نصب ترموود در اصفهان

یکی از متریال های بسیار پرکاربرد در حوزه ساخت و ساز چوب است. در میان تمامی مدل های چوب در بازار، یک نمونه چوب با نام ترموود توانسته تا کاربرد بالایی در ساخت نمای داخلی و خارجی ساختمان پیدا کند. این نمونه چوب از درختان مختلفی در جهان تولید می شود. به همین دلیل از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرما برخوردار است. در ادامه این مقاله از وبسایت دکه سبز با ما همراه باشید تا در رابطه با اجرت نصب ترموود در اصفهان و مزایا و معایب آن آشنا شوید.

ترموود دقیقا چیست؟

ترموود نوعی چوب صنعتی است که از طریق فرآیند اصلاح حرارتی  (Thermal modification) تولید می شود. در این فرآیند، ساختار سلولی چوب تغییر یافته و رطوبت آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این امر باعث افزایش مقاومت چوب در برابر آب، رطوبت، کپک، حشرات و قارچ می  گردد و همچنین پوسیدگی آن را کاهش می دهد. ترمووود معمولاً از چوب زبان گنجشک  (Ash) و چوب کاج  (Pine) تولید می شود. این محصول در کشورهایی مانند: فنلاند، کانادا و آلمان به طور گسترده تولید می گردد. امروزه طراحان بسیاری در ایران از این مدل چوب در معماری داخلی و خارجی ساختمان های لاکچری استفاده می کنند.

قیمت نصب ترموود در اصفهان چه قدر است؟

قیمت نصب این نمونه چوب در بازه قیمتی 330,000  هزار تا 1,350,000 هزار تومان  در اصفهان است. این قیمت شامل هزینه‌ های زیرسازی فلزی، چوب ترمووود، چوب لبه ‌ها، اتصالات و نصب توسط تیم متخصص می ‌باشد.

البته عواملی مثل: کیفیت و برند چوب ترمووود، ضخامت، عرض، طول، نوع اتصالات و پیچ ‌ها… در قیمت نصب این سازه تاثیر گذار است.

بنابراین برای دریافت اجرت نصب ترموود بهتر است با شماره 09900714439 تماس حاصل کنید. در میان سایر خدمات ساختمانی مثل نصب قرنیز در اصفهان می توانید، نصب و اجرای انواع نمای چوبی با ترموود را از ما بخواهید.

نصب ترموود در اصفهان
اجرت نصب ترموود در اصفهان

از چوب ترموود در چه محیط هایی می توان استفاده کرد؟

از این نمونه چوب می توان در محیط های بسیاری از جمله:

نمای خارجی ساختمان

ترموود به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و پوسیدگی، گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهای خارجی ساختمان است.

استفاده به عنوان لوور و سایبان

ترموود به دلیل قابلیت شکل ‌پذیری و هلالی شدن، برای نصب در مکان ‌های قوسی شکل مانند: لوور و سایبان گزینه مناسبی است.

تزئین فضاهای داخلی

این نمونه چول به دلیل زیبایی بالایی که دارد، باعث ایجاد حس آرامش و طبیعی تر شدن دکوراسیون داخلی ساختمان می شود. به همین جهت طراحان خوش سلیقه ای از این چوب در پروژه های ساختمانی خود استفاده می کنند.

در مراکزی مثل سونا و اسپا

این چوب عایق مناسبی در برابر حرارت است. به همین دلیل امروزه در ساخت سوناهای خشک و مراکز اسپا نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

مهمترین مزایای ترموود چیست؟

  • مقاومت بالا و طول عمر طولانی در برابر شرایط محیطی
  • نصب آسان و سریع
  • نگهداری و شستشوی آسان
  • عایق مناسب در برابر حرارت
  • وزن پایین
  • تنوع رنگی و قابلیت شکل پذیری بالا
  • مقاوم در برابر نفوذ حشرات و پوسیدگی
  • فاقد صمغ و خلوص اضاقی

در مجموع، ترموود به دلیل خصوصیات منحصربه فرد خود، گزینه مناسبی برای استفاده در ساخت و ساز و نمای ساختمان محسوب می شود.

طریقه نصب و اجرای صحیح ترموود

قبل از شروع نصب، باید به نکات مهمی توجه کرد تا از آسیب به چوب ترموود جلوگیری شود. ابتدا باید در زمان حمل و تخلیه الوارها دقت کرد تا به چوب آسیب وارد نگردد. همچنین پس از انبار کردن، لازم است تا روی پروفیل‌ های ترموود را با یک پوشش پلاستیکی بپوشانید تا از ورود گرد، غبار و رطوبت به آنها جلوگیری شود.

در زمان نصب ترموود باید از اتصالات و پروفیل های مخصوصی استفاده کنید. همچنین باید به نکات اساسی مانند: زیرسازی و شاسی کشی توجه داشت. هزینه نصب ترموود بسته به طرح پروژه، متراژ، محل انجام پروژه و نوع سازه متغیر است. در مجموعه دکه سبز می توانید از بهترین خدمات نصب ترموود در اصفهان با بالاترین سرعت اجرا بهره مند گردید.

نصب ترموود در اصفهان
روش نصب ترموود

آیا ترموود آسیبی به محیط زیست آسیبی وارد می ‌کند؟

Termwood یک چوب فرآوری شده با حرارت بالا، در مقایسه با چوب های معمولی است. فرآیند تولید آن کاملاً طبیعی است و به طبیعت آسیبی نمی ‌رساند. ترموود در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم است و نیازی به مواد شیمیایی برای نگهداری ندارد. این چوب را می توان به راحتی بازیافت کرد و مجددا از آن استفاده نمود. همچنین به دلیل مقاومت و طول عمر بالا تا چندین سال نیاز به تعمیر و یا تعویض ندارد. این ویژگی های ترموود باعث شده تا کارشناسان فعال محیط زیست، این ماده ساختمانی را دوستدار محیط زیست بدانند. و استفاده از آن می ‌تواند تأثیرات زیست محیطی را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

سخن پایانی با شما همراهان

دراین مقاله به معرفی چوب ترموود و کاربرد آن در ساخت و ساز پرداختیم. اگر به دنبال زیباتر شدن نمای داخلی و خارجی ساختمان خود هستید. با استفاده از این چوب می توانید، ظاهر بسیار لوکس و خاصی را در نمای ساختمان خود ایجاد کنید. همچنین اگر صاحب یک سالن ماساژ و یا استخر لوکس هستید، استفاده از Termwood بهترین گزینه برای استفاده در چنین مراکزی است. چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی درباره نصب ترموود در اصفهان و یا سایر شهرهای ایران دارید. در پایین همین مقاله برای ما بیان کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *