صادقانه بگویم، اقلام مناسبی را به بازار عرضه می‌کند. پنکه رومیزی پارس خزر نیز انتخاب مناسبی برای خرید پنکه است.

کارایی و کیفیت ساخت

پنکه پارس خزر دارای پایه 60 واتی است که وزنی در حدود 8 کیلوگرم دارد و می‌تواند حجم هوای حدود 56 مترمکعب در دقیقه ایجاد کند. سرعت چرخش تیغه این فن ممکن است در سه حالت تنظیم شود و موتور آن دارای فیوز حرارتی است که از گرم شدن بیش‌ازحد دستگاه جلوگیری می‌کند.

طراحی

طراحی پنکه پارس خزربسیار زیبا و درعین حال کاربر پسند است. ازآنجایی ‌که اکثر قطعات این پنکه دارای پایه پلاستیکی است، سبک و حمل و جابه جایی آن آسان است. ارتفاع آن نیز قابل تنظیم است و ترکیبی از پلاستیک سیاه و رنگ فولادی دارد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

پنکه چهارپره پارس خزر کم‌مصرف بوده و دارای برچسب استاندارد ایمنی محصول هست. این فن دارای عملکردهای مفیدی است، مانند قابلیت تغییر زاویه جریان باد به شکل سینوسی یا افقی که از ویژگی‌های بارز این پنکه به شمار می‌رود.

نظرات کاربران

کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، از نصب آسان آن لذت برده‌اند. کیفیت ساخت خوب و کاهش صدا از ویژگی‌های مطلوبی است که خریداران قبلی را راضی کرده است. خریداران به این فن 4 ستاره از 5 ستاره دادند.

ارزش خرید

به نظر می‌رسد که این‌یک جایگزین عالی برای خرید بر اساس لذت مصرف‌کنندگان و خریداران قبلی است. قیمت این محصول در بازار 1665000 تومان است.

۴. پنکه سیماران کد SSF-4032

خرید پنکه رومیزی

پنکه سه پره سیماران مورد بعدی است که هنگام خرید پنکه توصیه می‌کنیم. این مدل به سه صورت ایستاده، رومیزی و دیواری قابل‌استفاده است؛ اما چه خصصویات دیگری دارد؟

کارایی و کیفیت ساخت

وزن این پنکه سبک‌وزن تقریباً 2کیلوگرم است. می‌توان آن را به سه سرعت مختلف تنظیم کرد و دارای سه گزینه متمایز پرتاب باد است. پروانه فن سیماران با سرعتی در حدود 1400 دور در دقیقه می‌چرخد. فیوز حرارتی درون موتور فن از داغ شدن بیش‌ازحد آن جلوگیری می‌کند و عملکرد آن را محدود می‌کند.

ساخت بهترین پنکه سیماران

این فن شامل پره‌های پلاستیکی و پایه تلسکوپی برای تنظیم آسان ارتفاع هست. قطعات آن همگی از پلاستیک باکیفیت ساخته‌شده‌اند و به نظر می‌رسد لذت‌بخش و زرق‌وبرق دار است. وجود یک نمایشگر LED قرمز برای نشان دادن قابلیت‌های زیاد دستگاه باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.

مشخصات و قابلیت‌ها

پنکه رومیزی سیماران دارای دورفرمان و تایمر هست. تایمر 1 تا 8 ساعته آن به شما امکان می‌دهد ابزار را برای خاموش شدن در زمان انتخاب‌شده برنامه‌ریزی کنید.

بازخورد کاربر

خریداران قبلی این محصول از کمترین صدای موتور لذت برده‌اند. آن‌ها فکر می‌کنند این فن اساسی و مفید است. قدرت خنک‌کنندگی این دستگاه کافی به نظر می‌رسد و خریداران از آن استقبال کرده‌اند. خریداران به این فن از 5 ستاره عدد 3.7 را داده‌اند.

ارزش خرید دارد

خوشحالی و تعریف و تمجید مشتریان گذشته حاکی از آن است که این محصول در صورت وجود بودجه‌ای در حدود یک ملیون هفتصد پنجاه هزار تومان ارزش خرید دارد.

۵. پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰

خرید پنکه رومیزی

مدل‌های مختلفی از پنکه پارس خزر در بازار موجود است. یکی دیگر از مواردی است که مایلیم در این قسمت به آن بپردازیم. قیمت پنکه مدل 4010 نسبت به قطعات قبلی کمتر است؛ اما ویژگی‌های آن چیست؟
کارایی و کیفیت ساخت. این نوع نیز شامل سه‌تیغه است که در یک محفظه توری قرار دارند و برای جوانان خطرناک نیستند. فیوز حرارتی به‌ کار رفته در موتور از تأثیر منفی ساعت‌های استفاده طولانی خودروبر عملکرد و سوختن آن جلوگیری می‌کند. این محصول دارای گواهی استاندارد ایمنی و همچنین نشان استاندارد CE اروپا هست.

طراحی

پنکه 7 کیلویی پارس خزر یکی از پنکه‌های بازار است و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این شامل یک پیچ قابل تنظیم برای تنظیم ارتفاع دستگاه بر روی تنظیمات مناسب است. این پنکه ظاهر و طراحی زیبایی دارد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

این پنکه دورفرمان و تایمر ندارد اما قابلیت چرخش افقی را دارد و مانند سایر فن‌ها ممکن است سرعت آن تغییر کند. همچنین می‌توانید درجه عمودی وزش باد را سفارشی کنید.

نظرات کاربران

مشتریان قبلی از حداقل صدا و قدرت خنک‌کنندگی محصول راضی بوده‌اند. خدمات تضمین این محصول خوب است و نیازی به نصب نیست. هر مشتری ممکن است به‌راحتی این ابزار را در خانه نصب کند. خریداران به این محصول 4.2 از 5 ستاره داده‌اند.

ارزش خرید

این پنکه پارس خزر دستگاهی مقاوم و ساده است که قیمت آن‌یک میلیون و 414 هزار تومان است. به نظر می‌رسد قیمت آن در مقایسه با نمونه‌های مشابه مقرون‌به‌صرفه باشد. شما جی فکر می‌کنید؟

۶. پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI

خریدپنکه رومیزی

در این قسمت به یکی دیگر از محصولات پرفروش پارس خزر می‌پردازیم. این فن بر روی دیوار نصب می‌شود. اگر فضایی که می‌خواهید خنک‌کنید کوچک است، این پنکه گزینه بسیار خوبی است.

کارایی و کیفیت ساخت

این پنکه دیواری حدود 5 کیلوگرم وزن دارد. پنکه دیواری پارس خزر دارای قدرت تقریبی 60 وات و ظرفیت تهویه 56 مترمکعب در دقیقه هست. این فن دارای استاندارد ایمنی محصول نیز هست.

طراحی

پاسگان ایمنی پنکه پارس خزر دارای چهار تیغه پلاستیکی است. در سه حالت، کلید تنظیم سرعت به لمس حساس است و در کل زیبایی دارد.

مشخصات و قابلیت‌ها

پنکه رومیزی پارس خزر دارای دورفرمان، فیوز حرارتی در موتور و تایمر است که به شما امکان می‌دهد دستگاه را به‌طور خودکار خاموش‌کنید. این فن را می‌توان به‌راحتی با زاویه بهینه برای وزش باد تنظیم کرد. زاویه وزش باد را می‌توان با جغجغه کنترل کرد.

بازخورد کاربر

نصب سریع و آسان پنکه پارس خزر، دورفرمان، تایمر و صدای کم آن را به گزینه‌ای محبوب در بین خریداران و مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است. بیشتر اظهارات مشتریان سابق که در سراچه مانند دیجی کالا ثبت‌شده است، چشمان شمارا تکمیل می‌کند که بسیار عالی است. کاربران به این فن 4.1 از 5 ستاره داده‌اند. نیست؟

ارزش خرید

پنکه پارس خزر در مقایسه با کارایی و رضایت خریداران گذشته ارزش خرید بسیار خوبی دارد و باقیمت یک‌میلیون و 360 هزار تومان در بازار موجود است.

۷. پنکه ارشیا مدل SF-2861A

خرید پنکه رومیزی

اگر می‌خواهید پنکه بخرید و محصولات ملی را دوست دارید، پنکه ارشیا را در نظر بگیرید. این شرکت سعی در ایجاد و تولید محصولی معاصر داشت. ازنظر زیبایی در جلب‌توجه مشتری موفق بوده است. چرا؟ اجازه دهید مشخصات آن را با جزئیات بیشتر مرور کنیم.

کارایی و کیفیت ساخت

پنکه حرفه‌ای عرشیا دارای ده پره، مصرف انرژی کم و موتور کم‌صدا است که باوجود قدرت زیاد، صدای اضافی تولید نمی‌کند. وزن این پنکه حدود 9 کیلوگرم است و سبک نیست، اما به نظر نمی‌رسد مانور دادن با آن دشوار باشد. این فن دارای توان 60 وات با دمای دیجیتال هست.

خلاقانه‌ترین طراحی پنکه عرشیا

این فن ازنظر بصری جذاب است. دارای صفحه‌نمایش LED و تیغه‌های مشکی و پلاستیکی است که هر دو جذاب هستند. این مورد البته در رنگ سفید نیز موجود است. همچنین می‌توان ارتفاع پایه آن را به ارتفاع مناسب تغییر داد.

ویژگی‌ها و ظرفیت‌ها

فن ارشیا دارای یک کنترل از راه دور است که به شما امکان می‌دهد درجه باد را به‌سرعت تغییر داده و مدیریت کنید. حرکات چرخشی فن نیز متفاوت است. این آیتم در سه جهت حرکت می‌کند: چپ و راست، بالا و پایین و در یک چرخش سینوسی. چرخش 180 درجه‌ای دستگاه همچنین به آن اجازه می‌دهد نقاط مختلف را در هر محیط یا مکانی خنک کند.

نظرات کاربران

مشتریان قبلی از پرتاب باد عالی دستگاه راضی بودند. تضمین شرکتی و پیگیری شرکت سازنده برای جلب رضایت مشتریان نیز ازجمله مواردی است که در نظرات کاربران فن که ارشیا و مشتریان قبلی مشاهده می‌شود. البته، مصرف‌کنندگان قبلی می‌گویند، درحالی‌که این دستگاه نویز ندارد، نباید تصور کنید که هنگام روشن شدن، بی‌صدا است.

ارزش خرید دارد

با توجه به قیمت‌گذاری و میزان رضایت مشتریان قبلی این پنکه رومیزی، ارزش خرید نسبتاً مناسبی دارد. این پنکه در بازار 2 میلیون و 100 هزار دلار قیمت دارد.

۸. پنکه گرمخانه مدل 2013D

خرید پنکه رومیزی

پنکه گرمخانه یکی از پرفروش‌ترین اجناس در بازار ایران است که مصرف‌کنندگان بسیار راضی و خشنود است. این مورد گران‌تر از سایر انتخاب‌های موجود در لیست مقالات ما است. این پنکه 50 واتی حدود 2 میلیون تومان قیمت دارد؛ اما ویژگی‌ها و ویژگی‌های آن چیست؟

کارایی و کیفیت ساخت

فن Sunny دارای یک تایمر است، بنابراین اگر می‌خواهید فن شما در زمان خاصی خاموش شود، می‌توانید این محصول را خریداری کنید. وزن این پنکه حدود 7 کیلوگرم است و پایه محکمی دارد. تیغه‌های آن با سرعتی در حدود 1200 دور در دقیقه می‌چرخند.

بزرگ‌ترین طراحی پنکه خورشیدی

طراحی این محصول جذاب است و با تهیه پنکه Sunny، ممکن است تجهیزاتی زیبا و خوش‌ساخت با پایه قابل تنظیم ارتفاع داشته باشید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

وجود دورفرمان برای این مورد بر راحتی شما می‌افزاید. حجم تهویه 62 مترمکعب در دقیقه این کولر بسیار زیاد است و می‌تواند فضا را سرد و دل‌نشین نگه دارد.

نظرات کاربران

مشتریان قبلی کارایی، طراحی و قابلیت‌های این فن را 4 از 5 ارزیابی کردند.

ارزش خرید دارد

قیمت این محصول باوجود کیفیت مناسب و طراحی خوب نسبت به فن قبلی که عرضه کردیم ارزان‌تر است. این پنکه در بازار 1965000 تومان قیمت دارد. آیا فکر می‌کنید ارزش خرید دارد؟

۹. پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA-FDS

خرید پنکه رومیزی

همان‌طور که قبلاً گفته شد، پارس خزر مجموعه متنوعی از راه‌حل‌های خنک‌کننده را به بازار ارائه کرده است. نوع رومیزی پنکه‌های پارس خزر یکی دیگر از پنکه‌های پرفروش بازار است؛ اما این پنکه چه ویژگی‌هایی دارد که خریداران را مجذوب خود می‌کند؟

کارایی و کیفیت ساخت

این پنکه که ارتفاع آن قابل تنظیم نیست. دورفرمان و تایمر ندارد و وسیله‌ای ساده با سه‌تیغه چرخان است که شمارا خنک می‌کند. البته سادگی آن دلیل بر نقص یا ناکارآمدی نیست. بلکه سادگی در طراحی و ساخت پنکه رومیزی پارس خزر اعمال‌شده که عملکرد خوبی دارد.

طراحی

پنکه رومیزی پارس محصولی ساده است. این دستگاه دارای طراحی زیبا است و به کلید تنظیم سرعت در سه حالت از طریق لمس و همچنین نشانگر LED مجهز شده است. سپر ایمنی میله‌ای آن نیز از ورود دست کودکان به گجت جلوگیری می‌کند.

مشخصات و قابلیت‌ها

این پنکه از پایداری خوبی برخوردار بوده و قابلیت تغییر سریع زاویه وزش باد را به‌صورت جغجغه دار دارد. درنتیجه، در طول عملیات و ضربات احتمالی، محکم روی پایه خود می‌ایستد و صدا ایجاد نمی‌کند. وزن این پنکه حدود 5 کیلوگرم است.

بازخورد کاربر

تقریباً تمامی خریداران قبلی این محصول از کیفیت و کارایی آن و همچنین قیمت پایین آن راضی بودند. خریداران قبلی بیان کرده‌اند که این دستگاه دارای پرتاب باد مناسب و موتور قوی است که درعین‌حال صدای کمی ایجاد می‌کند. کاربران به این فن 4.2 از 5 ستاره داده‌اند.

ارزش خرید دارد

لذت مشتریان گذشته و تمجیدهایی که به آن داده‌اند نیز این تصور را به ما می‌دهد که با یک طرفدار ارزش خرید روبرو هستیم. شما جی فکر می‌کنید؟ این گجت باقیمت 1 میلیون و 30 هزار تومان در بازار موجود است.

۱۰. پنکه تکنو مدل Te-9110

خرید پنکه رومیزی

پس از معرفی کالاهای پایه کوتاه، اکنون نوبت به فن پایه‌بلند رسیده است. فن تکنو یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار است. در سایت دیجی کالا حدود 100 نفر از مصرف‌کنندگان قبلی این پنکه رومیزی را برای خرید پیشنهاد کرده‌اند.

کارایی و کیفیت ساخت

این فن 5 پره یک هدف ساده را انجام می‌دهد و ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور یا تایمر در نظر گرفته نشده است. بااین‌حال، دارای موتوری است که نیروی باد زیادی را فراهم می‌کند. پره‌های فن تکنو ممکن است به طرفین بچرخند و جو را به‌طور مؤثر و سریع خنک کنند.

بهترین طراحی فن تکنو

این محصول طراحی زیبایی دارد. رنگ مشکی فن تکنو آن را جذاب به نظر می‌رساند. ارتفاع فن را می‌توان تنظیم کرد و می‌توان از آن برای خنک کردن هوا در خانه، محل کار یا هر جای دیگری استفاده کرد.

مشخصات و قابلیت‌ها

سرعت فن Techno را می‌توان در سه حالت متمایز تنظیم کرد. پروانه آن در حدود 1400 دور در دقیقه می‌چرخد. تیغه‌های این پنکه از پلاستیک سبک‌وزن و مرغوب ساخته‌شده است. اگر در مورد حجم دمیدن آن کنجکاو هستید، پنکه مشخص‌شده در هر دقیقه حدود 65 مترمکعب حجم دارد.

بازخورد کاربر

ازجمله نکات جذابی که خریداران قبلی در مورد این پنکه به آن اشاره‌کرده‌اند، ظاهر خوب و ضمانت آن است. یکی از دلایل جذاب طرفداران تکنو برای خرید، قیمت نسبتاً پایین آن در مقایسه باقیمت‌های سرسام‌آور تجهیزات خانگی این روزها است. خریداران به این فن 3.7 از 5 ستاره داده‌اند.

ارزش خرید دارد

اگر به دنبال پنکه‌ای باقیمت مناسب (1 میلیون و 219 هزار تومان) هستید که عملکرد خوبی داشته باشد و مشتریان قبلی را راضی کرده باشد، این پنکه انتخاب خوبی است.

۱۱. پنکه پارس خزر مدل 4060R

خرید پنکه دستی پایه دار

اکثر اجناس پارس خزر در بازار فروش بالایی دارند و مدل 4060R با سبک کلاسیک خود بهترین فن است.

کارایی و کیفیت ساخت

پنکه پارس خزر نوع 4060R دارای سه‌تیغه پلاستیکی شفاف و سه تنظیم سرعت هست. این فن همچنین گردش افقی را فراهم می‌کند و در هر ارتفاعی قابل تنظیم است. حداکثر توان خروجی این فن 60 وات است.

ساخت بهترین پنکه پارس خزر ممکن

این گجت ظاهری دوست‌داشتنی و همچنین سطح ایمنی بالا و گواهینامه CE اروپا دارد. این فن همچنین دارای پایه‌های پلاستیکی قابل جابجایی دوست‌داشتنی است.

مشخصات و قابلیت‌ها

پنکه پارس خزر مدل 4060R از راه دور قابل کار است و می‌توانید تنظیمات آن را از طریق نشانگرهای روی پایه آن تغییر دهید. این فن دارای ظرفیت 56 مترمکعب در دقیقه است. این گجت دارای حالت ریتم برای ایجاد باد متوسط است.

بازخورد کاربر

اکثر مصرف‌کنندگان این مدل را ازنظر کیفیت، سرعت و سطح صدا بهترین پنکه می‌دانند و برخی نیز آن را برتر از سایر مدل‌های موجود در بازار می‌دانند. تایمر، دورفرمان و کابل طولانی این فن از دیگر ویژگی‌های جذاب آن است. کاربران به این فن 4.2 از 5 ستاره داده‌اند.

ارزش خرید دارد

با توجه به کیفیت‌های فوق‌العاده این پنکه، قیمت آن کاملاً منصفانه است و در بازار حدود 1600000 تومان به فروش می‌رسد. نظر شما چیست؟

۱۲. بهترین پنکه ویدای مدل VIR-8033

این پنکه به دلیل کارایی بسیار خوبی که دارد یکی از برترین پنکه‌ها موجود در بازار است.

کارایی و کیفیت ساخت

بزرگ‌ترین پنکه Vidas دارای سه حالت کارکرد ایستاده، رومیزی و دیواری است. سه‌پایه متمایز این فن آن را برای تنظیمات با فضای محدود ایجاد می‌کند. توان مصرفی این فن 55 وات و حجم هوای آن 65 است.

بهترین طراحی فن ویدای

این مدل پنکه ویدای قابلیت تغییر ارتفاع را دارد و می‌توان آن را به حالت‌های مختلف ایستاده، رومیزی و دیواری جابجا کرد. وزن آن تنها 7.5 کیلوگرم است. سرعت پره‌های این پنکه رومیزی بسیار بالا است.

مشخصات و قابلیت‌ها

فن Vidas VIR-8033 حالت‌های ثابت، چپ و راست و همچنین تایمر قابل تنظیمی را ارائه می‌دهد که ممکن است تا 7.5 ساعت دوام بیاورد. این فن دارای سیستم مولد باد یا تغییر سرعت فن خودکار است. در دسترس بودن یک کنترل از راه دور به کاربر اجازه می‌دهد تا ری موت را پیکربندی کند.

بازخورد کاربر

کاربران از فن ویدای به دلیل کارایی و سه تنظیمات آن راضی هستند، بااین‌حال برخی دیگر از قوی نبودن تیغه‌های فن شکایت کرده‌اند. زیبایی، زمان‌بندی و کنترل از راه دور خریداران را جذب کرده است. بااین‌حال، برخی از افراد معتقدند که این فن کاملاً بلند و شکننده است. این طرفدار چهار ستاره از پنج ستاره را از کاربران دریافت کرده است.

ارزش خرید دارد

با توجه به کیفیتی که دارد، قیمت این پنکه بسیار منصفانه است. پنکه ذکرشده را می‌توان باقیمت یک‌میلیون و 315 هزار تومان خریداری کرد.

۱۳. پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۲۰۴۰

خرید پنکه دستی پارس خزر

پنکه‌های رومیزی برای مکان‌های کوچک ایده آل هستند و این نوع پنکه‌های پارس خزر برای همین کار ساخته‌ شده‌اند.

کارایی و کیفیت ساخت

توان مصرفی و حجم باد این دستگاه به ترتیب 60 و 56 بوده و به دلیل وزن سبک 5 کیلوگرمی به‌راحتی قابل‌حمل هست. موتور این مدل دارای بهترین فن و فیوز حرارتی هست که از وارد آمدن فشار به موتور و آسیب ناشی از استفاده طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند. در ضمن دور موتور سه تنظیم دارِد.

ساخت بزرگ‌ترین پنکه رومیزی پارس خزر

این پنکه دارای چهار تیغه پلاستیکی بزرگ و صفحه محافظ توری است. خرید پنکه پارس خزر مدل 2040 به دلیل وجود توری‌های محافظ کم کاملاً ایمن و مناسب برای خانواده‌های دارای فرزند هست. این نوع فن همچنین دارای نشانگر کوچکی است که سرعت فن را نمایش می‌دهد و به کاربر اجازه می‌دهد آن را در صورت نیاز تنظیم کند.

مشخصات و قابلیت‌ها

سرعت پره‌های فن ممکن است با استفاده از کنترل‌های روی هیئت‌رئیسه یا پایه فن تغییر. گلوی این فن علاوه بر این دارای یک جغجغه است که به اپراتور اجازه می‌دهد زاویه وزش باد را تغییر دهد. یکی دیگر از جنبه‌هایی که این گجت را مفید می‌کند چرخش افقی فن است.

بازخورد کاربر

این محصول هواداران بسیاری در بین مردم دارد و افراد بسیاری از خرید این پنکه رومیزی راضی هستند. به‌طورمعمول برخی افراد ادعا می‌کنند که سر پنکه بالا و پایین نمی‌رود. مشتریانی که این پنکه را خریداری کرده‌اند، 4.1 ستاره از 5 ستاره به آن اعطا کرده‌اند.

ارزش خرید دارد

اکثر مصرف‌کنندگان از خرید خود راضی هستند و معتقدند با توجه به قیمت بازار و ویژگی‌های این پنکه، ارزش خرید آن را دارد. این پنکه در بازار حدود یک‌میلیون و 36 هزار تومان قیمت دارد.

چکیده کلی و کلام آخر از بهترین راهنمای خرید فن به‌طور خلاصه

خرید پنکه رومیزی یا هر وسیله خانگی دیگری نیاز به تخصص و دانش دارد. دانستن چیزهای پرفروش در بازار به شما امکان می‌دهد تصمیم بهتری بگیرید و از اشتباه کردن و بازگشت به خانه با یک محصول نامناسب از بازار جلوگیری کنید. به نظر شما کدام‌یک از گزینه‌های موردبحث در این مقاله برای شما بهترین است؟ کدام موردتوجه شمارا برانگیخت؟ وبسایت دکه سبز این افتخار را دارد تا بهترین محصولات بازار را به شما معرفی کند. هدف ما ایجاد بستری امن برای انتخاب بهترین محصولات دیجی کالا و سایر محصولات در بازار است. آیا شما هم دوست دارید بهترین محصولات را خریداری کنید تا از خرید خود نتیجه بسیار مطولبی را کسب کنید. از وقتی که بابت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم امیدواریم که با مطالعه این مقاله کمال آگاهی و دانش را برای خرید بهترین پنکه به دست آورده باشید.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *