خرید تیشرت ارزان مردانه

امروزه به دلیل گران بودن اجناس بازار افراد بسیار زیادی تمایل به خرید لباس های گران قیمت دارند این موضوع باعث شده تا مردم به دنبال خرید اجناس با قیمت های پایین‌تر بروند، اما خرید هر کالایی بدون داشتن اطلاعات شاید برای شما به ظاهر خوب باشد اما به دلیل نداشتن کیفیت آن ممکن است که خریدی بدی را تجربه کنید در این مقاله به بررسی در مورد خرید تیشرت ارزان مردانه خواهیم پرداخت.

تیشرت آستین کوتاه مردانه مدل T48

این تیشرت که یکی از بهترین مدل از تیشرت های داخل بازار با توجه به قیمت آن است و امتیاز بسیار خوبی را در سایت هایی مانند دیجی کالا کسب کرده است. در زیر به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت. اگر به دنبال خرید تیشرت ارزان مردانه هستید این مدل بدون شک نیاز شما را تامین خواهد کرد.

مشخصات

جنس : نخ

یقه: گرد

آستین: کوتاه

جزئیات: جنس پارچه : نخ پنبه ای با بافت ساده یک رو یقه دارای کشباف

عکس محصول

تی شرت مردانه طرح پرواز

بسیاری از لباس های مشکی به دلیل رنگ آنها ممکن است رنگ پس دهند اما تمامی لباس ها اینطور نخواهند بود. تجربه تلخی که افراد از خرید تیشرت داشته اند موجب شده تا به راحتی لباس ارزان خریداری نکنند. لباس و یا تیشرت مشکی به نوبه خود می تواند تیپ و استایل شما را بسیار جذاب نشان دهد . در مجالس مانند مهمانی ها و یا تولد زیبا به نظر برسید. برای خرید تیشرت ارزان مردانه مدل پرواز مشخصات آن را قبل از خرید مطالعه نمایید.

مشخصات

جنس: نخ

یقه: گرد

آستین: کوتاه

عکس محصول

تی شرت مردانه گالری واو طرح Vikings

طراحی این تیشرت بسیار ساده است و افراد بسیار زیادی به دنبال خرید لباس با قیمت و کیفیت ارزان هستند. شاید به ظاهر محصولاتی که خریداری می کنید معمولی به نظر برسند اما این نکته را باید در نظر بگیرد که سادگی همیشه یک ایراد نیست و شاید با خرید تیشرت ارزان مردانه شما بهترین تیپ و استایل را پیدا کنید که از وجود آن بی اطلاع هستند پیشنهاد میکنیم مشخصات این محصول را اتا تنها مورد بررسی و مطالعه قرار دهید

مشخصات محصول

جنس: نخ،پلی استر

یقه: گرد:

آستین: کوتاه

تی شرت آستین کوتاه مردانه طرح نشنال جئوگرافیک

یک پیراهن نخی مناسب برای استفاده روزانه با کیفیت چاپ خوب که بعد از شستشو تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی کند. برای چاپ این تیشرت ها از مواد اولیه مرغوب در فرآیند چاپ مطمئن استفاده می شود تا تی شرت در اثر شستشو و استفاده روزانه به هیچ وجه آسیب نبیند و یا شکاف نخورد. غیر منفجره و غیر منفجره است. اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که نمی خواهید پوشیدن یک تی شرت مد روز را از دست بدهید و در عین حال در انتخاب یک محصول آنلاین تردید دارید، این تی شرت برای شما عالی است.

مشخصات:

جنس :نخ

یقه:گرد

آستین:کوتاه

تیشرت آستین کوتاه مردانه مدل T43

مشخصات:

جنس : نخ

یقه : گرد

آستین : کوتاه

جزئیات : جنس پارچه : نخ پنبه ای با بافت ساده یک رو یقه دارای کشباف

تی شرت مردانه طرح شیکاگو بولز

شیکاگو بولز (به انگلیسی: Chicago Bulls) یکی از تیم‌های اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا است که مقر آن در شهر شیکاگو، ایلینوی واقع شده است. بولز در بخش مرکزی کنفرانس شرق تیم های NBA قرار دارد. این تیم در سال 1966 تاسیس شد و بازی های خانگی خود را در یونایتد سنتر انجام می دهد.برای خرید تیشرت ارزان مردانه با طرح شیکاگو بولز اطلاعات آن را مورد بررسی قرار دهید:

جنس:نخ

قد:روی باسن

یقه:گرد

آستین:کوتاه

مورد استفاده:اداری و رسمی و روزمره

تیشرت طرح دار چگونه در بازار جا باز کرند؟

از دهه 1960، تی شرت به عنوان نوعی شناسایی شخصی مورد استفاده قرار گرفت. تی شرت های چاپ شده از دهه 1970 یک شکل استاندارد بازاریابی برای مارک های بزرگ آمریکایی مانند کوکاکولا و میکی موس بوده است.

آنها همچنین اغلب برای بزرگداشت یک رویداد یا بیانیه سیاسی یا شخصی استفاده می شوند. از دهه 1990، استفاده از تی شرت با آرم شرکت یا به عنوان بخشی از کمپین های تبلیغاتی عمومی برای شرکت ها در هر اندازه رایج شده است. از اواخر دهه 1980 و به خصوص از دهه 1990، تی شرت هایی با لوگوی برجسته که نام طراح را بر خود داشت، به ویژه در بین نوجوانان و جوانان محبوبیت پیدا کرد. به همین جهت افراد بسیار زیادی به دنبال خرید تیشرت ارزان مردانه هستند.

این لباس‌ها به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که ذائقه و علاقه خود را به برندهای معروف به روشی ارزان اما تزئینی نشان دهند. تی شرت های فیلم و تلویزیون می توانند تصاویر بازیگران، آرم ها و نقل قول های خنده دار از فیلم یا برنامه تلویزیونی داشته باشند.

بهترین برندهای جهان در زمینه لباس

برند Gucci

شرکت مشهور ایتالیایی گوچی در سال 1921 فعالیت خود را در این کشور دوست داشتنی تأسیس کرد. این شرکت معروف کالاهای خود را در سراسر جهان توزیع کرده است و گوچی از نظر شهرت یکی از شناخته شده ترین شرکت های پوشاک در جهان است. مد ایتالیایی گوچی به خوبی شناخته شده است. این شرکت در ابتدا فقط اقلام چرمی تولید می کرد، اما با گذشت زمان، به یکی از بزرگترین شرکت های پوشاک تبدیل شد.

کالیبر بالای پوشاک برند گوچی به جذابیت فزاینده این شرکت کمک کرده است. تصور می شود که بزرگترین برند در ایتالیا این یکی باشد. هیچ شرکت پوشاک دیگری نتوانسته است به محبوبیتی که گوچی در بین مردم ایتالیا دارد دست یابد. در فروشگاه های پوشاک کشور ما، بدون شک اجناسی با نام گوچی پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال خرید تیشرت ارزان مردانه هستید این برند لباس‌هایی با قیمت ارزان هم دارد که می‌توانید در وب‌سایت دکه سبز آن‌ها را مشاهده کنید.

برند H&M

یکی از پرهزینه ترین و شناخته شده ترین شرکت های پوشاک در جهان H&M است. ارلینگ پرسون این شرکت را در سال 1947 ایجاد کرد. برند H&M به دلیل فروش خرده فروشی در سراسر جهان شناخته شده است. این کسب و کار از زمان آغاز به کار خود سعی کرده است جلوه ای تازه به صنعت پوشاک و مد بیاورد. در حال حاضر، برند H&M به دلیل رویکرد متمایز خود در طراحی و تولید لباس، در سراسر جهان شناخته شده است. این برند در فعالیت های سریع و قابل توجهی در زمینه مد شرکت می کند.

آنها تلاش کرده اند تا علاوه بر توجه به کیفیت و ظرافت تولید لباس، به قیمت مناسبی برای اجناس خود فکر کنند. برند H&M یکی از محبوب ترین برندهای پوشاک در جهان است که به همین دلیل و در دسترس بودن برای خرید عموم مردم است. H&M یکی از پرهزینه ترین برندهای پوشاک شناخته شده به دلیل ارزش برند خود است. مجموعه ای جذاب و گسترده از مدل های تی شرت با نام تجاری H&M موجود است. راهنمای خرید تی شرت حاوی توصیه های مفیدی در این زمینه است. متاسفانه این شرکت در حال حاظر لباس‌هایی با قیمت ارزان تولید نمی‌کند و برای قشر متوسط آمریکا هم مقرون به صرفه نیست تا از این برند محصولاتی را خریداری کنند.

برند Prada

پرادا، که از گوچی قدیمی‌تر است، یکی دیگر از شرکت‌های عالی پوشاک ایتالیایی است. این برند معروف در سال 1913 فعالیت خود را در میلان آغاز کرد. ماریو پرادا برند پرادا را تأسیس کرد. این فرد قبل از تولید نام تجاری خود، سعی کرد از طریق تجارتی که در میلان ایجاد کرده بود، کیف، کیف، چمدان و سایر چیزهای لوکس بفروشد. ماریو پرادا مدتی پس از ایجاد این تجارت با کمک طراحان متعدد سعی در تولید لباس های منحصر به فرد برای اشراف ایتالیایی داشت. طراحی و ساخت برند پوشاک پرادا در انواع پیراهن مردانه، تی شرت و غیره توسعه یافت.

به حدی که در عرض ده سال، نه تنها اشراف ایتالیایی، بلکه اکثریت ایتالیایی های شیک پوش نیز از این برند لباس برای نشان دادن درجه بالای شخصیت خود استفاده کردند. این برند مناسب افرادی است که دوست دارند خرید تیشرت ارزان مردانه را در ایران با نام پردا تجربه کنند.

برند Burberry

باربری یکی از گران‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برچسب‌های پوشاک در جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در انگلستان است. توماس بربری علامت تجاری Berbery را در شهر Basinstog در سال 1856 تأسیس کرد. از همان ابتدا، برند Burberry بر تولید لباس متمرکز شد. آن‌ها چندین طرح منحصربه‌فرد و بزرگ داشتند که آن‌ها را به رسمیت شناخت. در طول جنگ جهانی اول، برچسب باربری ژاکت‌های معروفی برای افسران بریتانیایی ایجاد کرد. در همان زمان، به‌ویژه در نیمه دوم قرن نوزدهم، اعتبار این برند به‌طور پیوسته افزایش یافت.

آن‌ها کتی را که در طول جنگ جهانی اول اختراع کردند به‌روز کردند و آن را به یکی از پرفروش‌ترین لباس‌های جهان در دهه 1920 تبدیل کردند. امروزه برند باربری در بین برترین نمانام‌های پوشاک جهان قرار دارد. به دلیل طراحی متمایز و ساخت آن‌ها، یکی از گران‌ترین برندهای دنیا محسوب می‌شود. به نظر شما اگر پول مسئله‌ای برای خرید کردن نباشد آیا تهیه این لباس مقرون به صرفه است؟

برند DOLCE & GABBANA

کسانی که به دنبال لباس‌های رسمی و جذاب هستند باید با برند D&G آشنا باشند. یکی دیگر از برترین نمانام‌های پوشاک ایتالیایی، Dolce & Gabbana در بین جوانان محبوبیت دارد. این برچسب در مورد لباس‌های رسمی و پیچیده تخصص دارد. درنتیجه، این برند یک برند شناخته‌شده در بین افراد مشهور در سراسر جهان است. برند DOLCE & GABBANA در سال 1985 شروع به کارکرد. دومینیکن دولچه و استفانم گابانا، دو طراح مد، این شرکت را تشکیل دادند. سازندگان این شرکت از همان ابتدا بر تولید اقلام لوکس و لباس‌های رسمی تمرکز کردند و معتقد بودند که پوشیدن لباس‌های رسمی ممکن است جایگاه اجتماعی افراد را افزایش دهد.

آن‌ها سعی کردند برای رسیدن به این هدف از ظرافت استثنایی در طراحی لباس‌های رسمی استفاده کنند. امروزه اکثر افرادی که به دنبال پوشاک رسمی و شیک هستند سعی می‌کنند کت‌وشلوارهای این برند را تهیه کنند و یا با خرید تیشرت ارزان مردانه آن را یا برای خودشان یا به افراد دیگر هدیه دهند.

برند Valentino

والنتینو یک برند معروف برای کسانی است که می‌خواهند شیک به نظر برسند. والنتینو یک شرکت پوشاک ایتالیایی است که در سال 1960 راه‌اندازی شد. اولین سرمایه‌گذاری این شرکت تولید پوشاک ورزشی بود. آن‌ها فکر می‌کنند که همه می‌توانند هر نوع لباسی را بپوشند، به همین دلیل است که لباس‌هایی به سبک خاصی تولید نمی‌کنند. اگرچه ترجیح آن‌ها به سبک اصلی برندشان، یعنی سبک اسپرت است، اما لباس‌های پیچیده و رسمی را نیز ارائه می‌دهند. والنتینو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کت‌وشلوار در جهان است. آن‌ها تنوع زیادی در تولید کت‌ و شلوار ارائه می‌دهند و برای رویدادهای مختلف کت ‌و شلوار طراحی می‌کنند. این برند هنوز در زمینه تیشرت با قیمت ارزان اقدامی نکرده است.

برند Off- White

Off-White یک شرکت تازه تأسیس پوشاک ایتالیایی است که بیشتر به طراحی و تولید لباس‌های جوان می‌پردازد. این برند ایتالیایی با ارائه لباس‌های مد روز و روزمره سعی در جلب‌توجه جوانان دارد. Off White در سال 2012 توسط یک طراح آمریکایی به نام Virgil Ablo در میلان ایتالیا تأسیس شد. سفید همچنین به‌عنوان یک برند مد و لوکس در نظر گرفته می‌شود. اکثر لباس‌های این برند در سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی یا ترکیبی از این رنگ‌ها موجود است. برخی ممکن است بر این باور باشند که نداشتن سابقه طولانی این برند باعث عدم محبوبیت آن‌ها می‌شود.

با این‌ حال، باوجود جدید بودن این برند، در مدت‌زمان کوتاهی توجه بسیاری از افراد، به‌ویژه افراد مشهور جهانی را به خود جلب کرده است. برخی از بزرگ‌ترین دنبال کنندگان این برند جاستین بیبر، دریک، جی زی، بلا حدید و ریتا اورا هستند. این خط تولید پوشاک ایتالیایی به ‌قدری موفق است که مجبور شدند فروشگاه‌های 24 ساعته در سراسر جهان ایجاد کنند. به نظر می‌رسد قیمت محصولات این برند بسیار ارزان هستند و برای کسانی که به دنبال خرید تیشرت ارزان مردانه هستند مناسب به نظر برسد.

برند Armani

آرمانی یکی از گران‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای پوشاک در جهان است. این برند ایتالیایی نه‌تنها در بین ایتالیایی‌ها، بلکه در بین مردم سراسر جهان نیز به طرز باورنکردنی معروف است. جورجیو آرمانی، طراح مد ایتالیایی، برند آرمانی را تأسیس کرد. آن‌ها به سبک خاصی پایبند نیستند، بلکه در عوض لباس‌های مردانه و زنانه را مطابق با مد روز ایجاد و تولید می‌کنند. برندهای لباس آرمانی در کشور ما هم وجود دارد. شاید بیشتر آسیایی‌ها با برند آرمانی و لباس‌های متمایز آن‌ها آشنا باشند. کیفیت عالی مواد پایه اصلی شهرت برند آرمانی است. آن‌ها از منسوجات مرغوب برای تولید انواع لباس‌های زنانه و مردانه استفاده می‌کنند.

برند Fendi

بدون شک Fendi یکی از گران‌ترین مارک‌های پوشاک در جهان است. این تجارت معروف ایتالیایی در سال 1925 تأسیس شد و اکنون تقریباً 90 سال از عمر آن می‌گذرد. تمرکز این شرکت بی‌نظیر بر تولید لباس‌های غیرمعمول و مجلل است. اکثر لباس‌های فندی از چرم یا خز است. بزرگ‌ترین دنبال کنندگان برند فندی در روسیه هستند. سه نسل از این خانواده تلاش کرده‌اند تا به شهرت جهانی دست یابند تا برند فندی را به دنیا بیاورند. ازآنجایی‌که لباس‌های تولیدشده توسط این تجارت بسیار گران هستند، اکثر مصرف‌کنندگان افراد ثروتمند هستند.

با پولی که شما برای خرید تیشرت ارزان مردانه کنار گذاشته‌اید بدون شک نمی‌توان یک دست لباس مارک از این محصول خریداری کرد، اما با پول چندین تیشریت شاید بتوانید این محصول را خریداری کنید.

برند Zara

شاید شما بیش از هر برند دیگری که به شما معرفی کرده‌ایم با برند زارا آشنا باشید. اقلام این برند به‌صورت سالیانه در کشور ما عرضه می‌شود. این علامت تجاری اسپانیایی در سال 1941 تأسیس شد، اگرچه فعالیت اولیه آن در سال 1975 آغاز شد. زارا در سال 1980 به بازار جهانی پیوست و اکثر اقلام خود را از اسپانیا ارسال کرد. آن‌ها با فروش لباس‌های ارزان‌قیمت از طریق کسب‌وکاری که در اسپانیا ایجاد کرده بودند، شروع کردند.

بااین‌حال، باگذشت زمان، تجارت آن‌ها رونق گرفت. زارا در حال تبدیل‌شدن به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک است. کت‌وشلوارهای این برند در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. ملت ما ایران نیز توزیع‌کننده این برند است. هنگام خرید شلوار مردانه و زنانه به دنبال برند زارا باشید.

چکیده کلی و سخن پایانی

همان‌طور که می‌بینید، جهان پر از مارک‌های شناخته‌شده است. اگر می‌خواهید لباس‌های استثنایی با یک برند جهانی بپوشید، توصیه می‌کنیم که در وبسایت دکه سبز به دنبال خرید تیشرت ارزان مردانه بگردید. برای انتخاب لباس‌های خود، می‌توانید هر روز به وب‌سایت ما سر بزنید تا محصولات ارزان با کیفیت مناسب را مشاهده کنید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *