قرنیز که یکی از زیر شاخه های مصالح ساختمانی به شمار می رود و امروزه در بسیاری از منازل مسکونی و همچنین واحدهای تجاری قابل مشاهده است. قرنیز که جنس های مختلفی دارد و برای پوشاندن سطح دیوارهای گچی و یا نمای انها به کار برده می شود.

اگر به دنبال نصب قرنیز در اصفهان هستید، بدون شک مطالعه این مقاله می تواند به شما دنبال کننده وبسایت دکه سبز کمک کند، پس تا انتهای این موضوع با ما همراه باشید.

نصب قرنیز در اصفهان + قیمت نصب

اجرا و پیاده سازی قرنیز کار بسیار تخصصی و حوصله بری است که در صورتی که نصاب آن نتواند این سازه را به درستی برای شما در محیط مورد نظرتان نصب کند، نمای دیوار و یا خانه شما بهم ریخته و زشت به نظر خواهد رسید.

قرنیز را با استفاده از پمپ باد و میخ های منگنه روی سطوحی گچی دیوارهای یک واحد مسکونی نصب می کنند. شایان ذکر است که بدانید اجرا و نصب این سازه به وسیله چسب های حرفه ای و بسیار پر استحکام هم قابل اجرا است.

همانطور که می دانید اجرت نصب قرنیز بسته به میزان مدل آن بستگی دارد. مثلا قیمت نصب قرنیزهای چوبی و رادیاتوری کاملا با یکدیگر متفاوت است. قیمت پایه نصب قرنیز از متری 10 هزار تومان شروع خواهد شد و در نهایت تا متری 30 هزار تومان در بازار اصفهان قیمت گذاری شده است.

البته این میزان قیمت صرفا جهت اطلاع شما مخاطب عزیز است و در صورتی که قصد دارید، این سازه را در روی دیوار خانه و یا شرکت تجاری خودتان نصب کنید، حتما قیمت نهایی را از طریق چند نصاب با تجربه و متبحر جویا گردید.

نصب قرنیز در اصفهان - دکه سبز

قیمت سنگ قرنیز 20 سانتی چه قدر است؟

قرنیزهای 20 سانتی متری که مانند قرنیزهای 10 سانتی دارای لبه ها و گوشه های بسیار ظریفی در زمان نصب هستند، حال شرح قیمت تقریبا یکسانی با همدیگر دارند. البته قرنیزهای سنگی نصب بسیار سخت تری دارند و نصب آن کار یک کاشی کار حرفه ای است.

چرا که برای نصب قرنیز سنگی نیاز است که ملات و مصالح لازم تهیه شود. به همین دلیل هر کسی نمی تواند ادعای نصب این قرنیزها را بکند، چرا که ممکن است هر ماشینی دارای یک موتور باشد، اما طریقه تعمیر و عیب یابی آن با سایر خودروهای هم رده خود بسیار تفاوت دارد.

برای اینکه بخواهید قیمت نصب قرنیز در اصفهان را به صورت کاملا دقیق مطلع گردید، با ما تماس حاصل کنید. وبسایت دکه سبز مرجعی برای معرفی مشاغل سراسر کشور است که توانسته تا به امروز مخاطبان بسیاری را به سمت خود بکشاند. هدف ما ایجاد یک بستر برای اطلاع رسانی و بالا بردن آگاهی شما مردم عزیز است.

نصب قرنیز پی وی سی روی گچ با بهترین قیمت ممکن

پی وی سی یکی از موادی پلیمری است که امروزه در ساخت و سازهای بسیاری قابل استفاده است. پی وی سی که از استحکام نسبتا خوبی برخوردار است و در روی سطوح گچی و یا سیمانی به راحتی قابل اجرا است.

قرنیز پی وی سی را می توانید از فروشگاه های معتبر در شهر محل سکونت خود تهیه کنید. نصب قرنیز پی وی سی روی گچ یکی از خدماتی است که می توانید برای انجام آن از طریق سایت دکه سبز اقدام نمایید.

قیمت پی وی سی در بازار اصفهان با توجه به نوسانات دلار قیمت متفاوتی است که در زمان خرید ان باید به چندین فروشگاه در این زمینه مراجعه نمایید.

در آینده ای نه چندان دور مواد ومصالح کاربردی تر و مستحکم تری روانه بازار جهانی خواهد شد. چنانچه قصد دارید تا سطح مورد نظر خودتان را با پی وی سی عایق کنید باید به دنبال نیروی متخصص در این حرفه بگردید.

یکی از راه هایی که می توانید نیروی متخصص وکار بلد را در این زمینه بیابید، مراجعه به وبسایت های خدماتی است.

دستمزد نصب قرنیز سرامیکی چگونه محاسبه می شود؟

اجرت نصب و اجرای این کالای ساختمانی بسته به میزان سختی ومساحتی دارد که یک نصاب باید روی ان کار کند.

قرنیز سرامیکی یکی از جدیدترین مدل قرنیزها در بازار ایران است که نمای بسیار زیبایی به محل زندگی شما خواهد داد. اجرای این مدل قرنیز باید مطابق با استانداردهای مهندسی انجام شود. این مدل قرنیز دارای طرح و رنگ بندی های بسیاری است که به راحتی می توانید آن را خریداری کنید.

دستمزد نصب این سازه ساختمانی بر اساس هر متر مربع محاسبه خواهد شد. این نکته را در نظر داشته باشید که در زمان نصب قرنیز در اصفهان حتما آن محل را برای نصاب خالی کنید، تا وسایل و لوازم داخل خانه شما دچار آسیب و یا گرد و غبار موجود در زمان نصب نشود.

شماره نصاب قرنیز در اصفهان چند است؟

تمامی شماره های موجود برای برقراری ارتباط با نصابان این کالا را می توانید از طریق دفاتر ساختمانی پیدا کنید.

همچنان یکی از راهای دیگری که برای تماس با نصاب حرفه ای قرنیز در اصفهان پیش روی شما قرار دارد، آگهی های تبلیغاتی روی سطوح دیوارها و معابر پیاده است.

اگر تمامی این مراحل را سپری کردید و بازهم موفق به پیدا کردن شماره تماس یک نصاب حرفه ای نشدید، می توانید با شماره 0936366048 تماس حاصل کنید.

پس از برقراری تماس با این شماره ما بهترین نصابان و مهندسین اجرای پروژه های ساختمانی را به شما معرفی خواهیم کرد. از اینکه این مقاله را مورد عنایت و مطالعه خود قرار دادید. سپاس فراوان داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *